Auteur Topic: MolFanDag 2011  (gelezen 636040 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1480 Gepost op: 20-03-2011, 19:07:03 »
jammer dat je niet had gewonnen ja, maar je kreeg wel als eerste een rood scherm :P
daar ging mijn kans om met slijmen iets te bereiken :P ;)
heb je helaas niet gesproken en zelfs niet gezien, pas toen je je rode scherm kreeg zag ik je

 ::rofl:: ::rofl:: Slijmen had je bij Erik moeten doen  :P Maar die gaat denk k met zn vrouw  :) Ja ik ben eigenlijk de hele dag bezig geweest om met zoveel mogelijk kandidaten op de foto te gaan  :) Dus heb amper mensen van het forum gesproken,..

Ik weet trouwens niet hoe je eruit ziet, dus misschien heb ik je opzij geduwd in de rij, (nee hoor :P ).. 

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1481 Gepost op: 20-03-2011, 19:11:41 »
::rofl:: ::rofl:: Slijmen had je bij Erik moeten doen  :P Maar die gaat denk k met zn vrouw  :) Ja ik ben eigenlijk de hele dag bezig geweest om met zoveel mogelijk kandidaten op de foto te gaan  :) Dus heb amper mensen van het forum gesproken,..

Ik weet trouwens niet hoe je eruit ziet, dus misschien heb ik je opzij geduwd in de rij, (nee hoor :P ).. 


hahaha, ikzelf heb redelijk rustig in rijen gestaan, ben ook niet weggeduwd ofzo
er verschijnt hier vandeweek vast wel een foto van mij, vrijdag ga ik kijken of het mij lukt om mijn foto's te posten
tot die tijd heb ik snel met maud een ban voor drie dagen kunnen regelen (ma - wo)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline timrobinbakker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Centrum De Mol
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1482 Gepost op: 20-03-2011, 19:24:35 »
Bedankt iedereen die teksten of foto's hebben gepost op internet.
Leuk voorproefje voor morgen. *widmvodcast*

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1483 Gepost op: 20-03-2011, 19:28:28 »

hahaha, ik zie mezelf hier op, had helemaal niet door dat er een foto werd gemaakt :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1484 Gepost op: 20-03-2011, 19:31:48 »
Wat een leuke berichten allemaal  ::bravo:: Ik ben benieuwd naar nog meer foto's en verhalen! En wat leuk dat de meeste kandidaten aanwezig waren! Erg leuk erg leuk!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1485 Gepost op: 20-03-2011, 19:33:10 »
Ik ben nog met Luckyboatman op de foto geweest. :D Kom ik nu in zn collectie met foto's met forummers? :D

Ben ook nog met Nicky op de foto geweest en verder met Soundos, Karin, Hanna, Horace en Patrick. En heb 3 lingoballetjes uit de hel en slippers. :D

Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1486 Gepost op: 20-03-2011, 19:34:49 »
Jammer tommie dat je niet won trouwens. :( Maarja.

En heeft iemand nog aan iemand van de 'productie' gevraagd hoe het zat met Soundos dr leader en Miryanna dr vraag 4? Want de twee, imo, meest vreemde zaken van dit seizoen zijn niet gevraagd bij het vragenvuur? ???
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1487 Gepost op: 20-03-2011, 19:43:00 »
hoe het zat met Soundos dr leader

Die ja en nog veel meer zoals die talloze zwartwit/silhouet hints die bleken te kloppen, maar er komt vast eea op het Vragenvuur en hopelijk is het net als verleden jaar gefilmd? ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1488 Gepost op: 20-03-2011, 19:43:17 »
Jammer tommie dat je niet won trouwens. :( Maarja.
Jaa ach, heb wel een rood scherm gehad van PJ  ::tandpastasmiley::

En heeft iemand nog aan iemand van de 'productie' gevraagd hoe het zat met Soundos dr leader en Miryanna dr vraag 4? Want de twee, imo, meest vreemde zaken van dit seizoen zijn niet gevraagd bij het vragenvuur? ???

Was trouwens ook wel benieuwd waarom Soundos huilde.. Maarja, helaas werd die niet gesteld.. Wel m'n vraag over de executieschermen   :)
« Laatst bewerkt op: 20-03-2011, 19:46:07 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline GeorgeisdeMol

  • Forumlid
  • @GeorgeisdeMol (Twitter)
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1489 Gepost op: 20-03-2011, 19:43:56 »
Ik heb echt een super leuke dag gehad ;D. Ik ben met alle kandidaten op de foto geweest ::oink::. Ook heb ik een foto met Harry van seizoen 3.

Bij de veiling heb ik de roze broek van het optreden van Pepijn gekocht =). Ik dacht inderdaad 40 euro te hebben geboden, maar de prijs was uiteindelijk 45 euro. Maar het is voor het goede doel!

Het is alleen jammer dat ik de broek niet kon laten signeren door Pepijn :(.

Offline luckyrik24

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1490 Gepost op: 20-03-2011, 19:44:36 »
ja was leuk dagje gehad
geboft met weer
leuke dingen gezien echt top
drank is sneller op dan je lief hebt

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1491 Gepost op: 20-03-2011, 19:46:15 »
Mijn grote vraag nu is: wat zat er in het blik van de internetquizers? :P

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1492 Gepost op: 20-03-2011, 19:48:03 »
Ohja even denken welke forummers ik heb gezien. Heinz, Laura, Vera, Jos, Tuba, Dech?, Niuno?, Nicky, Kabouter, LdHmolletje, Theluckyboatman ofzo, Tommie, Joeri, Daisy, Molcrazy, Daedalus, Dolfie geloof ik (zat die aan de ingang?).

Ik denk nog meer maar weet het even niet meer. Vond het iig wel leuk om jullie eens in het echt te zien! Sommigen had ik me heeeeel anders voorgesteld. Vooral LdH. ::schaam:: Nooit naar zn leeftijd gekeken dus ik zag elke keer iemand van 18 of 19 voor me maar hij was al heel volwassen. :P Nouja wel leuk.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1493 Gepost op: 20-03-2011, 19:50:00 »
Mijn grote vraag nu is: wat zat er in het blik van de internetquizers? :P

Jeej kan die beantwoorden  :P
Ehh de alle 10 de vragen + Antwoorden, Topito's, Jokers, vrijstellingsschijven & DVDbox seizoen 2 en het WIDM blik..  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1494 Gepost op: 20-03-2011, 20:04:14 »
Ik ben nog met Luckyboatman op de foto geweest. :D Kom ik nu in zn collectie met foto's met forummers? :D

. jou heb ik dacht ik langs zien lopen, maar wist het niet zeker, je was dan namelijk langer dan ik had verwacht :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1495 Gepost op: 20-03-2011, 20:05:06 »
Dat zei Nicky ook haha. Ik heb jou niet herkend. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Online Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1496 Gepost op: 20-03-2011, 20:18:02 »
Ik heb ook geweldig genoten vandaag, was helemaal top ::ok:: Was de eerste keer voor mij, maar zeker niet de laatste. Ik heb met een paar mensen wat gekletst maar ik kan het niet echt onthouden met wie ik allemaal heb gepraat. Er zijn zoveel indrukken. Wat overigens ook weer juist goed is hoor.

Verder dank ik Christi, Adriaan en Mark (sorry, weet hun forumnamen niet) voor het nemen van de foto's van mij met prominenten. Te weten Art, Patrick, Soundos en Pieter-Jan :D

Veiling was top, maar heb zelf niet geboden. Enige item waarvan ik achteraf wel een beetje spijt had dat ik niet heb geboden was Arts rooie sake-shirt, want dat is iets waarmee je ook aanspraak kunt krijgen omdat je ermee over straat kunt en 't dan lekker opvalt.

Het vragenvuur was echt heel leuk (denk dat dat het leukste deel van de fandag is eigenlijk) en ook al waren sommige antwoorden niet heel informatief, was het vooral heel gezellig en heb heel erg gelachen om de hele club en om de reacties.

Had nog eigenlijk wel even iets willen zeggen tegen Vriendlief (tekeningen) en JvB (vodcast) maar ben daar niet echt meer aan toegekomen.

Hopelijk volgend jaar weer :D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1497 Gepost op: 20-03-2011, 20:22:25 »
Dat zei Nicky ook haha. Ik heb jou niet herkend. :)
Er zijn hier ook weinig foto's van mij in mijn dagelijkse looks :p
Hoewel ik qua kleding wel een buitenbeentje was, ik was de enige met de kraag omhoog ;) (mijn gooische roots)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1498 Gepost op: 20-03-2011, 20:29:44 »


We zijn binnen. Iedereen is druk bezig met het invullen van de MolFanDagQuiz. De eerste vraag is: Welke kleur hebben de gasmaskers bij de geldzoekopdracht op de vulkaan: zwart en ...?

hihi ik zie mezelf staan op de 1e foto!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1499 Gepost op: 20-03-2011, 20:35:24 »
Die Job was wel lekker bezig zeg. Zit die hier? Eerst die bordjes bij de veiling JALOERSSS en dan 1 van de weekwinnaars, en dan ook nog de quiz winnen. ::rofl::
Dat was ik  ;D

Het was een fantastische dag!  ::bravo::
Ik plaats binnenkort foto´s.
...óf niet!