Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 855592 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #980 Gepost op: 17-03-2010, 08:44:44 »
Gisteravond de Promo voor Afl 9.

Kippuhvellekes  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #981 Gepost op: 17-03-2010, 09:55:15 »
Helaas niet kunnen zien. Ik heb gisteren een uur of 2 zonder televisiebeeld gezeten... Gelukkig was dit niet op donderdag!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #982 Gepost op: 17-03-2010, 11:53:24 »
Ook ik was een van de anderhalf miljoen Nederlanders die gisteren zonder TV zat.

Gelukkig heb ik geen alles-in-een abonnement, dus kon ik gewoon internetten. M'n tante had helaas niet zo'n mazzel.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #983 Gepost op: 17-03-2010, 13:37:07 »
ik had gelukkig nergens last van... Idd niet op dondnerdag avond.. Dat had pas slecht geweest voor de kijkcijfers haha... en voor ons  :o
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #984 Gepost op: 17-03-2010, 16:28:20 »
ik had gelukkig nergens last van... Idd niet op dondnerdag avond.. Dat had pas slecht geweest voor de kijkcijfers haha... en voor ons  :o

heeeeeeeel irritant  >:( onder het championsleague voetbal nogwel verdorie  >:(
Rot ziggo  >:(
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #985 Gepost op: 17-03-2010, 16:31:22 »
Ziggo = epic fail  ::ohno::

10 minuten voetbal kunnen zien... Maargoed, over 9 maanden is er vast een babyboom in de regio die totaal was afgesloten van de buitenwereld voor een paar u  ;)! *complottheorie aan* Zit vast meer achter, de politiek wil zo de vergrijzing tegengaan. *complottheorie uit*
Weet je het niet, antraciet

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #986 Gepost op: 17-03-2010, 16:31:41 »
Ja, en dan lopen er mensen te denken over het overstappen naar een andere leverancier, en dan gebeurt het bij die ander.

Overstappen heeft geen nut, ALLE leveranciers maken gebruik van schakelkasten, die de pijp aan Maarten kunnen geven.

Ik was er binnen een minuut achter dat het niet alleen in Maastricht mis was, maar ook in Heerlen, Amstenrade, Enschede en Utrecht. Dus een bijna landelijke storing.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #987 Gepost op: 17-03-2010, 16:38:04 »
Ook in Groningen hoor...  ::tandpastasmiley:: !! Mooie is dat de internetpagina van Ziggo [Kijk hier of er storingen zijn] plat lag evenals de telefonische klantenservice :)! Natuurlijk is dat begrijpelijk, althans de manco's van de NS worden ook gewoon getolereerd evenals die DSB shit voor lange tijd...
Weet je het niet, antraciet

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #988 Gepost op: 17-03-2010, 16:45:10 »
Zelfs in Friesland verdorie  >:( OVERAL!!!! >:( <frustatiemodus uit> hmm heb zin in morgen  ;D WIDM!  ;D
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #989 Gepost op: 17-03-2010, 16:46:58 »
Vanavond trouwens Frits Sissing in BN-ers in de zorg [samen met Chantal Jansen], zien of hij ook de vrijstelling voor haar neus weggapt!
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #990 Gepost op: 17-03-2010, 17:05:56 »
Zelfs in Friesland verdorie  >:( OVERAL!!!! >:( <frustatiemodus uit> hmm heb zin in morgen  ;D WIDM!  ;D
Irritant: mijn overburen zitten blijkbaar bij een ander, want die hadden wel voetbal...
Ich bin ein Bärliner!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #991 Gepost op: 17-03-2010, 18:52:26 »
Hoorde net JP z'n stem bij Liny's Leespakket. Is daar een aanwijzing in te vinden?  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #992 Gepost op: 17-03-2010, 19:21:12 »
Ik had gisteren geen last van de tv-storing, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dat kreng al vroeg uitgezet had.

In december vlak voor Kerst hadden we hier in de buurt een fikse stroomstoring. Ik zat ineens in het donker en het werd langzaam kouder en kouder.
Gelukkig was na een paar uur de stroom weer gerepareerd, maar toen bleek dat de stroomstoring ook de boel bij Ziggo stoorde, met als gevolg dat ik de rest van de avond geen tv of internet had. In ieder geval tot 7 uur volgende ochtend. Langer kon ik niet meer wachten en ben maar gaan slapen. Volgende dag deed alles het weer.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #993 Gepost op: 17-03-2010, 21:13:40 »
Wow, ik heb helemaal niks meegekregen van al die storingen. Toch fijn digitenne... O nee, ik heb gister helemaal geen tv gekeken. :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #994 Gepost op: 17-03-2010, 21:46:55 »
@Tommie, nee het is een reclame die aansluit op Lingo. Mensen zien plotseling Lucille en horen de stem van JP, en dan blijken ze helemaal niet naar Lingo te kijken, maar naar een reclame van dat leesvoer.....

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #995 Gepost op: 18-03-2010, 19:35:49 »
Heinz in de Wereld draait door ::oink::
Ananas

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #996 Gepost op: 18-03-2010, 19:37:00 »
Heinz in de Wereld draait door ::oink::
ow, heb dat nog niet gezien, ben het meestal in het begin alleen aan het luisteren :D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #997 Gepost op: 18-03-2010, 19:39:03 »
Heinz in de Wereld draait door ::oink::

WIDM in de media. ;)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #998 Gepost op: 18-03-2010, 20:24:27 »
Het was top bij de DWDD!
Stelletje molloten...

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #999 Gepost op: 18-03-2010, 21:54:27 »
Heinz in de Wereld draait door ::oink::

Heinz en lau kijken widm met kim, sanne, erik JP en gerard ekdom ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!