Auteur Topic: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)  (gelezen 186544 keer)

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #280 Gepost op: 21-06-2011, 10:42:28 »
^Tim Kamps.

Alhoewel...
 
Citaat van: Heinz
Tim Kamps op 16 mei (datum die in de Privé genoemd wordt) naar IJsland vertrokken? Op 19 mei speelde hij in Haarlem met het Monica Da Silva Trio.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #281 Gepost op: 21-06-2011, 17:27:08 »
^Tim Kamps.

Alhoewel...
 
Hmm, apart... Van iemand zeggen dat hij meedoet aan Wie is de Mol, en vervolgens is 'ie een paar dagen later gewoon in Nederland...
Ich bin ein Bärliner!

Offline jacobk

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #282 Gepost op: 24-06-2011, 14:35:12 »
Hij was Art aan het uitzwaaien :P

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #283 Gepost op: 27-06-2011, 08:29:00 »
Ik denk dat het loos alarm is.
Ten eerste: Het wordt gezegd door Evert Santegoeds. Ik denk dat dit verder geen uitleg behoeft.
Ten tweede: De kandidaten waren wel erg snel terug, gezien hun (tv-)verschijningen in NL. Twitter vind ik geen goed media om zoiets te bekijken. In elk -middle of nowhere- dorp is tegenwoordig WIFI.
Ten derde: Het is nooit bevestigd dat er een nieuwe presentator zou komen.
Van de andere kant kan het misschien zo zijn dat men een perspresentatie wilde geven met het nieuws dat Art de nieuwe presentator is. Maar nu dat de bnn'rs gespot zijn met Art, ze het nieuws niet meer naar buiten brengen. Omdat ze daarmee ook voor 90% vaststellen wie de kandidaten zijn.
Stelletje molloten...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #284 Gepost op: 27-06-2011, 10:28:31 »
Maar nu dat de bnn'rs gespot zijn met Art, ze het nieuws niet meer naar buiten brengen. Omdat ze daarmee ook voor 90% vaststellen wie de kandidaten zijn.

Art is helemaal niet gespot op schiphol.. Alleen PJ wordt niet gezien en Art ook niet, maar dan stellen ze gelijk vast dat Art de presentator is  ::rofl::

BTW Pieter Jan gaat nooit samen met de groep naar het land.. Ze zien PJ pas altijd in het land zelf.. Tis geen schoolreisje dat PJ voorop loopt  :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #285 Gepost op: 27-06-2011, 11:18:13 »
Art is helemaal niet gespot op schiphol.. Alleen PJ wordt niet gezien en Art ook niet, maar dan stellen ze gelijk vast dat Art de presentator is  ::rofl::

BTW Pieter Jan gaat nooit samen met de groep naar het land.. Ze zien PJ pas altijd in het land zelf.. Tis geen schoolreisje dat PJ voorop loopt  :P
"Meester Hagens, hoe lang duurt het nog voor we er zijn?"  ???

Maar volgens mij gaat hij wel tegelijkertijd erheen, of niet? Achja, hoe langer het duurt en hoe meer er onwaar blijkt te zijn in dit verhaal, hoe minder ik ervan geloof. Laten we maar gewoon afwachten tot we iets horen van de AVRO. (Als dit echt de kandidaten zouden zijn dan zou de eerste kandidaat die de AVRO bekend maakt natuurlijk niet diegene die we nog niet "herkend" hebben zijn, dan moeten ze gewoon eerst het rijtje met bekenden afgaan :P)
臥底 是 谁?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #286 Gepost op: 27-06-2011, 17:52:31 »
Nee, PJ ging iig vorig jaar apart zoals tommie zegt.
Het was het eerste Soundos moment. toen zag ik hem op eens pieterrrrrrrrrrrrr jan. Het was net alsof je vroeger Sinterklaas zag ::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #287 Gepost op: 7-07-2011, 07:49:26 »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #288 Gepost op: 7-07-2011, 09:31:15 »
Ik las het ook net op NU.nl. De locatie wijkt wel wat af van Ijsland, maar dit moet het toch zijn? Zal me niet verbazen als blijkt dat de AVRO dit met die roddelbaas heeft afgesproken als zijnde een soort mediastuntje, zodat de meeste molloten ook af gaan stemmen op dit programma...
Kent iemand dat oude programma wat nu weer terugkomt? Lijkt me wel een aardig tussendoortje :-)
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #289 Gepost op: 7-07-2011, 09:44:08 »
Goede optie! Ook al staat er in het bericht dat de opnames van Fort Boyard nog van start moeten gaan.

En dat Art de presentator van FB wordt maakt het in ieder geval minder waarschijnlijk dat hij (ook) WIDM presenteert.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #290 Gepost op: 7-07-2011, 10:11:50 »
Waarom nou zo'n duur programma... Nog minder geld voor WIDM ::ohno::
...óf niet!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #291 Gepost op: 7-07-2011, 11:31:21 »
Of Wie is de mol 2012 komt later in het jaar dat zou ook kunnen, of Art presenteert het allebei (als de groep destijds gespot is zijn ze al lang weer terug in Nederland). Pieter-Jan is in ieder geval nog niet 3 weken weg geweest. Eigenlijk weet je nog niet veel meer dus :(
When life knocks you down, fight back!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #292 Gepost op: 7-07-2011, 14:26:50 »
BTW Pieter Jan gaat nooit samen met de groep naar het land.. Ze zien PJ pas altijd in het land zelf.. Tis geen schoolreisje dat PJ voorop loopt  :P
Maar volgens mij gaat hij wel tegelijkertijd erheen, of niet?
Nee, PJ ging iig vorig jaar apart zoals tommie zegt.
Het was het eerste Soundos moment. toen zag ik hem op eens pieterrrrrrrrrrrrr jan. Het was net alsof je vroeger Sinterklaas zag ::rofl::

Soundos moet je dan maar niet vertrouwen.
Op het voor de serie uitgegeven backstagefilpje zag je Joyce en Hilje samen met de kandidaten. En (waarschijnlijk op dezelfde dag) met PJ eten. Dus ze gingen wel tegelijk :)

Ga maar naar 1:23 daar zie je het :)
« Laatst bewerkt op: 7-07-2011, 14:30:36 door bartjel »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #293 Gepost op: 7-07-2011, 19:18:57 »
'On y va' betekent toch zoiets als 'we gaan'?
Citaat van: @Artrooijakkers
Zo. Het #FortBoyard presentatieteam is compleet! On y va! http://t.co/fltD6gA
...óf niet!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #294 Gepost op: 8-07-2011, 07:20:52 »
Jup.

Gisteren stond op zappen.blog.nl al dat Art het gaat presenteren met Gerard Ekdom trouwens.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #295 Gepost op: 8-07-2011, 07:43:30 »
Eindelijk dus duidelijkheid.
Fort Boyard komt dus terug met Art als presentator.
Ananas

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #296 Gepost op: 8-07-2011, 08:02:42 »
In veel persberichten staat dat er nog wordt opgenomen..

MediaCourant.
Voor de opnames van de 10-delige serie reizen crew en kandidaten deze zomer af naar het bekende fort aan de Franse westkust.

RTLboulevard.
Voor de opnames van de tiendelige serie reizen de kandidaten binnenkort af naar het bekende fort aan de Franse westkust, waar hun doorzettingsvermogen danig op de proef wordt gesteld.

Dus de groep/crew moet nog vertrekken..  :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #297 Gepost op: 8-07-2011, 10:46:36 »
Ik geloof niet dat Art presentOr is, net alsof karel kandidaat wordt, samen met angela!
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #298 Gepost op: 10-07-2011, 01:47:21 »

Kent iemand dat oude programma wat nu weer terugkomt? Lijkt me wel een aardig tussendoortje :-)

Ik vond het altijd een fantastisch programma! Ik kijk er nu al naar uit.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #299 Gepost op: 10-07-2011, 21:49:39 »
Kent iemand dat oude programma wat nu weer terugkomt? Lijkt me wel een aardig tussendoortje :-)
Het is als het ware een combinatie van de verfbommenopdracht van WIDM 2008 en de schoolexamenopdracht van WIDM 2010.

Citaat van: http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Sleutels_van_Fort_Boyard
De kandidaten moesten zoveel mogelijk sleutels zien te verdienen door opdrachten uit te voeren in de cellen van het fort. Als een kandidaat niet binnen de tijd de cel verliet, werd hij of zij opgesloten. Ook konden sleutels verdiend worden door een raadsel op te lossen bij een wijze oude man, Fouras geheten, in het torentje. Als de vraag fout werd beantwoord, werd de sleutel door het raampje in zee gegooid. De kandidaat kreeg dan de kans om deze sleutel binnen een bepaalde tijd op te duiken. In het tweede seizoen werd de sleutel bij een fout antwoord in de toren gehouden en kon deze ook niet meer gewonnen worden. Met behulp van de sleutels kon het eindspel worden gespeeld. In het eindspel moesten de kandidaten door volgelopen gangen zwemmen naar een kooi met een schatkist. Ze mochten zoveel muntstukken uit de schatkist meenemen als ze konden dragen. Ze moesten echter wel op tijd de kooi verlaten, voordat deze dichtging en de tijgers binnenkwamen.
« Laatst bewerkt op: 10-07-2011, 21:52:16 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!