Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 160173 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Grappige momenten
« Reactie #380 Gepost op: 24-02-2011, 23:29:19 »
Art: Ik weet nooit waar die man vandaan komt, maar opeens stond Pieter Jan daar.
(nadruk door mij) Ja. Beste uitspraak van de aflevering volgens mij :P

Art:  ja het is natuurlijk de droom van elke man om met anna in een vuurtoren opgesloten te zitten, dus enorme haast had ik niet
Sorry...sufste uitspraak van de aflevering volgens mij :P

En Patrick die op het strand lekker inwrijft dat zijn idee van het doorseinen van de code het beste was :P "Jij ondernam niets!" :D

En in het vooruitblik naar aflevering 9: Pieter-Jan: "Eén antwoord a.j.b." Soundos stellig "Ja", Art stellig "Nee" (of andersom, weet zo niet zeker meer) :P Wordt leuk. Ben benieuwd wie als eerste opgeeft :P
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #381 Gepost op: 24-02-2011, 23:34:50 »
Ik weet niet meer de precieze quote, maar toen Karin over de rand van de vulkaan keek begon Patrick over dat ze spontaan haar hoogtevrees had overwonnen en toen volgende er iets héél grappigs. ;D Maar deze groep is sowieso heel grappig. ::jaja::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #382 Gepost op: 24-02-2011, 23:35:52 »
De discussie van pat karin en art over de florijn  ::rofl::
en Karin die dan nog ff Frankenrijk invult :P (en Patrick als mol: dankjewel Karin dat je er Frankenrijk van maakt goedzo! :P)

Haha ja, je begint gewoon vol overtuiging met het verkeerde land en dan kom je in Frankenrijk uit  ;)

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #383 Gepost op: 24-02-2011, 23:37:16 »
Ik weet niet meer de precieze quote, maar toen Karin over de rand van de vulkaan keek begon Patrick over dat ze spontaan haar hoogtevrees had overwonnen en toen volgende er iets héél grappigs. ;D Maar deze groep is sowieso heel grappig. ::jaja::

Ik geloof iets in de trant van: Jij hebt hoogtevrees, je hoort hier niet. Hup, terug achter het muurtje ::rofl:: erg leuk idd

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Grappige momenten
« Reactie #384 Gepost op: 25-02-2011, 00:03:24 »
Patrick, na de zwaai-sessie met Karin...........

Eerst Karin, die zoiets zegt als.....'k Schaam me dood als ik mezelf zo terug zie...

En dan Patrick heel droog:
"Ik zou heel graag eens met jou carnaval willen vieren........."
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Grappige momenten
« Reactie #385 Gepost op: 25-02-2011, 00:12:26 »
"Ik zou heel graag eens met jou carnaval willen vieren........."

 ::rofl:: bij dat zwaaien inderdaad!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #386 Gepost op: 25-02-2011, 00:19:29 »
Vind het heel jammer dat je in de molmail ziet dat ze dat dansen zo doen voor de camera. Daardoor wordt duidelijk dat het totaal niet spontaan is en dat de tijd ook met een tikkeltje zout wordt genomen. Anders gingen ze wel verder met seinen. >:( Daarom vond ik het in de afl ook totaal niet grappig.

Ik vond Art hilarisch met zn 'En ineens was PJ daar. Ik weet niet waar die man altijd vandaan komt.' Precies wat ik ook altijd denk. Aan het einde van elke opdracht staat ie ineens achter ze. ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #387 Gepost op: 25-02-2011, 00:27:58 »
Anna wachtend in het oude gebouw en overleggend of ze nog naar een andere plek toe moest om meer geld te scoren: 'ik zou wel gezellig naar huis terug willen'. 

 :-\\  beetje dubbel nu...
...maar soms even niet :)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #388 Gepost op: 25-02-2011, 01:41:01 »
Handsdown de zwaaiende Karin en Patrick op het strand ..... ik heb dit seizoen volgens mij nog nooit zo hard gelachen    ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Grappige momenten
« Reactie #389 Gepost op: 25-02-2011, 09:17:35 »
Dat zwaaien van Patrick en Karin, zooo geniaal! (En dan ook dat tellen he, 1-2-3 stop 1-2-3-4-5-6 stop 1-2 stop....)
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Hett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #390 Gepost op: 25-02-2011, 09:30:29 »
Ik weet niet meer de precieze quote, maar toen Karin over de rand van de vulkaan keek begon Patrick over dat ze spontaan haar hoogtevrees had overwonnen en toen volgende er iets héél grappigs. ;D Maar deze groep is sowieso heel grappig. ::jaja::
'Mevrouwtje Hoogtevrees'  ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #391 Gepost op: 25-02-2011, 09:37:17 »
'Mevrouwtje Hoogtevrees'  ::rofl::

Dat was 'm ja  ::rofl::

Offline *Supernova*

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #392 Gepost op: 25-02-2011, 10:00:45 »
Sorry...sufste uitspraak van de aflevering volgens mij :P

Ondanks het feit dat ik ervan overtuigd ben dat Art niet de mol is, en ik hem doorgaans een leuke kandidaat vind komen sommige stukjes van hem echt zo gemaakt en nep over..

Die zogenaamde twijfel bij de jokers van Patrick en dit stukje ook weer. Weet niet goed wat daarvan te denken..  ::)
Citaat
En Patrick die op het strand lekker inwrijft dat zijn idee van het doorseinen van de code het beste was :P "Jij ondernam niets!" :D
Mja dat leek wel back to kindergarten..  ::)

Ik weet niet er waren wel een paar grappige momenten deze aflevering maar ik miste de aanwezigheid van bepaalde mensen toch wel erg.  ::ohno::

Hmm weet niet of hij al genoemd is, maar Patrick die nav hun dansje wel carnaval wil vieren met Karin was wel grappig - eens een brabander altijd een brabander..   ;D

Offline roelof

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #393 Gepost op: 25-02-2011, 10:06:15 »
Anna's reactie na Art's opmerking "wat goed dat je dat zag hee, ik had dat echt niet gezien" was geniaal. Hoofdschuddend en glimlachend, zo van "ja hoor Art, 't is goed met je :D"

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Grappige momenten
« Reactie #394 Gepost op: 25-02-2011, 10:38:40 »
Anna's reactie na Art's opmerking "wat goed dat je dat zag hee, ik had dat echt niet gezien" was geniaal. Hoofdschuddend en glimlachend, zo van "ja hoor Art, 't is goed met je :D"

Idd, viel me ook al op  ::rofl::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Grappige momenten
« Reactie #395 Gepost op: 25-02-2011, 13:48:59 »
Art tegen Karin bij de vulkaan: Je hebt één minuut met je armen over elkaar gestaan en rondgekeken.
Karin: Nee, niet één minuut
Art: Goed dan, TWEE minuten!
 ::rofl::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline *Supernova*

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #396 Gepost op: 25-02-2011, 15:14:13 »
Eigenlijk bij nadere beschouwing de hele vuurtoren/schat opdracht.. Het slaat allemaal echt nergens op..  ;D

'We moesten een code ontdekken' (Met koeienletters op een spandoek te zien).
'Nee op het strand schrijven zien ze niet' ::)

Art en Anna die zich lens turen (nou ja met name Anna dan want Art was weer over the top en ongeloofwaardig bezig daar), terwijl het spandoek direct onder ze hangt.  ;D

Het gewuif en gedoe terwijl Anna en Art allang onderweg zijn en dan ineens weer nog maar 6 minuten om het te vinden.. En PJ die meteen ziet dat ze er een halve meter naast zitten..

Wat een onzin eigenlijk allemaal..  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 25-02-2011, 15:25:22 door *Supernova* »

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #397 Gepost op: 25-02-2011, 15:18:28 »
Misschien let ik wel teveel op, hoor, maar je kan cijfers toch niet in koeienletters schrijven? Of ben ik nu dom?
AZ Landskampioen '08/'09

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Grappige momenten
« Reactie #398 Gepost op: 25-02-2011, 15:42:47 »
Misschien let ik wel teveel op, hoor, maar je kan cijfers toch niet in koeienletters schrijven? Of ben ik nu dom?

Je hebt helemaal gelijk. Het waren gewoon koeie-cijfers  ::trots::

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #399 Gepost op: 25-02-2011, 16:10:24 »
Patrick: Ik zal het maar bekennen: ik ben het. Ik ben moe, dus.... :-)

En dit kan maar eens nog een echte molactie zijn "Hoe had u kunnen weten dat Patrick de mol is? Welnu, zeer eenvoudig daar Patrick het notabene zelf vermeldde!"

Het gekibbel tussen Patrick en Karin bij die krateropdracht, dat vond ik grappig  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan