Auteur Topic: [Kandidaat] HANNA is niet de Mol!  (gelezen 32179 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #20 Gepost op: 7-01-2011, 15:45:53 »
Ik heb net 2x uitzending gemist zitten bekijken. En als Hanna in de bus staat en zich omdraait valt er een prijskaartje( of hoe je dat ding noemt ) uit haar shirt met een grote M erop. Ik weet niet of dit een merk is of ze is misschien dan toch de  :)

Je bedoelt een etiketje. Was wel opmerkelijk ja. Toeval of niet? ???

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #21 Gepost op: 7-01-2011, 17:01:25 »
Ik ga voor Hanna voorlopig.
In haar interview deed ze zich voor als onhandig. Het leek erop dat ze dat speciaal zei om zich alvast vrij te pleiten voor dingen die mis gaan. Alleen de Mol zou zich volgens mij vrij willen pleiten.
En ze zat in de groep die het vuurwerk moest ontcijferen. Volgens mij de beste plaats voor de Mol :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #22 Gepost op: 7-01-2011, 17:05:11 »
Zij is ook één van mijn grote verdachten tot nu toe. Ze gedraagt zich nogal geheimzinnig, beetje een outsider lijkt het ook wel. Ze is ook de jongste van de groep. Ze zat inderdaad bij de ontvangersgroep en schreef de letters op en had volgens mij voldoende mogelijkheid om verkeerde letters op te schrijven terwijl de rest overdonderd was door het vuurwerk.. Jan die als een gek letters zat op te roepen.. Patrick gapend met de ogen wijd open naar het vuurwerk zat te kijken en Karin die paniekerig schreeuwt dat ze niet kan lezen.. Ik kijk nu al uit naar de nieuwe vriendlief!  :D
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #23 Gepost op: 7-01-2011, 20:46:53 »
hier even een shotje van dat labeltje.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #24 Gepost op: 7-01-2011, 20:48:44 »
hier even een shotje van dat labeltje.

zoiets heb ik ook weleens hier thuis in kleren gezien
is volgens mij gewoon de maat en niet met stift
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #25 Gepost op: 7-01-2011, 20:51:14 »
Ik vertrouw haar niet zo, maar heb haar ook nog geen bijzondere molse of onmolse dingen zien doen. Helaas gaat mijn Televiziergala-theorie door de actie van Pepijn ook een beetje in rook op - de kandidaten hebben sowieso vier dagen met elkaar opgetrokken en een hechtere band opgebouwd dan wanneer er in de eerste aflevering iemand (Hanna) uit had gemoeten.

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #26 Gepost op: 8-01-2011, 01:49:00 »
Zij is zeker niet mijn hoofdverdachte, maar ik schrijf haar ook nog niet af.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #27 Gepost op: 8-01-2011, 10:36:29 »
Veilingitem?
ik denk dat ie beeldig staat bij het broekpak dat Heinz heeft.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #28 Gepost op: 8-01-2011, 11:39:27 »
Zij is ook één van mijn grote verdachten tot nu toe. Ze gedraagt zich nogal geheimzinnig, beetje een outsider lijkt het ook wel. Ze is ook de jongste van de groep. Ze zat inderdaad bij de ontvangersgroep en schreef de letters op en had volgens mij voldoende mogelijkheid om verkeerde letters op te schrijven terwijl de rest overdonderd was door het vuurwerk.. Jan die als een gek letters zat op te roepen.. Patrick gapend met de ogen wijd open naar het vuurwerk zat te kijken en Karin die paniekerig schreeuwt dat ze niet kan lezen.. Ik kijk nu al uit naar de nieuwe vriendlief!  :D

Ik zie de nieuwe vriendlief al helemaal voor me ::rofl::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Moeske

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #29 Gepost op: 8-01-2011, 22:16:59 »
zoiets heb ik ook weleens hier thuis in kleren gezien
is volgens mij gewoon de maat en niet met stift

Dat is gewoon het labeltje van een vestje wat ze bij de Zara heeft gekocht. Heb ik hier thuis ook liggen. Die stomme labeltjes zijn zo groot dat ze heel vaak buiten je kleren hangen.

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #30 Gepost op: 9-01-2011, 12:07:10 »
Net als Jon in 2009 beschrijft Hanna zich als iemand die graag wilt winnen.
Jon gaf later als verklaring als mol kun je niet winnen, maar zeker niet verliezen..

Offline Waterkraan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Soms is wat onmogelijk lijkt, alleen maar lastig.
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #31 Gepost op: 9-01-2011, 12:16:05 »
Oké, dat labeltje kan dus toeval zijn. Maar we zouden het ook even in ons achterhoofd moeten houden.

Ik zie haar niet als mol, maar ze zou het best kunnen zijn.
- Why won't you?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #32 Gepost op: 9-01-2011, 12:31:25 »
Net als Jon in 2009 beschrijft Hanna zich als iemand die graag wilt winnen.
Jon gaf later als verklaring als mol kun je niet winnen, maar zeker niet verliezen..

Dat zei Milouska als ik het goed heb. Ze wilde niet verliezen en als mol kan je niet winnen, maar zeker niet verliezen.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #33 Gepost op: 9-01-2011, 15:45:23 »
ach ja Milouska kan ook! Kan het niet weer vinden, punt was meer dat een mol zo'n soort opmerking maakt. Beste oplossing voor iemand die niet tegen zijn verlies kan, de mol zijn! Ik verdenk Hanna totaal niet, maar door deze opmerking, houd ik haar wel in de gaten.

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #34 Gepost op: 9-01-2011, 15:50:36 »
Dat zei Milouska als ik het goed heb. Ze wilde niet verliezen en als mol kan je niet winnen, maar zeker niet verliezen.

Gevonden! Je hebt helemaal gelijk (ik snap niet hoe ik bij Jon kom, foutje moet kunnen)

Offline lili(s)chat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • In het land van paranoia is de mol koning
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #35 Gepost op: 13-01-2011, 20:18:23 »
Hanna is zeker niet mijn nr. 1 mol, maar er vallen mij wel enkele dingen op bij haar. Zo is zij de enige die tijdens de leader niet loopt, ze kijkt gewoon in de camera. Ook kijkt ze bij de groepsfoto als enige niet in de lens. (ook bij de foto van aflevering 2 is dit zo).
Nu zou het kunnen dat dat gewoon haar manier van doen is, maar het viel mij gewoon op.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #36 Gepost op: 13-01-2011, 20:36:48 »
Zo is zij de enige die tijdens de leader niet loopt, ze kijkt gewoon in de camera. Ook kijkt ze bij de groepsfoto als enige niet in de lens. (ook bij de foto van aflevering 2 is dit zo).
Nu zou het kunnen dat dat gewoon haar manier van doen is, maar het viel mij gewoon op.

Het punt is dat zij gegarandeerd 3 keer zou vallen als ze tegelijkertijd zou moeten lopen en in de camera kijken. Althans als we haar eigen woorden moeten geloven (stukje over de sniperopdracht)  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Fleur_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #37 Gepost op: 13-01-2011, 21:55:20 »
Hanna lijkt me een leuke kandidaat. Ik heb alleen het onderbuik gevoel, dat ik niet kan onderbouwen, dat zij de eerste afvaller is. Gelukkig voor haar is het voorspellen van afvallers niet mijn sterkste kant.  :P

Goed ingeschat! ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #38 Gepost op: 13-01-2011, 22:54:12 »
Nee, Hanna!
The British are not impressed.

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] HANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #39 Gepost op: 13-01-2011, 23:34:44 »
Ik was lekker een avondje naar het theater, je installeert je als échte molloot daarna gelijk achter de pc om het terug te kijken en BOEM, je favoriet ligt er uit. Echt heel erg jammer :(
Kennis is macht.