Poll

Waarom is Soundos niet de mol?

Soundos haalt te veel geld binnen.
42 (36.5%)
Soundos molt te duidelijk.
2 (1.7%)
Er zijn geen goede hints voor Soundos (gevonden).
11 (9.6%)
Mijn intuïtie zegt dat Soundos het niet kan zijn.
24 (20.9%)
Anders, (graag uitleg)
10 (8.7%)
Soundos is WEL de mol!
26 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 82

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:10:11

Auteur Topic: [Kandidaat] SOUNDOS is niet de Mol!  (gelezen 214777 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is niet de Mol!
« Reactie #800 Gepost op: 12-03-2011, 07:35:03 »
Precies, jij hebt het begrepen.

Als het 'love or hate' principe dermate rigide, zonder enige mate van relativering of ook bijstelling van mening/ idee toegepast wordt zoals jij het dit seizoen op Soundos toegepast hebt kan ik alleen zeggen dat je je eigen werkelijkheid creert die wat mij betreft niets van doen heeft met Soundos of hoe ze zich in de serie heeft getoond als kandidate, noch hoe ze in het spel stond (of hoe ze hierin groeide!).

Ze heeft zich wat mij betreft getoond als sterke kandidate met veel menselijk inzicht, intelligentie en daarnaast moed en lef getoond te groeien, en ook naar zichzelf te kijken aangaande hoe de van deze ervaring kon leren. Echt respect daarvoor.  ::ok::

Ik  moest in afl 1 ook even wennen aan haar maar eerlijk gezegd stelde dat daarna razend snel bij als je iets meer van haar persoonlijkheid leert kennen.

Ik begrijp werkelijk niet wat Soundos gedaan heeft om zoveel negativiteit van jouw kant te krijgen/ verdienen.. :-\\

In ieder geval niets wat ik (en, denk ik vele anderen met mij..) gezien heb..  ::ok::

Hoe dan ook ik hoop dat je deze galspuierij lekker ergens anders ventileert van nu af aan want - hoewel er altijd een persoonlijke voorkeur is naar wie je meer neigt - kan ik me nauwelijks voorstellen dat er mensen op deze site zijn die jouw nogal radicale idee over Soundos delen nadat we haar 10 afleveringen hebben meegemaakt.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)