Auteur Topic: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!  (gelezen 26380 keer)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #60 Gepost op: 11-03-2011, 11:34:30 »
Ik ben geloof ik de enige die totaal niet kan zeggen welke presentator hij/zij het leukst vindt. Ik vind Angela, PJ en Karel alledrie even leuk presenteren, alleen alledrie op een andere manier.

Ik ben het meest gewend aan PJ dus ik denk dat ik hem op dit moment het beste vind.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #61 Gepost op: 11-03-2011, 13:07:36 »
Helemaal mee eens Molow. Ze hebben alle drie op hun eigen wijze WIDM gepresenteerd.
En alle series heb ik met het grootste plezier gevolgd.
Dat het er nu allemaal iets "gelikter" uitziet, dan de eerste afleveringen is niet te vermijden. Maar dat doet niets af aan de kwaliteiten van de presentatoren.
Petje af dat er ieder jaar weer zo'n mooi programma geproduceerd wordt!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #62 Gepost op: 11-03-2011, 13:40:50 »
Ik sluit me helemaal bij Molow en Dolfie aan...ik vind dat ze alledrie op eigen wijze het programma hebben gepresenteerd en dat hebben ze goed gedaan ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #63 Gepost op: 11-03-2011, 13:58:24 »
Goed gezegd Molow en Dolfie! Ik moet wel toegeven dat ik als ik zou moeten kiezen net de voorkeur aan PJ geef, maar zowel Angela en Karel deden het ook super! Alleen hebben ze alle 3 andere eigenschappen! Zo denk ik dat Angela de beste presentator zou zijn geweest voor de gewone Nederlanders. Zij was meer een soort van moederfiguur! Haar enige seizoen met BN-ners vond ik haar minste seizoen! Karel had dan weer zijn karakterestieke hoed en zijn goede afstand tot de kandidaten. En daarbij het misschien wel beste seizoen tot nu toe in Thailand! PJ begint steeds beter in zijn rol te komen, met heerlijke gezichtsuitdrukkingen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #64 Gepost op: 11-03-2011, 15:42:07 »
Kunnen we Karel uitnodigen voor de MFD? Zou 'm graag weer eens willen spreken! En hij woont toch al in Amersfoort...

Zou hij willen komen? Na de fandag in 2007 zei hij dat hij PJ niet voor de voeten wilde lopen... zou wel heel tof zijn.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #65 Gepost op: 11-03-2011, 15:57:06 »
Ik ben geloof ik de enige die totaal niet kan zeggen welke presentator hij/zij het leukst vindt. Ik vind Angela, PJ en Karel alledrie even leuk presenteren, alleen alledrie op een andere manier.


Daar ben ik het echt mee eens. Gelukkig zijn het geen imitaties van elkaar, want dan wint natuurlijk het origineel. Ik was persoonlijk niet zo'n fan van Karel, maar dat afstandelijke had ook wel wat. Angela was soms wat al te kloekerig met iedereen. PJ zit er zo'n beetje tussen, ik vind de interacties tussen hem en de kandi's erg leuk. Hij heeft iets warms over zich (vind ik). Een vriendelijke man, althans zo komt hij op me over.

Offline nepgerrie

  • Forumlid
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #66 Gepost op: 11-03-2011, 16:19:21 »
Een hele goede presentator!! Van de drie presentators die we gekend hebben geniet Pieter Jan veruit mijn voorkeur. Karel vond ik ook wel aardig, Angela te innig met kandidaten. Pieter Jan wordt btw dit seizoen ook op een voetstuk gezet.
Wie is de mol gaat voor de gouden televizierring en schuiven mede daarmee Pieter Jan en Art naar voren!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #67 Gepost op: 5-05-2011, 16:28:10 »
Ik kan eigenlijk niets zeggen over Karel als presentator, want ik heb die twee seizoenen nog niet gezien. Toen ik de eerste seizoenen eindelijk gedownload had en ging bekijken vielen me toch wel een aantal dingen op die verschilden tussen PJ en Angela. Angela was zoals hier al meerdere keren genoemd een beetje een 'moederfiguur' van de kandidaten. Ze zei dan ook praktisch nooit "(Beste) kandidaten." maar altijd "Vrienden." vooral in seizoen 1. Het grappigste vond ik nog het einde van seizoen twee. De Mol, winnaar en verliezer hadden elkaar al proficiat gewenst en toen Angela: "En nu ga ik jullie kussen." Zo iets zou ik PJ nooit zien doen. PJ is in mijn ogen de nummer één presentator. Hij presenteerd WIDM heel anders dan andere programma's die ik van hem ken, ook zit hij volgens mij in de productie(?) van het programma en hij kan dat volgens mij prima combineren. (Wat ik hiermee wil zeggen is: de presentator mag zeker weten wie de Mol is)
臥底 是 谁?

Offline jacobk

  • Forumlid
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #68 Gepost op: 29-06-2011, 09:09:16 »
Bij mijn voorkeur gaat het vooral over de momenten waarop de presentator commentaar levert. Bij Angela had ik altijd het gevoel dat ze voor de groep was, dat ze bij elke mislukte opdracht iets probeerde te zeggen om de kandidaten te troosten of te motiveren voor de volgende opdracht en dat ze echt blij was als een opdracht lukte.
Bij Karel had ik het idee dat het een kwestie werd van presteren, dat alles wat niet lukte breed werd uitgemeten en dat hij soms onredelijk streng was. Daarnaast had hij een felle manier van uitspreken. Dat maakte alles wat er gebeurde intens en belangrijk, zonder dat het ook allemaal zo was.
Bij Pieter-Jan heb ik meer het gevoel van de toeschouwer: hij heeft geen duidelijke voorkeur of afkeur van de kandidaten, maar kan wel geamuseerd reageren als een opdracht compleet mislukt of juist lukt. Hij kan een opdracht wat intenser maken, maar ook bagatelliseren. Door deze rol vind ik dat hij de presentatie meer kleur kan geven en daarom vind ik hem de prettigste presentator.

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #69 Gepost op: 29-06-2011, 11:41:26 »
Ik denk dat het ook meespeelde bij Angela dat de kandidaten eerst een aantal soort van audities moesten doen, waar Angela volgens mij ook bij was. En verder is Angela gewoon een heel betrokken persoon. Dat merk je ook bij de Xfacter en TVOH waar ze coach is. Ik denk dat je daarvan moet houden of niet.
Karel vond ik ook de minste presentator al hebt ik sonms wel om hem moeten lachen. Ik denk dat elke presentator het spelbeeld een beetje veranderd.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #70 Gepost op: 6-07-2011, 17:57:09 »
Pieter Jan is (waarschijnlijk) ook in 2012 weer de presentator...

Bij het invullen van de online test, de laatste keer dat je de antwoorden bekijkt, krijg ik natuurlijk rood :)
Daarna het filmpje van JP, die zegt op 't einde: Tot volgend jaar... <<<
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #71 Gepost op: 14-07-2011, 08:12:45 »
Hebben jullie ook dat als je PJ 's avonds Een Vandaag ziet presenteren dat je dan kwaad op 'm word? Ik wel, ik schreew naar het scherm! "Lul waarom zit je niet ergens WIDM op te nemen?"  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #72 Gepost op: 14-07-2011, 09:30:40 »
Schelden nog net niet.... maar wel een gevoel van.... ga weg jij!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #73 Gepost op: 14-07-2011, 18:58:21 »
Hebben jullie ook dat als je PJ 's avonds Een Vandaag ziet presenteren dat je dan kwaad op 'm word? Ik wel, ik schreew naar het scherm! "Lul waarom zit je niet ergens WIDM op te nemen?"  ::rofl::

Jaaaaaaa!!!! Zoooo herkenbaar!! En vervolgens probeer ik aan zijn gezicht af te lezen of hij zuur of uitgelaten kijkt ;D

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #74 Gepost op: 14-07-2011, 19:28:33 »
Schelden nog net niet.... maar wel een gevoel van.... ga weg jij!
En dan is hij straks weg, blijkt het alleen maar voor een vakantie te zijn :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #75 Gepost op: 15-07-2011, 12:30:33 »
Ik lach me rot als ze seizoen straks stiekem toch in Nederland hebben opgenomen en dat Pieter Jan tussen de opnames door gewoon Eén Vandaag heeft kunnen blijven presenteren.

 ::rofl::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #76 Gepost op: 15-07-2011, 19:21:10 »
Ik lach me rot als ze seizoen straks stiekem toch in Nederland hebben opgenomen en dat Pieter Jan tussen de opnames door gewoon Eén Vandaag heeft kunnen blijven presenteren.

 ::rofl::

De AVRO en de TROS verzorgen om en om een week lang EenVandaag. Ik heb ook zitten denken aan de mogelijkheid dat als de TROS EenVandaag verzorgt, dat PJ WIDM opneemt en in de weken dat de AVRO EenVandaag verzorgt dat PJ deze 'gewoon' presenteert, maar dat lijkt me vermoeiend voor PJ en erg duur om continu heen en weer te vliegen tussen de twee bestemmingen
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #77 Gepost op: 15-07-2011, 19:34:00 »
De AVRO en de TROS verzorgen om en om een week lang EenVandaag. Ik heb ook zitten denken aan de mogelijkheid dat als de TROS EenVandaag verzorgt, dat PJ WIDM opneemt en in de weken dat de AVRO EenVandaag verzorgt dat PJ deze 'gewoon' presenteert, maar dat lijkt me vermoeiend voor PJ en erg duur om continu heen en weer te vliegen tussen de twee bestemmingen
Zoiets zou denk ik alleen kunnen als men bijvoorbeeld na een week naar een ander land gaat. Dan kan PJ via Nederland ernaartoe gaan. Alleen zou je dan meer aan Noord Ierland en Jordanië moeten denken dan aan twee landen als Nicaragua en El Salvador.
Ich bin ein Bärliner!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #78 Gepost op: 26-07-2011, 21:26:31 »
Ik verzin het nog gekker:

Kandidaten krijgen een webcam mee en PJ geeft de opdrachten vanuit de 1 vandaagstudio.



Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: [Presentator] PIETER JAN is de presentator!
« Reactie #79 Gepost op: 26-07-2011, 21:27:23 »
Ik verzin het nog gekker:

Kandidaten krijgen een webcam mee en PJ geeft de opdrachten vanuit de 1 vandaagstudio.



Ik verzin het nog gekker, ze verzinnen hun eigen opdrachte n
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels