Auteur Topic: WIDM in de media 2011  (gelezen 362393 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #140 Gepost op: 8-12-2010, 00:56:59 »
In het gratis krantje Sp!ts staat een pagina over WIDM 2011, met grote groepsfoto. Ik kan het nu niet scannen, maar morgen zal het stuk te vinden zijn in het digitale archief van het krantje.

edit: Hier al te lezen.

Fijn, zo'n Heinz die je 's ochtends in de trein een een krant aanreikt met de mol erin ;D ::ok::

Offline titatoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • of tog niet...
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #141 Gepost op: 8-12-2010, 07:04:40 »
ik heb echt het idee dat de media zich alleen op jan richt! ;D
of tog niet...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #142 Gepost op: 8-12-2010, 09:04:48 »
Gister stond er ook een stuk over Wie is de Mol in het AD.
Goed nieuws: Als het om Pieter Jan gaat is het einde van de mol nog niet in zicht!
...óf niet!

Offline blastdragon

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #143 Gepost op: 8-12-2010, 10:38:55 »
De Mol heeft getwitterd. En het is volgens mij gelijk een grote hint:
Citaat
Aangezien niet iedereen het weet: de 1ste uitzending is op 6 januari. Dan kunnen jullie em zien (niet eerder)...
Het lijkt alsof de Mol al de aflevering heeft gezien maar er waren 2 mensen niet aanwezig tijdens de persconferentie en konden de aflevering niet gezien hebben. Zouden we die 2 mensen al kunnen we strepen? Maar ik heb er zien in, nog minder dan een maand en dan is het al zover!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #144 Gepost op: 8-12-2010, 10:48:50 »
De Mol heeft getwitterd. En het is volgens mij gelijk een grote hint:Het lijkt alsof de Mol al de aflevering heeft gezien maar er waren 2 mensen niet aanwezig tijdens de persconferentie en konden de aflevering niet gezien hebben. Zouden we die 2 mensen al kunnen we strepen?

Nee, want Karin had het erover dat ze een preview gingen bekijken van de 1ste aflevering.. Een week ofzo voor de persconferentie..

Dus dat de kandidaten en Crew op andere dag de aflevering hadden gezien.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #145 Gepost op: 8-12-2010, 12:16:29 »
AVRO opent op 6 januari de jacht op de Mol

08 December 2010

HILVERSUM (Nieuws van Nederland) - Dit jaar strijkt Wie is de Mol? neer in El Salvador. Tien bekende Nederlanders storten zich in het grote avontuur en vertrekken samen met Pieter Jan Hagens naar Centraal Amerika op jacht naar de pot én naar de Mol. Anna Drijver, Jan Kooijman, Art Rooijakkers, Karin de Groot, Hanna Bervoets, Patrick Stoof, Miryanna van Reeden, Pepijn Gunneweg, Horace Cohen en Soundos El Ahmadi zijn vanaf donderdag 6 januari om 20.30 uur op het scherm te zien bij de AVRO op Nederland 1. Tien weken lang voeren de kandidaten opdrachten uit om gezamenlijk de pot te spekken. De zoektocht naar de Mol in hun midden wordt ook in El Salvador een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen zijn sleutelwoorden die bij deze bekende Nederlanders niet altijd samengaan. Wie van hen de Mol is, gaat ook dit seizoen de kandidaten én de kijker continu bezighouden.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Wie is de Mol? kan overal en op elk tijdstip worden gevolgd. Het forum, de test en alle achtergrondinformatie zijn te vinden op de populaire website wieisdemol.avro.nl. En ook de abonnees van de MolMail ontvangen wekelijks als eerste exclusieve backstagebeelden en de laatste nieuwtjes rondom Wie is de Mol? Via Twitter – www.twitter.com/ikbendemol komen de fans in direct contact met de Mol. En de Mol plaatst met grote regelmaat berichtjes waarin verborgen hints zitten. Wie is de Mol? is een productie van IDTV. In kijkcijfers gemeten was het programma het afgelopen seizoen het meest succesvol. Wie Is de Mol? werd dit jaar wederom genomineerd voor de Gouden Televizier-Ring.

bron: Nieuws van Nederland
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #146 Gepost op: 8-12-2010, 12:17:16 »
Staat nuttige poll-info in
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #147 Gepost op: 8-12-2010, 13:28:14 »
AVRO opent op 6 januari de jacht op de Mol

08 December 2010

HILVERSUM (Nieuws van Nederland) - Dit jaar strijkt Wie is de Mol? neer in El Salvador. Tien bekende Nederlanders storten zich in het grote avontuur en vertrekken samen met Pieter Jan Hagens naar Centraal Amerika op jacht naar de pot én naar de Mol. Anna Drijver, Jan Kooijman, Art Rooijakkers, Karin de Groot, Hanna Bervoets, Patrick Stoof, Miryanna van Reeden, Pepijn Gunneweg, Horace Cohen en Soundos El Ahmadi zijn vanaf donderdag 6 januari om 20.30 uur op het scherm te zien bij de AVRO op Nederland 1. Tien weken lang voeren de kandidaten opdrachten uit om gezamenlijk de pot te spekken. De zoektocht naar de Mol in hun midden wordt ook in El Salvador een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen zijn sleutelwoorden die bij deze bekende Nederlanders niet altijd samengaan. Wie van hen de Mol is, gaat ook dit seizoen de kandidaten én de kijker continu bezighouden.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Wie is de Mol? kan overal en op elk tijdstip worden gevolgd. Het forum, de test en alle achtergrondinformatie zijn te vinden op de populaire website wieisdemol.avro.nl. En ook de abonnees van de MolMail ontvangen wekelijks als eerste exclusieve backstagebeelden en de laatste nieuwtjes rondom Wie is de Mol? Via Twitter – www.twitter.com/ikbendemol komen de fans in direct contact met de Mol. En de Mol plaatst met grote regelmaat berichtjes waarin verborgen hints zitten. Wie is de Mol? is een productie van IDTV. In kijkcijfers gemeten was het programma het afgelopen seizoen het meest succesvol. Wie Is de Mol? werd dit jaar wederom genomineerd voor de Gouden Televizier-Ring.

bron: Nieuws van Nederland

Bedankt voor dit bericht! Met name de spoilerinformatie vind ik errrug interessant!
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Fijn, zo'n Heinz die je 's ochtends in de trein een een krant aanreikt met de mol erin ;D ::ok::
We kunnen wel vaker zo'n 5-minute treinmeeting plannen, als we het handig aanpakken. ;D Vooral tijdens het seizoen is dat vast leuk!
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #148 Gepost op: 8-12-2010, 13:40:13 »
Fijn dat de mol weer overal te zien is  ::ok:: Hopelijk gaan we het terugzien in de kijkcijfers van aflevering 1.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #149 Gepost op: 8-12-2010, 16:54:09 »
Ook in De Pers werd er aandacht besteed aan de Mol:
'Ga je mij woorden nu spiegelen?'
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #150 Gepost op: 8-12-2010, 18:27:35 »

 We kunnen wel vaker zo'n 5-minute treinmeeting plannen, als we het handig aanpakken. ;D Vooral tijdens het seizoen is dat vast leuk!
en dan vooral letten op de niet mollotige medepassagiers, die denken dat jullie subiet chinees praten.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #151 Gepost op: 8-12-2010, 21:16:53 »
Ook in De Pers werd er aandacht besteed aan de Mol:
'Ga je mij woorden nu spiegelen?'

Ik ga voor Soundos als eerste afvaller...
Tell me what your telescope says

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #152 Gepost op: 8-12-2010, 21:34:37 »
en dan vooral letten op de niet mollotige medepassagiers, die denken dat jullie subiet chinees praten.
Chinees? Mol Salvadoriaans zal je bedoelen.
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #153 Gepost op: 8-12-2010, 22:22:06 »
Wanneer een personeelsblad ook onder de categorie Media valt, kan ik zeggen dat er volgende week een interview met moi staat in ''WIJ'', het personeelsblad van mijn werkgever.

Waarschijnlijk wordt de titel van het interview: ''Wie is...de Molloot?''.

Niet alles is even zuiver weergegeven zoals ik het had aangegeven, maar kleine dingen heb ik gewoon laten staan. Wel heb ik heel duidelijk aangegeven dat de eerste aflevering 6 januari om half 9 op Nederland 1 is, mijn bedoeling was om meer collega's na het lezen van het artikel enthousiast te krijgen voor WIDM.

Ik weet niet of dat gaat lukken, maar ik heb geprobeerd het interview zo kort mogelijk VOOR de erst aflevering in het blad te krijgen (het verschijnt 10 keer per jaar).

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #154 Gepost op: 8-12-2010, 22:26:16 »
leuk jos ::ok::
plaats je het hier ook?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #155 Gepost op: 8-12-2010, 22:38:22 »
Ik ga voor Soundos als eerste afvaller...
Sometimes, the Soundos-goodbye is louder than any drumbeat  ;D

Wanneer een personeelsblad ook onder de categorie Media valt, kan ik zeggen dat er volgende week een interview met moi staat in ''WIJ'', het personeelsblad van mijn werkgever.

Waarschijnlijk wordt de titel van het interview: ''Wie is...de Molloot?''.

Niet alles is even zuiver weergegeven zoals ik het had aangegeven, maar kleine dingen heb ik gewoon laten staan. Wel heb ik heel duidelijk aangegeven dat de eerste aflevering 6 januari om half 9 op Nederland 1 is, mijn bedoeling was om meer collega's na het lezen van het artikel enthousiast te krijgen voor WIDM.

Ik weet niet of dat gaat lukken, maar ik heb geprobeerd het interview zo kort mogelijk VOOR de erst aflevering in het blad te krijgen (het verschijnt 10 keer per jaar).
Iedere molloot extra die je ermee weet te scoren, is er weer één ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #156 Gepost op: 8-12-2010, 22:47:55 »
Sometimes, the Soundos-goodbye is louder than any drumbeat  ;D

The sound of goodbye!!  ::rofl::
Goed gevonden!  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #157 Gepost op: 8-12-2010, 22:54:12 »
leuk jos ::ok::
plaats je het hier ook?
Ik denk dat ik het wel kan (laten) plaatsen, ja.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #158 Gepost op: 10-12-2010, 10:12:33 »
De AVRO persfoto's van WIDM 2011 zijn nu hier te downloaden. Inclusief twee (extreem) hoge resolutie groepsfoto's! ::ok::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #159 Gepost op: 10-12-2010, 10:41:19 »
je hebt een pincode nog Heinz....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.