Auteur Topic: WIDM in de media 2011  (gelezen 362390 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Veronica Magazine
« Reactie #420 Gepost op: 1-02-2011, 21:03:23 »
Ik neem aan dat je februari bedoelt. Programmagidsen beginnen de week immers op zaterdag, en dan is het de 5e.

Ik denk niet dat je er iets achter moet zoeken. Voor zover ik weet, zitten er geen hintst verstopt in programmabladen van de concurrentie. Het enige dat in principe in alle programmabladen staat, is het ''spoorboekje'', zoals omroepen dat noemen.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #421 Gepost op: 2-02-2011, 12:29:40 »
Soundos twittert dat ze morgen met een interview in het AD staat. Wie gaat die even halen?
Tell me what your telescope says

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #422 Gepost op: 2-02-2011, 13:48:39 »
En PJ zit vanavond bij Max om half 6
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #423 Gepost op: 2-02-2011, 17:33:12 »
En PJ zit vanavond bij Max om half 6

Tijd voor Max vervalt door de live uitzending over Egypte.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #424 Gepost op: 2-02-2011, 17:34:33 »
weet je dat zeker ? extra uitzending is op ned.1
tijd voor Max op 2.

edit: nu pieter jan
« Laatst bewerkt op: 2-02-2011, 17:44:22 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #425 Gepost op: 2-02-2011, 18:47:21 »
Soundos twittert dat ze morgen met een interview in het AD staat. Wie gaat die even halen?

::joehoe::

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #426 Gepost op: 2-02-2011, 21:58:33 »
Was het gesprek met PJ nog de moeite waard bij KoffieMax?
Trouwens zijn ze op uitzending gemist niet echt goed geinformeerd, er stond dat hij het dit jaar voor de tweede keer presenteert.. ::niet-ok::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #427 Gepost op: 2-02-2011, 22:09:23 »
Nee die twee die het presenteren deden heel erg hun best om uit PJ zijn mond te horen wie de mol was. PJ gaf op een nette manier zijn standaard antwoorden en deed net of hij het een leuk en onverwacht interview vond.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #428 Gepost op: 2-02-2011, 22:34:45 »
Nee die twee die het presenteren deden heel erg hun best om uit PJ zijn mond te horen wie de mol was. PJ gaf op een nette manier zijn standaard antwoorden en deed net of hij het een leuk en onverwacht interview vond.

Hehe, ik was onlangs met een tafelgast bij de opnames van Tijd voor Max maar de vragen worden gewoon vantevoren doorgenomen. ;)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #429 Gepost op: 2-02-2011, 22:35:59 »
Hehe, ik was onlangs met een tafelgast bij de opnames van Tijd voor Max maar de vragen worden gewoon vantevoren doorgenomen. ;)

Ooh lekker Spontaan clubje daarzo..  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #430 Gepost op: 2-02-2011, 22:37:08 »
als je het over hele slechte tv hebt.... ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #431 Gepost op: 3-02-2011, 10:02:27 »
Soundos twittert dat ze morgen met een interview in het AD staat. Wie gaat die even halen?

Citaat van:  Algemeen Dagblad 03/02/2011

Mijn tactiek is het spelen van een naïeve reus’ 
  
,,Ik heb er mee leren leven dat mensen mij heel leuk of bloedirritant vinden,’’ verzucht de 1.80 meter lange stand-upcomedian Soundos El Ahmadi. ,,Ik ben gewoon heel eerlijk. Ik zeg wat ik vind, ook al is dat soms niet altijd een positieve boodschap. Toch denk ik dat ik binnen Wie is de Mol? goed lag in de groep en dat de meesten mij een fijn, grappig en gek mens vonden. Als je de beelden bekijkt lijk ik een druktemaker, maar in werkelijkheid was ik een van de rustigste.’’

finale

Voordat Soundos deelnemer werd, volgde ze de serie al. Als fan. ,,Ik weet nog dat ik vorig jaar zat te kijken naar de finale van in Japan. Tegen verschillende vrienden heb ik gezegd dat ik ooit hoopte een uitnodiging te krijgen, desnoods pas over vijftien jaar. Toen ik twee weken later een uitnodiging kreeg voor deze jaargang, dacht ik aanvankelijk dat ik in de maling werd genomen. Maar toen het echt bleek te zijn, heb ik gelijk teruggebeld met de boodschap ‘Ja, ik wil!’’’

Soundos ging het spel in met een van tevoren bedachte tactiek. Heel veel kan ze niet loslaten over haar strijdplan, want wie informatie onthult die kan leiden tot een voortijdige onthulling van de mol, kan een boete van 2,5 ton van de AVRO tegemoet zien. Soundos: ,,Ik kan alleen maar zeggen dat alle deelnemers het spel ingaan met een vooropgezette tactiek. Maar bij dit spel geldt dat geen enkel strategie een garantie is voor succes. Ik probeer tijdens het spel een naïeve, domme reus te spelen; een rol die me goed afgaat.’’

Aan zelfspot geen gebrek bij de actrice, presentatrice en comédienne, die vertelt dat ze vroeger een gevierd actrice wilde worden. ,,Maar dat plan is mislukt. Ik heb veel gebeld voor audities, maar ze moesten me niet. Als ze iemand zochten voor de rol van verpleegster, werd ik niet gebeld. Maar als ze iemand zochten voor een rol van Marokkaanse vrouw die in elkaar is geslagen door haar man, belden ze mij. Maar sorry, daar doe ik niet aan mee. Ik hou niet van typecasting. Je kunt dus gerust concluderen dat mijn acteurscarrière is mislukt. Misschien ben ik ook gewoon niet goed genoeg.’’

gelukkig

Het neemt niet weg dat de 29-jarige gelukkig is met haar bestaan als stand-upcomedian en presentatrice. ,,Het is wel grappig dat je in de wereld van de stand-upcomedy veel mensen tegenkomt die eigenlijk schrijver of acteur hadden willen worden. Op dit moment kan ik me geen leven voorstellen zonder stand-upcomedy. En mijn presentatiewerk, voor bij- voorbeeld Op zoek naar Zorro, zie ik als een welkome afwisseling. Het bestaan van stand-upper in half gevulde achterafzaaltjes is best zwaar. Bij Op zoek naar Zorro kan ik lekker glamourhappen als compensatie.’’

Vijf jaar geleden riep Soundos in interviews dat ze binnen enkele jaren rijk en beroemd zou zijn. Tegenwoordig kiest ze de weg van de geleidelijkheid. ,,In dit vak moet je je niet laten leiden door je zucht naar roem, maar moet je voor kwaliteit kiezen. Er is niets mis met ambities, maar ik kies ervoor om veel vlieguren te maken en het rustig aan te doen.’’

Wie is de Mol?, 20.30 uur, Ned 1 Van alle deelnemers aan Wie is de Mol? is de boomlange Soundos El Ahmadi (29) misschien wel de opvallendste. Op de fansite is ze uitgeroepen tot favoriete kandidaat, op andere sites wordt ze tot aan haar sokken afgefakkeld. Je kunt over haar van alles zeggen, maar niet dat ze kleurloos en onopvallend is.

 
« Laatst bewerkt op: 3-02-2011, 10:04:11 door Heinz »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #432 Gepost op: 3-02-2011, 10:30:12 »
Van alle deelnemers aan Wie is de Mol? is de boomlange Soundos El Ahmadi (29) misschien wel de opvallendste. Op de fansite is ze uitgeroepen tot favoriete kandidaat, op andere sites wordt ze tot aan haar sokken afgefakkeld. Je kunt over haar van alles zeggen, maar niet dat ze kleurloos en onopvallend is


Lijkt me niet echt molmateriaal  ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #433 Gepost op: 3-02-2011, 10:31:22 »


Leuk stukje! Hoop dat ze aanwezig is bij de fandag.!
Thx voor ht typen!  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #434 Gepost op: 3-02-2011, 11:30:58 »
Thx voor ht typen!  ::ok::

Copy paste. ;) (Ik heb vanaf mijn werk toegang tot een digitaal krantenarchief. Kan ik nog wel eens gebruiken om oude WIDM-artikelen op te sporen. :P)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #435 Gepost op: 3-02-2011, 11:35:22 »
Copy paste. ;)


Ooohh, denk al zoveel werk  ::rofl::

Zou leuk zijn om wat oude krantenartikelen te verzamelen op je website?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #436 Gepost op: 3-02-2011, 14:02:59 »
Het heeft verder niets met WIDM te maken, maar ik lasin het plaatstelijke sufferdje dat ze bij ons in de buurt filmopnamen hebben gedaan voor 'Amsterdam Heavy': gevechtsscènes in Chines Restaurants.
"De film met internationale cast  en - volgens de promo - veel schietwerk, strakke gevechten en sexy vrouwen' ......"

"De cast bestaat uit Europees talent waaronder Nederlandse talenten als Rik Sinkeldam, Jeroen Post, Fajah Lourens, Jorgen Raymann, Horace Cohen, Dorien Rose Duinker, michel Florie en Vincent van Ommen."

Ik vroeg me toch twee dingen af:
- Kun je op de leeftijd van Horace nog omschreven worden als 'een talent'?
- Zou hij zijn pas aangeschafte jurkje thuis in de kast hebben moeten laten hangen?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #437 Gepost op: 3-02-2011, 14:27:07 »
sinds wanneer is talent gebonden aan leeftijd?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #438 Gepost op: 3-02-2011, 14:37:42 »
Rene van der Gijp heeft ook de naam ''talent'' te zijn........

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #439 Gepost op: 3-02-2011, 16:31:14 »
Ja, jullie hebben eigenlijk wel gelijk. Ik was denk een beetje in de de war met jong talent of aanstormend talent of onontdekt talent
Naar mijn gevoel ben je op een zeker moment geen talent meer, maar óf geslaagd of mislukt.

Heb ik alleen nog geen antwoord op mijn tweede vraag  ;)
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?