Auteur Topic: Molmail 2011  (gelezen 310944 keer)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #1180 Gepost op: 22-03-2011, 17:20:51 »
Voor degenen die straks de molmail krijgen, en denken: wat praat Jos raar: die hebben gelijk.



Nu heb ik sowieso al een aparte stem, heb ik mee moeten leren leven, maar zondag was ik nogal verkouden. Sterker nog: speciaal voor het bieden had ik een mollogo op A4-formaat geseald, zodat ik dat bij bieden kon opsteken.

Maar dat heb ik helemaal niet gebruikt, ik heb gewoon geroepen.....

Hahaha ik zag je dat ding al pakken buiten. :p Ik dacht nog wat is die van plan. ::rofl:: Ophouden en dan 'ALLE MOLLOTEN VERZAMELEN' roepen?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #1181 Gepost op: 22-03-2011, 17:50:46 »
dat ding heeft bij het naar Amersfoort toe rijden in de trein ook al voor de nodige gespreksstof gezorgd.

Je pikt de mensen die het programma wel kennen, maar niet volgen, er zo uit, want die zeggen dan meteen: hoe lang duurt het nog, of laten op een andere manier blijken dat ze niet weten dat het al is afgelopen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molmail 2011
« Reactie #1182 Gepost op: 22-03-2011, 17:53:16 »
molmail is binnen
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline luckyrik24

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #1183 Gepost op: 22-03-2011, 17:58:02 »
dan zal de mijne ook wel zo komen
drank is sneller op dan je lief hebt

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1184 Gepost op: 22-03-2011, 18:14:36 »
En je ziet mij duidelijk in beeld, tijdens de JAA van Tsubasa(boekje van Soundos)  :-)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #1185 Gepost op: 22-03-2011, 18:15:54 »
Leuk, ze hebben mij super-hese stem er gelukkig niet in. Mijzelf wel.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Molmail 2011
« Reactie #1186 Gepost op: 22-03-2011, 18:55:11 »
En je ziet mij duidelijk in beeld, tijdens de JAA van Tsubasa(boekje van Soundos)  :-)
Op dat moment ben ik ook duidelijk in beeld en dan te bedenken dat ik de camera's van zowel Joeri als de AVRO probeerde te ontwijken ::oink:: De camera van Joeri heb ik wel kunnen ontwijken, maar die van de AVRO dus niet. Gelukkig heb ik wel de microfoon kunnen ontwijken  ::hypocriet:: :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #1187 Gepost op: 22-03-2011, 18:56:59 »
Jouzelf ontwijken, dat was een hele opgave.


Moest lachen toen je vertelde dat Patrick in jou eindelijk iemand trof van gelijk formaat......

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molmail 2011
« Reactie #1188 Gepost op: 22-03-2011, 19:25:15 »
Voor degenen die straks de molmail krijgen, en denken: wat praat Jos raar: die hebben gelijk.



Nu heb ik sowieso al een aparte stem, heb ik mee moeten leren leven, maar zondag was ik nogal verkouden. Sterker nog: speciaal voor het bieden had ik een mollogo op A4-formaat geseald, zodat ik dat bij bieden kon opsteken.

Maar dat heb ik helemaal niet gebruikt, ik heb gewoon geroepen.....

Haha ik postte het al in het MFD-topic, maar hier je uitleg!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #1189 Gepost op: 22-03-2011, 19:33:57 »
Jammer dat ik niet goed in beeld ben bij de executie...
...óf niet!

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1190 Gepost op: 22-03-2011, 19:53:28 »
Is idd jammer Job...

Maar eh.... ARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!  :-[
Ik heb bij het maken van de finalequiz jammer genoeg de verkeerde vraag gekozen om als 2e te beantwoorden (de reeks met Robin - Patricia - ... die Pieter Jan ook voorleest).
Uiteindelijk kwam ik er (na vele minuten investeren) niet uit, en als ik nu de antwoorden terug lees, snap ik nog niet hoe ik die reeks had moeten zien (terwijl ik dit soort reeksen normaal gesproken vrij snel herken).
Achteraf waren er genoeg vragen die ik wel makkelijk had kunnen beantwoorden, maar ja, dat is nou eenmaal het spel...
 
En dan hoor je achteraf dus dat Erik waarschijnlijk slechts 2 vragen heeft beantwoord...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #1191 Gepost op: 22-03-2011, 20:08:33 »
Is idd jammer Job...

Maar eh.... ARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!  :-[
Ik heb bij het maken van de finalequiz jammer genoeg de verkeerde vraag gekozen om als 2e te beantwoorden (de reeks met Robin - Patricia - ... die Pieter Jan ook voorleest).
Uiteindelijk kwam ik er (na vele minuten investeren) niet uit, en als ik nu de antwoorden terug lees, snap ik nog niet hoe ik die reeks had moeten zien (terwijl ik dit soort reeksen normaal gesproken vrij snel herken).
Achteraf waren er genoeg vragen die ik wel makkelijk had kunnen beantwoorden, maar ja, dat is nou eenmaal het spel...
 
En dan hoor je achteraf dus dat Erik waarschijnlijk slechts 2 vragen heeft beantwoord...
Ja ik had 2 vragen (die van 2 en 3 punten) ook kunnen antwoorden, als ik iets beter had gekeken... Ik wist wel dat het een ijshockeyer met hetzelfde rugnummer als geboortejaar moest zijn maar vergeten dat daarboven stond welk rugnummer het moest zijn (die had ik al uitgerekend).... Maar ja de rest van het forum snapt het denk ik niet helemaal  :P
...óf niet!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #1192 Gepost op: 22-03-2011, 20:10:56 »
 ??? ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #1193 Gepost op: 22-03-2011, 20:14:34 »
Maar eh.... ARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!  :-[

Ja, voor jou is het echt extra zuur,
Bij mij ook.. Ik had bij de vraag van hoe oud is hij en zij.. Maar die Heb ik allemaal ingevuld!!

Staat eronder..
Ga naar AB 1 N 7 C D W en beschrijf exact op wat voor plek je je bevindt..
Ik begrijp toen gewoon niet dat ik de ABCD moest vervangen met de leeftijden..

En nu tik ik ze in.. Kom ik gewoon op het juiste antwoord... AAAAAAH Dan baal je echt!!!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Molmail 2011
« Reactie #1194 Gepost op: 22-03-2011, 20:19:09 »
Goh ik heb ook de molmail gehaald! Gister al in de vodcast met het molboekjeje van karin en nu ook de molmail. Had dat ding gewoon in de tas moeten stoppen dan had niemand me herkend haha....
Liep na kopen van dat boekje en het interview daarna met Joeri ff naar de bar om wat drinken te halen, word ik tegen gehouden door The LuckyboatMan....werd herkend als bekende forummer en moest met hem op de foto haha....t moet niet veel gekker worden.  :P
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #1195 Gepost op: 22-03-2011, 20:19:53 »
Maar gewoon heel leuk dat er bekenden van hier in de finale zaten. Altijd leuk.


Wat zat er in het metalen kistje, Tommie?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #1196 Gepost op: 22-03-2011, 20:21:39 »

 word ik tegen gehouden door The LuckyboatMan....werd herkend als bekende forummer en moest met hem op de foto haha....t moet niet veel gekker worden.  :P
volgend jaar draaien we de zaak om. Dan gaan groepjes mensen ieder in een hoekje zitten, en dan moeten de kandidaten ernaar toe om handtekeingen uit te delen.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #1197 Gepost op: 22-03-2011, 20:22:48 »
Wat zat er in het metalen kistje, Tommie?

Niet veel bijzonders.. Helaas niet de 2 jokers  :P Maar ik heb er 1-tje dus kan de quiz thuis gewoon 'naspelen'  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molmail 2011
« Reactie #1198 Gepost op: 22-03-2011, 20:29:39 »
Maar toch is het leuk! Er zijn volgens mij maar heel weinig mensen die ook zo'n kistje hebben! Dus wel uniek!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #1199 Gepost op: 22-03-2011, 20:33:18 »
Maar toch is het leuk! Er zijn volgens mij maar heel weinig mensen die ook zo'n kistje hebben! Dus wel uniek!

Sterker nog, dat is er maar 1! En dat is Job!
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...