Auteur Topic: Molmail 2011  (gelezen 311234 keer)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Molmail 2011
« Reactie #420 Gepost op: 21-10-2010, 17:22:53 »
Twijfel ik gelijk aan de deelname van Sara Kroos!
Twee cabaretiers.. is dat niet een beetje veel??

PS: Ik denk niet dat die spoilers nou zo nodig zijn..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molmail 2011
« Reactie #421 Gepost op: 21-10-2010, 17:23:56 »
Het zou nog best wel kunnen, lijkt mij, er zijn immers in het verleden vaak genoeg meerdere collegae als deelnemer geweest!
Ich bin ein Bärliner!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #422 Gepost op: 21-10-2010, 17:26:43 »
Ik denk dat nummer 2 wel eens John Williams (help mijn man is een klusser) zou kunnen zijn. Dit omdat ik op de wazige eerste foto's een man met een kleurtje meen te zien. Links bovenaan op de foto met de letters. Enfin we zullen zien.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #423 Gepost op: 21-10-2010, 17:27:16 »
Waarom moet Horace in spoilers?
Het is gewoon bekend gemaakt en hij heeft het toegegeven!
...óf niet!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #424 Gepost op: 21-10-2010, 17:28:07 »
Geen idee eigenlijk. ::rofl:: Maarja we zullen zien wie hij is van de 7.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Molmail 2011
« Reactie #425 Gepost op: 21-10-2010, 17:31:28 »
Dat klopt, maar volgens mij nog nooit twee cabaretiers!! Tot nu toe heeft er altijd standaard één ingezeten..
Net zoals dat er altijd standaard één homoseksuele in zit.
Maar dat kan ook gewoon toeval zijn..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Molmail 2011
« Reactie #426 Gepost op: 21-10-2010, 17:33:15 »
Tsja, niets is wat het lijkt zullen we maar zeggen.  ;)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #427 Gepost op: 21-10-2010, 18:03:30 »
En wederom in mei een twitter stilte. Dit keer bij Horace! Denk nog steeds dat Art en Hanna meedoen vanwege diezelfde stilte.

Even op een rijtje;
- Horace stopt met twitteren op ong. 8 mei en begint weer op 26 mei.
- Hanna stopt met twitteren op 12 mei en begint weer op 27 mei
- Bij Art Rooijakkers is er een stilte: 11 mei - 2 juni.
- Jan is op 31 mei gesignaleerd bij zijn oude dansgezelschap (zie google updates).
- Bij JP Pellemans: 11 mei - 9 juni.

En deze tweet naar Hanna is opmerkelijk:

http://www.google.nl/#q=JPNL+%40hannabervoets&hl=nl&biw=1280&bih=685&source=lnms&ei=mmTATMzfE8OSOsKd6c4L&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&ved=0CBEQ_AU&prmdo=1&&tbs=mbl:1,mbl_hs:1271973600,mbl_he:1272059999&fp=bdf868c2cfe70a39

Aangezien de meesten alweer terug waren in mei, vraag ik me af of ze überhaupt wel in juni gedraaid hebben. Zo ja, dan kan je al een hoop mollen wegstrepen.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #428 Gepost op: 21-10-2010, 18:05:51 »
Als Hanna dan meedoet ligt ze er ongeveer dezelfde tijd uit als Horace. en Art later.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #429 Gepost op: 21-10-2010, 18:11:29 »
Als Hanna dan meedoet ligt ze er ongeveer dezelfde tijd uit als Horace. en Art later.

dat wil niets zeggen (ik doe niet aan twitter) maar als ik het zou doen, dan zou ik niet elke dag iets plaatsen
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #430 Gepost op: 21-10-2010, 18:24:51 »
Ik denk inderdaad ook niet dat je die conclusie, met maar 5 dagen verschil, kunt trekken.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #431 Gepost op: 21-10-2010, 18:50:51 »
Daar hebben jullie gelijk in.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Mollootje

  • Forumlid
  • Het spaanse woord voor molloot = tontopo
Re: Molmail 2011
« Reactie #432 Gepost op: 21-10-2010, 18:51:10 »
Aan dit plaatje is te zien, dat als Hanna Bervoets meedoet, dat zij dan de 1e van de schaduwen is
Afl 1: Soundos, Anna, Horace       Afl 2: Anna, Art        Afl 3: Anna, Art

Offline MolX

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #433 Gepost op: 21-10-2010, 19:02:12 »
Eerlijk gezegd vind ik dit soort twitter speculaties nogal irritant.(i.e. voor wat betreft hoe lang iemand wel of niet in het spel blijft / exit gaat/ wel of niet de mol is etc).
Zelfs als er een kern van waarheid in zou zitten, dan wil ik dat in dit stadium nog helemaal niet weten.. Op zijn minst een mogelijke spoiler..

Kunnen jullie dit soort dingen voortaan tussen spoilertags zetten ajb, want lang niet iedereen zit daarop te wachten (of het nu waar blijkt of niet..)  :-\\

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molmail 2011
« Reactie #434 Gepost op: 21-10-2010, 19:02:37 »
Hmmzz... op twitter werd er door Molnieuws een tweet aan Thomas Acda gestuurd, dat het er wel erg op lijkt dat hij meedoet aan WIDM 11, en ineens is zijn twitter-site blanco. OF hij heeft twitterproblemen, OF wij mol-fans mogen er niet meer op kijken (kan dat??) ofzo. En da's jammer, want ik was al een tijd follower omdat ik hem zo leuk vind, dus al ver voor deze discussie!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline MolX

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #435 Gepost op: 21-10-2010, 19:09:36 »
Hmmzz... op twitter werd er door Molnieuws een tweet aan Thomas Acda gestuurd, dat het er wel erg op lijkt dat hij meedoet aan WIDM 11, en ineens is zijn twitter-site blanco. OF hij heeft twitterproblemen, OF wij mol-fans mogen er niet meer op kijken (kan dat??) ofzo. En da's jammer, want ik was al een tijd follower omdat ik hem zo leuk vind, dus al ver voor deze discussie!!

Volgens mij kan je het wel zodanig instellen dat alleen die mensen die je toegang geeft, ook toegang kunnen krijgen. Ik ben wel eens zo'n 'afgeschermd' account tegengekomen.

Maar dat lijkt me een beetje merkwaardig eigenlijk aangezien de meeste BN'ers juist ook meedoen deels in verband met de exposure. Bovendien heeft Jan Kooijman er juist een account aangemaakt - dus mogelijk krijgen we weer een demoltwittert verhaal met deze kandidaten. Lijkt me vreemd dat hij, als hij kandidaat is, het nu ineens zou gaan afschermen.. Als hij dingen op 'geheime' wijze aan een klein clubje door wil geven zijn er wel andere en geschiktere media voor lijkt me (skype, msn, andere messengers etc).  ::)

Over accounts leeggooien.. Ja dat schijnen sommigen soms te doen..  ::)  ;)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molmail 2011
« Reactie #436 Gepost op: 21-10-2010, 19:14:59 »
Volgens mij kan je het wel zodanig instellen dat alleen die mensen die je toegang geeft, ook toegang kunnen krijgen. Ik ben wel eens zo'n 'afgeschermd' account tegengekomen.

Maar dat lijkt me een beetje merkwaardig eigenlijk aangezien de meeste BN'ers juist ook meedoen deels in verband met de exposure. Bovendien heeft Jan Kooijman er juist een account aangemaakt - dus mogelijk krijgen we weer een demoltwittert verhaal met deze kandidaten. Lijkt me vreemd dat hij, als hij kandidaat is, het nu ineens zou gaan afschermen.. Als hij dingen op 'geheime' wijze aan een klein clubje door wil geven zijn er wel andere en geschiktere media voor lijkt me (skype, msn, andere messengers etc).  ::)

Over accounts leeggooien.. Ja dat schijnen sommigen soms te doen..  ::)  ;)

Haha, ik wilde net editen dat het denk ik aan mijn instellingen ligt, want zo zie ik van een vriend van mij z'n account, zo kan ik er niet meer in... Blondie hier, dus wie weet doe ik iets fout, al denk ik het niet, zo moeilijk is twitter nu ook weer niet ;) Maar nee dus, ik denk dus niet dat het te heet onder z'n voeten werd.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #437 Gepost op: 21-10-2010, 19:19:40 »
waarom zo ongeduldig allemaal:P

Volgends Coen en Sander worden de overige 6 kandidaten morgen bekendgemaakt.....

nog 1 nachtje slapen en we weten het, eindelijk
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molmail 2011
« Reactie #438 Gepost op: 21-10-2010, 19:20:40 »
waarom zo ongeduldig allemaal:P

Volgends Coen en Sander worden de overige 6 kandidaten morgen bekendgemaakt.....

nog 1 nachtje slapen en we weten het, eindelijk
Niet alleen volgens Coen en Sander, dat was al bekend hoor, dat ze morgen bekendgemaakt zouden worden (tijdens televisier-ring-gala). Het is alleen te leuk om nu al te speuren!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #439 Gepost op: 21-10-2010, 19:53:53 »
Nou iig doen ze het weer leuk.!  ::ok::

Ipv Baf Boem 1 foto in de telegraaf..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !