Auteur Topic: Molmail 2011  (gelezen 311255 keer)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #860 Gepost op: 25-01-2011, 19:35:11 »
Ik vind het wel opvallend dat Karin de hele tijd haar onhandige karakter benadrukt.
Ze vertelt dat ze naar beneden gaan van een trap enger vindt dan naar boven en dan vindt ze nodig om daar nog aan toe te voegen dat ze er ook altijd van afvalt, omdat ze zo onhandig is...

ik vind haar aan de ene kant dom overkomen, maar aan de andere kant probeert ze het te veel te wijten aan haar onhandige karakter en daardoor de verdenking op iemand anders te schuiven!

(ps die 11 is opvallend, maar ik denk dat het niks is.. ze willen ons bezighouden)

Offline Crullie

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #861 Gepost op: 25-01-2011, 19:43:41 »
In die intervieuw 4 heb ik Jan helemaal niet gezien...

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #862 Gepost op: 25-01-2011, 19:56:47 »
In die intervieuw 4 heb ik Jan helemaal niet gezien...

Gaat er misschien wel uit? Tunnel stort in...  ???

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #863 Gepost op: 25-01-2011, 20:47:06 »
Youtube please? :( Kan de filmpjes niet zien. >:(
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #864 Gepost op: 25-01-2011, 20:47:50 »
Jaaa! Heinzmollenvanger! Je bent mn held. 8)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molmail 2011
« Reactie #865 Gepost op: 25-01-2011, 20:56:07 »
Er komt een speciale versie aan... met 4 filmpjes gecombineerd... zal de link zo plaatsen.

Tot die tijd doe het even met deze ruwe filmpjes:

« Laatst bewerkt op: 25-01-2011, 21:03:40 door bartjel »

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molmail 2011
« Reactie #866 Gepost op: 25-01-2011, 21:30:15 »
De combinatie van de 4 video's (de interviews, 1 minuut aflevering 4, de promo op tv en het volgende week stukje uit aflevering 3) komt hier te staan zodra hij klaar is met uploaden:

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail 2011
« Reactie #867 Gepost op: 25-01-2011, 22:08:17 »
Opvallend dat Miryanna zegt: Ik had me zo verheugd op de busrit.
Hoezo voorkennis?  ::rofl::
Ik wou echt exact dit zelfde posten. Dat was wel heel duidelijk een rare opmerking.
Ik vindt het ook verdacht dat Karin nog eens benadrukt/herhaald dat ze zo onhandig is.

La Puerta del Diablo is echt super mooi. Gisteren, niet geheel toevallig, al rond zitten neuzen in Google Earth, maar kon niet met zekerheid zeggen of daar de opdracht had plaats gevonden. De hoogte waarop ze de oversteek moeten maken is niet misselijk. Volgens mij was de brug opdracht uit het seizoen met Milouska echt een lachertje in verhouding met deze, als het op 'hoogtefrees-opdrachten' aankomt.

Wat is Patrick lekker droog: "Het is wel een opdracht waarbij heel veel gemold is." Vervolgens zie je Karin vol op de andere bus in rijden en hoor je een wieldop uiteenspatten. Ik denk niet dat hij hier molacties bedoelt.  :P

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molmail 2011
« Reactie #868 Gepost op: 25-01-2011, 22:09:21 »
Zie mijn post hierboven voor een preview van aflevering 4 (met dus 4 filmpjes samen).

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2011
« Reactie #869 Gepost op: 25-01-2011, 22:49:30 »
In die intervieuw 4 heb ik Jan helemaal niet gezien...

Hier een overzichtje.
Dik gedrukt betekend als laatste in de biecht te zien met die enge ego =D
« Laatst bewerkt op: 25-01-2011, 22:51:14 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #870 Gepost op: 26-01-2011, 01:38:44 »
Oh ja, dat zal het wel zijn. Wel een beetje een selfish opmerking van haar dan ;)
Nee ze bedoelt het gelukkige uur waarin ze zeker dacht te weten wie de mol was. En toen ging hij er uit......
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2011
« Reactie #871 Gepost op: 26-01-2011, 16:25:12 »
Ik krijg nu echt het idee dat alle prijzen van de molmail samen hangen met elkaar.

Afl 1. Nomad Backpack > Zou kunnen slaan op Pepijn
Afl 2. Cursus spaans > Zou kunnen slaan op Art, (Miryanna)
Afl 3. Stormparaplu
Afl 4. Flamencobox van flamencogitarist Vicente Amigo

Wil jij een Nomad backpack winnen? We geven een dames- en een herenmodel weg! Beantwoord de prijsvraag: Wie is de jongste kandidaat van dit seizoen?

We geven deze week twee cursussen Spaans voor beginners weg. Na afloop heb je een internationaal erkend diploma op zak. Beantwoord de vraag: Wat is het Spaanse woord voor 'Mol'?

We geven deze week vijf senz original paraplu's weg. De senz is windbestendig tot maar liefst windkracht 10! Beantwoord de vraag: In welke maand valt gemiddeld de minste neerslag in El Salvador?

We geven deze week vijf unieke boxen weg met het complete werk van flamencogitarist Vicente Amigo. Beantwoord de vraag: Wiens sleutel lag bij de hotelkameropdracht onder de badkamerdeur?


Het antwoord op deze vragen zou ook een hint kunnen zijn!

 
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: Molmail 2011
« Reactie #872 Gepost op: 31-01-2011, 11:44:30 »
Ok. Even een vraagje?
In de molmail die wij krijgen. Daar zitten toch ook altijd hints verborgen voor ons als echt molloten??? Deze kunnen wijzen op de Mol of eventuele afvaller toch?
Dat is in voorgaande jaren toch ook altijd zo geweest?
(Dat met die verborgen filmpjes van vorig jaar waren toch ook hints?)
Heeft iemand hier nog een rijtje van toevallig? Of weet iemand waar ik het kan opzoeken?

Ik moet even de molmail van morgen afwachten...Maar als mijn theorietjes kloppen heb ik de mol te pakken EN diegene die er aankomende aflevering eruit zal gaan!
Carpe Diem!!!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #873 Gepost op: 31-01-2011, 12:06:49 »
Ok. Even een vraagje?
In de molmail die wij krijgen. Daar zitten toch ook altijd hints verborgen voor ons als echt molloten??? Deze kunnen wijzen op de Mol of eventuele afvaller toch?
Dat is in voorgaande jaren toch ook altijd zo geweest?
(Dat met die verborgen filmpjes van vorig jaar waren toch ook hints?)
Heeft iemand hier nog een rijtje van toevallig? Of weet iemand waar ik het kan opzoeken?

Nou dat was volgens mij alleen in Seizoen 9.. Omdat Hans toen ook kandidaat was, kon hij niet muzikale aanwijzingen gaan laten horen over 'zijn' mol. En toen waren de muzikale aanwijzingen gekoppeld aan de volgende afvaller.. Maar de aanwijzing waren te vinden in de interviews van de molmail..

vorig jaar waren er idd geheime filmpjes, maar volgens mij waren dat geen hints..  ???
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #874 Gepost op: 31-01-2011, 15:05:39 »
Nee maar was wel extra spannend

En die interviews van vorig jaar gaven meer het idee dat er een hint in zat. Wereldbol aan/uit, slippers links/rechts/midden, dvd rechts/links/midden .. heb er nog trauma's van ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail 2011
« Reactie #875 Gepost op: 31-01-2011, 15:43:53 »
Wereldbol aan/uit, slippers links/rechts/midden, dvd rechts/links/midden .. heb er nog trauma's van ;)

 ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #876 Gepost op: 31-01-2011, 15:48:56 »
Nee maar was wel extra spannend

En die interviews van vorig jaar gaven meer het idee dat er een hint in zat. Wereldbol aan/uit, slippers links/rechts/midden, dvd rechts/links/midden .. heb er nog trauma's van ;)
knipperende slippers naast de wereldbol, niet te vergeten.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #877 Gepost op: 31-01-2011, 23:08:29 »
Wat is dit toch weer een superleuke tijd ::rofl::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Molmail 2011
« Reactie #878 Gepost op: 1-02-2011, 10:17:59 »
Vanavond weer molmail! Heb ik t nou goed dat ik eindelijk het gelekte filmpje ga zien?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #879 Gepost op: 1-02-2011, 11:23:10 »
knipperende slippers naast de wereldbol, niet te vergeten.

haha ja! Echt slapeloze nachten van gehad om er 1 of andere logica in te ontdekken ::rofl::,