Auteur Topic: [Kandidaat] ANNA is niet de Mol!  (gelezen 143106 keer)

Offline Erphon

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #120 Gepost op: 21-01-2011, 14:40:17 »
Zit wel een hele grote aanwijzing in de intro zeg.. Wanneer je goed luistert als Anna in het filmpje voorkomt, hoor je heel snel 'Anna is de mol'

hmm..

Offline rinne90

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #121 Gepost op: 21-01-2011, 15:01:28 »
Zit wel een hele grote aanwijzing in de intro zeg.. Wanneer je goed luistert als Anna in het filmpje voorkomt, hoor je heel snel 'Anna is de mol'

hmm..

hé ja, dat was me nog niet eerder opgevallen, maar ik hoor het inderdaad ook! Er wordt alleen wel meer gepraat in de intro, zo hoor je Art ook schreeuwen als die bussen bijna botsen en je hoort Patrick geloof ik. Misschien is het gewoon een uitspraak van een van de kandidaten die ze eronder hebben geplakt.

Het blijft wel een beetje verdacht iig

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #122 Gepost op: 21-01-2011, 16:04:27 »
Jammer dat er niet even een windje kwam opzetten.. :\'(

Toch niet bij Anna bedoel je ;)
Weet je het niet, antraciet

Offline Ikke77

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #123 Gepost op: 21-01-2011, 20:00:08 »
Heeft iemand gisteren  Pauw en witteman gezien? Het viel me op dat Anna te gast was met John de Mol  ??? Misschien vergezocht, Maar ik ben om. Anna is de mol.


Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #124 Gepost op: 21-01-2011, 20:22:19 »
 ::rofl::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #125 Gepost op: 21-01-2011, 20:35:19 »
Anna was daar te gast omdat ze mee doet in de serie Levenslied waarin ze de rol van dirigent op zich neemt. Werd niet over WIDM gepraat, enkel bij een vraag aan John de Mol welk format hij graag had bedacht: boer zoekt vrouw, oh oh cherso of widm. En toen zei ie: wie is de mol. Dus dit is off topic.

Ben er bij Anna nog niet uit, ze kan nog steeds een prima molverdachte zijn. Heb haar zelf in de pool als verliezend finalist, hoop dat ze daarom ook tot de finale erin blijft.  :) Voor hetzelfde geldt stapt ze dan naar voren zodra de mol zich bekend maakt  :-X
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #126 Gepost op: 21-01-2011, 20:39:04 »
ik heb haar als winnaar, maar dat heeft waarschijnlijk meer met de wens en de vader van de gedachte te maken...
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #127 Gepost op: 22-01-2011, 00:55:18 »
Zit wel een hele grote aanwijzing in de intro zeg.. Wanneer je goed luistert als Anna in het filmpje voorkomt, hoor je heel snel 'Anna is de mol'

hmm..

Net een paar keer het fragment beluisterd en ik hoor het ook. Het woordje "Mol" is een beetje vaag.

In serie 4 hadden we een soorgelijk iets bij de introductie van Ferdi, maar achteraf bleek hij niet de Mol te zijn.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #128 Gepost op: 22-01-2011, 10:47:23 »
Misschien dat alle Anna verdenkers collectief aan auditieve hallucinaties lijden..?  :P
Ik hoor iig niets..  ::)

Misschien kan iemand even dat fragment eruit knippen en wat verhelderen zodat dit ook voor de rest hoorbaar wordt?  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline rinne90

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #129 Gepost op: 22-01-2011, 17:31:58 »
Misschien dat alle Anna verdenkers collectief aan auditieve hallucinaties lijden..?  :P
Ik hoor iig niets..  ::)


haha ik zit niet op Anna, maar ik hoor het toch echt ;)

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #130 Gepost op: 22-01-2011, 18:23:44 »
Zit wel een hele grote aanwijzing in de intro zeg.. Wanneer je goed luistert als Anna in het filmpje voorkomt, hoor je heel snel 'Anna is de mol'

hmm..

Klopt, in afl. 2 hoor je het ook bij het introfilmpje. Lijkt inderdaad duidelijk op "Anna is de mol"

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #131 Gepost op: 22-01-2011, 20:09:05 »
Klopt, in afl. 2 hoor je het ook bij het introfilmpje. Lijkt inderdaad duidelijk op "Anna is de mol"
In welk shot van wie hoor het? Wie of wat is er in dat shot te zien?
Of op hoeveel seconden van deze leader?
Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #132 Gepost op: 22-01-2011, 22:01:37 »
Anna is gewoon ::love::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #133 Gepost op: 22-01-2011, 22:08:22 »
Heeft iemand gisteren  Pauw en witteman gezien? Het viel me op dat Anna te gast was met John de Mol  ??? Misschien vergezocht, Maar ik ben om. Anna is de mol.


Ik geloof niet in hints in andere programma's hoor. Maar op het moment zelf dacht ik: ''wie zitten er aan tafel? Anna Drijver, de Mol, .........ja, dat is wel erg duimendik erbovenop.

Er was sowieso een super hoog molgehalte donderdag op tv. Sebastiaan Labrie, Art Rooyakkers twee keer, Anna drie keer, er was er geloof ik nog een, maar dat weet ik niet meer zeker. Het Klokhuis heeft Pepijn toch, of vergis ik me?

Offline Melo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #134 Gepost op: 22-01-2011, 23:14:28 »
Ik geloof niet in hints in andere programma's hoor. Maar op het moment zelf dacht ik: ''wie zitten er aan tafel? Anna Drijver, de Mol, .........ja, dat is wel erg duimendik erbovenop.

Er was sowieso een super hoog molgehalte donderdag op tv. Sebastiaan Labrie, Art Rooyakkers twee keer, Anna drie keer, er was er geloof ik nog een, maar dat weet ik niet meer zeker. Het Klokhuis heeft Pepijn toch, of vergis ik me?
Miryanna 2 keer.  ;)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #135 Gepost op: 23-01-2011, 14:18:58 »
Is het eigenlijk wel eens gebeurd dat de productie een opdracht bedenkt die goed aansluit bij de kwaliteiten van De Mol ? Anna kan goed Bob-Rossen, hierdoor was die schilderopdracht voor haar een ideale 'De Held is de Mol'-opdracht  ::vergroot:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #136 Gepost op: 23-01-2011, 15:52:02 »
Anna kan goed Bob-Rossen, hierdoor was die schilderopdracht voor haar een ideale 'De Held is de Mol'-opdracht

Klopt. En ze neemt ook in initiatief bij het opsplitsen van de groep in plakkers en ververs. Echter is het verkeerde jaartal beslissend geweest in het niet slagen van de opdracht. En daarvoor nam Patrick het initiatief, maar Anna onderschreef dat kennelijk wel.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #137 Gepost op: 23-01-2011, 16:55:09 »
Is het eigenlijk wel eens gebeurd dat de productie een opdracht bedenkt die goed aansluit bij de kwaliteiten van De Mol ? Anna kan goed Bob-Rossen, hierdoor was die schilderopdracht voor haar een ideale 'De Held is de Mol'-opdracht  ::vergroot:: .

Dat denk ik niet, want de voorbereiding start al maanden van tevoren en de bezoeken aan het desbetreffende land zijn ook ruim van tevoren. Ik denk dat de opdrachten dan ook al snel vastliggen. Als ze een opdracht uit een buitenlandse serie halen kunnen ze vast wel kijken hoe de mol het daar deed.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #138 Gepost op: 23-01-2011, 17:09:36 »
Is het eigenlijk wel eens gebeurd dat de productie een opdracht bedenkt die goed aansluit bij de kwaliteiten van De Mol ? Anna kan goed Bob-Rossen, hierdoor was die schilderopdracht voor haar een ideale 'De Held is de Mol'-opdracht  ::vergroot:: .
Ik vond het ook opvallend dat ze een vulkaan wilde schilderen. Maar ik hoorde dat ze goed kon schilderen in pop rose. Wie weet wat ze nu precies heeft gezegd en wat dit kan betekenen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] ANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #139 Gepost op: 23-01-2011, 17:12:18 »
Ik vond het ook opvallend dat ze een vulkaan wilde schilderen. Maar ik hoorde dat ze goed kon schilderen in pop rose. Wie weet wat ze nu precies heeft gezegd en wat dit kan betekenen.

Ze kan goed Bob-Rossen, á la een imitatie van Bob Ross, een bekend landschapsschilder.