Auteur Topic: Molmail 2011  (gelezen 311903 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Molmail 2011
« Reactie #1160 Gepost op: 15-03-2011, 19:12:07 »
zou Patrick stiekem hebben meegedaan aan de pool ???
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1161 Gepost op: 15-03-2011, 19:30:47 »
 ::rofl::

Die blik van Horace bij de opname ten tijde van de perspresentatie als hij denkt dat z'n vriend Pepijn de mol is.  :D

Lijkt me toch echt dat Anna ook op Art heeft gestemd in haar laatste test gezien de beelden en biechts, het feit dat kamergenoot Pepijn en zij hem allebei verdachten en het feit dat ze nu iedereen noemt behalve Art.  ;D
« Laatst bewerkt op: 15-03-2011, 19:32:58 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molmail 2011
« Reactie #1162 Gepost op: 15-03-2011, 19:48:08 »
Het beeld/geluid liep aan het einde van het filmpje niet meer helemaal synchroon  ::schaam::, dus ik heb dat verbeterd in mijn eerdere post ::tandpastasmiley::.

Sorry!

Offline BeertjeColargol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1163 Gepost op: 15-03-2011, 20:33:09 »
Ik vond het wel heel opvallend dat patrick niet recht in de camera keek, zoals de rest. Autocue waarvan ie dingen af moest lezen misschien?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1164 Gepost op: 15-03-2011, 20:36:02 »
Vind ik een opvallende uitspraak. Als ik het me goed herinner bleek uit de aflevering / montage dat ze puur voor Patrick ging. Nu zegt ze dat ze alles op Art ging inzetten. Dus zeker niet 100% Patrick. Wat ze nou uiteindelijk gedaan heeft is niet duidelijk.

Gedeelte uit haar afvallersdagboek op NL:

Ik probeer de film weer af te draaien. Als ik goed kijk kan ik misschien zien wat er mis gaat: Art en ik zeggen meerdere keren tegen elkaar 'Ik ben niet de mol.' Natuurlijk weet ik dat niemand te vertrouwen is, en toch geloof ik hem. Patrick is mijn mol. Alles begint te wankelen als Art die zin in de kerk opeens niet meer wil uitspreken. Is hij de mol en wil hij me waarschuwen? Is hij niet de mol, maar heeft hij het plotselinge verlangen me in het zicht van de finale uit te schakelen?

Een paar uur voor de test ga ik naar hem toe. Geen camera's in de buurt, de tuin van het hotel, onweer op komst. 'Ik wil dat je weet dat ik bij de test alles op jou ga zetten,' zeg ik.
'Je moet nooit alles op één persoon zetten,' is het cryptische antwoord.
Wat moet ik hier uit opmaken? Heeft hij spijt van zijn actie in de kerk? Is dit een rare manier om me duidelijk te maken dat ik niet alles op hem moet zetten, maar óók niet op Patrick. Is Soundos de mol?
Volkomen in de war maak ik de test volgens mijn oude plan. Patrick is en blijft mijn mol.


Het lijkt of ze bedoelt dat ze alles op Patrick heeft gezet, maar het eerdere plan was alles op Art, dus ze kan met "oude plan" ook bedoelen: spreiden met Patrick als voornaamste mol.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1165 Gepost op: 15-03-2011, 21:01:30 »
Jeetje, die test van Karin blijft een mysterie. Of wordt steeds mysterieuzer, hoe je het ook wil zien. Geniaal!  ::rofl::
Haar bijna wanhoop in het meest recente fragment. Die vertwijfeling en zenuwen. Een knoop in haar buik bij het idee dat het Art zou zijn. Onbetaalbaar.  :D

Geen idee hoor verder. Het is weer zo in elkaar gezet dat je alle kanten op kunt redeneren. Of in een kringetje, ook altijd fijn. :P

Het viel me nu wel op dat Art tijdens de bekendmaking z'n lachen al bijna niet kan inhouden als PJ nog aan het vertellen is waarom Soundos de mol kan zijn en hijzelf dus nog niet kan weten of hij eventueel gewonnen heeft (2.40 ongeveer). Maar ja, wie weet is het wel de zoveelste take van de bekendmaking... dat kan ook nog.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2011, 21:05:22 door Jayne »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail 2011
« Reactie #1166 Gepost op: 15-03-2011, 21:02:38 »
Erg leuke interviews. Ik vind het leuk dat ze eerst de verdenking van voor de start van het seizoen, en daarna die van nu hebben laten zien. Ze hebben ook goed hun best gedaan om verwarring te zaaien, maar ik wijk niet meer van mijn pad af... Patrick blijft de mol van 2011.

Art heeft volgens mij echt mede kandidaten weg weten te spelen en ook nephints bedacht om ons op een dwaalspoor te zetten. De opmerking waarmee hij zijn interview afsluit geeft mij hierin bevestiging (al kan dat ook een behoorlijke dosis tunnelvisie zijn, die daar voor zorgt).
Patrick heeft nog een laatste molactie door te zeggen dat je de pool op Art zou moeten invullen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1167 Gepost op: 16-03-2011, 01:03:21 »
opmerkelijk dat het in een kerk is. Is er dan toch een Jezus/Verlosser/Maria hint

Nee in het 1 minuut filmpje ging het nogmaals om een patroonheilige, nl. Saint Patrick, die je bijv. ook zag in afl. 10 vlak voor het test invullen. Saint Patrick is de patroon (beschermer) van de mijnwerkers ofwel van de mollen.


PS
Niet toevalligerwijze is het morgen St. Patrick's day, de dag van de ontknoping ::oink::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1168 Gepost op: 16-03-2011, 01:22:33 »
Nee in het 1 minuut filmpje ging het nogmaals om een patroonheilige, nl. Saint Patrick, die je bijv. ook zag in afl. 10 vlak voor het test invullen. Saint Patrick is de patroon (beschermer) van de mijnwerkers ofwel van de mollen.


PS
Niet toevalligerwijze is het morgen St. Patrick's day, de dag van de ontknoping ::oink::

Het leukste hiervan vind ik echt dat St.Patrick ook beschermheilige van het vee is, en dat we Patrick in de rol van koeienfluisteraar gezien hebben waarin het net lijkt alsof hij het vee zegent  ::jaja::  ::rofl::  ::bravo::

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1169 Gepost op: 16-03-2011, 01:26:09 »
Nee in het 1 minuut filmpje ging het nogmaals om een patroonheilige, nl. Saint Patrick, die je bijv. ook zag in afl. 10 vlak voor het test invullen. Saint Patrick is de patroon (beschermer) van de mijnwerkers ofwel van de mollen.


PS
Niet toevalligerwijze is het morgen St. Patrick's day, de dag van de ontknoping ::oink::

idd Lo, you're absolutely right  ::ok::
zeer scherpzinnig  ::respect::
kan dus niet missen: Patrick is de MOL  8)
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1170 Gepost op: 16-03-2011, 01:38:00 »
idd Lo, you're absolutely right  ::ok::
zeer scherpzinnig  ::respect::
kan dus niet missen: Patrick is de MOL  8)

Hey cad..  :o

Dat is lang geleden.. wordt een soort reunie hier.  ::rofl::

Goed je weer te zien iig.  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1171 Gepost op: 16-03-2011, 01:43:55 »
tnx supernova
 good to be back  8) tis idd lang geleden  ::zwaai::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail 2011
« Reactie #1172 Gepost op: 16-03-2011, 01:47:11 »
Idd! Stukke beter via dat Silverlight wat de AVRO volgens mij gebruikt.. Verschrikkelijk programma.!
Blij dat je het ook opmerkt. Ik roep natuurlijk al jaren dat Silverlight bagger is, maar ik mag hier niet meer klagen. Daarom doet het me altijd deugd als iemand anders het voor me doet.
The British are not impressed.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1173 Gepost op: 16-03-2011, 03:02:36 »
Volgens mij heeft ze gespreid. Art zei: "je moet niet alles op 1 iemand inzetten", en dat advies heeft ze gevolgd en toen lag ze eruit. Nu is ze bang dat Art alsnog de mol is en dat ze dus niet had moeten spreiden...
Overigens vreemd advies van kandidaat Art, niet? Hij zou toch een gat in de lucht hebben moeten springen toen Karin zei alles op hem te zullen zetten. Weer een concurrent minder, nietwaar? En hij al vrijwel zeker van de finale. Missie geslaagd! Hij heeft immers het hele spel al de nepmol uit proberen te hangen en nu werpt dat z'n vruchten af.
Maar nee, ineens komt hij tot inkeer en hij probeert Karin op de valreep nog op het goede spoor te brengen van Mol Patrick. Met het risico dat hij er dan zelf uitgaat. Wat een goeie gozer! Wat een opofferingsgezindheid! Daar kan Patrick met z'n gratis jokers nog een puntje aan zuigen. :P

Dus mocht Art de winnaar zijn, dan lijkt me dat alleen maar terecht, na zoveel altruïsme... 

Of zou Art dan toch....nee...nee, dat kan echt niet... toch, Karin?  8)

« Laatst bewerkt op: 16-03-2011, 03:13:40 door Jayne »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1174 Gepost op: 16-03-2011, 04:11:48 »
Ik denk trouwens, dat die tweet laatst, van 'straks in die 2 kerken lieg ik niet meer' (of wat er ook precies stond) hier op slaat. Dat het slaat op dit 'verraad' en dat het een soort 'boodschap aan Karin' is. Of iig dat je het zo moet lezen.

Art heeft tijdens de afleveringen 2x tegenover Karin in een kerk gestaan/gezeten. Bij de molboekjesopdracht en tijdens het gesprek van hen samen. Beide keren heeft hij niet gelogen (de 2e keer weigerde hij te ontkennen dat hij de Mol is). Nu zegt hij dat hij niet meer zal liegen, omdat hij het wel gedaan heeft toen hij zei dat Karin niet alles op hem moest zetten.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2011, 04:14:05 door Jayne »

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1175 Gepost op: 16-03-2011, 04:26:07 »
Ik vond het wel heel opvallend dat patrick niet recht in de camera keek, zoals de rest. Autocue waarvan ie dingen af moest lezen misschien?

viel mij ook op  ::ok::
Bovendien staat er in de Televizier van deze week ook een foto waarop alle kandidaten richting de camera kijken, behalve Patrick (ogen omhoog) ::)
Luisterde net eindelijk eens naar de radiofragmenten en daarin zei de mol tegen Jan Willem: "en nog geen epifania"
.....religieuze openbaring, dus.... st. Patrick?  ;)  ::hypocriet::
Lo heeft me hiermee wel op het goede spoor gezet  ::ok:: Nogmaals dank hiervoor  ::bravo::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #1176 Gepost op: 16-03-2011, 06:39:32 »
nee maar. De middeleeuwen zijn weer goed vertegenwoordigd.

Toch is er een kleine kanttekening te plaatsen bij de openbaring van Lo.

Stel nou, dat het uitzendschema in de war kwam, doordat ergens iemand een tsunami zou hebben georganiseerd die de aandacht van de media opslokte. Dan klopte het uitzendschema niet meer.

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1177 Gepost op: 16-03-2011, 10:43:59 »
Overigens vreemd advies van kandidaat Art, niet? Hij zou toch een gat in de lucht hebben moeten springen toen Karin zei alles op hem te zullen zetten. Weer een concurrent minder, nietwaar? En hij al vrijwel zeker van de finale. Missie geslaagd! Hij heeft immers het hele spel al de nepmol uit proberen te hangen en nu werpt dat z'n vruchten af.
Maar nee, ineens komt hij tot inkeer en hij probeert Karin op de valreep nog op het goede spoor te brengen van Mol Patrick. Met het risico dat hij er dan zelf uitgaat. Wat een goeie gozer! Wat een opofferingsgezindheid! Daar kan Patrick met z'n gratis jokers nog een puntje aan zuigen. :P

Dus mocht Art de winnaar zijn, dan lijkt me dat alleen maar terecht, na zoveel altruïsme... 

Of zou Art dan toch....nee...nee, dat kan echt niet... toch, Karin?  8)

Ja, daar zit ik ook mee. Dit was de reden dat ik de opmerking van Karin had gepost. Ik ben al wekenlang zeker van Patrick maar door dit soort dingen ga ik toch twijfelen over Art...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1178 Gepost op: 16-03-2011, 11:23:58 »
Leest een beetje als wishful thinking denk ik. Ik zou het grandioos vinden als Art de mol zou zijn maar het zit er helaas niet in denk ik. Art is de ware kandidaat tegenover Karin, altijd met dubbele lagen spelen, niks er te dik bovenop leggen. Eerst steeds de kandidaat naar Karin toe, dan in de kerk opeens weigeren te zeggen of hij de mol is, daarna dit verhaal weer, de weg terug ::rofl::. Hij heeft nogal wat zand in zijn broekzakken om mee in ogen te strooien  8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #1179 Gepost op: 22-03-2011, 16:49:47 »
Voor degenen die straks de molmail krijgen, en denken: wat praat Jos raar: die hebben gelijk.



Nu heb ik sowieso al een aparte stem, heb ik mee moeten leren leven, maar zondag was ik nogal verkouden. Sterker nog: speciaal voor het bieden had ik een mollogo op A4-formaat geseald, zodat ik dat bij bieden kon opsteken.

Maar dat heb ik helemaal niet gebruikt, ik heb gewoon geroepen.....