Poll

Waarom is Art niet de mol?

Art haalt te veel geld binnen.
1 (1%)
Art molt te duidelijk.
51 (48.6%)
Er zijn geen goede hints voor Art (gevonden).
5 (4.8%)
Mijn intuïtie zegt dat Art de mol niet kan zijn.
19 (18.1%)
Anders, (graag uitleg)
12 (11.4%)
Art is WEL de mol.
17 (16.2%)

Totaal aantal stemmen: 72

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:09:51

Auteur Topic: [Kandidaat] ART is niet de Mol!  (gelezen 210788 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #620 Gepost op: 18-03-2011, 02:34:15 »
Bijzondere kandidaat was Art! Heel strategisch mollen en notabene een complotje sluiten met de mol. En een geweldige bliksemafleider, ik kan me voorstellen dat Patrick hem niet kwijt wilde!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #621 Gepost op: 18-03-2011, 11:37:24 »
De totale poet. ::jaja:: ::ok::

Ja het was dus toch potverdomme een hint! ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Willemvee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #622 Gepost op: 18-03-2011, 12:01:56 »
In het algemeen kun je toch wel stellen dat wij veel meer hints hebben gevonden dan de Avro er heeft ingestopt.
En dat is toch ook wel weer knap van ons...
 :-\\

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #623 Gepost op: 18-03-2011, 12:06:23 »
In het algemeen kun je toch wel stellen dat wij veel meer hints hebben gevonden dan de Avro er heeft ingestopt.
En dat is toch ook wel weer knap van ons...
 :-\\
nou, valt wel mee hoor
wij hebben nou eenmaal de gave om elk cijfertje zo om te draaien dat ... de mol moet zijn
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Willemvee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #624 Gepost op: 18-03-2011, 12:11:16 »
Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar hints zoals 'Patrick moest 111 meter over het touw, maar haalde maar 8 meter, 111 min 8 is 103, en als je dat omdraait staat er mol' is toch wel geniaal gevonden van de forumleden.

Pieter Jan had het er over dat alle verborgen aanwijzingen op de website te vinden zouden zijn. Ik heb dat niet kunnen vinden. Staat het er nog niet op of kan ik gewoon niet zoeken?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #625 Gepost op: 18-03-2011, 12:17:37 »
Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar hints zoals 'Patrick moest 111 meter over het touw, maar haalde maar 8 meter, 111 min 8 is 103, en als je dat omdraait staat er mol' is toch wel geniaal gevonden van de forumleden.

ik was 1 van die forumleden :P dus dankjewel ::bravo::

hier kan je de officiele hints ook vinden:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=42681.0
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Willemvee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #626 Gepost op: 18-03-2011, 12:40:08 »
Dank je. Achteraf is het natuurlijk eigenlijk nooit voorgekomen voor zover ik me herinner dat een mol een bepaalde opdracht zo moest doen dat het een verwijzing bevatte.
De productie zou dan tegen Patrick gezegd moeten hebben 'je moet 8 meter lopen, geen 7,5 of 9, want dan klopt ons plan niet meer...'

Dat is eigenlijk niet uitvoerbaar lijkt me.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #627 Gepost op: 18-03-2011, 12:42:29 »
Dank je. Achteraf is het natuurlijk eigenlijk nooit voorgekomen voor zover ik me herinner dat een mol een bepaalde opdracht zo moest doen dat het een verwijzing bevatte.
De productie zou dan tegen Patrick gezegd moeten hebben 'je moet 8 meter lopen, geen 7,5 of 9, want dan klopt ons plan niet meer...'

Dat is eigenlijk niet uitvoerbaar lijkt me.
heb je gelijk in, maar het kan natuurlijk altijd dat het touw daar ergens is gemarkeerd met een onopvallend stipje ;)
dus geheel onmogelijk is het niet
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #628 Gepost op: 18-03-2011, 12:46:51 »
Art was voor mij een geweldige kandidaat. We zullen nooit weten hoe hij het als mol gedaan zou hebben, maar hij heeft het fanatiek gespeeld en menig medekandidaat misleidt. Wat ik wel jammer blijf vinden is de manier waarop hij door WIDM in de montage is neergezet. Als ze dit nu iets subtieler hadden gedaan, dan was hij hier op het .com forum ook meer verdacht geweest. Dit had het wel iets spannender gehouden. Maar goed...
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #629 Gepost op: 18-03-2011, 13:50:45 »
heb je gelijk in, maar het kan natuurlijk altijd dat het touw daar ergens is gemarkeerd met een onopvallend stipje ;)
dus geheel onmogelijk is het niet
En het is toch ook niet zo moeilijk om, nadat Patrick 9 meter heeft gelopen, te zeggen dat hij 8 meter heeft afgelegd? Er is echtn iemand die dat gaat nameten hoor  :P
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Willemvee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #630 Gepost op: 18-03-2011, 13:55:06 »
Maar het is gemakkelijker voor iedereen om aanwijzingen te verbergen waar zowel de mol als de deelnemers weinig of geen invloed op hebben denk ik.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #631 Gepost op: 18-03-2011, 14:03:03 »
Wel gemakkelijker, niet mooier ....

En ongeveer 8 meter over het touw gaan, als je toch al van plan bent maar een klein stukje te gaan is echt niet lastig, toch?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Willemvee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #632 Gepost op: 18-03-2011, 15:10:33 »
Dan leg je de mol bij voorbaat op hoe hij moet mollen, en dan kan hij slecht inspelen op de gebeurtenissen. Maar in dit geval ja, het had gekund. De mensen op dit forum zijn blijkbaar creatiever dan de programmamakers en dat is ook wel weer een compliment.

Offline nepgerrie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #633 Gepost op: 18-03-2011, 15:24:12 »
Mijn felicitaties meneer Rooijakkers, fantastisch gespeeld! ::ok::

Edit: hij is trouwens wat mij betreft ook de verdiende winnaar. Niet alleen omdat ie uiteindelijk de mol heeft ontmaskerd, maar óók omdat ie de Mol meermalen in het nauw gedreven heeft.

Helemaal eens! Iemand die alles over had om te overleven en zeer belangrijk zich niet in de kaarten liet kijken! Echt supergoed gespeeld!

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #634 Gepost op: 18-03-2011, 16:24:45 »
Mol of winnaar, wat het ook werd ... hij had altijd gewonnen. Heb gisteren gehoord dat hij ook verschillende keren op gesprek is geweest om de elfde Mol te worden. Dat had hij zeker en vast ook goed gedaan.

Maar hij was dus kandidaat. Wel een heel straffe speler. Iemand die meedogenloos andere kandidaten heeft uitgeschakeld door zijn eigen tactiek te volgen. Dat is uiteindelijk waar het om draait. Je kan nog zoveel geld in de pot brengen zoals Anna deed, maar weet je daarmee ook wie de mol is? Dat heeft Art proberen uit te zoeken door deze tactiek te volgen en dat is hem grandioos gelukt.
Al was het Soundos natuurlijk ook gegund, zij had immers al langer Patrick als Mol. Maar Art was blijkbaar net iets beter of sneller met de goede antwoorden.

Tijdens de ontknoping werd ik echt enthousiast toen ik zag welke rol hij heeft gespeeld in het ontmaskeren van de Mol, niet te doen hoe vaak hij de Mol op de hielen heeft gezeten. Daarvoor alleen verdiende hij het om ver te winnen.

Supergoed gedaan Art! Je mag absoluut trots zijn op jezelf! Jammer van de 3000 euro, al zie ik dat meer als een soort boetedoening voor het openlijk mollen en bedenken van hints die ons hoofd op hol liet slaan, en de opzichtige montage maar dat weegt niet op tegen al de uitstekende wijze waarop je met het spel bent omgegaan.

Ik onthou, een zeer intelligente, gehaaide speler die de Mol net op tijd heeft weten te ontmaskeren en die de reeks heel erg heeft weten te kleuren. Great job Art, voor altijd onze net-niet Mol! ;)
« Laatst bewerkt op: 18-03-2011, 16:42:38 door FenikXI »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #635 Gepost op: 18-03-2011, 20:16:13 »
Gefeliciteerd met je geld, Art! Super gespeeld!
Ich bin ein Bärliner!

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #636 Gepost op: 3-12-2011, 22:25:57 »
Nieuwe theorie : De winnaar is voortaan de presentator van de volgende reeks...  ;)
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #637 Gepost op: 3-12-2011, 22:40:35 »
Nieuwe theorie : De winnaar is voortaan de presentator van de volgende reeks...  ;)
De hoofdprijs is dus geen geldprijs meer  ::pinokkio:: ::zwaai::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Reactie #638 Gepost op: 4-12-2011, 11:33:35 »
Nieuwe theorie : De winnaar is voortaan de presentator van de volgende reeks...  ;)

Zouden we pech hebben als bijv. Frits Huffnagel zou winnen ::)
Tell me what your telescope says