De vraag van Jelsir die je zelf aanhaalt was: waarom Johannes (en niet bijvoorbeeld Mattheus)? Daar zie ik geen antwoord op. Hoeft ook niet als je het niet weet, maar omdat je zelf met de vraag begon, verwachtte ik er wel één.
Vervolgens heb je het over een vertaling en grijp je terug op het engels. Voor zover ik altijd begrepen heb is de bijbel oorspronkelijk niet in het engels geschreven, maar ik kan er naast zitten hoor Ik snap dus niet zo goed waarom de engelse tekst beter zou zijn dan de nederlandse.
Maar afgezien van die twee kanttkeningen vind ik het wel weer een leuke tekst die je alle kanten op kunt interpreteren
10 eerst Ten eerste 10:10-11 van het jaar 33AD after dinasty, dan kom je uit bij
John 10:10-11 (Contemporary English Version)
10A thief comes only to rob, kill, and destroy. I came so that everyone would have life, and have it in its fullest. 11I am the good shepherd, and the good shepherd gives up his life for his sheep.
De persoon die als tiende instapte is de MOL eigenlijk stapte hij als eerste in Horace kan dan achterin plaats nemen en de andere kandidaten stappen vervolgens bij de volgende halte bij de mol in. Hij was ook de gene die een pruik zag, waarom zegd hij dat niet tegen de groep, maar zegd Ja niemand heeft iets gezien, Hoe kan hij dat weten, Hij moet wel achterin gezeten hebben.
Waarom John 10:10-11 33ad El Salvador en De Verlosser, zijn nauw met mekaar verbonden net als Madonna vorig jaar en laat die madonna MARIA nou de moeder zijn van Jezus de verlosser, Johan Cruijff wordt ook de verlosser genoemd, samen met Jezus heeft Johan de zelfde initialen JC, Horace Cohen is een AJAX Fan daar heeft Cruijff gespeeld en ook Horace heeft JC in zijn intialen Horace JOSHUA Cohen. en zo is dit cirkeltje rond. T Shirt Cohen met Jezus opdruk. We weten allemaal dat Cohen van JOodse afkomst is dus dan is het best vreemd dat een JOOD met een tshirt van Jezus rondt loopt. Waarom , nou de Joden hadden het niet zo op Jezus. Lees verhalen!!