Auteur Topic: Bekende Nederlanders  (gelezen 30760 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #20 Gepost op: 15-01-2011, 17:41:15 »
Ik moet zeggen dat het me bij Wie is de Mol niet heel veel uitmaakt. Misschien ben ik er inmiddels aan gewend ofzo... Daarbij hebben ze eigenlijk altijd leuke kandidaten bij Wie is de Mol. Natuurlijk zijn er nu wel meer nep-mollen enzo, maar dat was uiteindelijk bij de onbekende Nederlanders ook wel gaan gebeuren denk ik.

Ik denk niet per se dat bekende Nederlanders het geld minder goed kunnen gebruiken. Acteurs bijvoorbeeld verdienen in Nederland echt niet veel geld.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #21 Gepost op: 18-01-2011, 22:51:44 »
Het feit dat we allemaal hier aan het speuren zijn zegt genoeg!
Ook ik genoot van WIDM met ON-ers, maar ook juist met de BN-ers is het zalig.
Had Marc Marie en Frederique nooit willen missen!!!

Het gaat om het spel!
Niets is wat het lijkt:)

Nait soezen, maar genieten!
En nu weer de focus op het spel, ga ik uit die tunnel of niet?
  ;M
Omnia vincit amor

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #22 Gepost op: 19-01-2011, 13:09:57 »
Wat ik vooral jammer vind, is dat er in mijn beleving steeds meer geacteerd wordt en je steeds minder pure spelbeleving ziet. Natuurlijk is dit een enorm verschil met de series met onbekende Nederlanders, maar ik zie daarin ook al best een groot verschil met bijvoorbeeld serie 5 (met Yvon Jaspers, Marc-Marie Huijbrechts enz.).
Serie 5 heb ik toevallig net zitten terugkijken en er is naar mijn mening toch wel een opvallend verschil met nu in hoe men bijvoorbeeld reageert in die interviewtjes tussendoor. Daar zijn het nog echte mensen die met een spannend spel bezig zijn (en toevallig ook nog BN'er zijn), terwijl ik nu vaak het idee heb dat ik naar mensen zit te kijken die spelen dat ze een WIDM-kandidaat zijn. Alsof het een film is. Fictie, gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Helpt ook niet mee dat er in de huidige serie wel heel veel (semi-)acteurs zitten, natuurlijk. Maar zelfs bij iemand als Art vind ik het overkomen alsof hij het meeste zit te acteren. :-\\ Ik weet niet waar het aan ligt... Wordt men gevraagd dit te doen? Wordt er op een andere manier geregisseerd? Lijden deze mensen aan een vorm van beroepsdeformatie, dat als ze een camera zien ze direct in de acteermodus schieten? :P Ik vind Karin momenteel nog het meest 'echt' overkomen in haar reacties (zul je net zien dat ze de Mol is ;)).

Ik zal zelf de series met de onbekende nederlanders misschien wel altijd leuker blijven vinden, maar als het dan toch BN'ers moeten zijn, dan liever wat meer types als Sander de Heer er tussen (die speelde het spel wel echt). Of Gijs Staverman, die de chaos echt niet trok. Of zelfs Victoria Koblenko, die mensen echt tegen zich in het harnas joeg.
Ja, misschien gewoon wat meer radiomensen er tussen....

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #23 Gepost op: 19-01-2011, 14:08:07 »
De eerste serie van WIDM heb ik niet gezien. Van alle series vind ik serie 3 (ook al) het hoogtepunt. George blijft toch een soort held.

 ::bravo::

Verder kan ik me vooral vinden in wat Lautjuh schreef.
In ieder geval ben ik blij dat WIDM er nog is. Ik kijk er altijd weer naar uit (soort van Sinterklaas hè...  ::rofl::) en hoop vooral dat het nog lang blijft bestaan, met BN-ers, B-BN-ers of OBN-ers.
Laten we jabberen.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #24 Gepost op: 24-01-2011, 12:06:41 »
Je kan zeggen wat je wil van BN-ers, maar de opdracht waar ze zelf een show in elkaar moesten zetten (afl 3), was natuurlijk nóóit zo leuk geworden met 'gewone' nederlanders!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #25 Gepost op: 24-01-2011, 17:45:46 »
Wat ik vooral jammer vind, is dat er in mijn beleving steeds meer geacteerd wordt en je steeds minder pure spelbeleving ziet. Natuurlijk is dit een enorm verschil met de series met onbekende Nederlanders, maar ik zie daarin ook al best een groot verschil met bijvoorbeeld serie 5 (met Yvon Jaspers, Marc-Marie Huijbrechts enz.).
Serie 5 heb ik toevallig net zitten terugkijken en er is naar mijn mening toch wel een opvallend verschil met nu in hoe men bijvoorbeeld reageert in die interviewtjes tussendoor. Daar zijn het nog echte mensen die met een spannend spel bezig zijn (en toevallig ook nog BN'er zijn), terwijl ik nu vaak het idee heb dat ik naar mensen zit te kijken die spelen dat ze een WIDM-kandidaat zijn. Alsof het een film is. Fictie, gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Helpt ook niet mee dat er in de huidige serie wel heel veel (semi-)acteurs zitten, natuurlijk. Maar zelfs bij iemand als Art vind ik het overkomen alsof hij het meeste zit te acteren. :-\\ Ik weet niet waar het aan ligt... Wordt men gevraagd dit te doen? Wordt er op een andere manier geregisseerd? Lijden deze mensen aan een vorm van beroepsdeformatie, dat als ze een camera zien ze direct in de acteermodus schieten? :P Ik vind Karin momenteel nog het meest 'echt' overkomen in haar reacties (zul je net zien dat ze de Mol is ;)).

Ik zal zelf de series met de onbekende nederlanders misschien wel altijd leuker blijven vinden, maar als het dan toch BN'ers moeten zijn, dan liever wat meer types als Sander de Heer er tussen (die speelde het spel wel echt). Of Gijs Staverman, die de chaos echt niet trok. Of zelfs Victoria Koblenko, die mensen echt tegen zich in het harnas joeg.
Ja, misschien gewoon wat meer radiomensen er tussen....

Grappig dat je hier eigenlijk verwoordt wat ik zelf min of meer sinds het begin van deze serie ook denk.  :)

Eigenlijk ben ik dit over de BN series heen steeds sterker zo gaan ervaren, misschien vorig jaar nog wel het sterkst..
Begrijp me niet verkeerd ik vind het een prachtige serie nog steeds, die sterk in elkaar zit en met altijd toch weer creatieve en vrij unieke opdrachten waarin dan weer een fysiek, dan weer een psychologisch aspect een hoofdrol speelt.

Maar in deze serie is men wel erg enthousiast af en toe (bijna op het overdrevene af).  ::)
Nu zou ik ook erg blij worden van zulke locaties want het ziet er zeker mooi uit, maar de af en toe lyrische beschrijvingen gaan wel ver. Enthousiasme is prima, graag - maar soms als ik met name Anna in een biecht hoor spreken denk ik wel eens: zou ze echt 24/7 zo extatisch lopen te doen ..?  ;D

In hoeverre dit gestimuleerd wordt weet ik niet, maar het was mij idd ook opgevallen.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline JustEline

  • Forumlid
Mijn ultieme combinatie ^^
« Reactie #26 Gepost op: 24-01-2011, 19:07:14 »
Mijn ultieme Molteam voor seizoen 12:

-Geraldine Kemper (presentatrice)
-Deborah Gravenstein (judoka)
-Marc-Marie Huibrechts (acteur)
-Wilfried de Jong (journalist)
-Nico Dijkshoorn (dichter)
-Rosalinde Kikstra (model)
-Birgit Schuurman (zangeres/actrice)
-Johnny de Mol (haha, toepasselijk) (acteur)
-Helga van Leur (weeranker)
-Hinne Winterwerp (bas en zang van een band)

Wat vinden jullie er van?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #27 Gepost op: 24-01-2011, 19:24:04 »
Marc-Marie heeft al eens meegedaan (seizoen 5) dus die zal zeker niet gaan!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #28 Gepost op: 13-02-2011, 00:57:32 »
Nelleke vd krogt mag volgende keer wel meedoen; die vind ik zo grappig!  ::ok::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #29 Gepost op: 13-02-2011, 09:40:55 »

 Of zelfs Victoria Koblenko, die mensen echt tegen zich in het harnas joeg.

Ik vergeet nooit de reunie-aflevering, waarin ze haar naast Yvonne van den Hurk lieten opdraven. Als er geen camera's bij waren geweest dan was dat letterlijk een cat-fight geworden. De ijzigheid spatte van het scherm af.

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #30 Gepost op: 13-02-2011, 12:25:11 »
Kim Feenstra moet meedoen! Dat wordt zo lachen. Er is met haar altijd wel een bitchfight:P

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #31 Gepost op: 13-02-2011, 12:31:11 »
erben wennemars misschien?
victor reinier
Simone kleinsma

om even de wat oudere mogelijk deelnemers te noemen :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #32 Gepost op: 13-02-2011, 12:35:42 »
Kim Feenstra moet meedoen! Dat wordt zo lachen. Er is met haar altijd wel een bitchfight:P
Ohnee alsjeblieft niet. Ik erger me echt rot aan haar stem. ::ohno::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #33 Gepost op: 13-02-2011, 12:45:29 »
Kim Feenstra moet meedoen! Dat wordt zo lachen. Er is met haar altijd wel een bitchfight:P

Ohnee alsjeblieft niet. Ik erger me echt rot aan haar stem. ::ohno::

MM had ook niet echt een stem om naar huis te schrijven..
Ik hoop al jaren op Hadewych Minis of Kim van Kooten :D

veder zou k een leuk lijstje vinden : Angela Schijf, Patty Zomer, Barry Atsma, Bart Meijer (klokhuis en beetje onbekend :) )
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #34 Gepost op: 13-02-2011, 12:47:13 »
Volgend jaar Ruben nicolai als mol ::rofl::
Niemand die dat denkt..
En dan ben ik de enige die dat doorheeft (A)
En dan win ik de Pool..

(dat was een grapje)
« Laatst bewerkt op: 13-02-2011, 12:54:00 door Molloot00 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #35 Gepost op: 13-02-2011, 12:48:13 »
Kim Feenstra moet meedoen! Dat wordt zo lachen. Er is met haar altijd wel een bitchfight:P
::jaja:: was al fan van haar bij ER ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #36 Gepost op: 13-02-2011, 12:52:49 »
::jaja:: was al fan van haar bij ER ;D
Ja maar daar loopt ze de hele aflevering in haar bikini. ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #37 Gepost op: 13-02-2011, 13:00:35 »
Vergeet de hoofrolspelers uit Flikken maar. Er wordt rond de opnametijd van Wie is de Mol naast een reguliere serie ook een speelfilm van Flikken opgenomen, en dan is het echt niet handig als een van de twee er niet bij is.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #38 Gepost op: 13-02-2011, 13:01:43 »
ik zat te denken aan joeri van Breukelen ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Bekende Nederlanders
« Reactie #39 Gepost op: 13-02-2011, 13:47:04 »
Bart Meijer (klokhuis en beetje onbekend :) )
Bart is leuk jah ::jaja::
Die mag van mij zeker mee doen. Net als die Lisa (ook van klokhuis).