Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 59394 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #20 Gepost op: 21-01-2011, 00:15:14 »
Fantastische aflevering, geweldige opdrachten, enorm jammer dat Horace eruit is. :(

Art hou ik als Mol, ik stap niet meer uit de tunnel. Volgens mij heeft Art genoeg gekke dingen in het Spaans gezegd, buiten de tv-beelden om of dat er geen medekandidaat bij stond. Denk aan de Mol-actie van Yvon Jaspers in seizoen 5, die geen inwoner met die bewuste naam kon vonden. Daarnaast kwam het Art prima uit dat de sleutel "toevallig" gevonden werd, zo konden ze de kamer uit en konden ze geen aanwijzingen meer geven/doorgeven.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2011, 01:12:19 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #21 Gepost op: 21-01-2011, 00:20:40 »
Leuke aflevering, en ik vind het niet zo heel jammer dat Horace eruit is :p Vond m afentoe beetje te overdreven in zn biechts.. Maargoed lullig voor hem dat hij er als 2de uitligt :P

Zit nog steeds op Patrick, door zn agressieve reactie dat hij zn bagage kwijtwas en m graag terug wil kopen.. Voor een mol is zn bagage heilig..

Streep de volgende af..
Miryanna - Gooit gewoon het antwoord de groep in namelijk beatrix..
Anna & Soudos gaan hier in mee.. Een mol probeert ze nog over te halen.. alhoewel Anna volgens mij dat wel een beetje probeert.. & Art ook niet.. Jan ook niet.. Pepijn ook niet..

Nee tis Patrick :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #22 Gepost op: 21-01-2011, 00:25:12 »
Heb even na aanleiding van die discussies over dat Art veel te veel in beeld komt even geturfd hoe het echt zit. Dit is de uitkomst van hoevaak iemand vanuit de biecht te horen is:

Karin 1-5x
Miryanna 5-10x
Patrick 5-10x
Soundos 5-10x
Horace 10-15x
Anna 10-15x
Pepijn 10-15x
Jan 15-20x
Art 15-20x

Opvallend genoed is het opnieuw Horace die in beeld is op minuut 10.00. De derde keer al...
Daarnaast vond ik de nederlandse vertaling van een spaanse zin van Miryanna naar het nederlands opvallend. Deze zin is zo ongelovelijk dubbelzinnig en misplaatst... Dit was bij de voorstellingopdracht.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #23 Gepost op: 21-01-2011, 00:28:25 »
Daarnaast vond ik de nederlandse vertaling van een spaanse zin van Miryanna naar het nederlands opvallend. Deze zin is zo ongelovelijk dubbelzinnig en misplaatst... Dit was bij de voorstellingopdracht.

Hoezo dan? Het ging erom dat als ze een hard applause kregen dat de opdracht geslaagd was..
Nou ze moedigt aan om juist te klappen.. ookal vind je de show geen reet aan..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #24 Gepost op: 21-01-2011, 00:31:56 »
Hoezo dan? Het ging erom dat als ze een hard applause kregen dat de opdracht geslaagd was..
Nou ze moedigt aan om juist te klappen.. ookal vind je de show geen reet aan..
Het is meer de zinsopbouw: Doet er niet toe of je 't niet leuk vindt.
In dit geval staat er dubbel 'niet', en kan dat dus weggelaten worden.
Dan wordt het: Het doet er toe of je 't leuk vindt.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #25 Gepost op: 21-01-2011, 00:33:31 »
Heb even na aanleiding van die discussies over dat Art veel te veel in beeld komt even geturfd hoe het echt zit. Dit is de uitkomst van hoevaak iemand vanuit de biecht te horen is:

Art 15-20x
Te veel? ???
Omnia vincit amor

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #26 Gepost op: 21-01-2011, 00:36:45 »
Te veel? ???
Art komt zoveel voor in de biecht en verteld zo veel over zichzelf en anderen waardoor de halve leken wereld hem verdenkt. Karin daarentegen kwam maar 3x in beeld in de biecht in de hele aflevering. Grotere kans dat ze dan de mol is...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #27 Gepost op: 21-01-2011, 00:42:56 »
Art krijgt/wint joker komende aflevering?

Ik vind het btw vet irritant dat bij de executie bij het invullen van de namen je al aan het kneiter harde geluid kunt horen wie er gaat afvallen...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 3
« Reactie #28 Gepost op: 21-01-2011, 00:51:40 »
Zucht, zucht en nog eens zucht!!! Voor de tweede keer al dit seizoen is mijn mol eruit!!!  ::rofl:: Best wel heel ernstig dit jaar!  :-X

Maar echt een geniale aflevering!1
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #29 Gepost op: 21-01-2011, 00:54:37 »
Karin daarentegen kwam maar 3x in beeld in de biecht in de hele aflevering. Grotere kans dat ze dan de mol is...
Ben Art al een btje zat, zo vaak in de biecht...of is dat de bedoeling?
En btje zat is al na 2e aflev. met alle respect voor Art.
Maar gaat irriteren, en dat is zonde. Wil andere biechten s.v.p.

Het lijkt bijna Peking Express;)
Nu meer gemeleerd svp;)
Met een dakje op de 2e "e".
:)
« Laatst bewerkt op: 21-01-2011, 01:46:29 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #30 Gepost op: 21-01-2011, 01:17:36 »
Heb de aflevering net bekeken. Ivm een verjaardag even niet direct gekeken.

Voor volgende week misschien toch een nieuwe mol kiezen. Vorige week viel Miryanna mij al op en nu weer. Beatrix kwam er wel heel snel uit, die tas voor haar gezicht met een heel naieve Karin in die kamer of juist een slimme Karin met een niets uit tevreten Miryanna. Dan is Myranna misschien gewoon niet zo zeker over haar keuze. Of voelt zij zicht niet lekker en word zij de zieke kanidaat volgende week. Karin, die ik de laatste 2 keer al mol had. Ik zag het ook wel, maar komt omdat ik wist dat ze Beatrix moesten maken. Karin was wel verdacht met die 2008, maar ook daarin was Miryanna volgens mij heel blij mee. Zag ook net als vorige week Miryanna een teleurstellend gezicht trekken met de ontmoeting met de kinderen.

Art en Jan een apart stel lijkt zo, gunnen elkaar niks. Maar waar er 2 vechten gaat een ander er vandoor. Patrick lijkt aandacht te willen, hij misschien de winnaar ? Waar ik nu 3x jan als vertrkker had neer gezet begin ik daar op terug te komen. De mol weet dat ze het geld weer kwijt kunnen raken, maar ik vind Art als hij de mol zou zijn te slim om 1140 in de pot te brengen en later er na verliest van maximaal 2500 er een verschil van 1360 maar af zou gaan . Wel was hij lekker de dirigent aan het spelen, maar zal wel een oud kwaaltje zijn.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2011, 01:23:24 door Pierce_Brosnan »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #31 Gepost op: 21-01-2011, 01:21:39 »
Art krijgt/wint joker komende aflevering?



Ik denk dat hij die van Patrick krijgt. Een afspraakje uit aflevering 1. (Art wijst Patrick de jokers voor afl.4 op voorwaarde dat hij er 1 krijgt)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #32 Gepost op: 21-01-2011, 01:25:04 »
Art en Jan een apart stel lijkt zo, gunnen elkaar niks.
Aflevering 4 zijn ze gescheiden! Anders eet ik mijn hoed op! Te vaak samen...
« Laatst bewerkt op: 21-01-2011, 02:12:40 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #33 Gepost op: 21-01-2011, 01:48:13 »
Jelsir...je andere profile pick suits much better!
Toe...
Truste:)
Omnia vincit amor

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #34 Gepost op: 21-01-2011, 02:42:11 »
Hing het verdelen van de bagage nu alleen af van het ontsnappen van Horace uit de kamer of moest de hele opdracht geslaagd zijn?

In het eerste geval (dus dat alleen Horace er toe deed), moet ik nog eens kijken wie nou welke aanwijzing op z'n kamer had. En vooral wie de aanwijzing voor Horace's sleutel had.

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #35 Gepost op: 21-01-2011, 04:58:57 »
Na 3 afleveringen gezien te hebben hoop ik dat Jan de mol is en Art volgende week exit gaat; tegenstribbelend in luid Spaans, met een geel Jezus T-shirt met nummer 11 en de text 'TOPO' op z'n rug, beige pet met groen bandje op zijn hoofd, al handgebaren makend weglopend tussen ontelbare borden met 'Art' erop met links en rechts opvliegende groene papegaaien, nog even de wenkbrauwen heffend /  \ naar Pieter Jan, smekend om nog een laatste biecht en tot slot een lispelend TinTin, Hola Buenas, Trust nobody of whatever.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2011, 05:03:59 door Cosma »

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Aflevering 3
« Reactie #36 Gepost op: 21-01-2011, 07:59:05 »
Wat een ge-ni-a-le aflevering! Briljante opdrachten, hoewel ik wel op het puntje van mijn stoel zat bij de laatste opdracht! Die was echt gedoemd om te mislukken.

Zelf kan ik Art en Miryanna afschrijven als mol, definitief. Miryanna heeft te veel geld in de pot gebracht. Jan die duidelijk op Art zou zitten wordt veeeeel te duidelijk gemaakt, ook zijn er te veel biechts van Art. Het is gewoon zoveel artartartartart, dat hij het gewoon niet kan zijn.

Ik wil niet dat Karin het is, maar tjongejongejonge wat doet ze verdacht! Halleluja.
Ik verdacht Patrick helemaal niet, maar hij staat nu ineens boven aan mijn lijstje.

Jammer dat Horace eruit is, ik verdacht hem! Ik wilde echt dat hij er lang in zou blijven, dč sfeermaker. Maar ja, helaas.

En echt geniaal van Romeo en Julliet, whahaha! En Jan Kooiman als hunk van het jaar (hitkrant) tegen zo'n paal leunend; ik lachde me DOOD.

whahaha.

Nu nog even de aflevering terug kijken op hints etc!
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Aflevering 3
« Reactie #37 Gepost op: 21-01-2011, 08:45:46 »
Als 14jarige puber mag ik hier toch wel even bij slijmen?
« Laatst bewerkt op: 21-01-2011, 10:46:13 door Sprien, Reden: plaatje verborgen onder link ivm layout »
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline titatoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • of tog niet...
Re: Aflevering 3
« Reactie #38 Gepost op: 21-01-2011, 08:55:20 »
weer een mooie aflevering!!
heb weer zin in volgende week! ;D
of tog niet...

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #39 Gepost op: 21-01-2011, 09:34:02 »
De aflevering om eens over te stappen van Miryanna naar Patrick. De Elvis inbreng was duidelijk van hem en heb even de andere twee afleveringen terug gekeken en hem veel mollenstreekjes uit zien halen.

- jokers pakken
- warrig verhaal bij de biografie voorleesopdracht.
- meteen op een mijn gaan staan

dat zijn de dingen die ik uit mijn hoofd weet. Verder is zijn achternaam een mooi anagram,

STOOF = FOTOS

Ik weet nog niet of we daar iets mee kunnen, maar Patrick is de    :o