Auteur Topic: Aflevering 11: de finale!  (gelezen 77652 keer)

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #60 Gepost op: 17-03-2011, 22:03:04 »
Patrick in de boot: ben ik blij dat ik niet de mol ben op IJsland ofzo  ::rofl:: Laat dat nou één van de landen zijn waar ik voor 2012 op hoop lol  :P

Ha, ja eerst Noorse bergen en dan IJsland... Kom je niet veel Nederlanders tegen! Ideaaaaal! :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #61 Gepost op: 17-03-2011, 22:03:24 »
Patrick in de boot: ben ik blij dat ik niet de mol ben op IJsland ofzo  ::rofl:: Laat dat nou één van de landen zijn waar ik voor 2012 op hoop lol  :P

Ik dacht meteen: HINT !!!

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #62 Gepost op: 17-03-2011, 22:04:58 »
Scherp!

(Wat heb jij een goede avatar trouwens, tureluurs, heb het altijd willen zeggen.)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #63 Gepost op: 17-03-2011, 22:06:22 »
goede mol ik zat niet op hem.
maar ik zit elk jaar fout..


goede acties.. kokers in je zak stoppen (zee opdracht), die naam goed laten zien aan die jager.. maar 8 meter over dat koort gaan... dat 2008 opschrijven..

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #64 Gepost op: 17-03-2011, 22:07:02 »
Ik dacht meteen: HINT !!!
Ik dus ook.. helemaal met dat bericht van Anton Jongstra over oogverblindend. Maar zou t echt een hint zijn.. een mol heeft veel voorkennis.. maar ZOVEEL..  ::rofl::
Ik hoor het ze al zeggen: En zo kon u weten dat de nieuwe serie zich op IJsland af zou spelen: *Patrick in beeld*  ::rofl::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #65 Gepost op: 17-03-2011, 22:07:23 »
Volgens mij delen Art en Patrick nu de buit en heeft Patrick het hele programma een loer gedraaid. Hij heeft nauwelijks gemold en z'n vriendje in de finale geholpen!

Het ergste vind ik dat geschrijf op het strand, dat een mol niet weet dat dat te zien is vanuit de vuurtoren! Stomverbaasd was hij dat hoe heet ze dat kon zien. En dat geloven we?  >:D
« Laatst bewerkt op: 17-03-2011, 22:09:43 door Run »

Offline xD

  • Forumlid
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #66 Gepost op: 17-03-2011, 22:07:38 »
Geen een moment op de goede mol gezeten  ::rofl:: Maar dat maakt niet uit ik heb weer genoten dit seizoen ::ok::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #67 Gepost op: 17-03-2011, 22:07:52 »
Patrick in de boot: ben ik blij dat ik niet de mol ben op IJsland ofzo  ::rofl:: Laat dat nou één van de landen zijn waar ik voor 2012 op hoop lol  :P
Ik dacht meteen: HINT !!!
Dat zou inderdaad wel erg leuk zijn als dit een hint is naar de landen van volgend jaar! Erg mols!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #68 Gepost op: 17-03-2011, 22:09:26 »
Scherp!

(Wat heb jij een goede avatar trouwens, tureluurs, heb het altijd willen zeggen.)

Die was hier op de site verkrijgbaar toen Frederique was overleden. Heel veel hadden hem toen, en nu zie ik hem nog steeds wel eens voorbij komen. (Denk ik dat het een post van mij is maar dat is niet zo  ::rofl::)
Ik heb hem nog steeds, aan de ene kant omdat ik Frederique onvergetelijk vind, maar eerlijk gezegd vooral omdat ik te lui ben om het te veranderen.

Offline veerttje

  • Forumlid
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #69 Gepost op: 17-03-2011, 22:10:32 »
ik vraag me wel nog af hoe het zit met de gespiegelde leader van Soundos...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #70 Gepost op: 17-03-2011, 22:11:37 »
ik vraag me wel nog af hoe het zit met de gespiegelde leader van Soundos...
Mooie vraag voor tijdens de fandag  :)

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #71 Gepost op: 17-03-2011, 22:11:48 »
Citaat
Ik heb hem nog steeds, aan de ene kant omdat ik Frederique onvergetelijk vind, maar eerlijk gezegd vooral omdat ik te lui ben om het te veranderen.

Ja, maar ik zou 'm gewoon houden. Elke keer als ik haar zie denk ik terug aan die fietsopdracht. Echt f-ing geweldig, wat een vechter!
:)

edit: sorry voor de off-topic
« Laatst bewerkt op: 17-03-2011, 22:13:35 door Def Digital »

Offline PatVanElewout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #72 Gepost op: 17-03-2011, 22:14:22 »
Er zitten toch ook wel een paar dingen in het programma die ons expres op het verkeerde been zetten, zoals het Soundos stukje in de leader, maar heej, dat maakt het zo leuk.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #73 Gepost op: 17-03-2011, 22:14:51 »
Ja, maar ik zou 'm gewoon houden. Elke keer als ik haar zie denk ik terug aan die fietsopdracht. Echt f-ing geweldig, wat een vechter!
:)

Ja! Eens! (Ze herinnert me ook aan witte rozen trouwens, en witte rozen aan haar...)

en nu weer  ::ontopic::

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #74 Gepost op: 17-03-2011, 22:15:08 »
En ook echt dat hij op dat strand stond en gewoon vertelde waar de schat lag en dat hij niet vlakbij die boom moest zoeken  ::rofl::

En dat allemaal terwijl Karin misschien maar 50 meter van hem af stond!
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Penthesileia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #75 Gepost op: 17-03-2011, 22:15:55 »
Baal je dat het Art niet is?  ::) :-X ;D

Ja, ook, ja. Maar als Patrick nou echt gemold had dan kan ik helemaal omslaan, maar helaas. George had ik de hele serie niks mee, tot ik zag wat hij allemaal had gemold. G-e-w-e-l-d-i-g! Maar, Patrick het is lastig je hebt ongetwijfeld je best gedaan, het valt me wel tegen.. écht.
Ik hoop zo dat volgend jaar het idee over het hele spel weer eens als vroeger is: Oftewel iedereen doet kei-hard zijn best om geld te verdienen, want anders steel je toch van jezelf als je wint? Maak het een mol maar een keer lastig hoor, laat hem maar een keer wat doen in plaats van geld verliezen omdat de anderen het toch wel vermollen...

Trouwens, is het volgend jaar weer met 'bekende' Nederlanders? Ik hoop nog steeds dat ze ooit weer terug gaan naar onbekende...
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Offline Penthesileia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #76 Gepost op: 17-03-2011, 22:17:53 »
Ha, ja eerst Noorse bergen en dan IJsland... Kom je niet veel Nederlanders tegen! Ideaaaaal! :)

Geen Nederlanders in Noorwegen? De campings van 'Rustiek kamperen in Scandinavië" zitten er vol mee hoor  :P. Maar ach, waar kom je Nederlanders nou níet tegen?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #77 Gepost op: 17-03-2011, 22:20:24 »
Er zitten toch ook wel een paar dingen in het programma die ons expres op het verkeerde been zetten, zoals het Soundos stukje in de leader, maar heej, dat maakt het zo leuk.

Nu je het zegt, dat is niet verklaard in afl 11 noch in de Avro's hints...

@tureluurs: Heb het zelf ook meegemaakt. Laten we er niet verder op ingaan. ;)

@Penthesileia: Nostalgia! :)
Ik heb toevallig laatst de eerste Vlaamse serie op YouTube ontdekt: http://www.youtube.com/watch?v=Cx4mDMa7Zvk
En de Nederlandse seizoenen 1 & 2 zijn nu te koop via bol.com!


Edit:
Geen Nederlanders in Noorwegen? De campings van 'Rustiek kamperen in Scandinavië" zitten er vol mee hoor  :P. Maar ach, waar kom je Nederlanders nou níet tegen?

You're so right!

Offline belg

  • Forumlid
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #78 Gepost op: 17-03-2011, 22:23:15 »
Ik heb toevallig laatst de eerste Vlaamse serie op YouTube ontdekt: http://www.youtube.com/watch?v=Cx4mDMa7Zvk
Het is de tweede Vlaamse serie (niet dat het veel uitmaakt hoor...)

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Aflevering 11: de finale!
« Reactie #79 Gepost op: 17-03-2011, 22:24:12 »
Ja, inderdaad, sorry. :)

/pause for a sec