Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 431862 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #120 Gepost op: 23-01-2012, 23:27:42 »
Geniet er maar even van, want de volksverhuizingen uit de middeleeuwen zijn hier niks bij!
Net na de aflevering zat iedereen massaal op Hadewych en was de Marit-tunnel nagenoeg leeg. Maar na een paar dagen keerden een paar mensen toch terug, terwijl de rest van de molheid in de Liesbeth-tunnel zat. En nu die zo overbevolkt blijkt is Anne-Marie ineens in trek. We zijn een beetje wispelturig geloof ik. ;D

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #121 Gepost op: 23-01-2012, 23:42:51 »
Na letterlijk slapeloze nachten (omdat ik iedereen had weggestreept) duik ik definitief een nieuwe tunnel in, waar ik hoop te blijven zitten totdat deze serie is afgelopen. Met dank aan Heinz voor het voorbeeld en de mensen op mijn blog voor het stellen van de juiste vragen.

De meeste moeite had ik met de "Niet doen!" tegen Tim bij de Torenopdracht. Maar als Tim haar verdenkt dan is dit gewoon de psychologische truc die Marc toepaste bij Ikeameubelopdracht in de derde Vlaamse reeks: als je Mol zegt dat je iets niet moet doen dan moet je het toch juist wel doen? Jammer dat het mislukte.

Ik zie op je blog dat je het doorstrepen van Annemarie intrekt omdat het ook mogelijk is dat men met het wel ingaan van de toren meer geld zou verdienen. Dit is echter een aanname waarvan we niet zeker weten of het zo is. En als deze aanname klopt, maakt het Marit en Hadewych ook verdachter. We weten in elk geval zeker dat Annemarie er mede verantwoordelijk is dat er in elk geval 2000 euro is verdiend. Wat er hier niet is verdiend weten we niet.

Van William weten we dat hij de toren in wilde. Als hij had doorgezet was er in elk geval 2000 euro niet verdiend. (Wat wel, weten we weer niet).  Ook noem je dat Annemarie het bord van William niet las. Maar dat kan evenzogoed aan William liggen. Je ziet hem het bord schuin vast houden. Hij schrijft de letters dicht tegen elkaar aan (moeilijker leesbaar op hoge snelheid lijkt me) en er zitten nog twee anderen in de boot die ook kunnen kijken (maar het niet doen)

Feit is dat William 1000 euro pakte. Dat lijkt not done voor een mol. Maar bij hem is het als enige (nu al) uit te leggen vanuit een molperspectief. Hij speelt zo lang mogelijk door. Laat zien dat Art niet meer dan 2 jokers zal leggen en voorkomt dat gretige mensen na hem per ongeluk geld pakken door voor een derde joker te spelen (Behalve Tim die toch op een derde hoopt). Hierdoor zou je verwachten dat de rest allemaal 2 jokers wil pakken. (Wat alleen Frits goed speelt)

De 1000 euro die William pakt is feitelijk waar, maar wel te verklaren vanuit molperspectief. Of het mols is van Annemarie om de toren in te willen, kunnen we niet weten. Daarvoor moeten we maar aannemen dat met naar binnen gaan meer te verdienen was.

Daarnaast schrijf je Liesbeth slechts af omdat Marion mede op haar inzette. Ze zegt te spreiden over Frits, Liesbeth en Tim, maar ook dat ze voor een deel vergat wat ze precies waar in moest vullen. Ook weet je niet wel percentage ze op beide mannen en welk percentage ze op Liesbeth invult, dus Liesbeth kun je hiermee volgens mij niet volledig uitsluiten.

Als ik kijk naar pure acties, zou ik als mol wel bij het vliegtuig willen komen om niet verdacht te worden, maar niet als eerste. Je gaat de rest toch niet een uur voor het eind van de opdracht al op goede ideeën brengen? Ook bij de Jeeps begint ze goede letters te noemen. Waarom Maarten op het goede spoor helpen? En bij de pimpampet opdracht is haar bord het duidelijkst van iedereen en noemt ze zelf ook meerdere goede opties in tegenstelling tot sommige anderen.


Dus waarom is, buiten die 1000 euro van William en het feit dat Marion Liesbeth mede verdacht Annemarie overtuigender als mol dan bijvoorbeeld William of Liesbeth?  



 
« Laatst bewerkt op: 23-01-2012, 23:47:05 door Qper »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #122 Gepost op: 24-01-2012, 00:30:40 »
De oplopende reeks wordt dan 0-0 2-1 4-2 6-3

Met behulp van het Runen-alfabet kom je dan uit op de runen-letters

0-0 = niets
2-1 = Uruz = uitspraak: U
4-2 = Jera = uitspraak: J
6-3 = Ingus = uitspraak: NG

JUNG dus.
Mooi! ::ok::

ps, heb nog niet echt een tunnel, mis mijn Soundos tunnel, wat was het gezellig vorig jaar!
Neig wel naar 1 van de 3 humoristische dames, de rest wil ik niet aan.
Wie weet na afl. 4 kom ik erbij. Zou A-M zoals eerder beschreven een heerlijke mol vinden.
"Spreek" jullie over 3 nachtjes.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2012, 00:35:49 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #123 Gepost op: 24-01-2012, 00:59:38 »
Laat zien dat Art niet meer dan 2 jokers zal leggen en voorkomt dat gretige mensen na hem per ongeluk geld pakken door voor een derde joker te spelen

Dit vind ik geen aannemelijke verklaring. Er zijn twee mogelijkheden voor de mensen na William. Ten eerste: niemand pakt een enveloppe. Dan heeft William voor niks 1000 euro in de pot gestopt. Ten tweede: iemand na hem pakt een enveloppe. Dan ziet de rest daarna op dat moment wel wat het enveloppescenario is. De spelers daarvoor in de keten hadden de informatie niet nodig want die pakten toch al geen enveloppe. Conclusie: als William de Mol is dan heeft hij voor niks een enveloppe met 1000 euro gepakt.

Citaat
Daarnaast schrijf je Liesbeth slechts af omdat Marion mede op haar inzette. Ze zegt te spreiden over Frits, Liesbeth en Tim, maar ook dat ze voor een deel vergat wat ze precies waar in moest vullen. Ook weet je niet wel percentage ze op beide mannen en welk percentage ze op Liesbeth invult, dus Liesbeth kun je hiermee volgens mij niet volledig uitsluiten.

Deze redenering is correct maar ik blijf Frits, Liesbeth en Tim op basis van Marions stem uitsluiten als Mol. Als dat verkeerd is dan merken we dat wel binnen een paar weken.

Citaat
Als ik kijk naar pure acties, zou ik als mol wel bij het vliegtuig willen komen om niet verdacht te worden, maar niet als eerste. Je gaat de rest toch niet een uur voor het eind van de opdracht al op goede ideeën brengen?

Anne-Marie is de enige die de opdracht begreep. Als zij niet bij de Dakota was aangekomen dan was daar volgens mij niemand gearriveerd. De opdracht was dan een stuk minder aangenaam geweest om naar te kijken. Iemand moest de Dakota vinden en deze lastige opdracht snappen. Daarom zou ik het niet raar vinden als de eerste persoon bij de Dakota de Mol blijkt te zijn.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #124 Gepost op: 24-01-2012, 01:10:28 »
Wat heeft ze haar hand bijzonder strak tegen haar gezicht als zij spreekt over de zeehond (Kaandorp-moment).
2 Wijsvingers tegen kin, duim haaks.
Neen, ik weet dat we gebarentaal al prachtig hebben gezien bij I.I. :)
Vind het ook nergens terug bij gebaren.
En toch...
Omnia vincit amor

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #125 Gepost op: 24-01-2012, 08:54:39 »
Na letterlijk slapeloze nachten (omdat ik iedereen had weggestreept) duik ik definitief een nieuwe tunnel in, waar ik hoop te blijven zitten totdat deze serie is afgelopen. Met dank aan Heinz voor het voorbeeld en de mensen op mijn blog voor het stellen van de juiste vragen.

::cheerleader::

De meeste moeite had ik met de "Niet doen!" tegen Tim bij de Torenopdracht. Maar als Tim haar verdenkt dan is dit gewoon de psychologische truc die Marc toepaste bij Ikeameubelopdracht in de derde Vlaamse reeks: als je Mol zegt dat je iets niet moet doen dan moet je het toch juist wel doen? Jammer dat het mislukte.

Goede optie. Anne-Marie lijkt inderdaad nogal verdacht te worden in de groep. (Zien we bijvoorbeeld ook weer in de promo voor aflevering 4.) Al vanaf het begin verdacht worden (geen idee waarom trouwens) lijkt me erg moeilijk voor de Mol. Misschien dat we de Mol dit jaar daarom ook nog maar zo moeilijk kunnen vinden; Anne-Marie moet niet alleen saboteren maar ook nog eens heel voorzichtig zijn en zich zoveel mogelijk van haar positieve kant laten zien zonder echt geld in te brengen.

Wie denkt trouwens net als ik dat het Liesbeth is die we op 39:33 "niet doen" horen zeggen? Als Tim achter de gids aanloopt die naar binnen gaat. Stem: "Niet doen!" (39:33) Tim: "Alleen kijken, we kunnen toch kijken?" Dat het even later Anne-Marie is die dit tegen Tim zegt is duidelijk, maar volgens mij was het dus eerst Liesbeth (en Hadewych).

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #126 Gepost op: 24-01-2012, 08:58:27 »
De 1000 euro die William pakt is feitelijk waar, maar wel te verklaren vanuit molperspectief. Of het mols is van Annemarie om de toren in te willen, kunnen we niet weten. Daarvoor moeten we maar aannemen dat met naar binnen gaan meer te verdienen was.
Dat is een compleet niet-onderbouwde aanname. Niet alleen zou dat betekenen dat de groep van 6 de rondleiding voor niks heeft gedaan, maar ook dat Marit en Maarten voor niks het telefoonnummer hebben gemaakt. Die rode duivel had ze toch wel naar binnen gelokt. Als er met binnengaan meer was te verdienen, zou het team daar een of andere hint over moeten ontvangen.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #127 Gepost op: 24-01-2012, 10:10:54 »
Dat is een compleet niet-onderbouwde aanname. Niet alleen zou dat betekenen dat de groep van 6 de rondleiding voor niks heeft gedaan, maar ook dat Marit en Maarten voor niks het telefoonnummer hebben gemaakt. Die rode duivel had ze toch wel naar binnen gelokt. Als er met binnengaan meer was te verdienen, zou het team daar een of andere hint over moeten ontvangen.

Dat is toch precies wat ik zeg?  Dat het slechts een aanname is dat met naar binnen gaan meer te verdienen is.  Feit is dat er 2000 euro is verdient. Met dank aan o.a. Maarten, Marit, Hadewych en Annemarie.

Als ze naar binnen gingen, was deze 2000 euro niet verdiend. Of er wel iets was verdiend en hoeveel als ze wel naar binnen gaan weten we niet.  Maar als we (zonder bewijs) aannemen dat hiermee meer was verdiend, maakt dit niet alleen Annemarie verdachter, maar ook Marit en Hadewych. Eigenlijk iedereen behalve Tim en William.

Bovendien wat betreft de aanname dat naar binnen gaan meer geld oplevert: "What can be assumed without evidence, can be dismissed without evidence"

Trouwens als ik jullie zou aanbieden dat jullie 2000 euro van me kregen door ergens niet naar binnen gaan. Wat zouden jullie doen? Ik zou 2000 euro (wat een groot bedrag is voor niks doen) altijd verkiezen boven iets of niets, waarvan we niet weten wat 'iets' is.

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #128 Gepost op: 24-01-2012, 10:51:04 »
Geniet er maar even van, want de volksverhuizingen uit de middeleeuwen zijn hier niks bij!
Net na de aflevering zat iedereen massaal op Hadewych en was de Marit-tunnel nagenoeg leeg. Maar na een paar dagen keerden een paar mensen toch terug, terwijl de rest van de molheid in de Liesbeth-tunnel zat. En nu die zo overbevolkt blijkt is Anne-Marie ineens in trek. We zijn een beetje wispelturig geloof ik. ;D

Wellicht komt dat omdat de kandidaten/montage ook een beetje wispelturig is.
AM wordt door de groep veel als verdacht genoemd, maar voor de kijkers is het niet echt helder waarom en 'iedereen' gaat ineens onmolsgedrag vertonen.
Ach voor nu vind ik het wel gezellig hier =) Al heb ik nog niet echt een vaste tunnel gevonden zoals vorig jaar.
Ik ben overigens erg benieuwd of Art weer eindigt met 'de mol' voor de intro start

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #129 Gepost op: 24-01-2012, 10:53:23 »

Wie denkt trouwens net als ik dat het Liesbeth is die we op 39:33 "niet doen" horen zeggen? Als Tim achter de gids aanloopt die naar binnen gaat. Stem: "Niet doen!" (39:33) Tim: "Alleen kijken, we kunnen toch kijken?" Dat het even later Anne-Marie is die dit tegen Tim zegt is duidelijk, maar volgens mij was het dus eerst Liesbeth (en Hadewych).

Ik. Heb gisteren het fragment nog eens teruggekeken om Anne-Marie's rol hierin nog eens goed te bestuderen. Ik geloof zeker dat ik Liesbeth hoor roepen en Hadewych bemoeit zich er heel fel mee. Eigenlijk heeft de groep al besloten niet naar binnen te gaan als Tim en William nog een poging doen en dan zien we A-M in beeld om Tim af te houden. Je zou dus ook kunnen zeggen dat ze met de grootste groep mee gaat in de beslissing en dat is voor een mol die al verdacht word wellicht het verstandigste.

Hoe dan ook het blijft dubbel op te vatten.

En met hetzelfde recht kun je zeggen dat Tim en William, indien 1 van hen de mol is, zich veel te opvallend verdacht gedroegen hier. Dan is de rol van Frits, die zwijgend toekijkt, misschien nog wel het molligst  ;)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #130 Gepost op: 24-01-2012, 10:57:21 »

Wie denkt trouwens net als ik dat het Liesbeth is die we op 39:33 "niet doen" horen zeggen? Als Tim achter de gids aanloopt die naar binnen gaat. Stem: "Niet doen!" (39:33) Tim: "Alleen kijken, we kunnen toch kijken?" Dat het even later Anne-Marie is die dit tegen Tim zegt is duidelijk, maar volgens mij was het dus eerst Liesbeth (en Hadewych).
Even teruggeluisterd en ik denk ook inderdaad dat dat Liesbeth is.

Liesbeth, Hadewych en later ook Anne-Marie roepen dus alledrie dat ze de toren niet in moeten gaan. Ik denk dat A-M als mol merkte dat er eigenlijk geen twijfelstemming in de groep heerste. Marit werd teveel vertrouwd. William en Tim dreigen wel om de toren in te gaan, maar waren ze het echt van plan? Misschien deden ze het wel alleen om 'hun mol' uit te testen en beiden verdenken A-M. Zouden ze anders geen discussie zijn aangegaan met de anderen? Zo van "moeten we niet toch naar binnen gaan, want we vertrouwen Marit niet en misschien wint ze wel een vrijstelling door ons te misleiden of zo?".

Op het moment dat er geen twijfel en discussie in de groep is over zo'n beslissing, kun je als mol weinig meer doen, behalve dat moment aangrijpen om verdenkingen van je af te schudden en de kandidaat uit te gaan hangen. Dat is wat er denk ik gebeurd is daar. De enige andere optie is m.i. dat Frits de mol is. Op zich prima als mensen die tunnel in willen, maar ikzelf zie het nog niet (op basis van de andere opdrachten en zijn algehele houding).

Mijn algemene redenering is als volgt:
Net als bij mols gedrag moet je je ook bij onmols gedrag afvragen wie dat gedrag ziet. Dus waar het voor bedoeld is.

Mols gedrag dat wordt (of kan worden) opgemerkt door (een groot deel) van de groep:
Mwah, dat zou wel eens heel goed een nepmol kunnen zijn. Als het niet leidt tot meer verdenkingen heb je er immers niks aan als kandidaat. (William vertoont dit gedrag m.i. bijvoorbeeld)

Mols gedrag dat zich niet afspeelt ten overstaan van (een groot gedeelte) van de groep of niet door de groep gecontroleerd kan worden:
Dat zou heel goed een echte mollenstreek kunnen zijn. Een nepmol heeft hier immers niks aan. (Zou kunnen gelden voor sommige antwoorden op de trap bijvoorbeeld. Als nepmol heb je er niks aan bewust een fout antwoord te geven, zonder dat anderen weten/vermoeden dat jij dat gedaan hebt)

Onmols gedrag ten overstaan van de (hele) groep:
Moeilijk iets van te zeggen. Ligt aan de andere opties die er op dat moment zijn en hoe de verdenkingen liggen. Kan echt onmols gedrag zijn of een poging van de mol om verdenkingen af te schudden. (Dat laatste zou het geval kunnen zijn geweest bij A-M bij de toren)

Onmols gedrag terwijl er geen of weinig anderen bij zijn:
Als iemand alleen is, is het sowieso een red flag dat diegene gewoon kandidaat is (tenzij er vervolgens nog een twist komt, uiteraard). Als er iemand bij is, hangt het er nog een beetje vanaf hoe erg die ander hem/haar verdenkt. (Dat Marit op de toren de groep ineens van verre ziet aankomen en Maarten er zelfs voor onderbreekt, is voor mijn gevoel toch wel echt onmols gedrag. Dát had echt niet gehoeven, aangezien ik niet het idee had dat Maarten op dat moment twijfelde over Marits oprechtheid bij het beantwoorden van de vragen en hij zelf min of meer 'in control' was over de antwoorden)


Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #131 Gepost op: 24-01-2012, 10:59:37 »
Dan is de rol van Frits, die zwijgend toekijkt, misschien nog wel het molligst  ;)
GMTA!  ;D :D

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #132 Gepost op: 24-01-2012, 11:04:03 »
GMTA!  ;D :D

Sorry het zal de leeftijd zijn, maar wat staat hier nou  ???

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #133 Gepost op: 24-01-2012, 11:04:30 »
Anne-Marie doet voldoende dingen die als mols opgevat kunnen worden.
Ik vind haar alleen op alle fronten erg primair en natuurlijk reageren. Kandidaats in die zin.

Maar ik zou 't een hele leuke mol vinden dus van mij mag 't .  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #134 Gepost op: 24-01-2012, 12:48:28 »
Anne-Marie doet voldoende dingen die als mols opgevat kunnen worden.
Ik vind haar alleen op alle fronten erg primair en natuurlijk reageren. Kandidaats in die zin.

Vraagje, wat bedoel jij precies met primair reageren? Ik heb het je in eerdere posts ook al zien gebruiken.


Sorry het zal de leeftijd zijn, maar wat staat hier nou  ???

GMTA: Great Minds Think Alike - als je maar genoeg tijd op Internet doorbrengt kom je al die afkortingen vanzelf tegen, hoef je geen tiener voor te zijn.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #135 Gepost op: 24-01-2012, 13:59:11 »

GMTA: Great Minds Think Alike - als je maar genoeg tijd op Internet doorbrengt kom je al die afkortingen vanzelf tegen, hoef je geen tiener voor te zijn.

OK thnx   :D

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #136 Gepost op: 24-01-2012, 14:16:34 »
Sorry voor de verwarring. Ben zeker geen tiener, dus zal inderdaad wel door (te) veel internetten komen dan.  ;)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #137 Gepost op: 24-01-2012, 15:13:27 »
Art zei toch ook dat ze de goede keuze hadden gemaakt.. dus het is vrij duidelijk dat de opdracht mislukt was (lees geen geld) als ze wel naar binnen waren gegaan..
iedereen was blij overigens. .. behalve Tim...
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #138 Gepost op: 24-01-2012, 15:14:17 »
Citaat van: lightman

GMTA: Great Minds Think Alike - als je maar genoeg tijd op Internet doorbrengt kom je al die afkortingen vanzelf tegen, hoef je geen tiener voor te zijn.

'Great Minds Think Alike'is trouwens enorme onzin. Toen Einstein de relativiteitstheorie bedacht, Newton de zwaartekracht ontdekte en Gallileo ontdekte waarom de aarde rond was, was er niemand die riep: "Wat toevallig!, dat dacht ik ook net!" :)

Maar dat terzijde :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #139 Gepost op: 24-01-2012, 15:23:02 »
'Great Minds Think Alike'is trouwens enorme onzin. Toen Einstein de relativiteitstheorie bedacht, Newton de zwaartekracht ontdekte en Gallileo ontdekte waarom de aarde rond was, was er niemand die riep: "Wat toevallig!, dat dacht ik ook net!" :)

Maar dat terzijde :P

Toen Socrates zijn theorieen preekte had hij wel Plato (grotendeels) aan zijn kant. Maar dat terzijde ;)

Wellicht komt dat omdat de kandidaten/montage ook een beetje wispelturig is.
AM wordt door de groep veel als verdacht genoemd, maar voor de kijkers is het niet echt helder waarom en 'iedereen' gaat ineens onmolsgedrag vertonen.
Ach voor nu vind ik het wel gezellig hier =) Al heb ik nog niet echt een vaste tunnel gevonden zoals vorig jaar.
Ik ben overigens erg benieuwd of Art weer eindigt met 'de mol' voor de intro start

Het gebeurt wel vaker dat een kandidaat die door de kandidaten verdacht wordt bij ons helemaal niet zo opvalt als mol. Dat is het nadeel van een uur uitzending in de week, in plaats van de 24/7 die de kandidaten meemaken. En naar de intro ben ik ook benieuwd! Het hoeft niks te betekenen, maar het zou wel een makkelijk uit te leggen hint zijn in de laatste aflevering.