Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 431862 keer)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #660 Gepost op: 3-03-2012, 21:49:50 »
Als AM de mol is (en alles wijst er op), dan is ze naar mijn mening een van de mindere mollen van de laatste jaren.
1. Nu de laatste aflevering nadert, is duidelijk dat de groep al vanaf het begin op haar zit als mol.
2. Ze heeft behoorlijk wat geld in de pot gebracht. Tuurlijk mag je discussiëren over in hoeverre dit haar verdienste is geweest, maar een mol die uit medelijden per ongeluk een pijl in een vlot schiet...  ::niet-ok:: Ik hoop dus ook dat uiteindelijk blijkt dat dit niet haar pijl was. En om te zeggen dat ze bij de visopdracht een beetje erachter aan sukkelt is wel erg simpel. Eerst corrigeert ze Liesbeth en vervolgens trekt ze in de laatste seconden zo hard dat Hadewych het bijna niet bij kan houden...
3. Over punt 2 mogen de meningen verschillen, maar zelfs de grootste tunnelaars moeten toch toegeven dat AM weinig heeft gedaan om te mollen. Sterker nog, waar ze kansen had liet ze die liggen. Ja, nu de laatste aflevering (verkeerd rijden), maar een mol moet een beetje meer moeite doen vind ik...
4. Positioneel zat ze bij veel opdrachten niet op de ideale plek naar mijn idee (onderhandelingen, generator-opdracht en vast nog een paar). Je zou verwachten dat een mol, waar mogelijk, positioneel beter gaat zitten als de kans zich voor doet..

Ik lees vaak dat ze een goede mol is, omdat wij als kenners haar pas laat hebben herkend. Dat vind ik geen goede reden. De regie kan er natuurlijk alles aan doen om haar onopvallend in beeld te brengen en anderen te laten opvallen, iets wat ze dus ook duidelijk gedaan hebben...

Als ik zo naar al mijn argumenten kijk, zou Liesbeth een ideale mol zijn  ;D... Maar goed, dat verwacht ik niet meer...
Overall: Leuk seizoen, hele leuke kandidaten (William+Hadwych als toppers) en lekker veel discussie in de groep. Maar een teleurstellende mol imo...

heel mooi gezegd helemaal mee eens

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #661 Gepost op: 3-03-2012, 22:31:22 »
Vind het een beetje te vroeg voor uitspraken als 'teleurstellende mol' omdat we de molsacties nog niet eens gehoord hebben.  ::)

Maar ok ieder zijn mening. Ik vind zelf juist dat ze het een stuk beter gedaan heeft dan de laatste 3 mollen, die weinig deden maar wel zware verdenking op zich hadden. Ook denk ik dat je de groepsdynamiek niet mag onderschatten. Patrick bleef vooral verscholen door de drukke overdreven nepmolacties van o.a. Art en Karin, en de groep vertelde elkaar weinig (behalve aan teddybear Patrick) nog even los van nepotisme.. maar nogmaals, kwestie van smaak.

Wie de mol ook is, ik wacht de laatste aflevering af voor ik een oordeel heb.  ;)

Anyway, volgens mij elders al kort ter sprake gebracht maar dit beeld is wel leuk in het kader van de I Am/ AM hint.  :D

€12.600 en één euro.  ;D

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #662 Gepost op: 3-03-2012, 23:02:11 »
Wat veel haters op A-M zeg :S...Beetje onterecht maar goed:S

Ik ben een keer blij dat ik het niet goed heb. Bij Jon, Kim, en patrick was het voor mij vanaf het begin al duidelijk. Deze keer niet, ik zat namelijk zwaar op Tim. Nu verdenk ik A-M pas sinds vorige week. Als ze het blijkt te zijn heeft ze het voor echt geniaal gedaan. Ik zou het echt niet leuk vinden als Liesbeth het is.. Te obvious (net als Jon, Kim en Patrick.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #663 Gepost op: 3-03-2012, 23:13:16 »
Wat veel haters op A-M zeg :S...Beetje onterecht maar goed:S

Ik ben een keer blij dat ik het niet goed heb. Bij Jon, Kim, en patrick was het voor mij vanaf het begin al duidelijk. Deze keer niet, ik zat namelijk zwaar op Tim. Nu verdenk ik A-M pas sinds vorige week. Als ze het blijkt te zijn heeft ze het voor echt geniaal gedaan. Ik zou het echt niet leuk vinden als Liesbeth het is.. Te obvious (net als Jon, Kim en Patrick.


ik heb het andersom als blijkt dat anne marie de mol is zou ik het niet leuk vinden en bij liesbeth wel vooral nu iedereen liesbeth heeft afgeschreven. met de molacties van anne marie ben je binnen 10 min klaar

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #664 Gepost op: 3-03-2012, 23:35:39 »
'k Heb respect voor de Mol, welke van de dames het ook moge zijn!
On topic; dus zeker ook als AM het dus mag zijn.

Geniet er nou toch eens van mensen!!!!

Waarvoor dank!
 ::bravo::




Omnia vincit amor

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #665 Gepost op: 3-03-2012, 23:38:02 »
Als Anne-Marie de mol is moet ze een zeer slechte mol zijn. Ze werd vanaf het begin door veel kandidaten verdacht en heeft behoorlijk wat in de pot gebracht.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #666 Gepost op: 3-03-2012, 23:44:56 »
Iedereen mag zijn mening hebben, maar ik ben het met Loebas eens.

::bravo:: geniet gewoon van de de beelden, het spel en de deelnemers ::bravo:: 
opmerkingen als slechtste mol ever, of waardeloze mol.... tja zoals ik al zei... ieder zijn mening.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #667 Gepost op: 3-03-2012, 23:46:30 »
Ja, lees het onderschrift van Lukie  :P
...maar soms even niet :)

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #668 Gepost op: 4-03-2012, 00:17:35 »
'k Heb respect voor de Mol, welke van de dames het ook moge zijn!
On topic; dus zeker ook als AM het dus mag zijn.

Geniet er nou toch eens van mensen!!!!

Waarvoor dank!
 ::bravo::







Ben het echt helemaal met je eens !!!!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #669 Gepost op: 4-03-2012, 01:00:22 »
en tja als AM de mol is hoop ik inderdaad ook op meer uiteg in aflevering 10. Ik heb nu de eerste vier afleveringen grotendeels teruggekeken met de focus op AM en ben nog niet erg enthousiast.

Mja Moedermol,

Datzelfde gold voor Jon, Kim en Patrick..
In het kwadraat wat mij betreft. Anne-Marie heeft zich behoorlijk staande moeten houden voor zover we konden zien, in tegenstelling tot bijv. Jon of Patrick..
Als ik me niet vergis was je een groot voorstander van Jon als mol destijds hoewel hij geen donder uitvoerde volgens mij dan althans - maar dat is een kwestie van smaak sws.  ::tandpastasmiley::
Kim deed relatief weinig ondanks de vele verdenkingen op haar, en ook Patrick heeft maar matig echte molsacties gescoord, hij heeft zelfs de verdiensten verdubbeld op een bepaald punt (jeepopdracht)..  ::) - En dan hebben we het nog niet eens niet over zijn vriendjes-acties.
(Over underwhelmed gesproken..)

Het punt is, 'niet erg enthousiast' zijn is een zeer betrekkelijk begrip, mijns inziens.  ;)
« Laatst bewerkt op: 4-03-2012, 01:04:39 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #670 Gepost op: 4-03-2012, 01:25:00 »
Zelfs als onverhoopt Liesbeth of Hadewych de mol zouden zijn, ( wat ik  niet verwacht) hoop ik op meerdere uitleg.
Dus eigenlijk maakt het je niet veel uit, wie de mol is dit jaar?  :D

Ik wil graag even hier op terugkomen:
in tegenstelling tot de Anniek aanhangers. ;)

Ik heb in de pool niet op Anniek gestemd.
Ik had eigenlijk zowel iets tegen haar tactiek als die van Jon, eerlijk gezegd, geen van beide sprak me bijzonder aan.
Maar het feit was: Anniek molde, Jon nauwelijks. Achteraf was er voor zover ik me kon herinneren, één beetje aardige actie i.e aan de handrem trekken van de onzekere Anniek.
Of hij nu wel of niet wist dat 'ie de mol was (verschillende speculaties) behoorlijk karig imo.

Hij heeft zelfs net als Patrick behoorlijk bijgedragen aan de pot - of dat nu lag aan lafhartigheid of verkeerde inschattingen.. Ik denk dat we Anne-Marie's pijl (als enige wat mij betreft dubieuze punt) op zijn minst wel daaronder kunnen schakelen (i.e. verkeerd inschattingsvermogen of claimen van andermans pijl?) zonder al te teleurgesteld te zijn tov de vorige mollen..?  ;)
Het was iig geen duidelijke intentie geld te verdienen waar ze de controle had.  :)
« Laatst bewerkt op: 4-03-2012, 10:20:06 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #671 Gepost op: 4-03-2012, 11:00:08 »
Anniek molde, Jon nauwelijks

Mooie discussie. Helemaal eens met Supernova. Anniek is de Liesbeth van 2012.

Wat mij betreft zijn het vooral de randzaken waarmee je de mol vindt, niet de molacties. Zoals bij Jon de kromme verwoordingen (Omranden etc.). Dat is eigenlijk wel jammer. Maar laat het licht van AM harder schijnen want ook voorgaande mollen vielen niet op door goede molacties.

Trouwens Anne-Marie's pijl schaal ik nog steeds onder krediet pakken terwijl het haar pijl helemaal niet was. AM deed dit voordurend: gillend krediet opstrijken.

Zoals Supernova al zei werd zij door de groepsband snel verdacht dus ze moest ook wel om nog ietsje verdenking af te laden. AM had het erg moeilijk in deze groep. In dat licht kan ik wel accepteren dat haar molacties niet speciaal zijn.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #672 Gepost op: 4-03-2012, 11:25:08 »
Mooie discussie. Helemaal eens met Supernova. Anniek is de Liesbeth van 2012.

Wat mij betreft zijn het vooral de randzaken waarmee je de mol vindt, niet de molacties. Zoals bij Jon de kromme verwoordingen (Omranden etc.). Dat is eigenlijk wel jammer. Maar laat het licht van AM harder schijnen want ook voorgaande mollen vielen niet op door goede molacties.

Trouwens Anne-Marie's pijl schaal ik nog steeds onder krediet pakken terwijl het haar pijl helemaal niet was. AM deed dit voordurend: gillend krediet opstrijken.

Zoals Supernova al zei werd zij door de groepsband snel verdacht dus ze moest ook wel om nog ietsje verdenking af te laden. AM had het erg moeilijk in deze groep. In dat licht kan ik wel accepteren dat haar molacties niet speciaal zijn.

dat was haar eigen schuld dat ze snel verdacht werd. ze wilde niet in de groep 

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #673 Gepost op: 4-03-2012, 11:38:24 »
Mooie discussie. Helemaal eens met Supernova. Anniek is de Liesbeth van 2012.

Wat mij betreft zijn het vooral de randzaken waarmee je de mol vindt, niet de molacties. Zoals bij Jon de kromme verwoordingen (Omranden etc.). Dat is eigenlijk wel jammer. Maar laat het licht van AM harder schijnen want ook voorgaande mollen vielen niet op door goede molacties.

Trouwens Anne-Marie's pijl schaal ik nog steeds onder krediet pakken terwijl het haar pijl helemaal niet was. AM deed dit voordurend: gillend krediet opstrijken.

Zoals Supernova al zei werd zij door de groepsband snel verdacht dus ze moest ook wel om nog ietsje verdenking af te laden. AM had het erg moeilijk in deze groep. In dat licht kan ik wel accepteren dat haar molacties niet speciaal zijn.

A-M is daar erg goed in inderdaad.Mij viel het op in de laatste aflevering.Ze ging er razendsnel met de grap van Liesbeth vandoor (over dat ze alles kan hebben qua kleding).
...maar soms even niet :)

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #674 Gepost op: 4-03-2012, 12:07:35 »
Wat veel haters op A-M zeg :S...Beetje onterecht maar goed:S

Ik ben een keer blij dat ik het niet goed heb. Bij Jon, Kim, en patrick was het voor mij vanaf het begin al duidelijk. Deze keer niet, ik zat namelijk zwaar op Tim. Nu verdenk ik A-M pas sinds vorige week. Als ze het blijkt te zijn heeft ze het voor echt geniaal gedaan. Ik zou het echt niet leuk vinden als Liesbeth het is.. Te obvious (net als Jon, Kim en Patrick.
Liesbeth vind ik ook te duidelijk, maar de groep kennelijk niet?! Het gaat er allemaal om hoe dingen in beeld worden gebracht, en daarom verwacht ik niet dat Liesbeth de mol is, juist omdat het zo duidelijk in beeld gebracht is...

Verder is het absoluut niet mijn bedoeling om te 'haten' of zo, net als de reactie dat iedereen maar eens moet genieten... Ksnap dat niet zo, probeer gewoon te onderbouwen waarom ik het een zwakke mol vind en daarover een discussie op gang te brengen (dit is namelijk een forum).

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #675 Gepost op: 4-03-2012, 12:24:46 »
ik ben voor 75% zeker dat zij de mol niet is maar liesbeth. maar toen ik de site van heiz deze hint zag vermeld, ben ik nu voor 75% kans zeker dat AM de hint is.

- Het is opvallend dat dit keer alle letters in de titel van de aflevering hoofdletters zijn. Dit levert een hoop nieuwe mogelijkheden op voor een anagram met alle hoofdletters uit alle titels. Die letters zijn achtereenvolgens: D2IMGTIAVRZTAMLJANEENEEJA. Wie kan er een mooi kloppend anagram van maken? (Uit de letters is de naam Anne-Marie te maken. Een optie voor een anagram dat naar haar wijst via de "Jongens"-hint: ART ZEGT AL?IJD EVE? MIJN 2E NAAM.)

als er volgende week de titel begint me de T en de N is het zeker.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #676 Gepost op: 4-03-2012, 12:26:01 »
probeer gewoon te onderbouwen waarom ik het een zwakke mol vind
Ja ik vond jouw post ook een goede hoor ::ok::. Ik snap hem ook wel. Eerst had ik Tim als mol, en die was onverdacht plus heel wat molacties op zijn naam. Nu heb ik AM en die heeft beide zaken inderdaad niet. Toch belangrijke dingen voor een mol, de belangrijkste wellicht. Toch is AM een droommol voor mij omdat ze mij persoonlijk zo in de luren heeft gelegd.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #677 Gepost op: 4-03-2012, 12:27:50 »
@molvankaas: invmat postte net dat met "Trust Nobody" als laatste titel het anagram compleet is. Zie hier.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #678 Gepost op: 4-03-2012, 12:32:00 »

... net als de reactie dat iedereen maar eens moet genieten... Ksnap dat niet zo, probeer gewoon te onderbouwen waarom ik het een zwakke mol vind en daarover een discussie op gang te brengen (dit is namelijk een forum).

Niet persoonlijk maken.
Algemene opmerking mijnerzijds.
En ja, discussie/onderbouwingen; prima  ::ok::!

*Volgend jaar maak ik een mopper-topic  ;)*

On topic! En genieten maar.
AM ....is wel/niet de Mol...
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #679 Gepost op: 4-03-2012, 12:36:16 »
@molvankaas: invmat postte net dat met "Trust Nobody" als laatste titel het anagram compleet is. Zie hier.
Die is geweldig en zeker niet onmogelijk als laatste titel!
Goed gevonden!  ::ok::
Nog 4 nachtjes slapen! :)
Omnia vincit amor