Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 431818 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #720 Gepost op: 6-03-2012, 10:41:14 »
mijn definitie van een 'goede mol'
Maar hoe passen de zware verdenkingen dan in jouw definitie? Terugkijkend breekt dat haar toch wel behoorlijk op in MIJN definitie van een 'goede mol'.

Het horrorscenario is dat AM al na afl. 2 goeddeels bekend was al mol, of zelfs afl. 1. Dan heeft ze alleen Marion in de luren gelegd. Zelf denk ik dat Dio zich ook in de luren liet leggen... hij zegt weliswaar dat AM zijn topverdachte is maar een opdracht of wat later kiest hij AM als zijn no. 1 vertrouweling bij het VIKING lezen.

Maar dan komt die rare exit van Maarten... als het gros daar al vol op AM inzet dan is deze gekke exit te verklaren. Normaal gesproken zou de grote gemene deler toch zeker tot de helft van de serie moeten blijven. En daarna de exit van Marit die ook al op AM leek te zitten. Dat spreekt wel erg tegen AM als 'goede mol' in mijn boek hoor.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #721 Gepost op: 6-03-2012, 10:50:13 »
Het horrorscenario is dat AM al na afl. 2 goeddeels bekend was al mol, of zelfs afl. 1.

Mijn gevoel zegt dat iets dergelijks vanaf aflevering 4 is gebeurd. Net iets te laat voor Maarten om de test goed te maken van afl. 3, misschien spreidde hij daarbij wel goed maar wist hij gewoon alle feitjes van de Mol (waar die zat, welke kleding die aanhad, wat bijv. diens favo krant is etc.) niet.

Het komt ook overeen met het gesprek in de bus waarbij de dames willen stoppen met informatie delen, waar Frits tegen is. Niet geheel ontoevallig dat we nu 3 van die 4 dames in de finale hebben?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #722 Gepost op: 6-03-2012, 11:02:24 »
Hmmm, ik wil er toch nog eens goed over nadenken vanavond. Ok, de I AM / AM / AJ /Jung is hints zijn vrij aardig, maar is Anne-Marie ook qua molacties de Mol ?
Liesbeth doet denk ik verdachter, maar ja, Frits stemde op haar ??

Ik wil niet na Tim een 2e keer in een collectieve foute tunnel, zou zonde zijn van mijn streak van altijd de goede Mol in de finale !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #723 Gepost op: 6-03-2012, 11:12:38 »
I AM / AM / AJ /Jung is hints zijn vrij aardig
Vertrouw op Alles Combineren, daar staat AM ongetwijfeld 1e nu ::tandpastasmiley::

Enne, dat anagram closes the deal toch?

Anne-Marie qua molacties de Mol vind ik ook niet maar verklaarbaar als AM al na afl. 1 uitermate verdacht werd, ze zal dan minder durven doen en dan kan een willekeurige kandidaat verdachter lijken (Tim, Lies).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #724 Gepost op: 6-03-2012, 11:15:25 »
Vertrouw op Alles Combineren, daar staat AM ongetwijfeld 1e nu ::tandpastasmiley::

Denk je ? Volgens mij stond ze 5% achter Liesbeth ofzo. En ze deed het afgelopen aflevering niet zo slecht door te bedenken dat Liesbeth in de brug zat en te ontdekken hoe je daar naar binnen kon .... Aan de andere kant reed ze traag en verkeerd ... maar goed, dat houdt haar dus hoogstens gelijk, niet veel %-toename !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #725 Gepost op: 6-03-2012, 11:27:30 »
reed ze traag en verkeerd
En klutste bijna de versnellingsbak he, zie het beginstuk als ze allang op de weg zitten maar nog steeds in de 1e versnelling en ze op het dashboard klopt als excuus aan de auto voor haar ruwe rijgedrag ::rofl::

Maarre, hoe zou dat allemaal uitwerken op de taart? Lijkt me moeilijk zo'n opdracht als parameter te gebruiken, erg veel "opinie".

Het lijkt me eerder dat de taart opgebouwd wordt uit bijv. de pool en de poll en de molloten-deskundigen en die zijn allemaal geswitchd naar AM, en ook .nl wijst daar op.

Ik raak maar wat parameters aan hoor, ik ken ze niet allemaal, maar het lijkt me ruim genoeg voor een duidelijke AM-zege.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #726 Gepost op: 6-03-2012, 11:31:38 »
Hmmm, ik wil er toch nog eens goed over nadenken vanavond. Ok, de I AM / AM / AJ /Jung is hints zijn vrij aardig, maar is Anne-Marie ook qua molacties de Mol ?
Liesbeth doet denk ik verdachter, maar ja, Frits stemde op haar ??

Ik wil niet na Tim een 2e keer in een collectieve foute tunnel, zou zonde zijn van mijn streak van altijd de goede Mol in de finale !
Liesbeth heeft een paar volledig onnodige kandidatenacties: Maarten en Marit op de toren zetten, Tim vertellen dat hij een foto overgeslagen is bij het snorkelen. Daarnaast is ze zo nu en dan vrij passief vooral aan het observeren.

Voor Anne-Marie zijn er bij heel veel opdrachten mogelijke molacties te zien/bedenken, al hebben ze niet altijd een doorslaggevende rol. Ik ben gister begonnen met een lijstje (die ik vanavond zal proberen te posten) waarin ze bij misschien wel 75% van de opdracht molt. Dat andere kandidaten ook fouten maken, waardoor de acties van AM in de vergelijking niet zo significant lijken, kan zij zelf niks aan doen... maar of die opdracht ook geslaagd zouden zijn als de rest wel alles goed had gedaan is maar de vraag.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #727 Gepost op: 6-03-2012, 11:34:58 »
Het lijkt me eerder dat de taart opgebouwd wordt uit bijv. de pool en de poll en de molloten-deskundigen en die zijn allemaal geswitchd naar AM, en ook .nl wijst daar op.

Dat was vorige week ook al behoorlijk zo toch ? Dus ook wat dat betreft niet zoveel verschuiving. Maar we zullen het zien, ik hoop de taart vanavond te plaatsen.

Voor Anne-Marie zijn er bij heel veel opdrachten mogelijke molacties te zien/bedenken, al hebben ze niet altijd een doorslaggevende rol. Ik ben gister begonnen met een lijstje (die ik vanavond zal proberen te posten) waarin ze bij misschien wel 75% van de opdracht molt.

Ik wacht in spanning  ::ok:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #728 Gepost op: 6-03-2012, 11:35:48 »

Het horrorscenario is dat AM al na afl. 2 goeddeels bekend was al mol, of zelfs afl. 1. Dan heeft ze alleen Marion in de luren gelegd. Zelf denk ik dat Dio zich ook in de luren liet leggen... hij zegt weliswaar dat AM zijn topverdachte is maar een opdracht of wat later kiest hij AM als zijn no. 1 vertrouweling bij het VIKING lezen.


Uit dat gesprekje met Tim bij de huisjes bleek juist dat Dio helemaal niet op Anne-Marie zat, maar op Hadewych. Dan zegt Tim dat hij Hadewych niet verdenkt, maar 100 % op Anne-Marie zou gaan als hij de test moest doen. (Hij had een vrijstelling).
Ik heb altijd gedacht dat de regie met de uitzending van dit gesprek de indruk wilde wekken dat Dio dat advies ging opvolgen, zodat wij meer en meer gaan denken dat A-M het niet kan zijn. Maar het kan best zo zijn dat Dio gewoon zijn eigen weg is gegaan hierin, en op mensen is gegaan die hij al verdacht, zoals Hadewych. Dat laatste mogen we dan natuurlijk ook niet weten, want Hadewych blijft er tot het einde in en moet een mogelijke mol blijven.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #729 Gepost op: 6-03-2012, 11:55:29 »
Het horrorscenario is dat AM al na afl. 2 goeddeels bekend was al mol, of zelfs afl. 1.
Ik denk dat Höfdi wel een behoorlijke Mindfuck was.
Gezien zijn gedrag denk ik zeker niet dat William daarna nog op AM zat.
Mogelijk is hij later toch weer teruggeswitcht maar ik denk het niet, ik denk nog steeds dat hij en Frits er allebei op Liesbeth uitgevlogen zijn, maar dat de edit ons wil laten geloven dat hij op AM zat. Liesbeth vertelt dit, maar zoals Marit al zei: William zegt dan weer dit, dan weer dat.
Hij vertrouwde Liesbeth sws al niet en op zijn minst was het een concurrent van hem, dus ik denk niet dat hij de waarheid heeft gezegd tegen haar. Daarnaast was hij duidelijk in de war toen Frits eruit vloog, en die twee deelden heel veel.

Anne-Marie heeft het zelfs (weliswaar met wat hulpmollen-hulp..)voor elkaar gebokst om Tim, die haar met al zijn informatie/bondjes en smoezen, vanaf het begin verdacht aan het twijfelen te brengen. Hij heeft in zijn laatste test volgens zijn eigen relaas bij de Roodshow nog steeds gespreid tussen haar en Liesbeth.  :)
« Laatst bewerkt op: 6-03-2012, 11:59:50 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #730 Gepost op: 6-03-2012, 12:08:16 »
Ik denk dat Höfdi wel een behoorlijke Mindfuck was.
Gezien zijn gedrag denk ik zeker niet dat William daarna nog op AM zat.
Mogelijk is hij later toch weer teruggeswitcht maar ik denk het niet, ik denk nog steeds dat hij en Frits er allebei op Liesbeth uitgevlogen zijn, maar dat de edit ons wil laten geloven dat hij op AM zat. Liesbeth vertelt dit, maar zoals Marit al zei: William zegt dan weer dit, dan weer dat.
Hij vertrouwde Liesbeth sws al niet en op zijn minst was het een concurrent van hem, dus ik denk niet dat hij de waarheid heeft gezegd tegen haar. Daarnaast was hij duidelijk in de war toen Frits eruit vloog, en die twee deelden heel veel.


Zeker mee eens. William is na die gebeurtenissen een andere koers gaan varen (zei hij zelf) en ik vermoed dat hij toen vooral op Liesbeth en Tim is gaan letten, omdat al snel duidelijk was dat zij degenen waren waar de switch is gemaakt.
Bij de opdracht met de kruizen loopt William weg als Tim hem gaat roepen, dat lijkt een (nep)molactie, maar het kan net zo goed zijn dat William Tim niet vertrouwt. Die laatste indruk krijg je ook door iets dat geroepen wordt.
En in de molmail kregen we extra beelden van na de brugopdracht, uit dat gesprek tussen Tim en William, meende ik echt op te maken dat William nu echt overtuigd was geworden dat Tim de mol was. ("Bedankt, nu weet ik het zeker").

 

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #731 Gepost op: 6-03-2012, 12:12:35 »
was vorige week ook al
Nee hoor, op de poll hier stond Lies 1e en op de pool AM zelfs laatste. Maarre... jij weet beter hoe de taart is opgebouwd als ik hoor ::rofl:: ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #732 Gepost op: 6-03-2012, 12:23:23 »
Nee hoor, op de poll hier stond Lies 1e en op de pool AM zelfs laatste. Maarre... jij weet beter hoe de taart is opgebouwd als ik hoor ::rofl:: ;D

Ah, ok, dan is er hoop op verandering. Ik weet het ook niet zo goed, heb 'm vorige week heel snel in mekaar gedraaid in de pauze van een conferentie  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #733 Gepost op: 6-03-2012, 17:55:46 »
Duizendmaal excuses als dit al gezegd is.

Op de website van wie is mol.avro.nl staat er op de kandidaten sitehttp://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/ alleen bij Anne-Marie ook haar achternaam erbij (in het korte stukje onder de naam).

Misschien is dit een hint i.c.m. de namen van de afleveringen (Art zegt altijd mijn (2e) naam)? Het is in elk geval toevallig dat dit enkel bij haar zo is.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #734 Gepost op: 6-03-2012, 17:59:46 »
Op de website van wie is mol.avro.nl staat er op de kandidaten sitehttp://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/ alleen bij Anne-Marie ook haar achternaam erbij (in het korte stukje onder de naam).

Klopt  ::ok:: . Maar ik denk dat het toeval is.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #735 Gepost op: 6-03-2012, 18:04:42 »
Duizendmaal excuses als dit al gezegd is.

Op de website van wie is mol.avro.nl staat er op de kandidaten sitehttp://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/ alleen bij Anne-Marie ook haar achternaam erbij (in het korte stukje onder de naam).

Misschien is dit een hint i.c.m. de namen van de afleveringen (Art zegt altijd mijn (2e) naam)? Het is in elk geval toevallig dat dit enkel bij haar zo is.
Er staat zelfs "Anne-Marie Jung is...".  ;D

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #736 Gepost op: 6-03-2012, 18:06:08 »
Klopt  ::ok:: . Maar ik denk dat het toeval is.

Toeval bestaat toch niet in Wie is de Mol? ;)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #737 Gepost op: 6-03-2012, 18:06:50 »
Toeval bestaat toch niet in Wie is de Mol? ;)

Dat sprak ik eerder ook al tegen  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #738 Gepost op: 6-03-2012, 19:40:43 »
Toeval bestaat toch niet in Wie is de Mol? ;)

Toeval bestaat zeker nog wel bij WIDM   >:D

Daarom vinden wij ieder jaar weer heel veel hints die uiteindelijk niets voorstellen...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #739 Gepost op: 6-03-2012, 20:58:19 »
Die 1A die al werd opgemerkt was ook nog ergens anders te zien. Wanneer Anne-Marie richting Art loopt naar het middelpunt van de arena, hangt er achter haar een bordje met daarop 1A. Past ook weer mooi in de 'I AM/Wie ben ik?' hint. 1A = IA(M) ;)

« Laatst bewerkt op: 6-03-2012, 21:02:03 door FenikXII »