Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 716597 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #380 Gepost op: 27-05-2012, 23:23:20 »
Is het eigenlijk gerucht of een aanname dat de productie wel eens expres kandidaten uitlekt?  Zo als het filmpje met o.a. Barbara Barend van vlak voor de televizierring 2009?

Er gebeurt bijna altijd wel iets vlak voor de uitreiking van de Televizier Ring om aandacht te genereren. ::jaja::

Offline KevinJPG

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #381 Gepost op: 29-05-2012, 15:13:43 »
Haha hoe weet je dat zo zeker? :P

 :-X   ;)
« Laatst bewerkt op: 29-05-2012, 15:16:53 door KevinJPG »

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #382 Gepost op: 29-05-2012, 19:47:51 »
ik zou het geweldig vinden als die leuke gast van de Albert heijn reclame mee doet. hoe heet ie ook al weer?
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #383 Gepost op: 29-05-2012, 22:40:01 »
ik zou het geweldig vinden als die leuke gast van de Albert heijn reclame mee doet. hoe heet ie ook al weer?
Harry Piekema! Jaaaa inderdaad, das een leuke bekende, maar toch voor ons onbekende Nederlander. We zien hem nooit ergens anders opduiken. Maar daar zit het hem ook in, in zijnm contract staat dat hij op TV niks anders mag doen dan AH, daarom zien we hem nooit ergens anders. En is de kans dat hij in widm komt heel klein.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #384 Gepost op: 30-05-2012, 00:31:04 »
anniko van santen was vandaag bij opsporing verzocht dus mochten de opnamens bezig zijn is ze niet mee.. wat hier vorige week gespeculeerd werd aangezien ze er vorige week niet was bij opsporing verzocht.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #385 Gepost op: 30-05-2012, 12:37:15 »
Lauren verster gaat van veronica naar de AVRO is vandaag bekend gemaakt.

Ze gaat daar fort boyard presenteren in plaats van art rooijackers.
Nu hoeft een kandidaat niet persee van de avro te zijn, maar ik vind het toch iets om in de gaten te houden. kan goed zijn dat ze idd een kandidate wordt

Offline KevinJPG

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #386 Gepost op: 30-05-2012, 12:42:50 »
Lauren verster gaat van veronica naar de AVRO is vandaag bekend gemaakt.

Ze gaat daar fort boyard presenteren in plaats van art rooijackers.
Nu hoeft een kandidaat niet persee van de avro te zijn, maar ik vind het toch iets om in de gaten te houden. kan goed zijn dat ze idd een kandidate wordt

Kan niet missen.  ::vergroot::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #387 Gepost op: 30-05-2012, 13:47:02 »
http://www.tvgids.nl/artikel/48512/Lauren_Verster_gaat_naar_de_AVRO_/

Citaat
De AVRO meldt dat ze ook in andere programma´s te zien zal zijn, maar nadere details daarover maakt de omroep later bekend.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #388 Gepost op: 30-05-2012, 13:52:50 »
anniko van santen was vandaag bij opsporing verzocht dus mochten de opnamens bezig zijn is ze niet mee.. wat hier vorige week gespeculeerd werd aangezien ze er vorige week niet was bij opsporing verzocht.

Of ze lag er al snel uit  ::trots::

Niemand weet ook nog precies of de opnames al begonnen zijn en zo nee wanneer het wel zo is.
When life knocks you down, fight back!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #389 Gepost op: 30-05-2012, 14:42:14 »
Of ze lag er al snel uit  ::trots::

Niemand weet ook nog precies of de opnames al begonnen zijn en zo nee wanneer het wel zo is.

Volgens mij is het bij WIDM zo dat alle kandidaten sowieso drie weken vrij moeten houden (en zijn). Dit om te voorkomen dat de molloten aan de Twitterstiltes en mediaoptredens kunnen zien hoe ver iemand komt in het spel. Anders zouden we haar sowieso af kunnen strepen als mol. Dit kan niet de bedoeling zijn.

Maar het kan natuurlijk dat de opnames nog niet begonnen zijn (al lijkt mij dat niet handig gezien het grote aantal Nederlanders dat al vrij snel op zomervakantie gaat door de hele wereld).

Offline KevinJPG

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #390 Gepost op: 31-05-2012, 00:00:10 »
Of ze lag er al snel uit  ::trots::

Niemand weet ook nog precies of de opnames al begonnen zijn en zo nee wanneer het wel zo is.

Volgende week??  ::)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #391 Gepost op: 31-05-2012, 00:57:26 »
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat kandidaten in een wisselende samenstelling juist WEL aan het twitteren zijn, in opdracht van de makers.  Op die manier wordt ook het achterdeurtje dat ''twitter'' heet, afgesloten voor de professionals onder de speurneuzen.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #392 Gepost op: 1-06-2012, 12:06:52 »
Misschien is dat al eerder geplaatst, ik heb niet elk topic kunnen volgen de voorbije jaren.

Ik was heel toevallig m'n opgenomen "Die Is De Mol" afleveringen voor de eerste keer ooit aan het terug kijken. Daar werden de Mexico kandidaten getest op molschap enzo. Collega's van die kandidaten gaven dan ook uitleg over hoe die kandidaat is en of het een goeie mol kon zijn etc.

Maar wat viel me op: Verschillende van die geïnterviewde collega's van de Mexico-kandidaten, zijn later ook WIDM kandidaten geworden! Erik van der Hof, Viviënne Van Den Assem, Dennis Storm en Froukje Jansen zijn al geweest en ik ben nog maar aan aflevering 3. Klinkt ook logisch, want de widm crew heeft die mensen dan al eens geïnterviewd ivm widm, dus er is al contact gelegd. Wie weet zijn andere geïnterviewde collega's ook nog mogelijk toekomstige kandidaten?

Ik ken ze echter helaas zo slecht dat ik me nu alleen nog Carry Tefsen kan herinneren als collega van Georgina Verbaan. Oh en Nicolette Van Dam als collega van Patrick Martens.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #393 Gepost op: 1-06-2012, 13:54:57 »
Art post een plaatje van een ING pinautomaat. Zijn die pinautomaten wereldwijd te vinden?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #394 Gepost op: 1-06-2012, 14:05:06 »
Geen idee, maar heb in Nederland nog nooit zo'n cirkel ervoor gevonden  ???

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #395 Gepost op: 1-06-2012, 14:18:43 »
Waar staat dat plaatje, twitter?


Heb hem al, en ik denk dat ik de oplossing weet.


Dit is gewoon in Nederland. Het gele gebied markeert de ruimte waarbinnen zich alleen degene die geld opneemt zich mag bevinden. Dit ivm privacy, beter gezegd: het niet mee kunnen gluren.


« Laatst bewerkt op: 1-06-2012, 14:25:18 door Bodejos »

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #396 Gepost op: 1-06-2012, 19:45:35 »
Waar staat dat plaatje, twitter?


Heb hem al, en ik denk dat ik de oplossing weet.


Dit is gewoon in Nederland. Het gele gebied markeert de ruimte waarbinnen zich alleen degene die geld opneemt zich mag bevinden. Dit ivm privacy, beter gezegd: het niet mee kunnen gluren.




Ja dat snapte ik wel  ;). Heb het alleen nog nooit gezien in Nederland. Dat was het meer.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #397 Gepost op: 1-06-2012, 21:05:45 »
Art reageerde in feite op dezelfde manier. Maar ik denk dat het juist het ''minder subtiele'' is, dat hier een functie heeft.

Maar inderdaad: waar die foto is gemaakt, ik heb geen idee. Doordat er een tweede halve cirkel te zien is, mag je ervan uitgaan dat er nog een automaat naast hangt, en zo te zien is dat geen ING-exemplaar.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #398 Gepost op: 1-06-2012, 21:19:55 »
Maar inderdaad: waar die foto is gemaakt, ik heb geen idee. Doordat er een tweede halve cirkel te zien is, mag je ervan uitgaan dat er nog een automaat naast hangt, en zo te zien is dat geen ING-exemplaar.
Ik heb ook geen idee waar die foto gemaakt is, maar die tweede geldautomaat is er wel één van ING. Als je goed kijkt, zie je namelijk dat ook die automaat oranje van kleur is en dus ING de eigenaar is.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #399 Gepost op: 1-06-2012, 21:53:41 »
het kan ook zijn dat art als afleiding foto's heeft gemaakt en in nederland en die onder de opname van widm posten via twitter,zodat wij denken dat hij nog steeds in nederland zit.
aangezien ze ONDERHAND ook weten dat wij alle twitters afgaan..