Auteur Topic: Leven na de Mol?  (gelezen 12777 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #40 Gepost op: 24-03-2012, 10:32:00 »
Ook   dit behoort tot de mogelijkheden :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #41 Gepost op: 24-03-2012, 12:11:42 »
Terwijl ik mijn WIDM DVD-collectie in doosjes aan het herschikken ben heb ik op de achtergrond "Die is de Mol" aangezet. Is nog best te pruimen dan, sommige stukjes zijn zelfs erg grappig. Een vermomde Patrick die Regina misleidt bijvoorbeeld. ;D

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #42 Gepost op: 24-03-2012, 18:10:58 »
Ook   dit behoort tot de mogelijkheden :)

::ok:: . Die andere 2 programma's ga ik denk ik niet kijken, terrasje zie ik wel zitten !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #43 Gepost op: 28-03-2012, 07:58:47 »
Zondag 2e seizoen 'Van God Los'  ::love::
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #44 Gepost op: 28-03-2012, 11:52:45 »
Zondag 2e seizoen 'Van God Los'  ::love::
en peking expres ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #45 Gepost op: 28-03-2012, 17:51:56 »
 :\'( Dat word lastig.. beide programma's worden op hetzelfde tijdstip uitgezonden! Dat word terugkijken via internet, Net5..
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #46 Gepost op: 6-05-2012, 17:01:14 »
Terwijl ik mijn WIDM DVD-collectie in doosjes aan het herschikken ben heb ik op de achtergrond "Die is de Mol" aangezet. Is nog best te pruimen dan, sommige stukjes zijn zelfs erg grappig. Een vermomde Patrick die Regina misleidt bijvoorbeeld. ;D

Ik heb recentelijk serie 6 en serie 7 opnieuw bekeken, en was dus nu aan seizoen 8 toe en dacht ook bij mezelf laat ik weer eens eerst DIDM bekijken (met een half oog tijdens computeren), en ook ik vind 't best wel leuk. Ik denk dat we het toen stom vonden omdat we liever 'echte' molbeelden wilden in plaats van suffe spelletjes, maar zo losstaand is 't best te doen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #47 Gepost op: 6-05-2012, 17:08:09 »
Ik heb recentelijk serie 6 en serie 7 opnieuw bekeken, en was dus nu aan seizoen 8 toe en dacht ook bij mezelf laat ik weer eens eerst DIDM bekijken (met een half oog tijdens computeren), en ook ik vind 't best wel leuk. Ik denk dat we het toen stom vonden omdat we liever 'echte' molbeelden wilden in plaats van suffe spelletjes, maar zo losstaand is 't best te doen.

Ik ga ook maar eens aan een oude serie beginnen want PE en DSVO, ik kijk het wel maar het haalt het natuurlijk niet bij WIDM.  ::ohno::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leven na de Mol?
« Reactie #48 Gepost op: 8-05-2012, 21:02:28 »
Ik begin vrijdag aan deel 2 van mijn Portugal Mol trip. Kan ook nog tellen als leven na de mol, haha.