Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435739 keer)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #820 Gepost op: 8-03-2012, 22:12:26 »
Mol met cohones (op z'n Spaans  ::tandpastasmiley:: ) en toch best wat molse acties op haar naam.

Job well done, vind ik!  ::ok::

Mee eens hoor. Het was een moeilijke, open, nee zelfs bijna ziel blootleggende groep om voor een mol goed in te opereren en ze heeft zich m.i. kranig geweerd.
No Milk today???

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #821 Gepost op: 8-03-2012, 22:12:43 »
 ::cheerleader::

Yippie  :D Vanaf het begin had ik het goed  ::trots::

Goed gedaan molletje  ::bravo::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #822 Gepost op: 8-03-2012, 22:17:23 »
ANNE-MARIE IS DE MOL!!!

Jungens jungens, wat waren jullie close! Fantastische serie! Ik heb genoten! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #823 Gepost op: 8-03-2012, 22:18:59 »
Tja ik zou als Mol in het geval DAT iemand raak schiet ook meteen roepen dat het mijn pijl was. mooier rookgordijn kun je niet opgooien natuurlijk

heerlijk  ;D

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #824 Gepost op: 8-03-2012, 22:19:31 »
Er zaten een paar mooie molmomenten in de ontknoping en Anne-Marie heeft het best lastig gehad. Ik heb er van genoten.  ::bravo:: ::ok::

En...  ::boogie:: Ik denk dat ik best tevreden kan zijn met mijn speurwerk dit jaar. Ik ben zo blij dat is stug ben blijven ontkennen dat de pijl van Anne-Marie was! Ik wist het! Het was gewoon te mooi om niet waar te zijn. :P

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #825 Gepost op: 8-03-2012, 22:21:26 »
::cheerleader::

Yippie  :D Vanaf het begin had ik het goed  ::trots::

Goed gedaan molletje  ::bravo::
Gefeliciteerd tureluurs! En Rat ook! ::bravo:: Zowat mijn enige tunnelvrienden in bange Anne-Marie-dagen. :D Maar we hebben ons niet van ons stuk laten brengen.  ;D ::trots::

En gefeliciteerd Anne-Marie. Top gedaan!  ::bravo::

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #826 Gepost op: 8-03-2012, 22:26:17 »
De 2e keer in mijn carriere als molloot dat ik het vanaf het begin goed heb gehad en er ook niet echt aan getwijfeld heb. Eerste keer was in 2003 bij de 3e Vlaamse mol.
Dat betekent dat ik nog tot 2021 moet wachten voor de volgende keer. :P De Avro moet het dus nog maar een tijdje volhouden.  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #827 Gepost op: 8-03-2012, 22:27:40 »
Mijn gevoel zei al aan het begin van de serie dat Anne-Marie het was. Ik heb er naar geluisterd, tot aan de 2500 euro. Gelukkig kreeg ik een herkansing. ;)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #828 Gepost op: 8-03-2012, 22:28:12 »
Ik zat dan wel op AM sinds Tim eruit was, maar ik kan mezelf er toch echt niet voor op de borst kloppen. Ik was uber overtuigt van Tim, achteraf niet zo heel raar vind ik :D, daarna bij gebrek aan beter maar op AM gezeten en me suf gezocht naar Hadewych hints omdat ik daarheen wilde.

Qua spanning een goed seizoen, verrassend tot de laatste bekendmaking voor mij.
Qua molacties een enorme teleurstelling

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #829 Gepost op: 8-03-2012, 22:29:30 »
Het zou echt koning zijn wanneer Anne-Marie de mol is. Waarschijnlijk verwacht niemand het.
(Hopelijk lees ik dit bericht over 3 maanden terug, en bleek ze de mol te zijn.)

Heerlijk dat ik dit topic op pagina 1 mocht openen met bovenstaand bericht!!!

 ::trots::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #830 Gepost op: 8-03-2012, 22:31:36 »
Echt super dat ze die pijl echt onterecht geclaimd heeft. Bij de eerste suggestie op dit forum waren de reacties toch vrij sarcastisch, maar ze ging er gewoon brutaal voor. Een mol met guts (en humor!), dat zie ik graag.

En zie je, ik zei het, ze had het boogschieten gewoon geoefend!  ::rofl::


Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #831 Gepost op: 8-03-2012, 22:32:34 »
Mag ik even een hele diepe buiging maken voor Jayne? Ik ben alles blijven meelezen en bijna alles wat ze zei klópte gewoon. Het was bijna eng. Van het 'raken' van het vlot tot het meeluisteren in het Hofdihuis.

Jayne, jij bent dit jaar absoluut de oppermolloot! ::ok::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #832 Gepost op: 8-03-2012, 22:35:41 »
Nou zeker petje af voor Jayne :) Ik zat ook vanaf aflevering 1 op A-M, maar zo stellig als Jayne kon ik niet altijd zijn en vooral nadat Marit eruit vloog ben ik ben 1 been in de Hadewychtunnel gestapt(maar tóch altijd voor A-M als mol gegaan).Dat krijtje weggooien was stoer!
...maar soms even niet :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #833 Gepost op: 8-03-2012, 22:37:32 »
Jayne, jij bent dit jaar absoluut de oppermolloot! ::ok::

Nominatie voor het rijtje Erkende Molspeurders voor de taarten  ::ok:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #834 Gepost op: 8-03-2012, 22:39:40 »
Mag ik even een hele diepe buiging maken voor Jayne? Ik ben alles blijven meelezen en bijna alles wat ze zei klópte gewoon. Het was bijna eng. Van het 'raken' van het vlot tot het meeluisteren in het Hofdihuis.

Jayne, jij bent dit jaar absoluut de oppermolloot! ::ok::
Dank je wel, Lautjuh. Ik moet er bijna van blozen.  ::) :D  :-*

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #835 Gepost op: 8-03-2012, 22:42:49 »
Volgens mij zit ik nog in de ontkenningsfase ::rofl:: (heb mijn onderschrift maar vast aangepast aan de nieuwe situatie)

Hoe dan ook, heel goed gedaan iedereen die haar acties verdacht vond. Ik heb haar nooit echt heel erg verdacht maar sinds de pijl in aflevering 6 was het voor mij klaar. Geweldig om te zien dat die niet van haar was, wat mij betreft was dat de molactie van het jaar. ::ok::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #836 Gepost op: 8-03-2012, 22:55:25 »
Jungis: de Mol, ik bedoel, Wie is de Mol: Jung is!

Gefeliciteerd Anne-Marie!
Was geen makkelijk seizoen om te mollen lijkt me...
Maar het getuige van een enorme dosis lef om dat krijtje weg te mikken terwijl de rest
naast je staat, hahaha ::bravo:: Zo stoer!
En het brandende vlot claimen, dat hoopten we al!
Al waren er weinig gelovigen ... ::hypocriet::
Chapeau!

Ik bleef eigenwijs op Hade....tegen beter weten in, zo blijkt!

Heb genoten, waarvoor dank!
Omnia vincit amor

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #837 Gepost op: 8-03-2012, 22:56:31 »
Ja, die pijl... Toen dat gebeurde, dus toen er duidelijk werd dat die 2500 euro opleverde, en ik al afleveringen lang heerlijk in de AM-tunnel genesteld was, stortte mijn molwereld behoorlijk in hoor! Het enige waar ik me nog tijdens de aflevering meteen aan vastklampte was de titel "Rookgordijn", maar na de aflevering besloot ik al snel dat het te veel van tunnelvisie zou getuigen om het "excuus" te gebruiken dat de pijl misschien niet van AM was. Niks excuus dus en te snel geoordeeld. Een prachtig verwarrend moment in de serie! ::oink:: ::jaja::

Offline Toke2012

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #838 Gepost op: 8-03-2012, 23:05:15 »
Ja, die pijl... Toen dat gebeurde, dus toen er duidelijk werd dat die 2500 euro opleverde, en ik al afleveringen lang heerlijk in de AM-tunnel genesteld was, stortte mijn molwereld behoorlijk in hoor! Het enige waar ik me nog tijdens de aflevering meteen aan vastklampte was de titel "Rookgordijn", maar na de aflevering besloot ik al snel dat het te veel van tunnelvisie zou getuigen om het "excuus" te gebruiken dat de pijl misschien niet van AM was. Niks excuus dus en te snel geoordeeld. Een prachtig verwarrend moment in de serie! ::oink:: ::jaja::

Grappig, voor mij was dat een soort ultieme bevestiging dat Hadewych de Mol moest zijn. Omdat die zo anders dan de anderen stond te schieten. En omdat AM raak schoot. Nooit bedacht dat het andersom kon zijn. Lekker he, zo'n tunnelvisie   >:D

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #839 Gepost op: 8-03-2012, 23:13:40 »
Gefeliciteerd Anne-Marie verdenkers!

Mijn gevoel zei in afl. 1 dat ze het was, maar helaas had ik dat gevoel na afl. 2 laten varen en me teveel gefocussed op andere dingen.  :(

Een paar mooie mollenacties en het claimen van die pijl was echt heel slim van haar.