Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435045 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #860 Gepost op: 9-03-2012, 12:06:24 »
Ik denk dat Marit wel goed zat, maar de test gewoon verknald heeft, net als Marion in de eerste aflevering.
Marion zat toch compleet fout met de drie die zij noemde??
Dus die verknalde wel de test maar om heel andere redenen.  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #861 Gepost op: 9-03-2012, 12:08:00 »
Dat moet je aan Marit vragen
Maar dat HEB ik dus gedaan (zie post vanochtend vroeg). Zij gaf mij dus als antwoord vol op AM te hebben ingezet in beide tests. Dus daarmee zou ze dan de finale hebben moeten halen, in elk geval langer erin dan Frits en William.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #862 Gepost op: 9-03-2012, 12:23:42 »
Mag ik even een hele diepe buiging maken voor Jayne? Ik ben alles blijven meelezen en bijna alles wat ze zei klópte gewoon. Het was bijna eng. Van het 'raken' van het vlot tot het meeluisteren in het Hofdihuis.

Jayne, jij bent dit jaar absoluut de oppermolloot! ::ok::

Ja heel leuk, maar ook ik wist hoe het zat, Met vliegtuig en afstandsbediening, boogschieten, I AM , Kwartetspel met de gewonnen kaarten in de vorm van de letter M leggen MvanMol etc en zo zijn er nog wel een paar molloten. OA Heinz

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #863 Gepost op: 9-03-2012, 12:25:25 »
Maar dat HEB ik dus gedaan (zie post vanochtend vroeg). Zij gaf mij dus als antwoord vol op AM te hebben ingezet in beide tests. Dus daarmee zou ze dan de finale hebben moeten halen, in elk geval langer erin dan Frits en William.

Misschien was de intentie wel om vol op AM te gaan, maar wist ze gewoon een aantal zaken niet (meer). Bijvoorbeeld  hoe de moeder heette van de Mol, welk TV programma de mol kon winnen, in welke groep de mol zat bij opdracht X enz enz enz.

Eigenlijk is dat de enige verklaring (er van uit gaande dat ze de waarheid twittert)

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #864 Gepost op: 9-03-2012, 12:31:05 »
je zelf verdacht maken!

Hadewwych zegt: Anne heeft raak geschoten. (Een mol zou nooit raak schieten omdat er dan geld in de pot komt) maar nu Hadeywch dat zegt denkt Anne !? Hey das mooi nu verdenken ze mij niet als mol!.. Hadewych weet dat zij zelf degene is die daadwerkelijk heeft raak geschoten ( pijl komt uit haar richting). De anderen, waaronder William en Tim denken nu waarschijnlijk ook!/ ow maar dan is Anne niet de mol! (want die gaat niet raak schieten)of Frits of Lies is de mol!. Buiten Hadewych passen de rest hun test vragen aan en vergeten Anne. Hadewych is waarschijnlijk nu nog de enige die wel de vragen afstemt op Anne en zo kan het gebeuren dat Hadewych de Winnaar is,  Anne de Mol en Liesbeth de verliezer.

@Mieke37

Misschien zat hij wel op Anne maar heeft ie de test het slechts gedaan?!

Anne en haar actie tijdens boogschieten. Heeft ze werkelijk raak geschoten en zoja dan heeft ze dat gedaan om de verdenkingen weg te nemen en dat is een mol wel iets waard. Ook al komt er dan geld in de pot. Ze weet dat er een opdracht komt waarbij nog meer geld uit de pot gehaald kan worden, en misschien is dat wel het kwartetspel?!

Toeval bestaat niet!!!

Dit volgende was misschien ook al een hint of toeval??? wie zal t zeggen.  Liesbeth en Hadewych gaan ff apart zitten en toevallig of niet?! staat er een theelichtje met het getal 16 op tafel. 6tien is toevallig een canadese tekenfilm serie en wie doet daar toevallig een stemmetje Anne - Marie als Chaitlin



eerdere berichten

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #865 Gepost op: 9-03-2012, 12:32:18 »
Ja heel leuk, maar ook ik wist hoe het zat, Met vliegtuig en afstandsbediening, boogschieten, I AM , Kwartetspel met de gewonnen kaarten in de vorm van de letter M leggen MvanMol etc en zo zijn er nog wel een paar molloten. OA Heinz

Nou gefeliciteerd, erg knap. Ja ik wist ook alles maar ik deed net alsof ik op Tim zat, dat was mijn mollenstreek  ;D

Volgens mijn theorie gaat Liesbeth er volgnde week uit en dan blijven Tim de mol, Hadewych winnaar en Anne de verliezer over. En bij deze conclusie blijf ik en zal niet meer veranderen.PUNT

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #866 Gepost op: 9-03-2012, 13:00:32 »
 ::rofl::
Goede jacht!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #867 Gepost op: 9-03-2012, 13:04:22 »
ik wist ook alles maar ik deed net alsof ik op Tim zat, dat was mijn mollenstreek
Same here  ::rofl:: ::trots:: ::jaja:: ::regenboog:: ::hypocriet:: ::hug::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #868 Gepost op: 9-03-2012, 13:05:59 »
Trouwens, nog even over het Höfđi-huis: goed, in retrospect zat de mol dus inderdaad tussen de onderhandelaars en kon je Marit/William doorstrepen :P Maar dat Anne-Marie als mol zich zo het kaas van het brood liet eten door Tim zeg.  :-X Dč molactie bij uitstek was nu uit de hand van een kandidaat. En ook niet eens doelbewust, maar vanuit miscommunicatie omdat Tim dacht dat hij met Frits had afgesproken voor doorgaan van de executie te stemmen. Tim zijn denkwijze zal dus wel geweest zijn: doorgaan met executie is groen, stoppen met executie rood. Zie het als een stoplicht waarbij je voor rood ook stopt en als het groen is door gaat. :)

Dat is naast de verdenkingen uit de groep het enige minpuntje aan A-M als mol wat mij betreft. En dat ze had mee kunnen luisteren bij alle andere onderhandelingen had ik wel verwacht. Iets met: de mol krijgt de kans voorkennis te vergaren door de regie. En gebruikte ze nu precies de afluisterapparatuur die Marit bij de duikopdracht ook mocht gebruiken?  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #869 Gepost op: 9-03-2012, 13:28:05 »
Maar dat Anne-Marie als mol zich zo het kaas van het brood liet eten door Tim zeg.  :-X Dč molactie bij uitstek was nu uit de hand van een kandidaat. En ook niet eens doelbewust,

In retrospect zat ik in ieder geval goed met mijn analyse omtrent wie wat gestemd had. Tim, die voor mij op dat moment de Mol moest zijn, bleek ook nog degene die geswitcht was. Dat klopte zo mooi. Zover ik het begrijp heeft AM hier inderdaad een risico genomen, want Tim had net zo goed wel rood kunnen stemmen. Nu was hij de ideale afleiding voor Mol Anne-Marie. Damn you Tim!  ::rofl::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #870 Gepost op: 9-03-2012, 13:58:47 »
Nou gefeliciteerd, erg knap. Ja ik wist ook alles maar ik deed net alsof ik op Tim zat, dat was mijn mollenstreek  ;D


 Heel goed gevonden, maar er staat nog een bericht!  ::niet-ok::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #871 Gepost op: 9-03-2012, 14:13:40 »
*Dwaas geeft schouderklopje aan Stylo1972

Jij was ook heel goed ::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #872 Gepost op: 9-03-2012, 14:59:47 »
Heel goed gevonden, maar er staat nog een bericht!  ::niet-ok::

kom op man, wat wil je nou? Wil je nou echt een schouderklopje? waarvoor eigenlijk? Dat je op het einde net als velen op de juiste Mol zat? Je hebt in een eerder stadium ook op William gezeten en op Tim en op Liesbeth..

Respect moet je verdienen, niet afdwingen en daar wou ik het graag bij laten

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #873 Gepost op: 9-03-2012, 15:42:30 »
Anne-Marie, je hebt het top gedaan! ::ok::
Jammer dat je zo snel verdacht werd door de groep, ze gaven je weinig kans meer om (subtiel) te mollen! :(
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #874 Gepost op: 9-03-2012, 15:55:24 »
kom op man, wat wil je nou? Wil je nou echt een schouderklopje? waarvoor eigenlijk? Dat je op het einde net als velen op de juiste Mol zat? Je hebt in een eerder stadium ook op William gezeten en op Tim en op Liesbeth..

Respect moet je verdienen, niet afdwingen en daar wou ik het graag bij laten
Heel goed gevonden, maar er staat nog een bericht!  ::niet-ok::

en deze discussie eindigt hier.

We gaan weer terug naar Annemarie die voor de kandidaten dan misschien wel snel in het oog viel. Maar toch het grootste deel van Nederland op het verkeerde been heeft gezet. Zeker door die pijl te claimen ::ok:: wat ik een geniale molactie vind!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #875 Gepost op: 9-03-2012, 16:14:48 »
We gaan weer terug naar Annemarie die voor de kandidaten dan misschien wel snel in het oog viel. Maar toch het grootste deel van Nederland op het verkeerde been heeft gezet. Zeker door die pijl te claimen ::ok:: wat ik een geniale molactie vind!

Ze hadden de vrijstelling aan diegene die raak schoot moeten geven, dan hadden we misschien de eerlijke reactie gezien van Hade. en zo niet, dan was het NOG leuker geweest bij de ontknoping.

edit: of diegene laten kiezen 2500 in de pot of een vrijstelling, ja dat had ik wel leuk gevonden
« Laatst bewerkt op: 9-03-2012, 16:35:09 door Eddie_V »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #876 Gepost op: 9-03-2012, 17:25:23 »
Even wat ontknopingen bij elkaar:
http://youtu.be/mSS65xuaZso?t=17m30s
http://youtu.be/yAMeV_ZNIzQ?t=13m21s
http://youtu.be/yAMeV_ZNIzQ?t=13m21s
http://youtu.be/_xvAhqWF4V8?t=8m50s
http://youtu.be/ENoQ9y8UE8U?t=9m55s
http://youtu.be/U72ySvAaM-g?t=10m29s
http://youtu.be/VmiXnUEx1E4?t=10m26s
Dan vind ik de reacties van de kandidaten van dit seizoen toch wel een beetje tegenvallen. Niemand verbaast zich erover of zo. :(
EDIT: Ik merk dat de tijden niet kloppen.
...óf niet!

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #877 Gepost op: 9-03-2012, 17:26:25 »
Ik zit nu op ned3 naar herhaling te kijken en ineens valt me iets op!

"Maar een in Spanje" , (geen idee of iemand dit ook zag of al eerder gepost heeft??) maar van de eerste drie woorden kun je de naam "Anne Marie" vormen "maar een in Spanje" "Anne Marie Spanje!!!"

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #878 Gepost op: 9-03-2012, 17:32:32 »
Ik zit nu op ned3 naar herhaling te kijken en ineens valt me iets op!

"Maar een in Spanje" , (geen idee of iemand dit ook zag of al eerder gepost heeft??) maar van de eerste drie woorden kun je de naam "Anne Marie" vormen "maar een in Spanje" "Anne Marie Spanje!!!"

LOL, er is duidelijk gezegd dat alle afleveringstitels naar de mol verwezen, en de uitleg van alle afleveringen kun je zien op de site.

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #879 Gepost op: 9-03-2012, 17:35:42 »
LOL, er is duidelijk gezegd dat alle afleveringstitels naar de mol verwezen, en de uitleg van alle afleveringen kun je zien op de site.

Ook de uitleg van annie marie spanje? ik kan alleen maar aanwijzingen vinden die ook in uitzending aan bod kwamen.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2012, 17:37:59 door Stylo1972 »