Auteur Topic: [Kandidaat] Maarten is niet de mol  (gelezen 47518 keer)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #100 Gepost op: 17-01-2012, 22:09:13 »
 ::jaja::

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #101 Gepost op: 17-01-2012, 22:45:40 »
Maarten kan niet liegen. Hij valt qua intonatie en verlegenheid gelijk door de mand als Art naar de verloren 500 euro vraagt. Mee eens?
*gniffel* die ontknoping gaat lachen worden. Of hij nu de mol was of niet. Ik weet zeker dat hij ergens heeft gelogen tijdens het spel.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #102 Gepost op: 18-01-2012, 14:02:15 »
Maarten kan niet liegen. Hij valt qua intonatie en verlegenheid gelijk door de mand als Art naar de verloren 500 euro vraagt. Mee eens?
Ik interpreteer het anders. Volgens mij is Art allang doorgeseind dat dat briefje er niet meer was en hoe dat verdwenen is. Dus ik heb het idee dat Art naar de bekende weg vraagt; de manier waarop hij die vraag stelt vind ik daar ook naar neigen. Dat Maarten dan die toon opzet bij zijn antwoord - ik zou denk ik precies hetzelfde reageren trouwens - snap ik ook wel.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #103 Gepost op: 18-01-2012, 14:12:47 »
Ik interpreteer het anders. Volgens mij is Art allang doorgeseind dat dat briefje er niet meer was en hoe dat verdwenen is. Dus ik heb het idee dat Art naar de bekende weg vraagt; de manier waarop hij die vraag stelt vind ik daar ook naar neigen. Dat Maarten dan die toon opzet bij zijn antwoord - ik zou denk ik precies hetzelfde reageren trouwens - snap ik ook wel.

Agree. Maarten voelt de bui allang hangen. Volgens mij vindt 'ie het ook wel grappig om even die onschuld te spelen, en vervolgens berispt te worden door Art.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #104 Gepost op: 19-01-2012, 09:15:28 »
Agree. Maarten voelt de bui allang hangen. Volgens mij vindt 'ie het ook wel grappig om even die onschuld te spelen, en vervolgens berispt te worden door Art.
Ja dit had niets met liegen te maken, maar gewoon met een soort toneelstukje opvoeren. Ik vond het wel grappig.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline 3732

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #105 Gepost op: 19-01-2012, 10:25:40 »
Als hij de mol is dan is hij echt de allerslechtste mol allertijden totaal niet verdacht het fanatieke kandidaat type.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #106 Gepost op: 19-01-2012, 11:11:44 »
"Totaal niet verdacht" is in principe wel een goed molkwaliteit. Maar komt mij ook iets teveel als fanatieke kandidaat over, ja.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #107 Gepost op: 19-01-2012, 17:37:51 »
Citaat
mvdweijden Daarna naar Frits om#widm te kijken. Hopelijk krijg ik geen rood scherm vanavond!!
Maarten ligt er vanavond uit ::jaja::
🜃

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #108 Gepost op: 19-01-2012, 18:13:54 »
Als hij de mol is dan is hij echt de allerslechtste mol allertijden totaal niet verdacht het fanatieke kandidaat type.
Wat je noemt is helemaal geen reden om hem een slechte mol te noemen (integendeel!). De enige reden om hem een slechte mol te noemen is dat hij geld verdient ::rofl::

Daarom is hij de mol ook niet ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #109 Gepost op: 19-01-2012, 18:58:48 »
Citaat
mvdweijden Daarna naar Frits om#widm te kijken. Hopelijk krijg ik geen rood scherm vanavond!!

Maarten ligt er vanavond uit ::jaja::

Gek, dit gevoel had ik ook na dat bericht te hebben gelezen. Ach, ik had hem toch al afgeschreven. Hij heeft simpelweg veel te veel geld verdiend voor de pot vorige aflevering. Dat strookt absoluut niet met de rol van een Mol. Ok, die mag hier en daar wel wat verdienen maar die mag zeker niet verantwoordelijk zijn voor het binnenbrengen van zulke hoge bedragen. En dan al zeker niet als je als Mol zelf mag beslissen over het slagen of falen van een opdracht. Heb wel liever dat hij zo lang mogelijk blijft want dan moeten we al een persoon minder in de gaten houden. ;) Dat scheelt ons wat kostbare tijd waarmee we weer andere en betere vergezochte theorieën kunnen bedenken! ::tandpastasmiley:: Ergens wel spijtig want ze hadden leuke hints kunnen verzinnen, nu er een olympisch kampioen meedeed in een olympisch jaar enz...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #110 Gepost op: 19-01-2012, 20:26:29 »
Maarten ligt er vanavond uit ::jaja::
Hij doet er nu nog een schepje boven op met een neiuwe tweet: "Nee, ik wil geen rood scherm!"

Offline Vivace

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #111 Gepost op: 19-01-2012, 20:55:19 »
Maarten weet niet zijn eigen zwemrecord, wel het aantal medailles van een andere zwemmer.

Kwam ik op Twitter tegen en vond het toch wel opvallend...

Offline Vogel24

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #112 Gepost op: 19-01-2012, 21:22:28 »
Hij had dus toch een rood scherm.

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #113 Gepost op: 19-01-2012, 21:23:31 »
Nou, dat lijkt me geen verrassing. Jammer. :(
Nou blijkt dat wiskunde niet werkt.  ::rofl::
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #114 Gepost op: 19-01-2012, 21:25:26 »
Maarten naar huis, mooizo. Vond hem de minst leuke persoonlijkheid in deze groep, dus ik treur er niet heel erg om.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #115 Gepost op: 19-01-2012, 21:26:17 »
Jammer Maarten.  :-\\
Geen verrassing dat hij kandidaat was, toch had ik hem graag gegund iets verder te komen.
De rest speelt het spel gehaaider vrees ik.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Maarten is niet de mol
« Reactie #116 Gepost op: 19-01-2012, 21:54:17 »
Echt jammer dat Maarten eruit is, had gehoopt dat hij wel in de finale zou komen dat had ik hem wel gegunt.
Heb hem niet verdacht, maar vond hem een geweldige kandidaat.

Goed gedaan Maarten  ::bravo::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Maarten is niet de mol
« Reactie #117 Gepost op: 19-01-2012, 22:32:42 »
Zonde dat de wiskundige kandidaat eruit is. Maar het leert ons wel iets: de test zit zo slim in elkaar dat je niet automatisch door bent als je steeds het antwoord geeft dat voor de meeste mensen opgaat  ::vergroot::
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Maarten is niet de mol
« Reactie #118 Gepost op: 19-01-2012, 22:36:58 »
Gelukkig slaan al die cijfers en wiskundige reeksen dus niet op onze wiskundeman.

Maar ik ga 'm wel missen! ::joehoe::
Tell me what your telescope says

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Maarten is (niet) de mol
« Reactie #119 Gepost op: 19-01-2012, 22:37:31 »
Nee! :\'( Ik had Maarten in de finale bedacht, en gehoopt ook, want ik vond hem juist erg veel toevoegen. Juist omdat hij de wiskundige was kijkt hij vaak op een bepaalde manier naar dingen. En hij speelde het spelletje goed. Maar misschien keek hij te veel naar de getalletjes en te weinig naar de gezichten en wist hij daar net weer niet zo veel raad mee. Ja, en dan haal je het helaas toch niet...

Maargoed ik vond hem dus echt een leuke kandidaat! Een rustig iemand, en daar hou ik vaak wel van. Maarja. Zo is het spelletje...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas