Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 113127 keer)

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Aflevering 8
« Reactie #40 Gepost op: 23-02-2012, 22:06:51 »
Ik heb ooit eens een kaartspel gehad waar op de achterkant van elke kaart in code was gedrukt welke kaart het was. Dus als je uit je hoofd leerde dat bijv. 1 zwart puntje betekende dat het een harten kaart was, en 2 zwarte puntjes een schoppen. En dan iets ernaast gaf aan welke in de serie. Kans is groot dat het molkwartetspel ook zo'n soort code heeft, dan ziet de mol meteen wie welke kaarten heeft. Kan zichzelf dan snel veilig spelen. En kan er dan met de vrijstelling vandoor gaan.

Het zou kunnen, maar dit zou ik heel erg flauw vinden. Goed, het is de bedoeling dat de mol voorkennis heeft. Maar dit noem ik dan echt vals spelen. Het maakt voor de mol helemaal niet uit of hij een vrij stelling heeft of niet.
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #41 Gepost op: 23-02-2012, 22:07:41 »
Jammer Tim, je was een leuke kandidaat! En je hebt sowieso €1 inbreng gehad, ondanks al je Molacties.  ::zwaai::
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #42 Gepost op: 23-02-2012, 22:07:47 »
Trouwens, dit wordt naar alle waarschijnlijkheid een lagere pot dan 2007 :O

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #43 Gepost op: 23-02-2012, 22:07:57 »
Hm.
 
- Annemarie toont weinig spanning is vrij relaxed en vrolijk. Maar zou een mol voor de vrijstelling gaan?







patrick en yvon gingen als mol ook voor de vrijstelling
en weer ondergronds......

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #44 Gepost op: 23-02-2012, 22:09:09 »
Trouwens, dit wordt naar alle waarschijnlijkheid een lagere pot dan 2007 :O

Het is inderdaad een ontzettend lage pot. Ben erg benieuwd of er in de volgende aflevering nog een mega-bedrag te verdienen valt, iets van €5000.  ;D
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Melliw Naj

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #45 Gepost op: 23-02-2012, 22:09:17 »
wat is daar nou het nut van voor de Mol? Niemand had haar meer of minder verdacht als ze die 500 euro niet had gepakt. Wat de reden ook is, mocht ze de Mol zijn is het verre van slim. zo onnodig

AM vond haar verdacht na dat ze had ontdekt en door die 500 euro daarna toch te verdienen kan het minder zijn? En als mol moet het spel ook leuk zijn als beetje geld inzit.

Offline invmat

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #46 Gepost op: 23-02-2012, 22:09:49 »
ik ook het is gewoon 3500

is ook makkelijk na te gaan

hadewich 500
liesbeth 750
tim 1000
anne-marie 1250

dit is een logische verdeling in zo'n spel.

Jullie hebben gelijk. Ik kijk het nu ook terug op uitzending gemist en het klopt. Echt raar, ik verstond 4500, en mijn vader ook. Mijn broertje zei: Nee, het was 3500. Dus ik dacht al dat ik het miss verkeerd had verstaan…

Maar echt grappig Tim idd met zn €1,- en zn jurk.

Offline Melliw Naj

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #47 Gepost op: 23-02-2012, 22:10:35 »
patrick en yvon gingen als mol ook voor de vrijstelling

Patrick was toch geloot en lootte die zichzelf?

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Aflevering 8
« Reactie #48 Gepost op: 23-02-2012, 22:11:44 »
Patrick was toch geloot en lootte die zichzelf?
Maar toen moest hij er nog steeds voor strijden. -En hoe-
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #49 Gepost op: 23-02-2012, 22:11:45 »
Patrick was toch geloot en lootte die zichzelf?

Ja, in de laatste uitzending (de ontknoping) was te zien dat Patrick zichzelf koos bij de loting. Geweldige mollenactie.  >:D
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #50 Gepost op: 23-02-2012, 22:11:50 »
Er werd echt een totaalbedrag van 3500 genoemd.

dat weet ik, daar reageerde ik ook niet op ;-) ik reageerde dat het 3500 was OMDAT de verdeling zo logisch was

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #51 Gepost op: 23-02-2012, 22:12:01 »
Ik heb nog nooit eerder vier mollen als afvaller gehad...Ik had denk ik bij Hadewych moeten blijven (die zag ik wel voor mol aan voordat het begon). Naar aanleiding van afl.8 denk ik dat het toch Hadewych is. Iemand die ik lange tijd een echte kandidaat vond. Maar in deze aflevering vond ik het zeer verdacht dat nadat ze Tim herkende ook heel snel Annemarie en Liesbeth ontmaskerde. Dit terwijl Tim met nadruk had gezegd dat het hun geld kostte als zij hem herkende. Ze had dus als kandidaat het beste Annemarie en Liesbeth niet kunnen herkennen. Bovendien wilde ze meteen de rol van observeerder op zich nemen. Verbaasd: Oh moet ik dan weg van de groep? In het doolhof had ze een envelop met maar 500 euro gepakt. Lijkt het toch net of ze haar best heeft gedaan. En dan maar roepen dat is niet veel. Ik heb afl.1 nog in mijn hoofd wanneer Hadewych zich afvraagt waarom de anderen het gek vinden dat ze 3 uur gelopen hebben om het vliegtuig te vinden? Zij is de enige die dat niet gek vindt.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #52 Gepost op: 23-02-2012, 22:12:35 »
als tim wel doorgegaan was had het alsnog een vrouwenfinale geworden. tim is volgens mij de enigste man in 12 seizoenen wie is de mol is een jurk
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #53 Gepost op: 23-02-2012, 22:13:03 »
AM vond haar verdacht na dat ze had ontdekt en door die 500 euro daarna toch te verdienen kan het minder zijn? En als mol moet het spel ook leuk zijn als beetje geld inzit.

Ik ben van mening dat de Mol maar 1 doel heeft en dat is verhinderen dat er geld in de pot komt of er voor zorgen dat er geld uit gaat. En alleen als er iemand op je vingers zit te kijken doe je het niet.

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #54 Gepost op: 23-02-2012, 22:13:50 »
Ik heb nog nooit eerder vier mollen als afvaller gehad...Ik had denk ik bij Hadewych moeten blijven (die zag ik wel voor mol aan voordat het begon). Naar aanleiding van afl.8 denk ik dat het toch Hadewych is. Iemand die ik lange tijd een echte kandidaat vond. Maar in deze aflevering vond ik het zeer verdacht dat nadat ze Tim herkende ook heel snel Annemarie en Liesbeth ontmaskerde. Dit terwijl Tim met nadruk had gezegd dat het hun geld kostte als zij hem herkende. Ze had dus als kandidaat het beste Annemarie en Liesbeth niet kunnen herkennen. Bovendien wilde ze meteen de rol van observeerder op zich nemen. Verbaasd: Oh moet ik dan weg van de groep? In het doolhof had ze een envelop met maar 500 euro gepakt. Lijkt het toch net of ze haar best heeft gedaan. En dan maar roepen dat is niet veel. Ik heb afl.1 nog in mijn hoofd wanneer Hadewych zich afvraagt waarom de anderen het gek vinden dat ze 3 uur gelopen hebben om het vliegtuig te vinden? Zij is de enige die dat niet gek vindt.

Inderdaad goede aanwijzingen. Bovendien is ze een goede actrice, dus geschrokken reacties kan ze altijd gefaket hebben. Zij als Mol zou me eerlijk gezegd ook niks verbazen!
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Melliw Naj

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #55 Gepost op: 23-02-2012, 22:17:00 »
Ik ben van mening dat de Mol maar 1 doel heeft en dat is verhinderen dat er geld in de pot komt of er voor zorgen dat er geld uit gaat. En alleen als er iemand op je vingers zit te kijken doe je het niet.

Dat is hoofd doel maar iedereen zijn mening.

Ik blijf op Hadewych zitten nog erger na deze aflevering.

Offline Avani

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #56 Gepost op: 23-02-2012, 22:17:12 »
Ik denk dat de mol misschien een oortje in had bij de Kwartet Opdracht.

Zo zou de mol precies kunnen weten wat zij moet vragen aan de andere kandidaten :)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #57 Gepost op: 23-02-2012, 22:17:41 »
Liesbeth die als tweede de envelop met 750 pakt, het laagste bedrag wat er nog lag.
Waarom vond Anne-Marie het goed om als laatste te gaan dan is het hoogste bedrag misschien al binnen gebracht.
En Hadewych red het gewoon met haar envelop.

van alle drie toch een vreemde actie.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #58 Gepost op: 23-02-2012, 22:17:53 »
de zwangere (en inmiddels bevallen) hadewych misschien. ;)

Oeh jah!

(sorry, ik zit in de Liesbeth tunnel dus dan snap je zulke dingen niet  ::rofl:: )

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #59 Gepost op: 23-02-2012, 22:18:06 »
bij de executie zag ik een PJ momentje van wie is de mol, patrick (in de kerk toen)

bij de executie zegt art: tenzij de de mol bent ... hadewich.

hij zegt hadewich op zo'n manier van beken het maar, jij bent het

je hoort het vanaf 45:45


« Laatst bewerkt op: 24-02-2012, 18:40:53 door marvin »
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.