Auteur Topic: [Mol] Kees Tol  (gelezen 399268 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1220 Gepost op: 7-03-2013, 22:24:38 »
Oh men. Zoals Laura net zegt, dat konden ze nog niet weten toen de priesterhint werd uitgevoerd... dus das wel erg jammerlijk mochten ze dat gewoon achteraf hebben verzonnen.

Ja, dat is wel een beetje een anti-climax.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1221 Gepost op: 7-03-2013, 22:24:53 »
Dankjewel Kees ::bravo::
...óf niet!

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1222 Gepost op: 7-03-2013, 22:28:13 »
Bij Moltalk kwam ook al zoiets ter sprake. "Dan is dat de verklaring!" :)

Dit forum wordt gevolgd, menschen. Als Jungens maar geen verzinsel is, oh nee! :P

Maar ja, het blijft gewoon supervet. Als het klopt dat ze "verzinsels" opnemen, dan maak je deel uit van het programma; als het niet klopt, dan is het blijkbaar belangrijk voor je en maak je er ook deel van uit. It's a win-win!
:D

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1223 Gepost op: 7-03-2013, 22:29:12 »
Oh men. Zoals Laura net zegt, dat konden ze nog niet weten toen de priesterhint werd uitgevoerd... dus das wel erg jammerlijk mochten ze dat gewoon achteraf hebben verzonnen.
Ik mag hopen dat dit een Avro-webmedewerker is die loopt te stuntelen? Was de hint niet THE MOLE IS KEES?
...óf niet!

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1224 Gepost op: 7-03-2013, 22:32:05 »
the mole is case, pac

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1225 Gepost op: 7-03-2013, 22:35:03 »
Michmol, je mag natuurlijk best een mening hebben maar het valt me wel enigszins op dat je wel heel vaak erg negatief over dingen bent. Art matige presentator, Kees matige mol...mag je natuurlijk vinden maar allereerst vraag ik me af of je wel geniet van het programma en ten tweede je herhaalt je negatieve uitlatingen ook regelmatig en om de een of andere reden heb ik daar veel meer moeite mee dan met het herhalen van positieve uitlatingen.

Edit: om de een of andere reden lees ik ook heel vaak dat we een mol hebben die tegelijk obvious is en te weinig molt. Ik zie eigenlijk niet hoe dat samengaat. Obvious ben je toch als je juist heel véél molt?

Erik Leppen, ik heb mijn vermeende negativiteit elders al eens uitgelegd. Ik probeer een rationeel tegenwicht te bieden op de ongebreidelde positiviteit die hier vaak heerst - ook vanavond weer. Allereerst omdat ik de meningen die ik verkondig ook werkelijk héb, anderzijds daag ik graag mensen uit door vraagtekens te zetten bij hun gejubel over de presentator of hun molverdachte. Vaak merk ik - ook nu weer - dat die vragen niet beantwoord worden, maar dat men mij 'aanvalt' over de toon - die toch nergens werkelijk onbehoorlijk is - of de sfeer van mijn commentaar.

Ik geniet zeker van het programma, en het herhalen van mijn in jouw ogen negatieve commentaar doe ik slechts in antwoord op commentaar van anderen - met andere woorden: ik voer hier heus geen campagne. Ja, Art vind ik verreweg de slechtste presentator die het fantastische programma tot nu toe gehad heeft (hij is te jong, heeft geen gezag, acteert slechts en beheerst het Nederlands nauwelijks), en Kees' molschap hangt mijns inziens niet van al te doordachte molacties in elkaar.

En ik heb Kees als mol nergens obvious genoemd, dus wat je edit betreft zul je toch bij een ander moeten zijn. Wellicht doelden de mensen die dat zeiden op de overdaad aan reeds vroeg ontdekte hints?
« Laatst bewerkt op: 7-03-2013, 22:52:08 door Michmol »
Woosie down?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1226 Gepost op: 7-03-2013, 22:37:55 »
Vond het een leuke aflevering al hadden we het meeste al wel gevonden uiteraard, maar dat is logisch als je hard speurt.  ;D

Prachtige serie, leuke winnares (en verliezend finalist) en in mijn ogen een lekker actieve en lef tonende Mol. Je zag tijdens de serie inderdaad dat hij in zijn rol groeide.

En prachtig om te zien dat de meeste kandidaten (met uitzondering van Janine en de finalisten) nog steeds niet vermoedden dat hij de Mol was, op 14 Februari jongstleden. Vooral Zarayda en Tania waren gobsmacked, Daniël ook trouwens.  ;D

Heel erg goed gespeeld Kees, ik heb genoten van je molsacties.  ::bravo::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1227 Gepost op: 7-03-2013, 22:39:15 »
Erik Leppen, ik heb mijn vermeende negativiteit elders al eens uitgelegd. Ik probeer een rationeel tegenwicht te bieden op de positiviteit die zeker op dit forum soms wat sektarisch aandoet, ook vanavond weer.
Ik zou zeggen, we kijken voor de lol/mol/tol, we zitten niet in een jury of zo.
Laten we blij zijn met elkaar!

...Maar uiteraard heeft ieder zo zijn eigen mening.
...óf niet!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1228 Gepost op: 7-03-2013, 22:39:54 »
Vooral Zarayda en Tania waren gobsmacked, Daniël ook trouwens.  ;D

Die was bijna sikkeneurig.  ;D Ook wel fijn voor de makers dat ze zo'n type als Zarayda erbij hebben. Zo'n goedgelovige zorgt voor hele goeie televisie.  ::ok::

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1229 Gepost op: 7-03-2013, 22:41:48 »
Die was bijna sikkeneurig.  ;D Ook wel fijn voor de makers dat ze zo'n type als Zarayda erbij hebben. Zo'n goedgelovige zorgt voor hele goeie televisie.  ::ok::

De vrouwelijke Patrick Martens, ze deed me best vaak aan hem denken in naïviteit. Topkandidaten  ::rofl:: ::tandpastasmiley::
No Milk today???

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1230 Gepost op: 7-03-2013, 22:44:02 »
Mensen, wat denken wij van een afterparty?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1231 Gepost op: 7-03-2013, 22:47:28 »
Geweldige mol.  ::respect:: ::respect::
En veel theorieën hier klopten ook nog (enkel enkel dubbel dubbel, de leeuw, '82, Case, etc.).
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1232 Gepost op: 7-03-2013, 22:48:40 »
Erik Leppen, ik heb mijn vermeende negativiteit elders al eens uitgelegd. Ik probeer een rationeel tegenwicht te bieden op de positiviteit die zeker op dit forum heerst ook vanavond weer. Allereerst omdat ik de meningen die ik verkondig ook werkelijk héb, anderzijds daag ik graag mensen uit door vraagtekens te zetten bij hun gejubel over de presentator of hun molverdachte. Vaak merk ik - ook nu weer - dat die vragen niet beantwoord worden, maar dat men mij 'aanvalt' over de toon - die toch nergens werkelijk onbehoorlijk is - of de sfeer van mijn commentaar.
In dat geval vind ik het ook knap van jou dat je nu al zo goed je mening kan verwoorden. Ik ben op dit moment alleen maar blij. De evaluatie komt later nog wel een keer en natuurlijk ga ik dan nuanceren. Maar nu heerst toch een soort overwinningsroes (ook al heb ik helemaal niks overwonnen en sta ik straks onderaan in de pool maar je begrijpt het wel denk ik) :) en die overwinningsroes geldt allicht ook bij veel anderen en verklaart waarschijnlijk ook al die positiviteit hier :)

Dus, wat ik wil zeggen, het is nu feest, de analyse komt later. ;)

PS Mijn edit was inderdaad in algemeenheid.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1233 Gepost op: 7-03-2013, 22:54:31 »
Gefeliciteerd Kees ontmaskeraars!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1234 Gepost op: 7-03-2013, 23:01:12 »
De evaluatie komt later nog wel een keer en natuurlijk ga ik dan nuanceren. Maar nu heerst toch een soort overwinningsroes (ook al heb ik helemaal niks overwonnen en sta ik straks onderaan in de pool maar je begrijpt het wel denk ik) :) en die overwinningsroes geldt allicht ook bij veel anderen en verklaart waarschijnlijk ook al die positiviteit hier :)


Kijk, nu begrijp ik ook een beetje wat je bedoelt, en dat geheel zonder dat er subtiel op gehint wordt dat mijn aanwezigheid hier ongewenst is.

Laat ik maar, aangezien ik volgens de PM's van de moderators iedereen "behoorlijk op te stang aan het jagen ben", ook eens wat positieve gedachten de ether in slingeren:  Ook van mij maakt zich gedurende de 10 weken dat Wie is de Mol op televisie is een zeker enthousiasme meester dat tot nu toe slechts dit format heeft weten te bewerkstelligen. Dit seizoen keek ik - ondanks de bezwaren die ik eerder al in het midden bracht - na drie á vier jaar eindelijk weer echt uit bezieling in plaats van gewoonte, en dat is werkelijk de verdienste van de makers, die oogstrelend camerawerk, een doorwrochte montage en een genietbare kandidatengroep hebben weten te combineren tot een fantastisch reeks programma's. En dit meen ik ook nog eens oprecht.
Woosie down?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1235 Gepost op: 7-03-2013, 23:08:44 »
En prachtig om te zien dat de meeste kandidaten (met uitzondering van Janine en de finalisten) nog steeds niet vermoedden dat hij de Mol was, op 14 Februari jongstleden. Vooral Zarayda en Tania waren gobsmacked, Daniël ook trouwens.  ;D
Voor Ewout was het waarschijnlijk ook geen verrassing toen bekend werd dat Carolien de verliezend finalist was (hij had blijkbaar op Paulien gestemd toen hij eruit vloog).
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1236 Gepost op: 7-03-2013, 23:15:03 »
Citaat
Voor Ewout was het waarschijnlijk ook geen verrassing toen bekend werd dat Carolien de verliezend finalist was (hij had blijkbaar op Paulien gestemd toen hij eruit vloog).
14 februari was aflevering 7. Toen konden Daniël en Zarayda het ook nog zijn.




Edit: citaat van vorige bericht toegevoegd vanwege nieuwe pagina. Wat heb ik vandaag met toevallig bovenaan nieuwe pagina's komen met mijn posts telkens ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1237 Gepost op: 7-03-2013, 23:17:21 »
14 februari was aflevering 7. Toen konden Daniël en Zarayda het ook nog zijn.
Toen het nog tussen Paulien en Kees ging bedoel ik. En alle niet-finalisten zaten als eerste aan tafel, dus toen kon hij zien dat Daniël en Zarayda sowieso niet de mol waren.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1238 Gepost op: 7-03-2013, 23:27:32 »
Voor Ewout was het waarschijnlijk ook geen verrassing toen bekend werd dat Carolien de verliezend finalist was (hij had blijkbaar op Paulien gestemd toen hij eruit vloog).

Ja maar pas op dát moment dus, bedoel ik. Hij zei aan tafel nog dat hij en Kees nadien nog een biertje zijn gaan drinken ofzo en dat het geen moment in hem opgekomen was dat Kees de Mol was.  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1239 Gepost op: 7-03-2013, 23:42:10 »
Oh zo. Helder nu :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas