Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 95266 keer)

Offline huntelaar110

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MolFreak
Re: Aflevering 2
« Reactie #160 Gepost op: 11-01-2013, 20:34:14 »
Aflevering al teruggekeken, hints er uit gehaald maar ze stonden al allemaal onder dit topic! :P

het enige dat mij nog opviel is dat Tania veel in de biecht was, nog iemand opgevallen?

Mijn mollen:
1. Paulien - geen geld verdienen en de 'domme' kandidaat uithangen
2. Zarayda - Ook geen geld verdienen en slim sneaky spelen
3. Tania - voorgevoelletje en ook nog niet zo heel veel goed gedaan,

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 2
« Reactie #161 Gepost op: 11-01-2013, 20:41:57 »

Het enige dat mij nog opviel is dat Tania veel in de biecht was, nog iemand opgevallen?
Dat is natuurlijk omdat ze awesome is  8). Maar dat doet me ook vermoeden dat ze heel ver gaat komen want vorig jaar biechtte Liesbeth heel veel.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #162 Gepost op: 11-01-2013, 20:43:20 »
Klopt volgens de afvalleer theorie.... ::oink::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #163 Gepost op: 11-01-2013, 20:49:19 »
Mijn mollen:
1. Paulien - geen geld verdienen en de 'domme' kandidaat uithangen
2. Zarayda - Ook geen geld verdienen en slim sneaky spelen
3. Tania - voorgevoelletje en ook nog niet zo heel veel goed gedaan,

Exact mijn top 3  ::oink::
De rest heb ik al tijdelijk of helemaal uitgesloten als mol.
Dus de mol zit hierbij, zeker weten  ::ok::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #164 Gepost op: 11-01-2013, 20:57:35 »
zarayda is presentator van BNN en doet spuiten en slikken
tania is operazanger
ja ik snap wel dat je die onmogelijk uit elkaar kan halen :P

Mijn probleem is misschien dat ik van alle kandidaten alleen Paulien een beetje ken, Janine (maar alleen van de radio) en Daniël heb ik wel eens in een film ofzo gezien. De rest ken ik niet. Dus twee donkere meisjes met krullen lijken voor mij al snel op elkaar. Bovendien zijn ze een beetje hetzelfde...verbondjes sluiten, niet echt heel actief en dominant...geen geld binnenhalen, etc.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2
« Reactie #165 Gepost op: 11-01-2013, 21:37:11 »
Waarom hoeft Carolien bij de lasers alleen de laatste hindernis te nemen en niet ook de eerste? Zo lijkt het althans. Of zou ze ook voorbij hindernis één gekomen zijn en hebben ze dat niet laten zien?

(Fantastische opdracht trouwens! ::bravo::)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 2
« Reactie #166 Gepost op: 11-01-2013, 21:39:35 »
Volgens mij had ze de eerste wel genomen hoor. Iemand anders, volgens mij Zarayda zei dat ze de eerste makkelijk doorkwam omdat ze daar al heel veel informatie over hadden die ze konden doorgeven.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #167 Gepost op: 11-01-2013, 21:41:13 »
Waarom hoeft Carolien bij de lasers alleen de laatste hindernis te nemen en niet ook de eerste? Zo lijkt het althans. Of zou ze ook voorbij hindernis één gekomen zijn en hebben ze dat niet laten zien?

(Fantastische opdracht trouwens! ::bravo::)

Ze moest volgensmij ook langs de eerste, ik meen dat ze zelfs het "trucje" voor doet (met de ene hand een laser, en daarna met de andere hand daar overheen naar de volgende laser oid).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2
« Reactie #168 Gepost op: 11-01-2013, 21:42:35 »
Jullie hebben gelijk, bedankt! Ik dacht dat Carolien (biecht) het over hindernis vier had. Maar ze had het over één en de beelden erbij zien we niet.

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #169 Gepost op: 11-01-2013, 21:43:23 »
Dan zij kees dat verkeerd...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2
« Reactie #170 Gepost op: 11-01-2013, 21:46:39 »
Dan zij kees dat verkeerd...

Ik denk dat je bedoelt dat Kees tegen Janine en Daniël zei dat ze direct naar hindernis drie moesten gaan? Hij bedoelde na hindernis 1 naar hindernis 3. Dit omdat Kees het eerste luikje opende waardoor hindernis 2 niet meer hoefde.

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #171 Gepost op: 11-01-2013, 21:51:28 »
Ik denk dat je bedoelt dat Kees tegen Janine en Daniël zei dat ze direct naar hindernis drie moesten gaan? Hij bedoelde na hindernis 1 naar hindernis 3. Dit omdat Kees het eerste luikje opende waardoor hindernis 2 niet meer hoefde.

dit ja

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 2
« Reactie #172 Gepost op: 11-01-2013, 21:54:32 »

 Dus twee donkere meisjes met krullen lijken voor mij al snel op elkaar. Bovendien zijn ze een beetje hetzelfde...
Zet Zarayda en Tania eens naast elkaar, en je zult toch echt wel verschil zien. Twee nogal verschillende tinten huidskleur, twee compleet verschillende kapsels. Zarayda, die qua postuur twee keer in dat van Tania past (waarmee ik niets ten nadele van Tania bedoel.....)



Tot nu toe vind ik de opdrachten magnifiek. In de eerste aflevering al Bungee jumpen, in de tweede al een paintball-opdracht. Lekker tempo, deze serie.
De kandidaten zijn echt wel van elkaar te onderscheiden, hoor.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2
« Reactie #173 Gepost op: 11-01-2013, 21:54:50 »
dit ja

Kees doet hier dus niks verkeerd. (Hij zegt ook gewoon dat ze door de eerste wel moeten hoor ik net terug.)

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #174 Gepost op: 11-01-2013, 21:56:35 »
Ff tussendoor, als ik ga paintballen moet ik altijd een masker op enzo... als zo'n bal in je ogen komt doet dat toch wel pijn, onverantwoord van avro dit...

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 2
« Reactie #175 Gepost op: 11-01-2013, 22:00:04 »
ik bedoel dus die veldopdracht, was het nou paintball of lasergamen. Doet er in dit verband niet zo heel veel toe. Wat ik bedoel, is dat het een lekker aktieve opdracht was, met veel spektakel. En veel molmogelijkheden.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 2
« Reactie #176 Gepost op: 11-01-2013, 22:13:38 »
Het valt me op dat er erg veel overeenkomsten zijn met seizoen 4. Of te wel 10 jaar geleden.
De opdracht met de laser stralen, is eveneens gebruikt in seizoen 4:
http://www.youtube.com/watch?v=qEgPFfUfOeE#t=32m0s

Verder zien we in de teaser van aflevering 2 dat Art er kokers bij pakt, alá de zilveren kokers uit seizoen 4?
http://www.youtube.com/watch?v=qEgPFfUfOeE#t=12m40s
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 2
« Reactie #177 Gepost op: 11-01-2013, 22:18:26 »
Het valt me op dat er erg veel overeenkomsten zijn met seizoen 4. Of te wel 10 jaar geleden.
De opdracht met de laser stralen, is eveneens gebruikt in seizoen 4:
http://www.youtube.com/watch?v=qEgPFfUfOeE#t=32m0s

Verder zien we in de teaser van aflevering 2 dat Art er kokers bij pakt, alá de zilveren kokers uit seizoen 4?
http://www.youtube.com/watch?v=qEgPFfUfOeE#t=12m40s

Ligt het aan mij of staat er in de beschrijving toch echt Portugal als locatie? Dat moet toch Canada zijn?

Verder was de vergelijking mij ook opgevallen.  :)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #178 Gepost op: 11-01-2013, 22:43:35 »
Ff tussendoor, als ik ga paintballen moet ik altijd een masker op enzo... als zo'n bal in je ogen komt doet dat toch wel pijn, onverantwoord van avro dit...

Zoals ik al eerder postte, is dit inderdaad gevaarlijk. Een bal in je oog kan je zelfs blind maken aan dat oog.
klaar voor de strijd

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Aflevering 2
« Reactie #179 Gepost op: 11-01-2013, 22:46:27 »
Zoals ik al eerder postte, is dit inderdaad gevaarlijk. Een bal in je oog kan je zelfs blind maken aan dat oog.

Tevens was ik enigszins verbaasd dat ze geen beschermende 'zonne'brillen droegen bij de laser opdracht. Ook een laser kan vrij schadelijk zijn voor je oog.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!