Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 82737 keer)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #360 Gepost op: 21-02-2013, 09:55:00 »
Och bij Dennis was El Guapo Stuntteam ook een hint dus sja.  ::)
Bij één van de Vlaamse Mollen zaten er zelfs allemaal referenties aan de bijbel gekoppeld aan een pet die hij droeg, die dan op zijn achternaam sloegen.
En er zijn wel ergere hints geweest in het verleden. Die 'AJ' op de gokautomaat vorig jaar, of de geit in de bus bijvoorbeeld.  ::rofl::
ja ik weet het  ::rofl::

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #361 Gepost op: 21-02-2013, 18:27:37 »
De El Guapo Stuntteam vind ik een stuk minder vergezocht, hoor! Over die andere hints ga ik het maar niet hebben. :-)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 7
« Reactie #362 Gepost op: 21-02-2013, 19:26:40 »
Na vorige aflevering blijf ik toch nog altijd bij Kees als Mol. Hij heeft echt die air van een Mol over zich, hij komt nogal zelfzeker over. Té zelfzeker als je het mij vraagt.

Hij stuurt de uitkomst van de opdracht bij waar nodig. Neem nu dat voorval met die gevonden koker. Dat hij toevallig die koker vindt geloof ik niet, hij probeerde hierdoor verwarring in de groep te zaaien. Hierdoor gingen ze als een gek zoeken naar andere kokers maar die waren er natuurlijk niet. Hij geeft de groep hiermee de gelegenheid om toch nog iets te verdienen terwijl hij weet dat ze die waarschijnlijk nooit gaan vinden. Resultaat: groep koopt koker = geld uit de pot, ontwikkelde foto = minimaal bedrag in de pot. Kees is de held. Kees heeft nog steeds stevig de touwtjes in handen.

Zarayda staat een trapje lager en verwacht ik nu in de finale. Alleen al om het feit dat ze ondertussen in de schijnwerpers staat bij zowat iedereen als mogelijke Mol. Maar ze doet toch echt wel verdachte dingen. Waarom maakt ze nu ook weer die twee kokers open. Hoe stom van haar. Dat was ook het enige teleurstellende aan die opdracht voor mij, dat er alleen maar geld te verdienen was met dat fotopapier, ik verwachtte op de een of andere manier dat ze door die foto's te ontwikkelen een glimp van de Mol kregen te zien. In de vorm van een hint, een puzzelstuk, ... had ik veel sjieker gevonden.

Paulien daarentegen lijkt voor mij althans een kanshebster op de winst. Carolien, haar vertrouwelinge lijkt niet zo zeker van haar zaak als Paulien. Zij zou zomaar nog een last-minute switch kunnen gaan maken naar Zarayda aan haar aarzelende uitleg te horen bij de laatste test.

En ja, wat Daniel overkomen is is het ergste wat er kan gebeuren als je meedoet aan WIDM. Een virtuele finaleplaats en dan een rood scherm krijgen. Brrrr, de nachtmerrie van elke kandidaat. Toen Daniël zijn verdachten ging opsommen, dat deed hij al een paar keer, wist ik hoe laat het was. In deze fase moet je echt niet meer zoveel potentiële mollen op je lijstje hebben staan. Als later zou blijken dat het toch Kees is die hem belazerd heeft moet hem dat toch zuur vallen. Zo belazerd door iemand die je blindelings vertrouwde.

Zalig van de Mol trouwens, zonder pardon zijn info delen. Een heel contrast met vorig jaar, want toen lag het allemaal toch net een tikkeltje anders. Hè AM. :P ;)

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #363 Gepost op: 21-02-2013, 19:28:46 »
Ik vond deze aflevering vorige week echt de leukste tot nog toe van dit seizoen! ::ok::
Eerst dat super zenuwslopende spelletje met die blokjes voor de vrijstelling en vervolgens nog die supervette opdracht met de lasergun! ::bravo::

Het is denk ik al eens gemeld door iemand anders hier in dit topic (vind het ff niet meteen terug) maar toen bleek dat Daniel afviel dacht ik ook meteen: nu moet Kees echt wel de mol zijn aangezien Daniël de enige was die in zijn test niet op Kees inzette...
(Geen verassing overigens voor mij aangezien ik al van bij het begin op Kees zit :P)
Het verwonderde mij dus ook niet zo dat hij afviel aangezien hij er al een aantal weken overtuigd van leek dat de mol een vrouw is...

"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #364 Gepost op: 25-02-2013, 19:18:16 »
Zou het niet gewoon zo zijn dat bij de vrijstellingverdedigopdracht iedereen heel snel af was, maar dat ze het niet aan Carolien (en Kees) hebben verteld dat ze af waren, om de opdracht interessant te houden?
...óf niet!

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #365 Gepost op: 25-02-2013, 21:44:43 »
Zou het niet gewoon zo zijn dat bij de vrijstellingverdedigopdracht iedereen heel snel af was, maar dat ze het niet aan Carolien (en Kees) hebben verteld dat ze af waren, om de opdracht interessant te houden?
Hoe kunnen de kandidaten weten dat ze af zijn? Krijgen ze dan een geluid of lichtflitsen in hun pak?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #366 Gepost op: 25-02-2013, 21:59:50 »
Hoe kunnen de kandidaten weten dat ze af zijn? Krijgen ze dan een geluid of lichtflitsen in hun pak?
Als het goed is wel, maar blijkbaar merk je dat niet altijd (bron: Arjen in de MolTalk)
...óf niet!