Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 109495 keer)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #460 Gepost op: 28-02-2013, 13:53:53 »

Zelf dacht ik aan een verwijzing naar het telefoonalfabet waarbij de C staat voor....... ::rofl::


 ::rofl:: maar dan hadden ze wel een gehoornde man afgebeeld hihihi

Offline needemeu

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #461 Gepost op: 28-02-2013, 18:09:34 »
Paulien is het meest verdacht op de AVRO site, die is het dus niet.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: Aflevering 8
« Reactie #462 Gepost op: 28-02-2013, 18:57:20 »
Ik heb het woord "ova" op wikipedia gevonden als "Kasi/township slang" voor "praten" (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_South_African_slang_words). Geen idee waarom ze slang gebruiken op zo'n alfabetposter, maar als dat het simpelste woord is met een O voor die kinderen kan ik me er iets bij voorstellen.

heel goed gevonden, ik heb hem toegevoegd aan mijn lijstje
Ik kan er verder ook niets in vinden, maar deel hier mijn lijstje

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #463 Gepost op: 28-02-2013, 19:38:08 »
Op de Facebookpagina van Nederland 1 staat: "Vanavond is de finale van Wie is de Mol? en zie je wie de winnaar is. Zal Kees er met het geld vandoor gaan?"

Met daaronder een foto van Kees.

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: Aflevering 8
« Reactie #464 Gepost op: 28-02-2013, 19:58:48 »
Paulien is het meest verdacht op de AVRO site, die is het dus niet.
precies, zo werkt het. Vorige keer werd Zarayda even verdacht gemaakt.

In mijn Case-tunnel, die 100% is, nog dit (weet niet of t al eerder gepost is.)
Carlien en hij moeten foto's nemen. Van een auto? Stelt Carolien voor .
Case brengt het snel op iets anders, en ze fotograferen bijv een oma.

Car in Zullu is Egar of ecar
oma in zullu was dat veel moeilijkere woord, met Bona erin en zo.
En ik dacht, maar ik weet het woord niet meer, dat Case nog een keer een woord 'overrulede'

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #465 Gepost op: 28-02-2013, 20:02:39 »
In mijn Case-tunnel, die 100% is, nog dit (weet niet of t al eerder gepost is.)
Carlien en hij moeten foto's nemen. Van een auto? Stelt Carolien voor .
Case brengt het snel op iets anders, en ze fotograferen bijv een oma.

Car in Zullu is Egar of ecar
oma in zullu was dat veel moeilijkere woord, met Bona erin en zo.

Je bent in de war met oma Bona die in een kudde naar de televisie kijkt. Oma is "you go girl!" :P

En ik dacht, maar ik weet het woord niet meer, dat Case nog een keer een woord 'overrulede'

Klopt. Carolien zegt tafel, Kees zegt boom.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 8
« Reactie #466 Gepost op: 28-02-2013, 20:29:25 »
Ben vreselijk laat met mijn reactie, had me nog zo voorgenomen deze week wat meer te posten maar het is er weer niet van gekomen. Tja wat kan ik nog toevoegen aan de discussie. Vind het heel spijtig dat Zarayda nog plaats heeft moeten ruimen voor die spannende finale. Maarja als je op dit moment Kees het meest vertrouwt van de hele groep dan mag je waarschijnlijk terecht je koffers pakken.

Het wordt nu echt wel duidelijk dat de twee dames samenspannen en Kees verdenken. Ik vermoed dat we weer een winnaar en verliezer hebben die op dezelfde Mol zitten. Ik denk niet dat de Mol in deze fase van het spel nog in een verbond gaat zitten. Het zou wel eens wat anders zijn en supergrappig maar denk ook wel riskant.

Carolien, die maakte dan weer haar imago van player helemaal waar. Zarayda nog finaal zand in de ogen kunnen strooien. Allez zeg, daar trap je toch niet in! Maar je moet het maar doen, die Carolien is een zeer gehaaide kandidate. Die winnaarsmentaliteit heeft ze al sinds het begin, toen dacht ik dat het misschien wel een goeie tactiek voor een Mol zou kunnen zijn maar nu zie ik gewoon de rasechte kandidate in haar.

Paulien deed goed haar best. Ik begin door te krijgen waarom ze soms zo geheimzinnig overkomt. Zij is continu aan het observeren wat er in de groep gebeurt. En ja dan sla je soms missers, een paar afleveringen geleden bracht ze niets in de pot maar nu zie ik haar toch haar best doen.

Dankzij de dames kwam er dan ook een smak geld bij de vorige aflevering. Onze 'Evil Kees' kon er helaas niets meer aan veranderen. Als hij echt de Mol blijkt te zijn, vind ik het wel ergens wel spijtig dat hij niet meer heeft geprobeerd te laten mislukken. In deze aflevering kon toch echt meer gemold worden. Vagere foto's maken, de juiste auto wegsturen ... gelukkig ging die andere opdracht nog mis, anders was het toch een fiasco voor onze Mol. >:D

PS Wat gaat Zarayda zich tijdens de ontknoping doodschamen dat zij Kees door en door vertrouwde. ::schaam:: ;D Chapeau aan Kees als hij haar echt zo hard om de tuin heeft kunnen leiden.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 28-02-2013, 20:31:56 door FenikXIII »

Offline muppetlientje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #467 Gepost op: 28-02-2013, 20:36:51 »
Nog heeel even en dan is wie is mol alweer bijna voorbij. Heb erg zin in deze aflevering!! Zo nieuwesgierig welke theorien van deze site nu kloppen. Geniet ervan allemaal! Nog even en we moeten weer een jaar wachten