Poll

Wie is de Mol?

Sofie van den Enk
18 (14.8%)
Susan Visser
89 (73%)
Freek Bartels
15 (12.3%)

Totaal aantal stemmen: 122

Auteur Topic: [POLL] Wie is de Mol?  (gelezen 182720 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #100 Gepost op: 4-01-2014, 21:25:37 »
Na aflevering 1 kies ik lekker dwars voor Tygo. Ondanks dat ie zo'n opvallende figuur is en al door veel kandidaten bij de test als verdachte is genoemd. Maar ik denk dat dat nog wel kan gaan afzwakken als de kandidaten minder op hem gaan letten omdat "Tygo gewoon Tygo is". Die in zijn gedrevenheid wel lekker fouten kan blijven maken. Zoals toch gewoon een agent in het Engels aanspreken. En toch gewoon op de sleutelpositie in de schijnwerpers de opdracht naar zijn hand zetten. Met sabotages waar dat nodig is en fanatieke kandidatenacties waar dat kan.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #101 Gepost op: 4-01-2014, 21:32:08 »
Na het zien van de aflevering ging ik eerst voor Owen (schot-voor-de-boeg-mol) of Susan.

Maar na nog eens terugkijken blijf ik juist hangen bij Freek en Jan Willem. Die twee ga ik verder in de gaten houden! ::vergroot::
Tell me what your telescope says

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #102 Gepost op: 4-01-2014, 21:40:00 »
Iemand denkt dat gedoe met die cijfers en die letters op de fabrieksraam uitgedokterd te hebben. even kijken bij overige hints op widm.nl!

Offline Justaperson

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #103 Gepost op: 5-01-2014, 01:33:43 »
Ik heb op dit moment nog 100000 ideeën, maar ik zal een top 9 verzinnen.

1. Freek
2. Owen
3. Susan
4. Jan-Willem
5. Aaf
---------------
6. Sofie
7. Daphne
8. Tygo
9. Jennifer

Een echt goede tedenatie heb ik niet, maar hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik Freek verdenk. Ik denk eigenlijk wel een mannelijke mol, want ik heb nog niet echt een vrouw iets molligs zien doen waardoor ik echt ging twijfelen.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #104 Gepost op: 5-01-2014, 12:01:41 »
1. Freek

Ik heb ook Freek op no. 1

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #105 Gepost op: 5-01-2014, 12:24:41 »
Na aflevering 1 kies ik lekker dwars voor Tygo.
Ja dappere keuze! Ik vermoed dat hij heel veel verdenkingen van het grote publiek krijgt en het alleen daarom al niet is. Maar zo'n mol zou ik wel enorm leuk vinden, hij zou George naar de kroon steken  ::oink::.

Ik zoek het altijd meer in de verkrampte mensen, die anders zijn dan normaal. Het voordeel dit seizoen is dat het echt heel bekende Nederlanders zijn dus ik ken ze allemaal best goed. Bijv. Aaf is echt haar pure zelf dus kan nooit de mol zijn, net als Daphne en ook Owen zie ik niks vreemds doen.

Susan oogt mij het meest verkrampt, Freek en Jan-Willem ken ik wat minder maar reageren ook secundair. Die 3 verdenk ik dus het meest.

Tygo, Sofie en Jennifer zie ik telkens enorm primair reageren dus lijken me echt de mol niet.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Luke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #106 Gepost op: 5-01-2014, 12:38:41 »
1. Jennifer (verdenk ik 95%)
2. Jan-Willem (verdenkt ik 4%)
3. Tygo (verdenk ik 0.3%)
4. Aaf (verdenk ik 0.2%)
5. Owen (verdenk ik 0.1%)
6. Freek (verdenk ik 0.1%)
7. Sofie (verdenk ik 0.1%)
8. Susan (verdenk ik 0.1%)
9. Daphne (verdenk ik 0.1%)
10. Maurice (verdenk ik 0.0%)

Ik zie een tunnelvisie komen  :P
« Laatst bewerkt op: 5-01-2014, 18:12:44 door Luke »

anoniem 24971

  • Gast
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #107 Gepost op: 5-01-2014, 12:43:46 »
Ik heb een vermoeden dat het dit jaar een man is. Met name Owen, Tygo en Jan-Willem vind ik erg verdacht.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #108 Gepost op: 5-01-2014, 14:02:46 »
Susan oogt mij het meest verkrampt,

... de Mol zal echter geen multi-indicator surprise reflex hebben op zijn/haar groene scherm (en ook nog van anderen: te lieve Mol!?)... ook vallen haar emoties en reacties de hele aflevering lang in eenzelfde patroon... #bevestiging #kandidate
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #109 Gepost op: 5-01-2014, 14:47:09 »
geen multi-indicator surprise reflex
Ik ben ook wel van haar af als mol aangezien ze juist zo wordt neergezet als zijnde de mol door de regie. Ik weet nog dat ze 1 van de eerste bekendgemaakte kandidaten was en haar opwachting maakte op RTL4 met Jennifer geloof ik, of Aaf, en toen leek ze me ook totaal de mol niet.

Ik heb alleen een Isabelle-achtig geluidje in mijn achterhoofd van "het zal toch niet die dekselse Marc-Marie zijn" (maar dan dus bij Susan). Omdat het er dan te dik op heeft gelegen.

Dus we zijn het wel eens, het is vast Jan-Willem of Freek... je moet alleen die multi-indicator nog even zien bij Aaf en Owen ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #110 Gepost op: 5-01-2014, 14:49:34 »
... de Mol zal echter geen multi-indicator surprise reflex hebben op zijn/haar groene scherm (en ook nog van anderen: te lieve Mol!?)... ook vallen haar emoties en reacties de hele aflevering lang in eenzelfde patroon... #bevestiging #kandidate

In welke minuut, welke seconde zie jij de multi-indicator surprise reflex? Ben ik wel benieuwd naar. Ik ben geen expert op gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal, maar ik ben wel benieuwd naar de context eromheen..  :)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #111 Gepost op: 5-01-2014, 15:27:19 »
Jan-Willem Roodbeen. Ik ben bang dat hij eerst moet afvallen voordat ik weer op andere gedachten gebracht kan worden. :P

idem.  ::tandpastasmiley::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #112 Gepost op: 5-01-2014, 15:35:14 »
idem.  ::tandpastasmiley::
Ik denk ook wel dat hij het meest waarschijnlijk is, met name door de randzaken. Zoals Freek die dan met vertrouwenspersoon en al bij Moltalk gaat zitten, dat doet een mol gewoon niet. Of niet bij de perspresentatie zijn. Of enorm veel tweeten, dat doet een mol ook niet.

Het klopt allemaal bij JW, hij zit enorm in de luwte, heeft nergens in de aanloop promotie gemaakt (zoals bijv. Aaf en Susan wel) en er zijn ook al wat fijne dingetjes die je in de laatste aflevering kan verwachten als hij de mol is: Maurice die hem hardop verwijt hoe slecht hij de 1e opdracht heeft gedaan (Art vraagt: je wist wie de mol was, waarom vul je er niks op in?), en in de 2e opdracht Daphne onder wiens ogen hij MOL seint en krediet ophaalt door 4 te roepen als de opdracht toch al verknald is, en Daphne die dan excuses aan de mol biecht (pact met de mol).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #113 Gepost op: 5-01-2014, 15:39:21 »
Ik heb gestemd op Sofie, maar zit nog net niet in een tunnel  ::trots::
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #114 Gepost op: 5-01-2014, 15:42:03 »

Dus we zijn het wel eens, het is vast Jan-Willem of Freek... je moet alleen die multi-indicator nog even zien bij Aaf en Owen ::rofl::

Owen of Jan-Willem...  Aaf en Freek staan inmiddels ook al op mijn 'twijfel-lijstje'...  Tygo is een soort joker   ::rofl::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #115 Gepost op: 5-01-2014, 16:04:09 »
Owen of Jan-Willem...  Aaf en Freek staan inmiddels ook al op mijn 'twijfel-lijstje'...  Tygo is een soort joker   ::rofl::
Is jou twijfel-lijstje kandidaten die het zouden kunnen zijn of kandidaten waarvan je op het punt staat ze weg te strepen. Deze vraag gezien de methodiek die je normaal volgt. Of zijn Susan & Sofie (als ik je post goed gevolgd heb) de enigen die na aflevering 1 een streep door de naam hebben?

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #116 Gepost op: 5-01-2014, 16:42:31 »
Ik verdenk Jan-Willem, Jennifer en Aaf, in die volgorde.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #117 Gepost op: 5-01-2014, 16:46:24 »
Toch ook maar Jan-Willem, maar de collectieve tunnel bevalt me niet. Toch m'n schot voor de boeg Aaf ook nog maar in de gaten houden.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #118 Gepost op: 5-01-2014, 16:53:06 »
Toch ook maar Jan-Willem, maar de collectieve tunnel bevalt me niet. Toch m'n schot voor de boeg Aaf ook nog maar in de gaten houden.

Die collectieve tunnel belooft ook niet veel goeds inderdaad, al valt het nog wel mee. De poll van dit topic geef 13 procent aan voor Jan-Willem, dat valt mee. Opvallend is het verschil met de officiële website van Wie is de Mol: daar wordt hij ook niet het meest verdacht, maar worden Sofie en Aaf relatief heel weinig verdacht, een stuk minder dan hier. Ik ben benieuwd hoe die percentages gaan schommelen na donderdag aanstaande. (Ik vind het overigens jammer dat de kans dat Tygo de Mol is zo klein is... alleen al op gedrag en karakter iemand af kunnen schrijven, zonde... al is niets wat het lijkt ;)).

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #119 Gepost op: 5-01-2014, 17:07:47 »
Is jou twijfel-lijstje kandidaten die het zouden kunnen zijn of kandidaten waarvan je op het punt staat ze weg te strepen.

Op mijn twijfel-lijstje staan de deelnemers over wie ik twijfels heb of ze de Mol zijn, maar waarbij mijn argumentatie blijft hangen op indruk en interpretatie.
Facial expression, body language, context, interpretation!