Auteur Topic: WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 327775 keer)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #420 Gepost op: 11-03-2014, 15:11:34 »
Ik snap niet helemaal wat je wilt lightman. Je kunt toch gewoon plaatjes attachen hier op het forum, dan komen ze ook gewoon onder je bericht? Als je ze in de tekst wilt invoegen kan dat inderdaad met een direct link, maar dat ondersteunen bijna alle plaatjes-upload-sites toch gewoon?

Foto's in een spoiler. Ik kom er ondertussen wel uit.   ;D
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #421 Gepost op: 11-03-2014, 15:42:21 »
Ik ben benieuwd naar je theorie lightman  ::ok::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #422 Gepost op: 13-03-2014, 14:49:02 »
Het is wel even gek als je Susan Visser en Tygo Gernandt in een portiek van één van de negen straatjes in Amsterdam heftig ziet vrijen. Susan heeft de dag erna allemaal striemen in haar hals. Wat blijkt? Tygo is nogal gek op wurgseks :o.
Dit alles is te zien in de film Hartenstraat waar nog meer ex-deelnemers van Wie is de Mol in spelen. Zelfs de regisseuse is bekend van Wie is de Mol (Sanne Vogel).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #423 Gepost op: 13-03-2014, 20:11:06 »
Ja lap, Nederland 1 is bij mij ineens zwart wit. Hopelijk geen kleurenhint in de finale.

(Of ik moet het online gaan kijken maar dat zal halverwege wel vastlopen.)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #424 Gepost op: 13-03-2014, 22:46:01 »
Gelukkig weet ik op zwarte donderdag nog wel een lollig (doch weemoedig) filmpje uit het archief te vissen
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #425 Gepost op: 14-03-2014, 12:57:27 »
Ben wel blij dat die blog geen gelijk heeft gekregen over Sofie en haar twittergedrag trouwens  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline mol24

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #426 Gepost op: 14-03-2014, 19:09:43 »
Ben ik trouwens de enige die het heel leuk vind, dat we weer een vrouwelijke Mol hebben dit jaar?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #427 Gepost op: 14-03-2014, 19:37:53 »
Ben ik trouwens de enige die het heel leuk vind, dat we weer een vrouwelijke Mol hebben dit jaar?

Ehm, ik weet het niet, maar op de een of andere manier vind ik mannelijke mollen altijd leuker dan de vrouwelijke. Ik kan me ook veel meer leuke mannelijke mollen bedenken. Geen idee waarom eigenlijk!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #428 Gepost op: 14-03-2014, 20:05:35 »
Ik had man leuker gevonden omdat het dan 7 vrouwen 7 mannen stond

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #429 Gepost op: 14-03-2014, 20:25:21 »
Ehm, ik weet het niet, maar op de een of andere manier vind ik mannelijke mollen altijd leuker dan de vrouwelijke. Ik kan me ook veel meer leuke mannelijke mollen bedenken. Geen idee waarom eigenlijk!
Mee eens, komt misschien ook omdat de leukste mollen tot nu toe vooral mannen waren (George, Dennis, Kees) en van de vrouwen alleen Milouska. Ook naar mijn mening de slechtste mollen waren vrouw (Anne-Marie en Kim. Jon was ook niet fantastisch maar nog wel beter dan die twee.

Offline mol24

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #430 Gepost op: 14-03-2014, 20:33:24 »
Leuk om te lezen dat jullie juist blijer zijn met een mannelijke Mol. Ik denk zelf dat ik een vrouwelijke Mol om een of andere reden verrassender vind (ook geen idee waarom? ;)).

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #431 Gepost op: 14-03-2014, 20:41:55 »
Ik zit te googlen en kom bij toeval op de 3FM site over een item over Serious Request waar Sofie en Susan een zwarte vrijstelling kwamen veilen ... was dus geen toeval dat het juist die twee waren die langskwamen....

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #432 Gepost op: 14-03-2014, 21:22:06 »
Ik zit te googlen en kom bij toeval op de 3FM site over een item over Serious Request waar Sofie en Susan een zwarte vrijstelling kwamen veilen ... was dus geen toeval dat het juist die twee waren die langskwamen....

Op het eind van het stukje vraagt Sofie of Susan nog weet wie de Mol was. Susan voert dan een toneelstukje op alsof ze het vergeten is. Waarschijnlijk was dit bij mij onbewust de eerste voorzichtige streep door Susan als Mol met de gedachte dat de Mol niet zo in the picture wordt gezet. Een gedachte die me dit jaar niet voor de finale op het goede spoor bracht. Vanaf aflevering 5 lag Mol Susan er gewoon erg dik bovenop. Vind ik dat heel erg? Eigenlijk niet, want met WIDM weet je het gewoon nooit. De ene keer wordt de Mol in de luwte gehouden, de andere keer niet.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #433 Gepost op: 19-03-2014, 02:04:56 »
Even iets wat saai is wellicht,
 maar 'k moet het nu echt ff kwijt:

M.b.t de discussie wel of geen bekende Nederlanders in WIDM:

Feit is dat het imho niet een juiste aanname is dat BN'ers per def. meer geld verdienen dan onbekende Nl'ers (wat ik veelvuldig lees, al jaren).
Há, laat onbekende CEO's uit de zorg mee doen! Geld zat. Ooops, sorry. Morgen stemmen mensen:-X

Zeker in tijden van crisis is het maar afwachten of iemand naar bijvoorbeeld je toneelproductie komt kijken omdat de prijzen te hoog zijn geworden,
en men er simpelweg geen geld meer voor heeft.
Hoeveel producties zijn er de laatste jaren niet voortijdig stop-gezet?
En maar afwachten of je wordt gevraagd voor een nieuwe rol (vanuit je uitkeringspositie).
Wil iemand je boek nog kopen?
Tijdschriften op de schop, daar ga je als columnist.
Bekende Nederlanders zouden minder hun best doen...want geld zat?
Het gaat om het spel!

Ok, als Matthijs van Nieuwkerk of Paul de Leeuw mee gaan doen (laatste lijkt me een zalig idee) weet je helemaal zeker dat geld geen motief zal zijn.  Beter ;)

Maar dat is het imho sowieso niet.
Het is een eer en een zeer indrukwekkende ervaring om mee te doen, dat hoor je van iedereen.
Menigeen geniet van al het moois, de vriendschappen in zo'n korte tijd,
de omgeving, de spanning, de indrukken, het spel.
Het gáát om het spel, de Mol achterhalen, niet om het geld.
Mensen met elkaar die het spel spelen, ongeacht status, geld of wat dan ook.
Als je nu het spel zou spelen met onbekende Nederlanders zou men ook meer (als kandidaat) mol-acties laten zien. Want het spel is geëvolueerd, iedereen zal verdenkingen op zich willen verkrijgen. Iedereen wil winnen, behalve de Mol, "die gaat nooit naar huis", aldus Art (echt wel :)), maar wint nooit...

Junges, het spel is veranderd door de jaren heen, met of zonder BN'ers, maakt niet uit denk ik.
Mét BN'ers spreekt de meeste kijkers meer aan.

Ik las ergens over de optie om het prijzengeld omhoog te krikken naar een ton (?).
Dat is belastinggeld mijn beste.
Dat kun je niet maken in tijden van recessie.
En is ook zó niet nodig!
Als de pot €500 zou zijn zou het ook in orde zijn.
En doen de kandidaten evengoed hun best.
Het gaat om het (magnifieke) spel, niet om de knikkers.

Bekende of onbekende Nederlanders...
Het gaat om 9 kandidaten en 1 Mol.
En juist dát spel!



*moest ff*

Omnia vincit amor

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #434 Gepost op: 19-03-2014, 07:28:40 »
Ik heb vannacht echt een vreselijke nachtmerrie gehad. Een enge man in zwart gewaad sprak me aan terwijl ik naar Susan wees, Sofie bleek de mol te zijn, ze sprong op in vreugde, bah kunnen die nachtmerries stoppen aub. Misschien een teken van het hiernamaals maar ik vind m'n interne stem belangrijker dan die misleidende signalen/nachtmerrie dus blijf alnog op Susan! Zelfs die nachtmerrie brengt me er niet uit!

 ::rofl::
Wat een nare nachtmerrie idd! Sofie de mol, he bah!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #435 Gepost op: 19-03-2014, 09:04:46 »
Ik heb vannacht echt een vreselijke nachtmerrie gehad. Een enge man in zwart gewaad sprak me aan terwijl ik naar Susan wees, Sofie bleek de mol te zijn, ze sprong op in vreugde, bah kunnen die nachtmerries stoppen aub. Misschien een teken van het hiernamaals maar ik vind m'n interne stem belangrijker dan die misleidende signalen/nachtmerrie dus blijf alnog op Susan! Zelfs die nachtmerrie brengt me er niet uit!
Ik heb dat altijd andersom :P dan komt een of ander wazig figuur zeggen dat ik op Susan moet stemmen en dan komt ineens, uit een van de nissen van die tunnel Aaf aan op haar paard en galoppeert naar me toe en roept nee, niet luisteren want het is Sofieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  ::rofl::

Sorry moest effe :D

Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #436 Gepost op: 19-03-2014, 09:08:18 »
Ik ben het met loebas eens. Men denkt vaak dat ze heel veel verdienen maar dat is zeker een misvatting. Sterker nog een aantal bn-ers krijgen het geld. Die doen er zelf niets voor behalve een aantal keer in een praat programma komen om hun mening te verkondigen. Dat heeft met de status van hun te maken op dat moment. Dat geld echter niet voor iedere bn-er zo laat ik dat voorop stellen. En het begrip bn-er is heel ruim genomen. Sommige zou je sbn-er kunnen noemen. Semi bekende Nederlander. Als je kijkt naar de voorgaande series dan zou je tania mee kunnen nemen. Of Paulien. En deze serie Aaf en JW. Of uit 2012 marion pauw (ofzo) en hadewych. Dat je ze nu echt kent is door widm. Dan let je er ook op. En dat is naast het spel waarom velen eraan mee willen doen uit de bn-er vijver. Je krijgt er toch meer bekendheid en dus werk mee. Ook meer aanzien. En dat wil je niet omdat je al veel geld heb en al binnen ben.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #437 Gepost op: 19-03-2014, 23:07:25 »
Ik kwam vandaag voor het eerst zo'n molcontainer tegen op de weg!  Dat gaf me meteen een WIDM gevoel!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #438 Gepost op: 20-03-2014, 00:45:13 »
Ben ik trouwens de enige die het heel leuk vind, dat we weer een vrouwelijke Mol hebben dit jaar?

De eerste goede vrouwelijke mol moet nog komen. En ik ben bang dat zowel Susan als Sofie dat niet zullen zijn. Blijkbaar is het molschap vooral voor mannen weggelegd.

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #439 Gepost op: 20-03-2014, 00:55:37 »
De eerste goede vrouwelijke mol moet nog komen. En ik ben bang dat zowel Susan als Sofie dat niet zullen zijn. Blijkbaar is het molschap vooral voor mannen weggelegd.

vond anders veel vrouwen erg goed als mol, Deborah, Milouska, Elise en Inge zelfs uitstekend
Yvon, Kim en AM wat minder
denk dat het geen toeval is dat er meer vrouwen dan mannen mol zijn geweest...