Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk  (gelezen 254690 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #100 Gepost op: 15-01-2014, 21:49:18 »
Maar als hij deels op Sofie zat en Sofie was de mol, dan zou hij niet nu al af zijn gevallen.
Owen zei dat hij hoofdzakelijk op één persoon had ingezet en dat was blijkbaar niet Sofie.


Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #101 Gepost op: 16-01-2014, 21:47:33 »
Sofie roeide helemaal niet mee!!! Had een uiterst handige positie in de boot, niemand die haar goed kon zien... ze vrat geen moer uit hahaha. Verdacht hoor!!
I got that tunnel vision going through my  head

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #102 Gepost op: 16-01-2014, 21:48:31 »
Sofie roeide helemaal niet mee!!! Had een uiterst handige positie in de boot, niemand die haar goed kon zien... ze vrat geen moer uit hahaha. Verdacht hoor!!

Had Aaf niet als enige goed zicht op heel de boot?
klaar voor de strijd

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #103 Gepost op: 16-01-2014, 21:49:39 »
Sophie is nog steeds mijn nummer 2, wauw wat doet ze vreemd ::rofl::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #104 Gepost op: 16-01-2014, 21:51:37 »
Had Aaf niet als enige goed zicht op heel de boot?
Jazeker, Aaf is mijn nr 1 als mol en na vanavond Sofie op 2... Aaf heeft er denk ik niet goed op gelet... Sofie deed of ze meedeed maar ze deed niks!!
I got that tunnel vision going through my  head

Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #105 Gepost op: 16-01-2014, 21:52:24 »
Sofie roeide helemaal niet mee!!! Had een uiterst handige positie in de boot, niemand die haar goed kon zien... ze vrat geen moer uit hahaha. Verdacht hoor!!
Aaf zeker

Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #106 Gepost op: 16-01-2014, 22:11:34 »
Sofie heeft best wel wat acties in huis, maar of het nu mol acties zijn of niet.

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #107 Gepost op: 16-01-2014, 22:14:07 »
Sofie heeft best wel wat acties in huis, maar of het nu mol acties zijn of niet.

Ze maakt zichzelf wel erg verdacht. Zeker met dat geld in de enveloppen. Volgens mij wil de mol niet dat velen hem/haar nu al erg verdenken. Dat is bij Sofie wel het geval..

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #108 Gepost op: 16-01-2014, 23:12:30 »
Goed punt. Met hetversturen van geld tegen het idee van Aaf en Tygo in om dat samen te doen trek je wel aandacht. En in WIDM gaat aandacht vaak samen op met verdenking. Daarnaast, nu sommige forummers mij hebben laten weten dat ik het eerst verkeerd begreep, begrijp ik nu dat geld dat verkeerd wordt opgestuurd niet verloren gaat, en volgens mij zou de mol er dan baat bij hebben om het geld überhaupt niet te versturen.

Dat pleit dus tegen Sofie (en Freek).
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #109 Gepost op: 16-01-2014, 23:33:29 »
Ze begint voor mij een beetje de Art van het seizoen te worden. Too obvious en met die enveloppen versturen, dat pleit eerder tegen haar als Mol dan voor, gezien de roei en gokopdracht die nu alleen roeiopdracht werd...
🜃

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #110 Gepost op: 16-01-2014, 23:42:00 »
Ik begraaf mezelf denk ik nu al te diep in het Sofie-tunneltje.. Neppig gedrag, behoorlijk molse acties. Zoals vandaag inderdaad het niet meeroeien! Lijkt me niet gek als Aaf het niet door heeft, maar Sofie doet duidelijk weinig tot niets, en als ze meeroeit lijkt haar peddel/spaan (wat is het in dit geval..?) nog geen 5 centimeter in het water te zitten. En dat voor een roeiexpert! Daarnaast ook nog het geld verzenden met Freek, je kunt het niet mols noemen, maar al met al vind ik het best een doordachte actie.
Verder heb ik ook het idee dat de titelhints op haar wijzen, puur qua vormgeving. In de eerdere titels 'Schijnbeweging' en 'Vindingrijk' leken de S en V een ander lettertype. Deze aflevering 'een zware Keuze', lijkt de K iets anders dan de rest. Hierbij een printscreen, iemand die het met me eens is? Deze letters zouden (over 10 afleveringen) bijvoorbeeld Sofie Vd enK kunnen vormen (de hoofdletters zijn de al aanwezige letters).

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #111 Gepost op: 16-01-2014, 23:55:12 »
In de eerdere titels 'Schijnbeweging' en 'Vindingrijk' leken de S en V een ander lettertype. Deze aflevering 'een zware Keuze', lijkt de K iets anders dan de rest. Hierbij een printscreen, iemand die het met me eens is?
Alleen de S was een ander lettertype, met de V en de K is niks mis.
The British are not impressed.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #112 Gepost op: 16-01-2014, 23:58:26 »
Ik krijg de indruk dat Sofie heel goed door heeft dat ze verdacht wordt en dat ze daar heel handig gebruik van maakt.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #113 Gepost op: 17-01-2014, 00:19:36 »
Als Sofie spreekt in voice-over zie je een M in beeld. Die gele M idd. duidelijk.
Maar dit zal toch geen hint meer zijn; anno 2014?

*Ik ga in de herhaling nu*

Edit: 03.32 (uitz. gemist).
« Laatst bewerkt op: 17-01-2014, 01:15:29 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #114 Gepost op: 17-01-2014, 00:24:22 »
Dat denk ik ook. Ze had trouwens voor mij 3 onmolse gedragingen:

3. Aanname: de mol wil geen afvaller bij de test. Dan moet je als mol niet naast Susan gaan zitten maar naast de persoon die rood zou krijgen. Zo vergroot je de kans op geen afvaller. Sofie naast Susan is dan onmols.



Eerlijk gezegd denk ik dat deze executie ideaal was om iedereen door te laten gaan, in die zin dat ieder scherm gewoon groen kon worden, zelfs als iemand de slechtste in de test was. Het maakte m.i. niet uit voor de mol. Maar dit hoort in een ander topic.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #115 Gepost op: 17-01-2014, 00:28:38 »
Ik krijg de indruk dat Sofie heel goed door heeft dat ze verdacht wordt en dat ze daar heel handig gebruik van maakt.

Precies! Sofie is gewoon een heel slimme kandidaat. Ze zou best wel eens de finale kunnen halen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MoleShowdown

  • Forumlid
  • Pilipinas
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #116 Gepost op: 17-01-2014, 00:58:14 »
Precies! Sofie is gewoon een heel slimme kandidaat. Ze zou best wel eens de finale kunnen halen.
Moet ze wel een idee hebben van wie de mol is…  ;)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #117 Gepost op: 17-01-2014, 01:22:52 »
Klopt, maar als ze dat niet zou hebben, dan was ze toch niet zo slim.  ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #118 Gepost op: 17-01-2014, 01:39:36 »
Ze begint voor mij een beetje de Art van het seizoen te worden. Too obvious en met die enveloppen versturen, dat pleit eerder tegen haar als Mol dan voor, gezien de roei en gokopdracht die nu alleen roeiopdracht werd...
Precies. Ik begin haar daarom ook steeds irritanter te vinden.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #119 Gepost op: 17-01-2014, 01:44:53 »
Ketting Sofie in tekst:
(@07.06 uitz. gemist).
Omnia vincit amor