Auteur Topic: Wie Is ... De Mol 2014 Pool  (gelezen 162375 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #220 Gepost op: 3-03-2014, 00:32:27 »
Ik wil 't niet eens meer weten.  ::nieuwsgierig::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #221 Gepost op: 4-03-2014, 22:22:41 »
Ik wil 't niet eens meer weten.  ::nieuwsgierig::

Het valt mee hoor; je laat ruim 300 deelnemers achter je.

Zelf heb ik Jan-Willem uit mijn finale 3 gegooid en er Sofie voor in de plaats gezet. Winnaar Susan en Mol Freek staan in cement gegoten. (En als dat uitkomt mag Susan heel blij zijn met het bondje met Freek dat ze zo laat sloot.)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #222 Gepost op: 4-03-2014, 22:57:28 »
Het valt mee hoor; je laat ruim 300 deelnemers achter je.

Zelf heb ik Jan-Willem uit mijn finale 3 gegooid en er Sofie voor in de plaats gezet. Winnaar Susan en Mol Freek staan in cement gegoten. (En als dat uitkomt mag Susan heel blij zijn met het bondje met Freek dat ze zo laat sloot.)

Ik heb juist Susan als verliezer en Sofie als winnaar, alhoewel ik nu begin te twijfelen. Wat is jouw motivatie om Susan als winnares in te vullen?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #223 Gepost op: 4-03-2014, 23:04:19 »
Ik heb juist Susan als verliezer en Sofie als winnaar, alhoewel ik nu begin te twijfelen. Wat is jouw motivatie om Susan als winnares in te vullen?

Dat was haar ene biecht bij het posten van de envelop in aflevering 6 waarin ze zegt dat Freek haar Mol is. (Die tegenstrijdig is met de biecht aan het eind van de aflevering.) Als Susan niet de Mol is moet er dus een moment geweest zijn dat ze Freek verdacht. Ik denk dat ze Freek nooit helemaal uitgevlakt heeft en dat haar verbondje de overwinning op gaat leveren. (Grotendeels een gok dus. ;))

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #224 Gepost op: 4-03-2014, 23:26:22 »
Tja dat klinkt dan wel weer plausibel. Het probleem met Sofie als winnaar is dat ze nu toch echt op Susan zit, en die blijft er in tot de finale dus hoe moet Sofie dan opeens voor Freek gaan? Ik weet nog even niet of ik ga switchen, lastig!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #225 Gepost op: 4-03-2014, 23:32:39 »
Als Susan niet de Mol is moet er dus een moment geweest zijn dat ze Freek verdacht. Ik denk dat ze Freek nooit helemaal uitgevlakt heeft en dat haar verbondje de overwinning op gaat leveren. (Grotendeels een gok dus. ;))

Dit.  ::jaja::
Ik heb het idd al enige tijd precies zo in mijn pool.
Susan zal in dit spel nooit iemand geheel blindelings vertrouwen imho.
Ze vertrouwt Freek nu wel degelijk meer dan haar hoofdverdachten, maar ze blijft heel alert op zijn gedrag en probeert extra informatie in te winnen. Het bondje is volgens mij nooit geheel onschuldig, zelfs al is er meer vertrouwen dan naar anderen toe.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #226 Gepost op: 5-03-2014, 00:19:13 »
Ik heb voor aflevering 3 het als volgt ingevuld: Freek als mol, Suus als winnaar en Sofie als verliezend finalist. Voor de overige afleveringen heb ik stug ingezet op Suus als mol, Freek als winnaar en Sofie als verliezend finalist. Op zichzelf zou ik nog twee afleveringen alles op Freek als mol kunnen inzetten, maar daarmee beperk ik het verlies allerminst denk ik.

Wat is wijsheid..  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #227 Gepost op: 5-03-2014, 00:22:41 »
Ik heb voor aflevering 3 het als volgt ingevuld: Freek als mol, Suus als winnaar en Sofie als verliezend finalist. Voor de overige afleveringen heb ik stug ingezet op Suus als mol, Freek als winnaar en Sofie als verliezend finalist. Op zichzelf zou ik nog twee afleveringen alles op Freek als mol kunnen inzetten, maar daarmee beperk ik het verlies allerminst denk ik.

Wat is wijsheid..  ::)
Susan aanhouden als mol. 't is zonde om nu nog van de juiste mol af te stappen. ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #228 Gepost op: 5-03-2014, 00:41:41 »
Susan aanhouden als mol. 't is zonde om nu nog van de juiste mol af te stappen. ;D

Zo staat mijn pool dan nu ook ingericht. :P Toch is er een stemmetje in mijn hoofd die neigt nog twee keer Freek als mol mee te nemen, want bij eerdere pools schopte ik het ver ondanks de weinige keren dat ik de mol goed had. Kwam door de juist gekozen winnaar en verliezer  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Roosje98

  • Forumlid
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #229 Gepost op: 5-03-2014, 09:58:25 »
Ik kan het ook verkeerd begrepen hebben maar Susan als mol én Freek als winnaar lijkt me vrij lastig, gezien Freek en Susan elkaar, als we hun biechten mogen geloven, volledig vertrouwen. Ik denk dus dat deze combinatie lastig is....

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #230 Gepost op: 6-03-2014, 14:13:16 »
mijn pool ziet er bedroevend slecht uit, maar ik heb ook een paar keer vergeten te stemmen..
Zorg dat dat jou niet overkomt en STEM nog snel!!
er was eens......

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #231 Gepost op: 6-03-2014, 16:06:07 »
Oei, ik vergat bijna voor de tweede keer zelf ook om te stemmen... en met Susan als mol vanaf het begin had een hoge klassering er best ingezeten natuurlijk ::)
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #232 Gepost op: 6-03-2014, 17:09:40 »
Ik sta 25ste ;D. Heb dan ook al vanaf het begin af aan Freek als verliezer, Susan als winnaar en Jan-Willem als mol. Nu hopen dat ze de rollen niet gaan omdraaien :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #233 Gepost op: 6-03-2014, 18:04:36 »
Ik doe alvast afscheid van de top 10. ::zwaai:: Als er vanavond 2 afvallers zijn zal mijn finale splijten.

Is het trouwens tactisch om nu nog finalisten te wijzigen, na 7 afleveringen?
...óf niet!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #234 Gepost op: 6-03-2014, 18:27:20 »
Ik heb volgens mij elke week iets anders ingevuld qua finalisten ::)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #235 Gepost op: 6-03-2014, 18:40:02 »
vanaf aflevering 2 of 3:
mol:freek
winnaar:suus
verliezer: sofie
#teamamaimiljaarde

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #236 Gepost op: 6-03-2014, 21:35:02 »
Dag pool ::zwaaisip:: Ik heb al vanaf aflevering 1 Jan-Willem als winnaar...
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #237 Gepost op: 6-03-2014, 21:38:24 »
Dag pool ::zwaaisip:: Ik heb al vanaf aflevering 1 Jan-Willem als winnaar...
Dan gaan we samen ten onder ::joehoe::
...óf niet!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #238 Gepost op: 6-03-2014, 21:39:01 »
Dan gaan we samen ten onder ::joehoe::

Voor mij helpt ook geen enkele reddingsboei meer ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is ... De Mol 2014 Pool
« Reactie #239 Gepost op: 6-03-2014, 21:39:10 »
Ik doe alvast afscheid van de top 10. ::zwaai::

Is het trouwens tactisch om nu nog finalisten te wijzigen, na 7 afleveringen?

+1

Tactisch? Geen idee. Toch doe ik het toch maar als vorm van damage controll. Beter drie afleveringen goed stemmen dan straks maar een aflevering goed hebben als het echt Freek blijkt te zijn. Onder het mom speltip zoveel: spreid je kansen  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan