Auteur Topic: Aflevering 6 - 5 op een Rij  (gelezen 46378 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #100 Gepost op: 7-02-2014, 15:11:09 »
Heeft er iemand al een antwoord gevonden op de vraag die ik stelde over het feit dat Art aan het begin van de aflevering niet meer begon met praten over de app, en over de kans om volgend jaar mee te mogen met de mol. Vond het opvallend, aangezien Anton deze week aankondigde te stoppen bij Widm. hij is de Eindredacteur. Zouden ze er een jaar tussenuit gaan? Om dan met een nieuw team weer samen te werken. Aangezien het ook wel druk wordt met WIdm junior nog in Maart/April....
Iemand?

Dat is wel strak opgemerkt. Kijken of het er volgende aflevering wel weer/niet meer in zit en dan conclusies trekken
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #101 Gepost op: 7-02-2014, 15:18:14 »
Stoppen op het hoogtepunt, zeggen ze altijd. En nu ze een televizierring hebben... :\'(
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #102 Gepost op: 7-02-2014, 15:26:05 »
Volgende aflevering pas over 20dagen  ::oink::
Hadden ze de volgende aflevering niet op Ned2 of 3 kunnen uitzenden?
De fans/kijkers moeten nu echt lang wachten.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #103 Gepost op: 7-02-2014, 15:27:48 »
Dankje  ::tandpastasmiley::

En willen jullie weten Wie de mol is?
Ik heb DE hint van dit jaar ontdekt denk ik.
Ik zat zojuist de aflvering terug te kijken van gisteravond,
SPoel allemaal naar minuut 42.00 in de aflevering, waar Jan willem verteld over wat hij ziet op het tv scherm. Deze zin is gewoon opgelezen nadat alle afleveringen zijn gemaakt. Deze zin is ZO voorgelezen verteld, het is bijna te nep. Je hoort het zo goed, zo met rare klemtonen. Hij heeft dit later ingesproken van een kaartje, toen ik dit hoorde heb ik mijn oortjes uitgedaan en 10 minuten zitten staren, ik vind het niet leuk dat ik het dus nu al weet.


Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #104 Gepost op: 7-02-2014, 15:37:16 »
Stoppen op het hoogtepunt, zeggen ze altijd. En nu ze een televizierring hebben... :\'(

Ja precies, maar ze hebben nog een seizoen gemaakt het na het hoogtepunt. Dus dat is niet ECHT stoppen op je hoogtepunt wel? En het zou nogal oneerlijk zijn voor de mensen in die app, om een app te maken en te laten weten dat er dus een 15e seizoen komt waar je kans op maakt door iedere  week fanatiek mee te spelen en dan na 6 weken daar mee stoppen. Zou vreemd zijn.

Offline NPM

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #105 Gepost op: 7-02-2014, 16:04:50 »
Is het iemand al opgevallen dat er in de achtergrond bij de executie xxx staat. En wie geeft de afvaller een paar zoenen op de wang? Misschien wel de mol, Susan..... :o

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #106 Gepost op: 7-02-2014, 16:04:58 »
Weer wijst alles naar JW.

- hij loopt op het juiste moment aan de goede kant van de wagen


Waarom bleven de spotters eigenlijk samen aan 1 kant de optocht bekijken ?
Moest dat ? Anders vind ik het niet logisch...

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #107 Gepost op: 7-02-2014, 16:05:33 »
Dankje  ::tandpastasmiley::

En willen jullie weten Wie de mol is?
Ik heb DE hint van dit jaar ontdekt denk ik.
Ik zat zojuist de aflvering terug te kijken van gisteravond,
SPoel allemaal naar minuut 42.00 in de aflevering, waar Jan willem verteld over wat hij ziet op het tv scherm. Deze zin is gewoon opgelezen nadat alle afleveringen zijn gemaakt. Deze zin is ZO voorgelezen verteld, het is bijna te nep. Je hoort het zo goed, zo met rare klemtonen. Hij heeft dit later ingesproken van een kaartje, toen ik dit hoorde heb ik mijn oortjes uitgedaan en 10 minuten zitten staren, ik vind het niet leuk dat ik het dus nu al weet.



Maar als het na de afleveringen is gemaakt kan het toch ook best voorgelezen zijn als kandidaat?  ::)
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #108 Gepost op: 7-02-2014, 16:09:20 »
Maar als het na de afleveringen is gemaakt kan het toch ook best voorgelezen zijn als kandidaat?  ::)

Precies wat ik op het JW topic al zei ja  ::ok::

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #109 Gepost op: 7-02-2014, 16:10:12 »
Stoppen op het hoogtepunt, zeggen ze altijd. En nu ze een televizierring hebben... :\'(

Hadden ze de ring dan al ttv de opnames ??

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #110 Gepost op: 7-02-2014, 16:22:47 »
Hadden ze de ring dan al ttv de opnames ??

Nope, dus nu kunnen ze stoppen, en niet na de vorige, zoals Ramon zei
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #111 Gepost op: 7-02-2014, 16:40:51 »
Heeft er iemand al een antwoord gevonden op de vraag die ik stelde over het feit dat Art aan het begin van de aflevering niet meer begon met praten over de app, en over de kans om volgend jaar mee te mogen met de mol. Vond het opvallend, aangezien Anton deze week aankondigde te stoppen bij Widm. hij is de Eindredacteur. Zouden ze er een jaar tussenuit gaan? Om dan met een nieuw team weer samen te werken. Aangezien het ook wel druk wordt met WIdm junior nog in Maart/April....
Iemand?

Ik denk dat ze de app niet meer genoemd hebben, omdat de serie al over de helft is. Het heeft nu toch geen zin meer om nog je aan te melden en met de app mee te gaan doen.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #112 Gepost op: 7-02-2014, 17:05:58 »
Bovendien is het twitterbericht (4*4)*3 een hele aparte, want (4*4)=16 en 16*3=48. De leeftijd van Susan Visser is 48. (1965)

Kan iemand mij vertellen wat de 4x4-opdracht was? Sophie beantwoord daar een vraag over in de test?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #113 Gepost op: 7-02-2014, 17:08:19 »
Kan iemand mij vertellen wat de 4x4-opdracht was? Sophie beantwoord daar een vraag over in de test?
Jeepsafari neem ik aan.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #114 Gepost op: 7-02-2014, 17:16:44 »
Wat het echt een onzinvraag maakt, aangezien iedereen wel weet wie met wie zat, en dus is het gewoon vraag 20.  :P
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline mymolly

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #115 Gepost op: 7-02-2014, 17:26:51 »
Vijf op een rij, Susan draaide knop 5! Als zij de Mol is, had Freek als enige beide vragen juist geantwoord toch? En de andere hadden volgens mij allemaal 1 fout antwoord dan en mochten misschien daarom 1 knop omdraaien. De toekomst filmpjes startte alleen bij Susan met 'De Mol'in beeld.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #116 Gepost op: 7-02-2014, 17:38:44 »
Vijf op een rij, Susan draaide knop 5! Als zij de Mol is, had Freek als enige beide vragen juist geantwoord toch?

Misschien wel juist beantwoord maar niet wat hij zelf had ingevuld in de test. En daar ging het om. Hij zei dat de mol bij een groepje van 2 zat bij de snakeopdracht en bij wie is de mol zei hij Susan.

Conclusie dus: Freek verdenkt Suus niet en hij denkt dat de mol Sofie of tygo is want hij had op de test ingevuld dat de mol in het team van 3 mensen zat in de snakeopdracht.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #117 Gepost op: 7-02-2014, 17:42:47 »
Misschien wel juist beantwoord maar niet wat hij zelf had ingevuld in de test. En daar ging het om. Hij zei dat de mol bij een groepje van 2 zat bij de snakeopdracht en bij wie is de mol zei hij Susan.

Conclusie dus: Freek verdenkt Suus niet en hij denkt dat de mol Sofie of tygo is want hij had op de test ingevuld dat de mol in het team van 3 mensen zat in de snakeopdracht.
Hij antwoordde 2 op de vraag: Bij hoeveel mensen zat de mol in het team. Dat was niet eerlijk van Freek, dus dacht hij dat de mol bij 1 persoon in het team zat.
Dus volgens mij is het: Freek verdenkt Suus niet en denkt dat de mol JW of Suus is.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #118 Gepost op: 7-02-2014, 17:54:13 »
Of: Freek kon antwoorden wat hij wilde, het was nooit goed geweest, want hij heeft de laatste test als Mol helemaal niet gemaakt. Dus toen Art aan hem vroeg: "Wie is de Mol?" antwoordde hij natuurlijk dat hij dat niet wilde delen. Hij kan moeilijk zeggen: "Dat ben ik dus."
The British are not impressed.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - 5 op een rij
« Reactie #119 Gepost op: 7-02-2014, 17:54:58 »
Hij antwoordde 2 op de vraag: Bij hoeveel mensen zat de mol in het team. Dat was niet eerlijk van Freek, dus dacht hij dat de mol bij 1 persoon in het team zat.
Dus volgens mij is het: Freek verdenkt Suus niet en denkt dat de mol JW of Suus is.

Oh haha ik dacht dat er met de vraag bedoeld werd uit hoeveel mensen bestond het team van de mol in de snakeopdracht. En dat hij dus 2 zei.

Maar de vraag was met hoeveel mensen zat de mol in het team. Ja dan heb je dus helemaal gelijk.