Auteur Topic: Aflevering 7 - .... moet je zien  (gelezen 50842 keer)

Offline Magic0loc0

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #120 Gepost op: 1-03-2014, 16:50:19 »
Dit was een mooie aflevering. Alleen heel jammer dat er weer niemand uit ging.

Houdt het wel lekker spannend toch? Ik vind het wel leuk dat er nog wat meer over zijn, kan ik meer wisselen tussen mollen en aanwijzingen zoeken :)
Al moet ik wel zeggen dat deze aflevering een potentiële mol als Jan-Willen is afgevallen. Tygo vond ik dan juist wel weer verdacht bij de topito-opdracht. Hij kon ook heel de opdracht verzieken door niet na te denken over het vormen van één topo, maar door te zoeken naar die vrijstelling, waarvan hij weet (als hij de mol is) dat hij er toch niet ligt en zo alleen maar tijd verspilt voor anderen en niet met ze kan ruilen. Bovendien hoefde hij bij de eerste ruil geen blauwe topito, terwijl hij er  al 3 van die kleur had -> verdeel en heers.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #121 Gepost op: 1-03-2014, 22:26:04 »
Er wordt hier wel erg veel gepraat over de topito's. Dit is niet de juiste plek. Ga hiervoor naar het juiste onderdeel van aflevering 7.

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #122 Gepost op: 1-03-2014, 22:44:12 »
Volgens mij kan je je lol op. Aart heeft er nu ook al doorheen gekregen dat hij zijn exprogramma mag mixen met wie is de mol.

Even 1 dingetje off-topic:
ER heeft Art toch nooit gedaan? Dat was Peking Express volgens mij...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #123 Gepost op: 1-03-2014, 22:51:53 »
Volgens Wikipedia:
Citaat
Na een jaar in Spanje gewoond en gewerkt te hebben ging hij als reporter aan de slag bij het realityprogramma Expeditie Robinson.
The British are not impressed.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #124 Gepost op: 1-03-2014, 22:59:20 »
Even 1 dingetje off-topic:
ER heeft Art toch nooit gedaan? Dat was Peking Express volgens mij...

Geen presentatie volgens mij. Met Ernst-Paul heb ik ER nog gekeken, en daarna volgens wiki Eddy Zoey en Dennis Weening.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #125 Gepost op: 2-03-2014, 00:15:33 »
Zijn er meer mensen die deze aflevering niet kunnen bekijken op de Avrosite? Ik krijg de melding "Sorry, dit object kan niet afgespeeld worden".
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #126 Gepost op: 2-03-2014, 00:17:06 »
Zijn er meer mensen die deze aflevering niet kunnen bekijken op de Avrosite? Ik krijg de melding "Sorry, dit object kan niet afgespeeld worden".

Ja had ik ook. Ben maar naar 'uitzending gemist' gegaan.

Offline bosco1

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #127 Gepost op: 2-03-2014, 11:25:20 »
Een go pro camera is daar zo te planten, daar hoeft echt geen cameraman voor op het dak van die windmolen te staan.

heb je ooit het beeld van een gopro gezien???? dat is totaal anders! blijkbaar is daar genoeg ruimte voor een camera man! volgens mij wegwoog de camera ook en was het niet stilstaand beeld dus geen gopro!

maar dit forum is niet om te bespreken wat voor camera er was maar om tips te bespreken toch?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #128 Gepost op: 2-03-2014, 13:24:18 »
Graag weer on topic allemaal...dan houden we het lekker overzichtelijk voor iedereen!! ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #129 Gepost op: 2-03-2014, 14:26:57 »
Dat niemand afviel was wel een anti-climax na 2 weken Sochi hoor. Dan verwacht je toch wel een 'oef!' aflevering.

Ik moest trouwens aan George denken toen Tygo zei dat hij geen lange broek aanhad en aan Freek vroeg of er distels waren. Niet dat ik Tygo verdenk, maar het was toch even een flashbackje! (En als dit al gezegd is, ik heb niet het hele topic doorgelezen  :-[ )
No Milk today???

Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #130 Gepost op: 2-03-2014, 15:26:20 »
Dat niemand afviel was wel een anti-climax na 2 weken Sochi hoor. Dan verwacht je toch wel een 'oef!' aflevering.

Ik moest trouwens aan George denken toen Tygo zei dat hij geen lange broek aanhad en aan Freek vroeg of er distels waren. Niet dat ik Tygo verdenk, maar het was toch even een flashbackje! (En als dit al gezegd is, ik heb niet het hele topic doorgelezen  :-[ )

Ha, ik had hetzelfde. Ik had echt een knallend einde verwacht na twee weken zonder WIDM. Aan de andere kant vind ik het programma op zijn best met 5/6 spelers omdat de opdrachten dan vaak erg divers zijn.

Offline huntelaar110

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MolFreak
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #131 Gepost op: 3-03-2014, 15:35:51 »
Tijdens de aflevering bracht Art ons dit schemaatje nog ter gehore:

Freek verdenkt        Tygo/Sofie
Susan verdenkt        Tygo/Sofie
Tygo verdenkt         Susan
Sofie verdenkt        Tygo (evenals) Susan
Willem verdenkt       Sofie

Freek en JW dus niet verdacht,

Dat 'evenals' zit me niet lekker, omdat het kan slaan op
1. Sofie verdenkt Susan, net zoals ze Tygo verdenkt
2. Sofie verdenkt Tygo, evenals Susan Tygo verdenkt,

Misschien wanneer we de afvaller van volgende week te weten zijn gekomen dat we iets met deze informatie kunnen

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #132 Gepost op: 3-03-2014, 15:52:21 »
Tijdens de aflevering bracht Art ons dit schemaatje nog ter gehore:

Freek verdenkt        Tygo/Sofie
Susan verdenkt        Tygo/Sofie
Tygo verdenkt         Susan
Sofie verdenkt        Tygo (evenals) Susan
Willem verdenkt       Sofie

Freek en JW dus niet verdacht,

Dat 'evenals' zit me niet lekker, omdat het kan slaan op
1. Sofie verdenkt Susan, net zoals ze Tygo verdenkt
2. Sofie verdenkt Tygo, evenals Susan Tygo verdenkt,

Misschien wanneer we de afvaller van volgende week te weten zijn gekomen dat we iets met deze informatie kunnen

Sofie heeft Susan als hoofdverdachte. Het briefje bij de 'Vingerafdruk' was bedoeld om dit te testen. Ze verdacht Tygo en Susan, maar ze zal vanaf nu alleen nog maar op Susan stemmen.

Als je alleen hoofdverdachten noteert:

Tygo en Sofie verdenken Susan
Jan-Willem en Freek verdenken Sofie
Susan verdenkt "terug".

Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #133 Gepost op: 3-03-2014, 15:57:23 »


Als je alleen hoofdverdachten noteert:

Tygo en Sofie verdenken Susan



Volgens mij zit Tycho nog steeds op Sofie, al beweert hij steeds, dat hij meer op Susan zit.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #134 Gepost op: 3-03-2014, 16:01:16 »
Volgens mij zit Tycho nog steeds op Sofie, al beweert hij steeds, dat hij meer op Susan zit.

* Bij de boeddha's heeft Tygo volgens eigen zeggen Susan door.
* Hij heeft letterlijk gezegd: Susan Visser is de mol.
* Hij wil aan niemand laten zien dat hij een envelop naar Susan verstuurd.
* Hij noemt nog een keer: Sofie het molletje...
* Tygo probeert Jan-Willem te overtuigen te spreiden over ook in ieder geval Sofie.
* Hij zegt deze aflevering: Gaat Susan mij niet vertrouwen, terwijl ik haar niet vertrouw.
* Tygo wil bij de bootjes ophalen graag bij Susan in de auto, maar moet uiteindelijk genoegen nemen met Sofie.
* Hij durft de joker te bewaren.

Tygo is vrij zeker van z'n zaak.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2014, 16:03:18 door Jossie »
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #135 Gepost op: 3-03-2014, 19:05:07 »
Toch lullig dat ie niet de finale gaat halen :D

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #136 Gepost op: 3-03-2014, 19:29:26 »
Toch lullig dat ie niet de finale gaat halen :D

Zou kunnen, maar ik ga niet m'n voorspellingen puur baseren op
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
en namen op enveloppen. Dan moet ik eerst nog een switch of een vrijstelling van Freek waarnemen, voordat ik daar aan wil.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #137 Gepost op: 3-03-2014, 19:36:07 »
Ik ga niet zomaar aannemen dat Susan de mol is, terwijl dat geen eens zo duidelijk is...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #138 Gepost op: 3-03-2014, 20:06:33 »
't is maar hoe diep je in een tunnel zit he... Wat dat betreft wed ik eigenlijk nog steeds op 2 paarden, omdat ik geen keuze kan maken: 't is of Freek of Susan, waarbij Susan wel zo goed als altijd hoger dan Freek heeft gestaan en momenteel ook staat. Als ik dus echt perse 1 naam zou moeten noemen, zou dat dus (voor jou 'gewoon') Susan zijn. Maar Freek durf ik echt nog niet definitief weg te strepen.

Ik moet trouwens zeggen dat ik die 50 aanwijzingen voor Susan ook niet helemaal vind kloppen. Of je moet inderdaad, zoals in het topic gedaan wordt, dezelfde aanwijzing meerdere keren posten. Dan kom je inderdaad op 50 uit... Maar ja, dit is niet het Susan topic, dus ga me niet echt daar verder over uitweiden in dit topic.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - .... moet je zien
« Reactie #139 Gepost op: 3-03-2014, 21:21:45 »
Ik volg het Susantopic ook. Weet dus precies wat de hints waren. Maar ja, als er op 20 plaatsen een verwijzing naar schoppen wordt gezien, geldt dat als 20 hints, terwijl dat allemaal onderdeel is van 1 hint en je dat dus als 1 moet tellen en niet als 20. Dat is een beetje (al overdrijf ik nu wel een hoop) wat er gebeurde in het Susantopic met het lijstje...

Ga ik er nu toch op in, terwijl ik dat hier niet wilde...