Auteur Topic: [KANDIDAAT] Freek Bartels  (gelezen 367855 keer)

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1060 Gepost op: 19-03-2014, 13:12:57 »

Ik heb er zelfs over gedroomd vannacht  ::rofl:: Molloot zijn (ik kijk al 14 seizoenen, maar nooit "actief" ;) ) is echt niet goed voor me  ;D

Gelukkig ik ben niet de enige  ::rofl::

Ik heb eigenlijk de Freektunnel al min of meer verlaten, ik heb zelfs Sofie's foto gedeeld op facebook met de mededeling dat ik het maar onder ogen moet zien dat mijn beoogde mol wederom gaat winnen (daar bedoel ik dus Freek mee, niet Sofie)... maar dan lees ik hier toch weer dingen, waarvan ik denk zou het dan toch...maar dan denk ik weer nee dat kan gewoon niet. Ik heb ook nog steeds ook geen echt kloppend plaatje met de dames...Soof dan wel weer wat meer dan Suus...*zucht* ... ik weet het dit seizoen gewoon echt niet...ik blijf twijfelen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1061 Gepost op: 19-03-2014, 13:58:37 »
  ::jaja::

Voor wie wil. Hier volgt wat muzikale omlijsting link Let op Freek zijn tekst.  ;D

Hehehe ;D

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1062 Gepost op: 19-03-2014, 19:35:25 »
Ze proberen zelfs bij DWDD te verbergen dat Freek de mol is. Wat is dat toch dit jaar!  ;D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1063 Gepost op: 19-03-2014, 20:07:38 »
Heel bizar inderdaad!! ;) ;)

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1064 Gepost op: 19-03-2014, 20:28:52 »
Ze proberen zelfs bij DWDD te verbergen dat Freek de mol is. Wat is dat toch dit jaar!  ;D
Waar ongeveer in de uitzending? ga hem nu terug kijken  :P

Edit: inmiddels gezien.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2014, 21:02:50 door Jannes »
Dat dan weer wel

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1065 Gepost op: 20-03-2014, 07:09:22 »
Ik zat nog even te dnken over het flesje in de leader met daarop:'De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.' We denken dat dit slaat op de tweede opdracht waarin Freek 'gedwongen' werd om in de schijnwerpers te staan.

Wat als het niet slaat op die opdracht maar op de finaleweek.

De mol houd er niet van om in de schijnwerpers te staan. Dus wat doe je dan? Je haalt hem uit de schijnwerpers. Freek dus......

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1066 Gepost op: 20-03-2014, 08:59:40 »
Zou Freek zoiets zeggen als "pieuw" (moldagboek)  ???
Dat dan weer wel

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1067 Gepost op: 20-03-2014, 09:04:53 »
Dus er zijn nog steeds mensen die denken dat Freek de mol is?

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1068 Gepost op: 20-03-2014, 09:13:33 »
Dus er zijn nog steeds mensen die denken dat Freek de mol is?

Volgens mij stond Freek nog voor Sofie in onze poll.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1069 Gepost op: 20-03-2014, 09:28:02 »
mnoon...dat is mooi voor onze kijkers...maar dan hadden onze vriendinnetjes die stelling mooi fout...dat zou betekenen dat de productie freek heeft geholpen bij deze mollenactie..en dat is wel iets TE obvious. overigens zou de redactie de mol moeten helpen met kleine dingetjes. zoals pijlsnel de mol de porto's aangeven zodat hij ze daar neer kan leggen en kan doen alsof hij ze niet gezien heeft, of wel om niet verdacht te worden. het grootste werk moet de mol zelf leveren. net zoals dat Susan een extra oranje stukje krijgt zodat ze meer kans heeft die bij elkaar te sprokkelen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1070 Gepost op: 20-03-2014, 11:11:50 »
Freek tweet net een foto: Wie o Wie?

Art zei in zijn praatje: "Wie wordt de winnaar, en wie is de mol." Wie is in deze dus 1 persoon -> de mol en winnaar is 1 persoon -> Freek is de enige die dat zou kunnen zijn -> Freek is de mol.

Laat je nog 1 keer horen voor Freek als mol! Ik blijf met de die harde kern zitten in de o zo grote Freek tunnel. ;D Wordt wel een beetje leeg hier    hier   ier   ier...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1071 Gepost op: 20-03-2014, 11:20:29 »
Dat van dat flesje "de mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan" had ik zelf stiekem ook al bedacht, maar ik durfde het niet hardop uit te spreken ;D

Leuk inderdaad dat "wie o wie", waarom tweet hij geen foto van alleen S&S? ;)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1072 Gepost op: 20-03-2014, 11:33:35 »
Freek is gewoon niet de mol. Ze kunnen het gewoon niet verkopen om de mol op deze manier uit de wind te houden. overal lijkt het een tweestrijd tussen Suus en Soof te zijn. Hoe graag ik ook had gewild dat Freek de mol was, hij is het gewoon niet. Ik kan er helaas niets anders van maken...

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1073 Gepost op: 20-03-2014, 11:38:44 »
Freek tweet net een foto: Wie o Wie?

Art zei in zijn praatje: "Wie wordt de winnaar, en wie is de mol." Wie is in deze dus 1 persoon -> de mol en winnaar is 1 persoon -> Freek is de enige die dat zou kunnen zijn -> Freek is de mol.

Laat je nog 1 keer horen voor Freek als mol! Ik blijf met de die harde kern zitten in de o zo grote Freek tunnel. ;D Wordt wel een beetje leeg hier    hier   ier   ier...


Haha dat was ook precies wat ik dacht toen ik hem voorbij zag komen. Eindelijk een foto waar hij ook bij staat  ::rofl::.

De mol houdt er ook niet zo van om de schijnwerpers te staan, dus houden ze hem de laatste week maar buiten de schijnwerpers en zetten ze de spots vol op de dames... ;D

De schijnwerpers had ik ook al bedacht en ik heb het ook hier neergezet een paar pagina's terug, maar toen was de naschok van Art's opmerking misschien nog iets te groot om het op te merken  :D. Ik dacht al dat ik voor mezelf al overgestapt was naar Sofie (maar eigenlijk is het Susan). Maar het is gewoon niet mogelijk om los te komen van Freek. Ik zou het nog steeds wel een briljante actie vinden het is voor iedereen verrassend. Art z'n praatje zou waar moeten zijn, maar toch vind ik dat het in dit geval voor interpretatie vatbaar is. Mocht dit echt zo zijn dan had ik het wel fijn gevonden dat er in ieder geval op facebook de foto van Freek te zien was geweest op de avro wie is de mol pagina. Dat dan weer wel. Want dat is dan toch inderdaad wel een beetje teveel van het goede, om iemand zo erg uit de schijnwerpers te houden. Maar weet je, kan mij het ook schelen ik kom gewoon weer terug in deze tunnel. Als ik dan toch in een ingestorte tunnel ga zitten, dan ook maar meteen goed!  :D ::rofl::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1074 Gepost op: 20-03-2014, 11:40:17 »
Ach, in de app is hij nog wel aan te vinken als mol, dus hij is er toch nog wel een beetje bij ;D

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1075 Gepost op: 20-03-2014, 12:03:50 »

Laat je nog 1 keer horen voor Freek als mol! Ik blijf met de die harde kern zitten in de o zo grote Freek tunnel. ;D Wordt wel een beetje leeg hier    hier   ier   ier...

Sorry, ik durf niet meer  ::ohno:: niet nadat ik er vorig jaar ook al glashard in getrapt ben met Paulien.  ::ohno::

Nou nog 1 leuke anekdote dan, om aan te tonen dat we niet helemaal gek zijn  ;D
Tijdens de winterspelen had ik het er met een vriendin over die alleen de uitzendingen op tv bekijkt. Ze vertelde mij dat ze dacht dat Tygo de  mol was. Ik vertelde dat ik dacht dat Freek de mol was en toen zei ze: "wie?"  Ik bedoel maar!  ;D
Dat dan weer wel

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1076 Gepost op: 20-03-2014, 12:04:37 »
Sorry, ik durf niet meer  ::ohno:: niet nadat ik er vorig jaar ook al glashard in getrapt ben met Paulien.  ::ohno::

Nou nog 1 leuke anekdote dan, om aan te tonen dat we niet helemaal gek zijn  ;D
Tijdens de winterspelen had ik het er met een vriendin over die alleen de uitzendingen op tv bekijkt. Ze vertelde mij dat ze dacht dat Tygo de  mol was. Ik vertelde dat ik dacht dat Freek de mol was en toen zei ze: "wie?"  Ik bedoel maar!  ;D

 ::rofl::  ::rofl::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1077 Gepost op: 20-03-2014, 12:10:40 »
Als er straks nog hulp nodig is bij het uitgraven, laat maar ff weten dan. :D
Hebben we al nodig, we zitten hier allemaal nog omdat we vastzitten onder het puin, lukt niet om er onder vandaan te komen ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1078 Gepost op: 20-03-2014, 12:21:14 »
Ik wens jullie nog een paar genoeglijke uurtjes in deze bijna lege tunnel.   ::joehoe::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1079 Gepost op: 20-03-2014, 12:46:49 »
*rent terug naar deze tunnel, graaft het puin opzij om nog wat te zeggen*:

Na de ontknoping van Milouska als mol zegt ze: Ik wilde alleen maar mee doen als ik zeker zou weten dat ik zou winnen, maar zeker weten doe je dat niet. Verliezen wilde ik niet. De mol wint dan wel niet, maar verliezen doet 'ie zeker niet!





Naam: Freek Bartels
Geboortedatum: 24 oktober 1986
Woonplaats: Amsterdam
Beroep: Acteur/ zanger
Omschrijving: Wil graag winnen

Meer info over Freek kun je HIER vinden
Dat dan weer wel