Auteur Topic: Wie Is De Mol in de media  (gelezen 371588 keer)

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #720 Gepost op: 27-11-2014, 16:56:27 »
Vooral het laatste filmpje vind ik interessant op het moment dat iemand van de pers vraagt wie de mol nu eigenlijk is. Er gaan een paar handen de lucht in, zullen we die personen afstrepen?

Als eerste Martine, meteen gevolgd door Carolien.
Ook Viktor steekt vrij snel z'n hand op, alsmede Evelien en Rik, maar die laatste blijft meer pertinent naar Art wijzen, dat is dan misschien toch wel weer mols. Het valt mij ook op dat Rik als eerste centraal wordt opgesteld voor de groepsfoto.


Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #722 Gepost op: 9-12-2014, 12:38:06 »
Leuk stuk in de Varagids via Blendle:

"En dus staan er tijdens de opnames altijd mensen op de uitkijk. Om lange, weldoorvoede blonde mensen met een luide stem te spotten – Nederlanders. Om ze te vragen om vooral niks te fotograferen. Of om de foto te wissen. En niks te twitteren. Ieder jaar is er wel een Nederlander die de opnames van het programma ziet, terwijl hij op vakantie is. Tot nu toe bleek iedereen sportief genoeg om níet te lekken."

https://blendle.nl/i/varagids/een-hoop-te-doen/bnl-varagids-20141209-20710_een_hoop_te_doen
« Laatst bewerkt op: 9-12-2014, 12:46:05 door BurningHorizons »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #723 Gepost op: 9-12-2014, 12:46:26 »
Wauw, die cover van de gids belooft wat. Die ga ik zo eens halen. (Misschien nog wel interessanter dan het dure molboekje.)

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #724 Gepost op: 9-12-2014, 12:54:48 »
Je kan het ook gewoon gratis lezen via Blendle hoor Heinz; je krijgt € 2,50 leestegoed cadeau kwam ik net achter toen ik wilde "doorlezen" :)...

Super tof stuk!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #725 Gepost op: 9-12-2014, 13:04:11 »
Je kan het ook gewoon gratis lezen via Blendle hoor Heinz; je krijgt € 2,50 leestegoed cadeau kwam ik net achter toen ik wilde "doorlezen" :)...

Goede tip, maar ik koop de gids voor mijn verzameling; ik heb een paar schoenendozen vol gidsen en krantjes met molartikelen, van 1999 tot nu. :P

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #726 Gepost op: 9-12-2014, 13:29:08 »
Toen ik op "Verzenden" klikte, wist ik eigenlijk al wel dat je het origineel zou willen hebben haha... ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #727 Gepost op: 9-12-2014, 14:09:05 »
Toen ik op "Verzenden" klikte, wist ik eigenlijk al wel dat je het origineel zou willen hebben haha... ;D

Haha. Heb inmiddels de gids gehaald en het artikel gelezen en het is inderdaad een tof stuk. Er staan best wat nieuwe weetjes in, met name over hoe het programma gemaakt wordt, maar bijvoorbeeld ook dat Susan vorig jaar net voor vertrek eigenlijk geen Mol meer wilde zijn. De gids kost maar 50 cent.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #728 Gepost op: 9-12-2014, 14:41:05 »
Super leuk artikel! Ik wilde al langer een Blendle-account, dus heb er ook maar een aangemaakt. Veel nieuwtjes. Zo wilden ze Rik van de Westelaken al 7 jaar in WIDM, trok Susan zich een paar dagen voor de opnames bijna terug als mol en duren de biechten zo'n 45 minuten per kandidaat. Oh ja, als je praat in je slaap mag je geen mol zijn (dus mocht ik ooit bekende Nederlander worden heb ik een probleem ;)).

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #729 Gepost op: 10-12-2014, 11:09:10 »
Hashtag #widm staat op plaats nummer acht van de populairste Nederlandse hashtags van 2014.

http://nos.nl/artikel/2008222-sociale-media-in-2014-wk-voetbal-en-vacature.html

(Ik zag het; ik dacht ik meld het maar even.)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #730 Gepost op: 10-12-2014, 12:10:03 »
Hashtag #widm staat op plaats nummer acht van de populairste Nederlandse hashtags van 2014.
Komt ook (deels) door 'WAAR is de mol?', want dat is natuurlijk ook #widm ;) Maar dat zal ongetwijfeld wel het kleinste deel van #widm zijn.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #731 Gepost op: 11-12-2014, 15:20:28 »
de finale aflevering van widm 2014 wordt live uitgezonden vanaf het vondelpark in Amsterdam....

https://twitter.com/artrooijakkers/status/543044246350336000

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #732 Gepost op: 11-12-2014, 19:43:28 »
Spannend! Ik vraag me af of dat in dat gebouw is (waar ook de persdag was) of ergens buiten.... Maar het zal het eerste wel zijn  ;)

Offline Rick De Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #733 Gepost op: 11-12-2014, 22:11:01 »
Ja dat is hetzelfde gebouw. Op de fb van vondelCS kwam ik bericht tegen ovr de perspresentatie incl de foto's die we al kennen.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #734 Gepost op: 12-12-2014, 12:14:33 »
de finale aflevering van widm 2014 wordt live uitgezonden vanaf het vondelpark in Amsterdam....

https://twitter.com/artrooijakkers/status/543044246350336000

Misschien een idee om aansluitend de Molfandag te houden ::jaja::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #735 Gepost op: 12-12-2014, 13:38:32 »
Misschien een idee om aansluitend de Molfandag te houden ::jaja::
Op 5 maart vanaf 21.30 uur ??? Of bedoel je in het weekend van 7/8 maart?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #736 Gepost op: 12-12-2014, 14:23:18 »
Op 5 maart vanaf 21.30 uur ??? Of bedoel je in het weekend van 7/8 maart?
Het eerste.... ;) (dan zijn we in ieder geval zeker van aanwezigheid van de mol, de winnaar en de verliezer :D )
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #737 Gepost op: 12-12-2014, 14:31:35 »
Het eerste.... ;) (dan zijn we in ieder geval zeker van aanwezigheid van de mol, de winnaar en de verliezer :D )
Misschien wat laat voor een Molfandag, maar inderdaad: Het zou leuk zijn als daar een paar molloten (lees: ik) bij mochten zijn! :D
...óf niet!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #738 Gepost op: 12-12-2014, 16:23:21 »
Je hebt dan in ieder geval wel alles spelers bij elkaar als je meteen de mol fandag zou houden :D

Ik heb het in mijn agenda gezet. Als mijn gezondheid mee wil werken wil ik er zekers bij zijn :D

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #739 Gepost op: 12-12-2014, 20:19:17 »
Meer een MolFanNacht dan :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!