Auteur Topic: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek  (gelezen 89833 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #120 Gepost op: 11-01-2014, 16:38:23 »
Daphne staat vanaf het begin al hoog (zeg 1) op mijn verdachtenlijstje, al kan ze dan wel heel goed acteren... (haar emoties komen oprecht over mijns inziens).... ::)
Dit is ook wat mij weerhoud om met volle overtuiging de tunnel in te duiken. Ze kijk af en toe zó verbaast, gespannen en opgelucht. Maar voor nu is ze nog even mijn molletje.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #121 Gepost op: 11-01-2014, 16:40:26 »
Dit is ook wat mij weerhoud om met volle overtuiging de tunnel in te duiken. Ze kijk af en toe zó verbaast, gespannen en opgelucht. Maar voor nu is ze nog even mijn molletje.

Ja dat maakt het inderdaad lastig, ongelofelijk hoe goed zij kan acteren dan toch? Komt echt oprecht over......
Meer L

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #122 Gepost op: 11-01-2014, 17:43:51 »
Beschikt Daphne over voorkennis of gewoon een goede gok ?
(In de bus op weg naar de opdracht).
Zou stom zijn. Hierdoor denkt de groep inderdaad dat Owen en Susan meedoen, dus gaan ze daar op letten, terwijl die vraag uiteindelijk helemaal niet wordt gesteld. Door dit te zeggen vergroot je de kans dat de kandidaten de opera gaan bekijken met de gedachte, wie zouden Owen en Susan zijn, en dan per ongeluk de goede aanwijzen op de foto. Zou beter zijn voor de Mol om juist niet deze informatie te delen, maar met een andere suggestie te komen, zodat de aandacht niet ligt op de twee afwezige kandidaten.
The British are not impressed.

Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #123 Gepost op: 11-01-2014, 21:10:02 »
Oké ik schreef Daphne af omdat ik dacht dat de mol nooit een rood scherm kon krijgen. Maar toch heeft Daphne inmiddels iets van een mol weg daar ben ik het mee eens. Bij beide groepsfoto's staat Daphne op de 5e positie van rechts. 5, dat getal was al eerder gepasseerd in de mol en is geen onbelangrijke getal. De belangrijkste en populairste astrologisch symbool is de draak,  de meeste Chinezen willen ook alleen maar kinderen in het jaar van de draak,  dan is de geboorte golf het hoogst. Draak is ook het wezen dat op het geld staat afgedrukt en niet onbelangrijk: de draak is de 5e dier van de dierenriem. Ook bij de opdrachten in het verlaten pand van de voormalige tv studio nam Daphne de voortouw om weg te gaan en ging als eerste weg. Zij waren het 3e koppel dat weg ging en mag je dus zeggen dat zij als 5e weg ging om naar het dak te gaan. Ook zit zij vaak in het midden bij executies, 5 is ook de helft van 10 en mag je dus het midden noemen van de kandidaten.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #124 Gepost op: 12-01-2014, 03:04:04 »
Ook bij de opdrachten in het verlaten pand van de voormalige tv studio nam Daphne de voortouw om weg te gaan en ging als eerste weg. Zij waren het 3e koppel dat weg ging en mag je dus zeggen dat zij als 5e weg ging om naar het dak te gaan.

Sorry dit klopt niet, het was echt Jan-Willem die het initiatief nam en meteen de daad bij het woord voegde.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #125 Gepost op: 12-01-2014, 12:22:03 »
Ik kom steeds meer en meer in de Daphnetunnel. Hoewel ik het erg kwalijk van de makers zou vinden om de truc met het rode scherm uit te halen, raak ik steeds meer overtuigd van haar molschap. Ik vind Daphne vooral bij de executies erg gemaakt reageren, alsof ze zich elke keer weer een houding aanmeet. Ook tijdens de opdrachten valt het me op dat ze een erg sturende invloed heeft. Ze plaatst elke keer net de juiste opmerkingen die de groep een bepaalde kant opsturen. En bovendien brengt ze geen geld in de pot; ook een belangrijke eigenschap voor een mol. Ik heb bij Daphne hetzelfde gevoel als bij Kees vorig jaar; ze wordt niet verdacht in beeld gebracht en schijnbaar ook niet verdacht door de andere kandidaten, maar het voelt alsof ze door de makers uit de wind wordt gehouden in de montage. Geen idee of ik nou een enorme tunnelvisie aan het opbouwen ben, maar bij Daphne heb ik het meeste het gevoel dat het niet klopt. (Goede tweede zijn Freek en Jan-Willem voor mij.)

Offline D-Bertmolli

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #126 Gepost op: 12-01-2014, 18:41:37 »
Hoewel ik Daphne ook nog steeds verdenk, is één van mijn bezwaren bij haar dat ze (in het bonusmateriaal weliswaar, in het gesprek met Aaf) heeft verklaard echt niet de Mol te zijn. En volgens mij zijn mensen die op beeld verklaren niet de Mol te zijn, ook meestal de Mol niet. Als ik me goed herinner (maar ik kan het fout hebben) heb ik die les geleerd met mijn 'Wensmol' en meest favoriete mol-kandidate Liesbeth, die toen ook in beeld heeft verklaard niet de Mol te zijn, iets wat ik toen volledig genegeerd heb.

Door Liesbeth heb ik besloten om niet meer te letten op lichaamstaal en, met alle respect, al te moeilijke 'molloten-hints' (code nogwat verwijst naar Herschel en Liesbeth woont toevallig in de Herschelstraat, o.i.d.). Toen ik het vorig jaar weer mis had (ik bleef het hele seizoen lang op mijn schot-voor-de-boeg-mol Carolien zitten), heb ik besloten dit jaar te gaan proberen te letten op hints die ook daadwerkelijk in aflevering 10 terug zouden kunnen komen. En ik kan zeggen, dat valt nog geheel niet mee. Maar genoeg off topic, nu snel terug naar Daphne Bunskoek....

PS: Ik heb enorm veel plezier beleefd aan seizoen 12 en Liesbeth Staats, omdat ik volledig op haar gefocust was en me zo gigantisch door haar heb laten misleiden. Nou ja, ik deed het zelf, natuurlijk :-)....

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #127 Gepost op: 12-01-2014, 18:48:05 »
En volgens mij zijn mensen die op beeld verklaren niet de Mol te zijn, ook meestal de Mol niet.
Behalve Kees natuurlijk. Dus ja, waarom Daphne dan ook niet maar gelijk?
The British are not impressed.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #128 Gepost op: 12-01-2014, 18:48:38 »
Hoewel ik Daphne ook nog steeds verdenk, is één van mijn bezwaren bij haar dat ze (in het bonusmateriaal weliswaar, in het gesprek met Aaf) heeft verklaard echt niet de Mol te zijn. En volgens mij zijn mensen die op beeld verklaren niet de Mol te zijn, ook meestal de Mol niet. Als ik me goed herinner (maar ik kan het fout hebben) heb ik die les geleerd met mijn 'Wensmol' en meest favoriete mol-kandidate Liesbeth, die toen ook in beeld heeft verklaard niet de Mol te zijn, iets wat ik toen volledig genegeerd heb.

Door Liesbeth heb ik besloten om niet meer te letten op lichaamstaal en, met alle respect, al te moeilijke 'molloten-hints' (code nogwat verwijst naar Herschel en Liesbeth woont toevallig in de Herschelstraat, o.i.d.). Toen ik het vorig jaar weer mis had (ik bleef het hele seizoen lang op mijn schot-voor-de-boeg-mol Carolien zitten), heb ik besloten dit jaar te gaan proberen te letten op hints die ook daadwerkelijk in aflevering 10 terug zouden kunnen komen. En ik kan zeggen, dat valt nog geheel niet mee. Maar genoeg off topic, nu snel terug naar Daphne Bunskoek....

PS: Ik heb enorm veel plezier beleefd aan seizoen 12 en Liesbeth Staats, omdat ik volledig op haar gefocust was en me zo gigantisch door haar heb laten misleiden. Nou ja, ik deed het zelf, natuurlijk :-)....
Vorig jaar zei kees tegen zarayda in beeld dat hij niet de mol was...dus het hoeft niet...

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #129 Gepost op: 12-01-2014, 18:48:59 »
Kees zei vorig jaar heel uitgebreid tegen Zarayda dat hij echt echt echt niet de mol was  :P
Toch was ie het, dus dat lijkt me geen rede om Daphne niet te verdenken.

En ja, ik zit nogsteeds in de Daphne tunnel.
Momenteel kunnen Aaf en Susan ook de mol nog zijn voor mij, de rest niet.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #130 Gepost op: 12-01-2014, 18:49:32 »
Behalve Kees natuurlijk. Dus ja, waarom Daphne dan ook niet maar gelijk?

Vorig jaar zei kees tegen zarayda in beeld dat hij niet de mol was...dus het hoeft niet...

Jullie zijn snel  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #131 Gepost op: 12-01-2014, 19:01:55 »
Jullie zijn snel  ;D
ja ach...je kunt niet snel genoeg zijn op deze wereld :) maar goed. Daphne hoeft natuurlijk niet een gewone kandidaat te zijn natuurlijk ;)

Offline mph

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #132 Gepost op: 13-01-2014, 15:25:35 »
Wij maar zoeken en Daphne graaft lekker door in de biecht over de markt.

Offline M0lletje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #133 Gepost op: 13-01-2014, 15:35:34 »
Wij maar zoeken en Daphne graaft lekker door in de biecht over de markt.

Haha leuk gevonden, maar te ver gezocht denk ik ;)  :-X

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #134 Gepost op: 13-01-2014, 16:59:18 »
Haha leuk gevonden, maar te ver gezocht denk ik ;)  :-X

Het is wel een goede mol imitatie!
我是摩尔

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #135 Gepost op: 13-01-2014, 23:57:03 »
Ik zit nu voor de zoveelste keer aflevering 2 terug te kijken, maar Daphne schrijft echt álles op!
Wat Jennifer zegt als ze uit dat labyrint komt, ze was volgens mij zelfs bezig de plattegrond na te tekenen die bij de tv-schermen lag.
Ze schreef op welke duo's vertrokken. Alles.
Voor mij is zij geen mol.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #136 Gepost op: 14-01-2014, 00:03:06 »
Wij maar zoeken en Daphne graaft lekker door in de biecht over de markt.
*Zeer geestig gifje! ::ok::*

Wel opvallend dat zij een paar maal gevraagd wordt (door verkopers) of zij iets wil; waarop Daphne antwoordt dat zij slechts kijkt...
Omnia vincit amor

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #137 Gepost op: 14-01-2014, 00:38:05 »
Ik luister naar Daphne afl 1 26min:47sec daar zegt ze dat ze goedemorgen nederland heeft gepresenteerd. Of zegt ze goedeMOLgen? Nederland. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 14-01-2014, 01:44:02 door Benny de Mol »
我是摩尔

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #138 Gepost op: 14-01-2014, 01:19:32 »
Ik luister naar Daphne afl 1 26min:47sec daar zegt ze dat ze goedemorgen nederland heeft gepresenteerd. Of zegt ze goedeMOLgen? Nederland.
Ik had over hetzelfde spraakgebrek gepost, maar dan van Art bij het begroeten van de kandidaten bij de opdracht in het verlaten pand. Maar ik heb vaag in mijn achterhoofd het gevoel dat ik vorig jaar ook ooit zo iets gepost had over de uitspraak van Art... kan ook gewoon zo zijn dat alle westerlingen een spraakgebrek hebben. ;D Het komt best veel voor dat een 'r' wordt ingeslikt. Al moet ik wel zeggen dat ik de 'r'-s van Daphne in 'presentatrice en actrice' erg mooi en duidelijk vind.

Ik blijf het zeker in de gaten houden, maar het kan gewoon hun normale uitspraak zijn. Ik zie zelfs dat er een wikipedia pagina gewijd is aan de uitspraak van de r.  ::rofl::

Vanwege mijn naam gaat de uitspraak van de 'r' me aan het hart.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2014, 01:25:14 door Rat »

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #139 Gepost op: 14-01-2014, 01:45:43 »
Ik had over hetzelfde spraakgebrek gepost, maar dan van Art bij het begroeten van de kandidaten bij de opdracht in het verlaten pand. Maar ik heb vaag in mijn achterhoofd het gevoel dat ik vorig jaar ook ooit zo iets gepost had over de uitspraak van Art... kan ook gewoon zo zijn dat alle westerlingen een spraakgebrek hebben. ;D Het komt best veel voor dat een 'r' wordt ingeslikt. Al moet ik wel zeggen dat ik de 'r'-s van Daphne in 'presentatrice en actrice' erg mooi en duidelijk vind.

Ik blijf het zeker in de gaten houden, maar het kan gewoon hun normale uitspraak zijn. Ik zie zelfs dat er een wikipedia pagina gewijd is aan de uitspraak van de r.  ::rofl::

Vanwege mijn naam gaat de uitspraak van de 'r' me aan het hart.

Dat komt omdat Daphne geen Westerling is maar een Ras echte Tukker! En die hebben allemaal een mooie R.TukkeRRRRRR
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
我是摩尔