Auteur Topic: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.  (gelezen 14658 keer)

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hallo,

Tijdens de intro kwam er in een frame een bordje waarop stond: De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan. Dit hoeft natuurlijk niet persé iets te zeggen, maar tijdens de 2e opdracht werdt gevraagd wie ervan hield om in de spotlight te staan. Hierop reageerde Tygo meteen en Freek, dit zou dus al kunnen betekenen dat je hen kan afstrepen.

Toen Owen de test maakte beantwoorde hij de vraag:  Houdt de mol er van om in de schijnwerpers te staan?
Hij antwoordde hierop nee.

Ik vind het zeer opvallend dat dit 3 keer wordt aangehaald in de 1e aflevering, en misschien komen er nog meer van dit soort hints.

Wat vinden jullie hiervan?

Groeten

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #1 Gepost op: 2-01-2014, 22:08:39 »
Tygo en Freek kozen niet zelf voor hun positie geloof ik..

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #2 Gepost op: 2-01-2014, 22:27:34 »
Tygo en Freek kozen niet zelf voor hun positie geloof ik..

Klopt, maar om nou te zeggen dat ze erg tegenstribbelden... Er is altijd wel een relatie tot mol en donker, dus het ligt voor de hand dat de mol in een ander groepje zat. Overigens ook al omdat je daar als mol veel minder risico hoeft te lopen om de boel te vergallen (een cijfer verkeerd is voldoende).

m0ll0m

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #3 Gepost op: 2-01-2014, 23:00:02 »


Hier zie je trouwens de flits.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #4 Gepost op: 3-01-2014, 01:30:06 »
Tygo en Freek kozen niet zelf voor hun positie geloof ik..

Eens  ::jaja::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #5 Gepost op: 3-01-2014, 08:59:34 »
Ik denk dat het op Susan slaat. Het feit dat ze bijna nooit vooraan staat. Bij de drie groepsfoto's staat ze alle 3 achteraan. En tijdens uitleg van de opdrachten staat ze ook altijd achteraan.. En bij de 2 executies zit ze op de achterste rij..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #6 Gepost op: 3-01-2014, 10:09:03 »
Volgens mij zei freek dat ie niet in de schijnwerpers wou staan

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #7 Gepost op: 4-01-2014, 12:24:09 »
Ik denk dat we het getoonde fragment later in het spel tegenkomen bij een opdracht.
Wil niet zeggen dat het correct is of gelijk op iemand slaat.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #8 Gepost op: 4-01-2014, 14:45:25 »
Aangezien ik inmiddels in de Roodbeen-tunnel zit, denk ik dat het op Jan-Willem slaat. Niet alleen vanwege die 2e opdracht, maar vooral omdat hij de enige van het gezelschap is die normaal gesproken nooit met zijn gezicht op het scherm verschijnt. Voor zover ik weet althans doet hij alleen radio- en voice-overwerk

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #9 Gepost op: 4-01-2014, 14:50:07 »
Ik denk dat we het getoonde fragment later in het spel tegenkomen bij een opdracht.
Wil niet zeggen dat het correct is of gelijk op iemand slaat.

Compleet mee eens...anders zou het wel heel erg duidelijk zijn

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #10 Gepost op: 4-01-2014, 16:34:19 »
Aangezien ik inmiddels in de Roodbeen-tunnel zit, denk ik dat het op Jan-Willem slaat. Niet alleen vanwege die 2e opdracht, maar vooral omdat hij de enige van het gezelschap is die normaal gesproken nooit met zijn gezicht op het scherm verschijnt. Voor zover ik weet althans doet hij alleen radio- en voice-overwerk
Aaf is anders ook niet 'van de televisie' ;)
...óf niet!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #11 Gepost op: 4-01-2014, 16:37:36 »
Aaf is anders ook niet 'van de televisie' ;)
Aaf komt (of iig kwam) wel regelmatig op tv, hoor. Was o.a. best vaak tafeldame bij DWDD. Maar sinds ze kinderen heeft volgens mij wat minder.
Zelf zegt ze tijdens haar introductie in afl. 1 ook dat ze regelmatig op tv te zien is om haar mening te geven over dingen die haar interesseren (o.i.d.).

Maar idd, na Jan-Willem is Aaf waarschijnlijk het minste op tv.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2014, 16:39:23 door Jayne »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #12 Gepost op: 4-01-2014, 16:44:22 »
Aaf komt (of iig kwam) wel regelmatig op tv, hoor. Was o.a. best vaak tafeldame bij DWDD. Maar sinds ze kinderen heeft volgens mij wat minder.
Zelf zegt ze tijdens haar introductie in afl. 1 ook dat ze regelmatig op tv te zien is om haar mening te geven over dingen die haar interesseren (o.i.d.).
Toen ze bij Life4You bekend werd gemaakt als kandidaat zei ze 'nee' op de vraag 'Ben je van de televisie?' en beweerde ze dat ze maar één keer in de drie jaar bij DWDD kwam. Ze vindt zichzelf in ieder geval geen televisionist :)
...óf niet!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #13 Gepost op: 4-01-2014, 16:59:26 »
Toen ze bij Life4You bekend werd gemaakt als kandidaat zei ze 'nee' op de vraag 'Ben je van de televisie?' en beweerde ze dat ze maar één keer in de drie jaar bij DWDD kwam. Ze vindt zichzelf in ieder geval geen televisionist :)
Nee, ze is columniste. Maar als je hier kijkt zie je dat ze sowieso in 16 DWDD's heeft gezeten.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Gastendetail.2291.0.html?&tx_ttnews%5Btt_news%5D=3288&cHash=a1de85961f1b01521502adbdea842905

En ze heeft bijv. ook De Tafel Van 5 gedaan.
Laten we het er op houden dat ze iig vaker op tv komt/is geweest dan Jan-Willem. :P

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #14 Gepost op: 4-01-2014, 17:33:45 »
Ben ik de enige die denkt dat dat briefje uit de leader gewoon bij een opdracht hoort en helemaal geen hint is? :P En als het al een hint is, denk ik dat het slaat op Freek en Tygo, en dat zij dus niet de Mol zijn.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #15 Gepost op: 4-01-2014, 18:41:43 »
Ben ik de enige die denkt dat dat briefje uit de leader gewoon bij een opdracht hoort en helemaal geen hint is? :P En als het al een hint is, denk ik dat het slaat op Freek en Tygo, en dat zij dus niet de Mol zijn.

Nee hoor, dat heb ik hierboven ook al gemeld.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #16 Gepost op: 4-01-2014, 18:45:16 »
Nee hoor, dat heb ik hierboven ook al gemeld.

Ah ja  ::ok::

Ik vind het best duidelijk dat het briefje ook op de tweede opdracht van deze aflevering slaat, omdat het gewoon letterlijk overheen komt. Maar het zou net zo goed wel een hint kunnen zijn..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

anoniem 24971

  • Gast
Re: [theorie] De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan.
« Reactie #17 Gepost op: 4-01-2014, 19:52:28 »
Ben ik de enige die denkt dat dat briefje uit de leader gewoon bij een opdracht hoort en helemaal geen hint is? :P En als het al een hint is, denk ik dat het slaat op Freek en Tygo, en dat zij dus niet de Mol zijn.

Nee, ik heb dat al een vijftal keer gezegd, maar daar wordt blijkbaar gewoon overheen gelezen  ::rofl::
Het zit tenslotte in een fles: wat verwachten mensen eigenlijk?