Poll

Wie is de mol NIET?

Susan
15 (9.6%)
Sofie
81 (51.6%)
Freek
61 (38.9%)

Totaal aantal stemmen: 108

Auteur Topic: [Poll] Wie is de mol NIET?  (gelezen 106891 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #380 Gepost op: 20-03-2014, 11:07:57 »
Zo, en nu duidelijk is dat iedereen graag in zijn eigen mening gelooft ::ok:: kunnen we nu weer over naar de discussie over wie de mol niet is want we hebben nog maar een paar uur voordat we weten wie de mol wel is ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #381 Gepost op: 20-03-2014, 11:35:32 »
Sofie is de mol níet omdat:
- Zij heeft gezwegen over het feit dat ze de ZV vond en in zette. Als mol zou ik dat juist op tafel leggen en dan zeggen: Ja sorry jongens, ik was zó onzeker over mijn test dat ik hem heb ingezet.
- Zij heeft tegen Freek gelogen over het inzetten van de ZV, hiermee verspeelde Freek zijn vrijstelling. Als mol zou dit een onlogische actie zijn: brengt enkel verdenking/wantrouwen met zich mee.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #382 Gepost op: 20-03-2014, 11:38:31 »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #383 Gepost op: 20-03-2014, 11:42:49 »
Sofie is de mol níet omdat:
- Zij heeft gezwegen over het feit dat ze de ZV vond en in zette. Als mol zou ik dat juist op tafel leggen en dan zeggen: Ja sorry jongens, ik was zó onzeker over mijn test dat ik hem heb ingezet.
- Zij heeft tegen Freek gelogen over het inzetten van de ZV, hiermee verspeelde Freek zijn vrijstelling. Als mol zou dit een onlogische actie zijn: brengt enkel verdenking/wantrouwen met zich mee.


Hetzelfde geld voor Suzan ze hoefde de vrijstelling niet te pakken Tygo kwam na haar die had de vrijstelling ook nog kunnen pakken. De vrijstelling had ze gelijk in moeten zetten en niet de aflevering erna. Wat kan de mol het schelen en de andere twee hebben het ook ingezet. zij was de enige die logisch nadacht dat de kandidaat of de mol de zwarte schijf in zou zetten.


ik vind Sofie en Suzan een slechte mol.

ex Freek tunnelaar

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #384 Gepost op: 20-03-2014, 12:03:10 »
Hetzelfde geld voor Suzan ze hoefde de vrijstelling niet te pakken Tygo kwam na haar die had de vrijstelling ook nog kunnen pakken. De vrijstelling had ze gelijk in moeten zetten en niet de aflevering erna. Wat kan de mol het schelen en de andere twee hebben het ook ingezet. zij was de enige die logisch nadacht dat de kandidaat of de mol de zwarte schijf in zou zetten.


ik vind Sofie en Suzan een slechte mol.

ex Freek tunnelaar


Hehe, dat je dat er steeds onder zet  ::ok::

Maar ik ben het met je eens. Ik vind ze allebei als mol niet zo sterk. Misschien klopt het dan toch wel dat vrouwen niet zulke goede mollen zijn.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #385 Gepost op: 20-03-2014, 12:06:31 »

Het ging mij erom Lightman beweert hij de afgelopen 3-seizoenen goed zat
Nee, dat beweert Lightman niet. Wat hij zegt, is dat de keren dat hij fout zat dit kwam door dingen die niets te maken hadden met zijn methode. Dit jaar is dus pas het eerste jaar dat zijn methode echt niet klopt, maar er zijn zoveel methodes op dit forum die niet waterdicht zijn (ik denk dat geen enkele methode dat echt is). Dat betekent voor mij niet dat die hele methode maar in de prullenbak moet, ze zijn nog steeds een interessant hulpmiddel om de mol te vinden.

En Bakkertje, vergeef me alsjeblieft dat ik hier nog op reageer ::schaam:: Maar ik vind zelf Lightman's methode nog steeds een leuke methode en zou graag willen dat hij die volgend jaar gewoon weer gaat toepassen, dus ik wil nog even afsluiten met een positief geluid erover :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #386 Gepost op: 20-03-2014, 12:22:20 »
Sofie is niet de mol. ..Hoewel als Susan het kan zijn dan misschien Sofie ook nog wel  ???

Nee, dat beweert Lightman niet. Wat hij zegt, is dat de keren dat hij fout zat dit kwam door dingen die niets te maken hadden met zijn methode. Dit jaar is dus pas het eerste jaar dat zijn methode echt niet klopt, maar er zijn zoveel methodes op dit forum die niet waterdicht zijn (ik denk dat geen enkele methode dat echt is). Dat betekent voor mij niet dat die hele methode maar in de prullenbak moet, ze zijn nog steeds een interessant hulpmiddel om de mol te vinden.

En Bakkertje, vergeef me alsjeblieft dat ik hier nog op reageer ::schaam:: Maar ik vind zelf Lightman's methode nog steeds een leuke methode en zou graag willen dat hij die volgend jaar gewoon weer gaat toepassen, dus ik wil nog even afsluiten met een positief geluid erover :)
::ok::
Dat dan weer wel

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #387 Gepost op: 20-03-2014, 20:46:44 »
Ze had een goeie Mol kunnen zijn, daar ben ik honderd procent van overtuigd. Ze heeft zowat alle kwaliteiten kunnen tonen die nodig zijn om de Mol te zijn.

Ik wist het al had al een hele tijd het gevoel, het was heel fijn om te denken dat ze het had kunnen zijn maar vanavond gaat een definitieve streep door Soof als Mol. Maar ze krijgt ook een dikke ster bij haar naam want ik verwacht haar als winnares. Zij was iedereen te slim af! Goed gedaan Sofie. Ze is inderdaad een superfanatieke kandidate.

En van Freek wisten we het al. Beetje belachelijk dat ie er nog bijstaat. ::)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #388 Gepost op: 20-03-2014, 23:12:07 »
Susan    - 15 (9.6%)
Sofie    - 81 (51.6%)
Freek    - 61 (38.9%)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #389 Gepost op: 20-03-2014, 23:20:52 »
En van Freek wisten we het al. Beetje belachelijk dat ie er nog bijstaat. ::)
Die stond er eerst ook niet bij, maar om één of andere reden heeft iemand hem ineens toch weer toegevoegd.
The British are not impressed.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #390 Gepost op: 20-03-2014, 23:23:39 »
Ja, ik zag dat iemand de poll al gerestart had, en op de andere poll (Wie is de mol) stond de optie Freek er bij, op mijn poll niet meer. En dat is het gekke, mijn poll kenmerkt zich altijd dat je meerdere opties kunt aanvinken. Nu kan dat opeens niet meer ??? De grap hier is nu juist dat je diversen aan kunt vinken, zeker als je al een mol hebt, dan vink je de rest aan. Ik heb allerlei dingen geprobeerd maar krijg het niet meer goed terug. Vandaar kun je nu maar 1 optie selecteren heb ik gezien. Is natuurlijk niet de bedoeling :-X.
op verzoek van de topic starter dus :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #391 Gepost op: 21-03-2014, 00:47:23 »
En van Freek wisten we het al. Beetje belachelijk dat ie er nog bijstaat. ::)

Er waren een paar tunnelaar in de Freek-tunnel die er niet uit wilde komen...