Auteur Topic: Muzikale aanwijzingen Roodshow  (gelezen 181605 keer)

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #600 Gepost op: 14-03-2014, 19:12:48 »
You don't have to put on the red light. Susan zorgt er 2 afleveringen voor dat er geen rood scherm komt. De duo-executie en de groepsvrijstelling. Art, you don't have to put on the red light ::vergroot::


Right.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #601 Gepost op: 14-03-2014, 19:39:23 »
You don't have to put on the red light. Susan zorgt er 2 afleveringen voor dat er geen rood scherm komt. De duo-executie en de groepsvrijstelling. Art, you don't have to put on the red light ::vergroot::


Dit suggereeert dat Susan in afllevering 3 en 7 een rood scherm zou hebben gehad, maar de muzikale aanwijzing gaat dit keer over de mol ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #602 Gepost op: 14-03-2014, 19:46:22 »
Dit suggereeert dat Susan in afllevering 3 en 7 een rood scherm zou hebben gehad, maar de muzikale aanwijzing gaat dit keer over de mol ;)
Nee ... er zou geen rood scherm getoond zijn als er een scherm getoond zou worden.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #603 Gepost op: 14-03-2014, 20:22:38 »
You don't have to put on the red light. Susan zorgt er 2 afleveringen voor dat er geen rood scherm komt. De duo-executie en de groepsvrijstelling. Art, you don't have to put on the red light ::vergroot::



Nog een leuke aanvulling hierop, als groot Police/Sting fan moest ik meteen aan de "Parijs connectie" denken bij dit nummer (en dus aan Susan).
uit Wikipedia:
Police lead singer Sting wrote the song, inspired by the prostitutes he saw near the band's seedy hotel while in Paris, France in October 1977 to perform at the Nashville Club. The title of the song comes from the name of the character in the play Cyrano de Bergerac, an old poster of which was hanging in the hotel foyer.

Nog een Parijs-connectie : het nummer is ook gebruikt in de soundtrack voor "Moulin Rouge"

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #604 Gepost op: 14-03-2014, 20:58:18 »
You don't have to put on the red light. Susan zorgt er 2 afleveringen voor dat er geen rood scherm komt. De duo-executie en de groepsvrijstelling. Art, you don't have to put on the red light ::vergroot::
Dat klinkt als een plausible verklaring.  ::jaja::

Overigens vind ik een liedje over een prostituee niet echt complimenteus richting de mol.  ::)
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #605 Gepost op: 14-03-2014, 21:29:07 »
Overigens vind ik een liedje over een prostituee niet echt complimenteus richting de mol.  ::)

Vorig jaar zou "de non" van "de nozem en de non" naar Paulien moeten verwijzen, maar dit is inderdaad wel het andere uiterste. ;D

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #606 Gepost op: 14-03-2014, 23:33:25 »
Is dit niet de zanger die wegrende van Sofie omdat zij hem wou interviewen. 

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #607 Gepost op: 15-03-2014, 00:36:31 »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #608 Gepost op: 15-03-2014, 01:05:52 »
http://www.televizier.nl/nieuws/susan-visser-speelt-hoofdrol-in-nieuwe-tv-serie.387680.lynkx


Susan Visser heeft een rol in de tv serie: Achter het raam!
Dus als Susan de mol is geeft Tygo een gigantische hint weg in de Roodshow. Zou daar ook een boete opstaan nu we eigenlijk op het einde zitten??

Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #609 Gepost op: 15-03-2014, 01:10:04 »
De rode lantaarn. Zou het toch? Ook al zit ik op Susan, was het toch best "heftig" om te horen gisteren dat Freek het sowieso niet is. Ik verdenk hem eerder dan Sofie en daarom is het toch duidelijk.

Maar, rood is het nieuwe groen. Freek kreeg van Art een denkbeeldige rode scherm. Hij ligt eruit, want hij is de mol in ieder geval niet. Rood is het nieuwe groen. Zal het dan toch? Nah, Susan is het.

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #610 Gepost op: 15-03-2014, 10:40:46 »
De rode lantaarn. Zou het toch? Ook al zit ik op Susan, was het toch best "heftig" om te horen gisteren dat Freek het sowieso niet is. Ik verdenk hem eerder dan Sofie en daarom is het toch duidelijk.

Maar, rood is het nieuwe groen. Freek kreeg van Art een denkbeeldige rode scherm. Hij ligt eruit, want hij is de mol in ieder geval niet. Rood is het nieuwe groen. Zal het dan toch? Nah, Susan is het.

Zoiets dacht ik ook al. We hebben in ieder geval dat hele "rood is het nieuwe groen" nooit gezien (of wel ???)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #611 Gepost op: 15-03-2014, 10:56:31 »
Freek had ook een knalrode tas en een knalrode regenjas bij de boeddha opdracht.

Maar Susan is ook vaak geassocieerd met rood.

Verder dan dit kan ik het "rood is het nieuwe groen" ook niet echt bedenken.

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #612 Gepost op: 15-03-2014, 11:07:38 »
Freek had ook een knalrode tas en een knalrode regenjas bij de boeddha opdracht.

Maar Susan is ook vaak geassocieerd met rood.

Verder dan dit kan ik het "rood is het nieuwe groen" ook niet echt bedenken.

Ik hoop dat de laatste aflevering zo heet  ;)
FREEK IS DE MOL!!!! (sorry  :-[ )

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #613 Gepost op: 15-03-2014, 11:26:35 »
Maar Freek kan toch nog de winnaar zijn ??? Dan hoeft hij geen rood scherm te zien.
Bovendien lijkt mij dat die hint op de 'gebroken' executie van aflevering 1 slaat. :)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #614 Gepost op: 15-03-2014, 11:57:39 »
Bovendien lijkt mij dat die hint op de 'gebroken' executie van aflevering 1 slaat. :)


Ja, dat kwam ook even in me op. Maar waarom zouden ze zoiets als hint geven terwijl Daphne al lang en breed uit het spel is? ;D

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #615 Gepost op: 15-03-2014, 12:13:03 »
Ik lees nu weer 5 keer of zo "rood is het nieuwe groen", maar dat was niet de hint!
Die was : "groen is het nieuwe rood".

Lijkt hetzelfde maar is het niet.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #616 Gepost op: 15-03-2014, 12:14:25 »
Ja, dat kwam ook even in me op. Maar waarom zouden ze zoiets als hint geven terwijl Daphne al lang en breed uit het spel is? ;D

Die hint is in het molboekje gegeven, ik denk niet als hint naar de Mol maar gewoon als verwijzing naar de eerste aflevering. Immers is Skunk Ananasie toch ook geen hint geweest naar de Mol (ik kan het niet linken aan Suus of Soof), maar gewoon een verwijzing naar die opdracht.

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #617 Gepost op: 15-03-2014, 12:17:24 »
Die hint is in het molboekje gegeven, ik denk niet als hint naar de Mol maar gewoon als verwijzing naar de eerste aflevering. Immers is Skunk Ananasie toch ook geen hint geweest naar de Mol (ik kan het niet linken aan Suus of Soof), maar gewoon een verwijzing naar die opdracht.


Skunk Anansie was de uitleg van Sofie aan JW dus dat is wel degelijk te linken aan Sofie :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #618 Gepost op: 15-03-2014, 12:18:58 »
Skunk Anansie was de uitleg van Sofie aan JW dus dat is wel degelijk te linken aan Sofie :)

Oh sorry, in mijn hoofd was het Aaf die die hint gaf aan JW, maar ik heb dat niet gecontroleerd. ::sorry::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Re: Muzikale aanwijzingen Roodshow
« Reactie #619 Gepost op: 15-03-2014, 12:19:12 »
Ik lees nu weer 5 keer of zo "rood is het nieuwe groen", maar dat was niet de hint!
Die was : "groen is het nieuwe rood".

Lijkt hetzelfde maar is het niet.

Excuses. :)

Maar dan nog kan het kloppen en ook ik heb niet echt iets gezien wat erop kan duiden. Ja kledingdracht kan. Kleur haar kan.

Rode lantaarn, groen is het nieuwe rood.

Susan jij bent niet de winnaar. Niet de winnaar is een rood scherm. En dan de twist: jij bent de mol.  Het virtuele rode scherm wordt een virtueel groen scherm.