Auteur Topic: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014  (gelezen 49075 keer)

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #40 Gepost op: 27-01-2014, 18:54:59 »
Wie had er in aflevering 3 eigenlijk moeten afvallen?

Aan de mol: Waren er opdrachten waar je het lastig vond om te mollen/iets te bedenken 'hoe' te mollen? Welke waren dit en waarom?

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #41 Gepost op: 27-01-2014, 19:40:29 »
Waarom werden Owen en Susan zonder reden door Art uitgesloten bij de groep bij de operaopdracht - in tegenstelling tot Freek en Tygo in de seinopdracht en Jan-Willem bij de roltrapopdracht?
Weet je het niet, antraciet

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #42 Gepost op: 28-01-2014, 22:01:20 »
Niet-serieuze vraag voor Aaf:

Aaf, wat is het mooiste gebouw van Hong Kong? Het shun tak-gebouw, het spiegelgebouw, dat spiegelende gebouw met die driehoekige uitstulpingen, of het badkamertegeltjesgebouw met groene spiegelende ramen?

::rofl::

Edit:
Jan-Willem, wat denk je dat er voor heeft gezorgd dat je in aflevering 4 voor de roltrapopdracht het minst werd verdacht door de andere kandidaten? En wat heb je eventueel zèlf actief gedaan om weinig verdacht te worden?
« Laatst bewerkt op: 28-01-2014, 23:13:39 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #43 Gepost op: 28-01-2014, 22:15:28 »
Hoeveel kokers hingen er nu werkelijk bij de stuwdam opdracht?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #44 Gepost op: 31-01-2014, 23:29:56 »
Voor de crew: Waarom geen opdracht in Tai O, het vissersdorpje op Lantau Island (Honk Kong), dat is toch een perfect, pittoresk en fantastisch mooi plaatsje voor een opdracht?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #45 Gepost op: 31-01-2014, 23:42:57 »
Waarom geen opdracht in Tai O, het vissersdorpje op Lantau Island (Honk Kong), dat is toch een perfect, pittoresk en fantastisch mooi plaatsje voor een opdracht?
Omdat er maar ruimte was voor 14 opdrachten?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #46 Gepost op: 31-01-2014, 23:48:22 »
Omdat er maar ruimte was voor 14 opdrachten?
Schrap dan iets anders. :p Doe er op zijn minst een test & executie. Ik ben een beetje verlieft op dat dorpje. ::bravo::

Ik ben serieus benieuwd naar het antwoord: Regen? Contrast met de Filipijnen? Geen toestemming? Geen tijd? Maar misschien is het beter om iemand van de crew rechtstreeks te vragen, want wie zit er verder op te wachten om iets te horen over een dorpje waar geen opdracht was. :-\\

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #47 Gepost op: 1-02-2014, 00:05:04 »
Uit 'n ander topic:
Nou ik had het al eens eerder gehoord van Sebastiaan (hij was ooit kandidaat) en Deze week zei Sanne Vogel het ook, las vandaag ook nog een tweet van een fan die naar o.a. Sanne, Georgina, Jan kooijman, tweete wanneer een reunie widm kwam, en Kees Boot stond ook in die tweet. Wss dacht die fan dat Kees al eens had meegedaan aan Wie is de mol. Waarop Kees die fan terugmentionde met, Helaas mag ik niet meer. Later legde hij dit uit als als je aan expeditie hebt meegedaan mag je niet meer met de mol, wel andersom. Negativ( kandidaat uit Robinson dit jaar) heeft dit ook nog bevestigd. En sebastiaan had het me al eens verteld dus maar ik kwam er nu weer bij uit, dacht meld het ff.
Is misschien een vraag voor de op de MOlfandag voor aan de crew te vragen hoe dit zit.
Crew, waarom mogen ex-Expeditie Robinson-deelnemers niet meer aan WIDM meedoen?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #48 Gepost op: 1-02-2014, 00:18:49 »
Uit 'n ander topic:Crew, waarom mogen ex-Expeditie Robinson-deelnemers niet meer aan WIDM meedoen en waarom mag het andersom wel?

Kleine toevoeging van mijn kant ;)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #49 Gepost op: 1-02-2014, 21:29:54 »
Hoe zit het nou met het telefoongebruik in wie is de mol? Ieder jaar zeggen kandidaten in interviews iets anders, in 2010 moesten ze alles inleveren, 2011 ook, van 2012 en 2013 weet ik dat ze mochten bellen vaak, en dit jaar ook weer. Waar trekken jullie de grens en hoe gaat dit in z'n werk. OOk met twitterstiltes, hoe gaan jullie hiermee om?\

Grote kans dat ze hier niet eerlijk op gaan antwoorden, want stel ze geven het antwoord niemand gebruikt z'n telefoon ivm twitterstiltes en die dingen, weten hun dat wij weten dat ze liegen omdat kandidaten aangeven dat ze wel vaker bellen.. Dus ik vind die moeilijk maar ben er benieuwd naar!!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #50 Gepost op: 1-02-2014, 21:54:26 »
Hoe zit het nou met het telefoongebruik in wie is de mol? Ieder jaar zeggen kandidaten in interviews iets anders, in 2010 moesten ze alles inleveren, 2011 ook, van 2012 en 2013 weet ik dat ze mochten bellen vaak, en dit jaar ook weer. Waar trekken jullie de grens en hoe gaat dit in z'n werk. OOk met twitterstiltes, hoe gaan jullie hiermee om?\

Grote kans dat ze hier niet eerlijk op gaan antwoorden, want stel ze geven het antwoord niemand gebruikt z'n telefoon ivm twitterstiltes en die dingen, weten hun dat wij weten dat ze liegen omdat kandidaten aangeven dat ze wel vaker bellen.. Dus ik vind die moeilijk maar ben er benieuwd naar!!


Nog een toevoeging. In 2008 mochten ze wel bellen, Dennis belde na elke executie met zijn vrouw, waardoor minder kandidaten hem verdachten.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #51 Gepost op: 2-02-2014, 08:38:18 »
Hoever van te voren word het land bekend gemaakt waar jullie heen vertrekken?
« Laatst bewerkt op: 2-02-2014, 11:48:27 door Dolfie »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #52 Gepost op: 3-02-2014, 16:49:20 »
Vraag aan Tygo:
Naar wie heb je werkelijk je twee enveloppen voor Ellis Island opgestuurd (jouw envelop en die van Jan-Willem)?

Funvraag aan Sophie/Tygo:
In de uitzendingen horen we jullie een aantal keer zeggen: "I love it, I love it a lot" en "I like it, I like it a lot". Waar is dit zinnetje ontstaan en kunnen jullie hem samen nog een keer uitspreken...

 ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 3-02-2014, 17:57:32 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #53 Gepost op: 3-02-2014, 17:36:55 »
Funvraag aan Sophie/Tygo:
In de uitzendingen horen we jullie een aantal keer zeggen: "I love it, I love it a lot" en "I like it, I like it a lot". Waar is dit zinnetje ontstaan en kunnen jullie hem samen nog een keer uitspreken...

 ::rofl::


http://www.youtube.com/watch?v=zBFaNkvrp0g

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #54 Gepost op: 3-02-2014, 17:50:16 »
http://www.youtube.com/watch?v=zBFaNkvrp0g

Zal de oorsprong zijn, maar het ontstaan tijdens de opnames vraag ik me nog steeds af.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #55 Gepost op: 3-02-2014, 17:54:08 »
graag je vraag voor de kandidaten en/of de crew onderstrepen zodat we een duidelijk onderscheid hebben tussen een vraag en een eventuele reactie :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #56 Gepost op: 7-02-2014, 11:29:01 »
Ik heb een vraag aan iemand die nog weinig vragen heeft staan (maakt dus niet zoveel uit wie):

Hoe werkt zo'n testbiecht, praat je tegen een crewlid en praat die terug/stelt die vragen (wat eruit wordt geknipt)?

Ik ben benieuwd aangezien dit jaar het wel erg obvious is dat JW alleen maar tekst voorleest maar misschien legt een kandidaat hoe dit kan bij deze vraag wel uit ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #57 Gepost op: 7-02-2014, 11:35:45 »
ik heb een vraag aan de crew, vermoedelijk Anton:

In hoeverre vind je nog inspiratie om opdrachten te verzinnen? De opdrachten dit jaar zijn variaties op datgene wat al geweest is, is het wellicht geen tijd om het team te verversen dat aan deze opdrachten werkt?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #58 Gepost op: 7-02-2014, 12:38:11 »
Vragen graag onderstrepen anders worden ze niet meegenomen door de persoon die de vragenlijst aan het samenstellen is.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #59 Gepost op: 7-02-2014, 12:39:04 »
ik heb een vraag aan de crew, vermoedelijk Anton:

In hoeverre vind je nog inspiratie om opdrachten te verzinnen? De opdrachten dit jaar zijn variaties op datgene wat al geweest is, is het wellicht geen tijd om het team te verversen dat aan deze opdrachten werkt?

Anton wordt dit jaar al ververst.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!