Auteur Topic: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014  (gelezen 49436 keer)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #80 Gepost op: 25-02-2014, 13:23:40 »
Wat gebeurt er als de mol halverwege uitvalt door ziekte of ongeluk? (Neem aan stoppen) En als het gestopt wordt, wordt er dan met dezelfde kandidaten en nieuwe mol later in het jaar een nieuw seizoen opgenomen?

Ik meen me te herinneren dat Rick, ik denk in 2012 toen Anton er niet bij was, op de MFD heeft gezegd dat in zo'n geval de opnames stoppen het dat seizoen in ieder geval niet doorgaat.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #81 Gepost op: 28-02-2014, 16:37:05 »
Wie zou er zijn afgevallen in Aflevering 7 afgevallen als de groepsvrijstelling niet was ingezet? En wie in Aflevering 3?

Offline daniekmarinus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #82 Gepost op: 28-02-2014, 19:15:06 »
Ik bedacht me deze vraag nog, misschien is dat wel leuk om te weten, in ieder geval ben ik er wel nieuwsgierig naar ;)

Voor Jan-Willem: Ben je voordat jouw wie is de mol avontuur voorbij was er nog achter gekomen wat er met jouw envelop was gebeurd of is dat altijd een mysterie voor jou gebleven?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #83 Gepost op: 1-03-2014, 13:39:40 »
Hebben de overgebleven kandidaten hun toekomstfilmpjes vaker mogen bekijken (in de kerk)?
Zo niet, hoe wist Jan-Willem zo zeker dat hij de meest rechtse windmolen moest hebben.


Note: dit wil ik weten omdat ik twijfel of dat je in een split second, door maar een keer te mogen kijken, ziet dat het geld op de meest rechtste molen ligt of voor bijvoorbeeld Tygo, hij in een keer die straatnaam weet te onthouden. Korte tijd en spanning....
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #84 Gepost op: 2-03-2014, 02:18:47 »
Hebben de overgebleven kandidaten hun toekomstfilmpjes vaker mogen bekijken (in de kerk)?
Zo niet, hoe wist Jan-Willem zo zeker dat hij de meest rechtse windmolen moest hebben.


Note: dit wil ik weten omdat ik twijfel of dat je in een split second, door maar een keer te mogen kijken, ziet dat het geld op de meest rechtste molen ligt of voor bijvoorbeeld Tygo, hij in een keer die straatnaam weet te onthouden. Korte tijd en spanning....

Goeie vraag. Wat ik dan wel weer vreemd vond is dat Tygo de oranje topo kennelijk helemaal vergeten was.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #85 Gepost op: 2-03-2014, 10:56:10 »
Dat brengt me bij de volgende vraag: Hadden Tygo en Sofie in de topo-opdracht ook een lijstje van waardes van elke kleur topo? En zo ja wisten zij ook dat er een '?' (Oranje topo) in het spel was?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #86 Gepost op: 4-03-2014, 06:32:15 »
Aan Jan-Willem: Waarom noemde je Maurice steeds Molrice?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #87 Gepost op: 7-03-2014, 00:07:53 »
Vraag voor de crew : Hoe werd ervoor gezorgd dat de cameramensen, die rond Freek liepen bij de jacht op hem en zijn vrijstelling, niet gezien werden door de kandidaten? Hoort dit gewoon bij de opdracht en is het dus moeilijker voor Freek ? Of wordt er op een andere manier rekening mee gehouden ? Mij lijkt het namelijk dat een hele cameracrew in zo'n dorpje nogal opvalt. 
You'll never walk alone

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #88 Gepost op: 7-03-2014, 09:33:26 »
Vraag voor Jan-Willem: pak je gitaar en speel nog een keer het mollied!  ::boogie::
Vraag voor Tygo, Freek, Suus en Soof: zing het mollied eens   :D
Vraag voor Freek en Jennifer: doe het dansje die jullie samen oefenden om bij de roltrap woorden op volgorde te onthouden   ::fluit::
« Laatst bewerkt op: 7-03-2014, 09:37:24 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #89 Gepost op: 7-03-2014, 09:38:36 »
Je kan ook naar het circus gaan Joost. :P

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #90 Gepost op: 7-03-2014, 09:40:26 »
Je kan ook naar het circus gaan Joost. :P

 ::rofl:: Eens, maar het WIDM circus is zoveel leuker  :-*
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #91 Gepost op: 7-03-2014, 09:41:38 »
Welke stagiair was er dit jaar voor verantwoordelijk dat het dagboek van JW rond 19:45 (06.03.2014) al op de AVRO-site stond?

Offline Scoobyboogie

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #92 Gepost op: 7-03-2014, 11:36:34 »
Ik lees altijd mee hier, nooit echt gereageerd hier maar toch een vraag die in me opkwam:

Waarom is er dit seizoen niet gekozen voor een echte ontmoeting met de Mol zoals voorgaande jaren?

Dit zorgde normaal voor spannende beelden. Of zijn de vragen voor de toekomst de vervanging hiervan?

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #93 Gepost op: 7-03-2014, 11:40:37 »
Vraag aan Freek: ben je je er van bewust dat als Susan niet voor de groepsvrijstelling koos, dat je dan waarschijnlijk had afgevallen. En dat je dus heel veel geluk heb gehad dat je in de finale stond.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #94 Gepost op: 7-03-2014, 13:02:53 »
Wat zat er in de kist die het leven op het eiland aangenamer zou maken?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #95 Gepost op: 7-03-2014, 13:16:00 »
Wat zat er in de kist die het leven op het eiland aangenamer zou maken?

Hoe komt het dat de kandidaten ineens afdekzeilen, een magnesiumstick, hangmatten, visdraad en haken, een wok, een schep, een bijl, een gitaar en klamboes hadden (terwijl je dat soort attributen zou verwachten in de kist voor het comfort (die niet geopend is))?
« Laatst bewerkt op: 7-03-2014, 13:23:13 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #96 Gepost op: 7-03-2014, 14:37:36 »
Hoe komt het dat de kandidaten ineens afdekzeilen, een magnesiumstick, hangmatten, visdraad en haken, een wok, een schep, een bijl, een gitaar en klamboes hadden (terwijl je dat soort attributen zou verwachten in de kist voor het comfort (die niet geopend is))?
Dit was een zeer korte versie van Expeditie Robinson. Bij ER krijg je toch ook een aantal basisspullen mee? ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #97 Gepost op: 7-03-2014, 15:14:35 »
... een gitaar ...
Dit was een zeer korte versie van Expeditie Robinson. Bij ER krijg je toch ook een aantal basisspullen mee? ;)

Een gitaar noem ik geen basisspul. Vroeg het me inderdaad ook af (dacht eerst dat ze gewoon buiten beeld de tweede kist geopend hadden maar die stond er nog en moesten ze ook niet voor betalen); dus, gestolen van de cameramensen?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #98 Gepost op: 7-03-2014, 15:37:51 »
Dit was een zeer korte versie van Expeditie Robinson. Bij ER krijg je toch ook een aantal basisspullen mee? ;)

Omdat het zo'n korte versie was had ik daarom verwacht dat ze dit soort items zouden moeten kopen voor geld. Nu kregen ze echt al een hele hoop overlevingsspullen voor zo'n korte periode.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #99 Gepost op: 7-03-2014, 15:42:00 »
Omdat het zo'n korte versie was had ik daarom verwacht dat ze dit soort items zouden moeten kopen voor geld. Nu kregen ze echt al een hele hoop overlevingsspullen voor zo'n korte periode.

En ik denk dat de kandidaten buiten de camera's protest hebben ingediend bij de programmamakers, waardoor die zijn ingebonden en over de brug zijn gekomen met de luxere items. (Je zag duidelijk dat de kandidaten er niet echt veel zin in hadden; ze deden immers niet mee aan ER.)