Auteur Topic: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014  (gelezen 49459 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #140 Gepost op: 22-03-2014, 11:29:41 »
Volgens mij zei Art: Zoek Freek en je vind mij.

Freek had een foto van het huis, de kandidaten alleen Freek. Dat kan er op duiden dat Art pas openlijk in het zicht is gaan staan nadat Freek was gearriveerd. Op het moment dat JW Art dan voor het eerst ziet, is de minuut reeds gestart of wellicht al voorbij.

Heeee! Ja, dat moet m zijn inderdaad 
Zeer plausibele verklaring Theoreticus  ::ok::

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #141 Gepost op: 22-03-2014, 11:34:41 »
Volgens mij zei Art: Zoek Freek en je vind mij.

Freek had een foto van het huis, de kandidaten alleen Freek. Dat kan er op duiden dat Art pas openlijk in het zicht is gaan staan nadat Freek was gearriveerd. Op het moment dat JW Art dan voor het eerst ziet, is de minuut reeds gestart of wellicht al voorbij.

Dit soort theorieën blijft speculeren. Daarom zou ik toch graag er een antwoord op willen vanuit de crew.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #142 Gepost op: 22-03-2014, 14:30:40 »
Mol, hoe heb jij je voorbereid op de Boeddha-opdracht? Wist je van tevoren ongeveer waar de tien beelden stonden? (Vervolgvraag: Heb je ook geprobeerd om de beelden van de anderen onopgemerkt voorbij te laten gaan?)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #143 Gepost op: 22-03-2014, 20:10:30 »
Vraag aan alle kandidaten: wat was voor jou het moment dat Susan de mol niet kon zijn?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #144 Gepost op: 23-03-2014, 00:53:20 »
Vraag voor de crew: Wie hadden de kandidaten op de foto bij de Kantonse Opera-opdracht moeten aanwijzen om wél geld voor de pot te verdienen en waarom?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #145 Gepost op: 23-03-2014, 01:15:19 »
Vraag voor de crew: Wie hadden de kandidaten op de foto bij de Kantonse Opera-opdracht moeten aanwijzen om wél geld voor de pot te verdienen en waarom?

De groep moest de 2 personen aanwijzen die Susan en Owen aangewezen hadden. En Susan en Owen moesten dus 2 personen kiezen, die de groep wel zou raden. Dat was de gehele opdracht. Dat is duidelijk uitgelegd, snap niet dat daar verwarring over ontstaan is... Enige wat ik niet zou weten (mogelijk wel gezegd) is dat er misschien al geld verdiend zou zijn als één van beide goed geraden was. Maar of dat nou een detail is waar je met je vraag op doelt, ik denk het niet...

Offline Roosje98

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #146 Gepost op: 23-03-2014, 14:30:44 »
vraag voor Art: Wat was de reden dat je het geld van de eerste opdracht op de markt verdeelde over 4 kandidaten?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #147 Gepost op: 23-03-2014, 14:59:43 »
Vraag aan Susan: Hoe reageerde je manager/agent toen hij erachter kwam dat jij de mol was?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #148 Gepost op: 23-03-2014, 18:27:11 »
Voor de crew:

Waar lag de 1400 euro (vind het nog steeds een vreemd bedrag) op de jademarkt?
Ik heb dat tig keer frame voor frame bekeken maar niets gezien.

Nog een vraag voor de crew:

Ik neem aan dat de mol nooit een test hoeft te maken.
Wat ziet de mol dan wel op het scherm?
Dit vraag ik omdat Susan wél de kleine letters bij een opdracht gewoon kon lezen, maar bij de test soms een bril droeg, terwijl een zwarte achtergrond met grote groene letters goed te zien moet zijn.
Worden er via de laptop instructies doorgegeven?

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #149 Gepost op: 23-03-2014, 23:17:37 »
Ik neem aan dat de mol nooit een test hoeft te maken.
Wat ziet de mol dan wel op het scherm?
Dit vraag ik omdat Susan wél de kleine letters bij een opdracht gewoon kon lezen, maar bij de test soms een bril droeg, terwijl een zwarte achtergrond met grote groene letters goed te zien moet zijn.
Worden er via de laptop instructies doorgegeven?


Kees heeft in Moltalk aangegeven dat hij wel gewoon de executie maakte, maar dat er soms weinig tijd was, waardoor hij heel snel door alle vragen heen moest klikken, om tijdwinst te pakken. Ik verwacht dat dit ook voor Susan geldt en daarmee is deze vraag denk ik toch wel beantwoord in Moltalk. Daarnaast heeft George nog eens het e.e.a. gezegd over communicatie tussen de mol en de crew.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #150 Gepost op: 24-03-2014, 10:54:44 »
De groep moest de 2 personen aanwijzen die Susan en Owen aangewezen hadden. En Susan en Owen moesten dus 2 personen kiezen, die de groep wel zou raden. Dat was de gehele opdracht. Dat is duidelijk uitgelegd, snap niet dat daar verwarring over ontstaan is... Enige wat ik niet zou weten (mogelijk wel gezegd) is dat er misschien al geld verdiend zou zijn als één van beide goed geraden was. Maar of dat nou een detail is waar je met je vraag op doelt, ik denk het niet...

Aan de crew: hoe had Susan daar dan bij kunnen mollen?

Ik vond het een opdracht met enorme potentie. Susan had bijvoorbeeld daags te voren alvast meegenomen kunnen zijn naar de opera om samen met hen op de foto gezet te worden.
Tientallen, zo niet honderden van ons hebben de foto minutieus bekeken. Het schijnt zelfs zowat iemand zijn huwelijk gekost te hebben.   ;)
 
Maar in plaats van een van de allerbeste opdrachten ooit, is het juist een van de zwakste opdrachten ooit geworden.
Onbegrijpelijk!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #151 Gepost op: 24-03-2014, 17:42:07 »
Susan, op welk moment zat je echt met strak geknepen billen van : Ohgod, nu wordt het gevaarlijk.. Als in ontmaskering van jou als mol.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #152 Gepost op: 24-03-2014, 18:38:59 »
Vraag voor de kandidaten: waarom ging niemand op zoek naar geld op de markt?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #153 Gepost op: 24-03-2014, 20:13:01 »
graag je vraag voor de kandidaten en/of de crew onderstrepen zodat we een duidelijk onderscheid hebben tussen een vraag en een eventuele reactie :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #154 Gepost op: 25-03-2014, 13:21:10 »
Vraag voor Anton Jongstra:

Als WIDM niet meer op TV is en ook nooit meer op TV zal komen (hopelijk duurt dat nog lang), zou je dan al je geheimen over het maken van het programma delen, bijv. voor het maken van een biografie?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #155 Gepost op: 25-03-2014, 14:07:18 »
Art had ook een dansje kunnen doen
::rofl::

Vraag aan Jan-Willem: Wie was jouw gevoelsmol? Susan of Sofie?

Vraag aan Freek, Jan-Willem en Sofie: Wie van jullie heeft bij de zoek-Daphne-en-Aaf-opdracht het telefoonnummer gewist?

Vraag aan Freek: Waarom deed je zo lang (11 minuten) over het beschrijven van een vingerafdruk?

Vraag aan Art: Heb je Anna Drijver nou al mee uit eten genomen?  ;D

Vraag aan Daphne: Verwachtte je dat de andere dames het vrouwenbondje net zo serieus zouden nemen als jij?

Vraag aan Owen: Hoe reageerde Joep (van Deudekom) toen hij erachterkwam dat jij het net zo goed/slecht had gedaan als hij vorig jaar?

Vraag aan Maurice: Wie was volgens jou de mol toen je nog in het spel zat? En wie verdacht je toen je de tv-uitzendingen zag?
« Laatst bewerkt op: 25-03-2014, 14:13:40 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline daniekmarinus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #156 Gepost op: 25-03-2014, 16:52:15 »
Susan, in wat voor manier wilde jij je onderscheiden van andere mollen uit voorgaande jaren? En wat heb je juist overgenomen uit eerder seizoenen?

Offline Ste*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #157 Gepost op: 25-03-2014, 19:11:07 »
Hier heb ik niemand meer over gehoord:

Had dat symmetrische wolkenshot nog iets te betekenen, was dat bewust zo gedaan?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #158 Gepost op: 25-03-2014, 21:56:21 »
Gewetensvraag voor Art: Welk WIDM vond je leuker om te presenteren: de "gewone" versie of de juniorvariant?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Roosje98

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2014
« Reactie #159 Gepost op: 26-03-2014, 07:46:09 »
Vraag voor Susan: in Moltalk zei je dat je de jeeps hebt gesaboteerd. Klopt dit? en zo ja hoe heb je gedaan?