Auteur Topic: Aflevering 2 - Vindingrijk  (gelezen 282311 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #60 Gepost op: 9-01-2014, 22:47:07 »

Echt, de verdachtmakingen tegen Sofie en JW zijn legio, maar de een is kennelijk van nature zo sloom en afwachtend.  ;)
::rofl:: ::rofl::

Offline iPlayNL

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #61 Gepost op: 9-01-2014, 22:49:56 »
Kan het zijn dat het 1 seconde beeldje iets te maken heeft met de ''dubbelganger'' die in de straten van HONKONG rondliep?

http://www.youtube.com/watch?v=fKQCjCae5U8

Als de persoon op het plaatje Kim Jong Un is, en deze persoon loopt over de straten in hong kong iemand anders voor te doen als wie hij is (de mol)?

dit kan makkelijk later na de opnames er in zijn gemonteerd, aangezien dit filmpje uit november 2013 komt, na de opnames dus.

Kunnen we hier iets mee?

Offline Jan Rosier

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #62 Gepost op: 9-01-2014, 22:50:40 »
En voor de 3e keer de 5e persoon tijdens de executie een rood scherm, toeval of ................

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #63 Gepost op: 9-01-2014, 22:50:45 »
dit heb ik ook gezien.... maar is dat dan een molactie?
Een bordje omdraaien gaat niet zo 1,2,3

Bij Aaf staat het bordje volgens mij naar links, dan bij volgende kandidaten naar rechts, maar bij Susan weer naar links, dus sws raar  ???

Offline VerenaClifford

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Let's find the mol
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #64 Gepost op: 9-01-2014, 22:51:09 »
Ben ik de enige di het opviel dat Tygo bij de laatste twee executies achter de gene zat die er vervolgens uitging? Iets om op te letten volgende week. Of het is gewoon het schouderklopje des doods van vorig jaar alleen dan net wat anders :-\\

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #65 Gepost op: 9-01-2014, 22:53:30 »
Misschien wijst de titel op Suzan, zij vond een vrijstelling en heeft hem bewaard, alle andere items zijn ingeleverd en uiteindelijk niets waard gebleken door de zwarte vrijstelling. (Owen had ook zijn jokers nog, maar hij is eruit.)

Suzan werd door haar VINDING dus RIJK. Als enige.

Precies!   ::ok::

groet,
Tunnelgraver
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #66 Gepost op: 9-01-2014, 22:54:06 »
Aaf is voor mij het verdachst. Graag als eerste op de markt zoeken om mogenlijk geld weg te spelen zou mij een goede mol actie lijken. Streep door Tygo en Jennifer.

Ja, als eerste willen en meteen naar de laptop gaan zoeken...

Al vind ik het eerlijk gezegd wel zo'n moment dat ze het geld snel weggehaald heeft, waardoor als iemand er naar ging zoeken, niemand het kon vinden. Mogelijk het bord omgedraaid, zoals sommige beweren.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #67 Gepost op: 9-01-2014, 22:54:29 »
Dat schouderklopje was van langer geleden, toch?

Overigens, mijn uitleg van vindingrijk is: er kan veel worden gevonden, maar grammaticaal klopt dat niet.

Offline VerenaClifford

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Let's find the mol
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #68 Gepost op: 9-01-2014, 22:56:05 »
Dat schouderklopje was van langer geleden, toch?

Overigens, mijn uitleg van vindingrijk is: er kan veel worden gevonden, maar grammaticaal klopt dat niet.
Nope het was vorig jaar met Daniël.  :)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #69 Gepost op: 9-01-2014, 22:57:50 »
Kan het zijn dat het 1 seconde beeldje iets te maken heeft met de ''dubbelganger'' die in de straten van HONKONG rondliep?

http://www.youtube.com/watch?v=fKQCjCae5U8



Kunnen we hier iets mee?
wat moet iemand als een noordkoreaanse dictator in een spel als WIDM?

En waarom zou dat later ingemonteerd worden, met welk doel?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #70 Gepost op: 9-01-2014, 22:58:10 »
Ben ik de enige di het opviel dat Tygo bij de laatste twee executies achter de gene zat die er vervolgens uitging? Iets om op te letten volgende week. Of het is gewoon het schouderklopje des doods van vorig jaar alleen dan net wat anders :-\\

Neen, valt op idd:)
"Mautje", "Owie"
Volgende week wordt dit vast ontkracht ;)

Zo niet;  ::vergroot::
Omnia vincit amor

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #71 Gepost op: 9-01-2014, 23:01:21 »
Nope het was vorig jaar met Daniël.  :)
volgens mij hield die theorie geen stand, want Daniel haalde immers de finale niet. Als zoiets gebruikt wordt, wordt het tot en met de laatste executie gebruikt.

Bovendien doelde ik op een van de eerste series, ik dacht aan de vlaamse serie 3 of de Nederlandse serie 4

Offline VerenaClifford

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Let's find the mol
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #72 Gepost op: 9-01-2014, 23:02:09 »
Neen, valt op idd:)
"Mautje", "Owie"
Volgende week wordt dit vast ontkracht ;)

Zo niet;  ::vergroot::

Ja meteen al bijnamen dat was ook raar, of zijn band moet al zo goed zijn dat hij meteen huppa bijnamen in het spel gooit.. hhmm. Of ik zit nu al in mijn tunnel en wil er gewoon niet uitkomen.. ::hypocriet::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #73 Gepost op: 9-01-2014, 23:02:38 »
Ik heb iets heel vaags gevonden in de derde opdracht, klik op deze link http://www.youtube.com/watch?v=8TrlgOM9Z_0
en ga naar 1:40, je ziet dat de pijl met het woord 'geld' erop naar links hangt. Terwijl je hem op 1:45 naar rechts ziet hangen?
Dom foutje met editen? Of hing hij oorspronkelijk naar rechts, en heeft ze hem naar links gehangen? Is dat de reden waarom
ze per se als eerste wilde? Verdacht.

Er hangen op meerdere plaatsen bordjes. Kijk maar eens goed: er hangen ook hele andere sjaaltjes en ander doeken bij. Is dus gewoon een andere plek.
Bovendien zou, als je zo'n bordje zou omdraaien de tekst op zijn kop staan!   ;D

groet,
Tunnelgraver
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #74 Gepost op: 9-01-2014, 23:03:03 »
Ik heb iets heel vaags gevonden in de derde opdracht, klik op deze link http://www.youtube.com/watch?v=8TrlgOM9Z_0
en ga naar 1:40, je ziet dat de pijl met het woord 'geld' erop naar links hangt. Terwijl je hem op 1:45 naar rechts ziet hangen?
Dom foutje met editen? Of hing hij oorspronkelijk naar rechts, en heeft ze hem naar links gehangen? Is dat de reden waarom
ze per se als eerste wilde? Verdacht.
Bij alle kandidaten die met het bord in beeld komen (Aaf t/m Tygo) wijst het 'geld'-bordje naar links. Op sommige tussenshots wijst hij idd naar rechts, maar daar moet je volgens mij niets achter zoeken. Die tussenshots zijn apart opgenomen en er doorheen gemonteerd. Blijkbaar was het niet precies hetzelfde als bij de echte opdracht.

Offline mph

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #75 Gepost op: 9-01-2014, 23:03:40 »
Bordje zal wel ter plekke door de regie zijn vervangen, omdraaien gaat wel maar dan hangt het op de kop.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #76 Gepost op: 9-01-2014, 23:03:56 »

Bovendien zou, als je zo'n bordje zou omdraaien de tekst op zijn kop staan!   ;D

Ook dat nog, idd. ;D

Offline iPlayNL

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #77 Gepost op: 9-01-2014, 23:04:10 »
wat moet iemand als een noordkoreaanse dictator in een spel als WIDM?

En waarom zou dat later ingemonteerd worden, met welk doel?

Ik doel meer op die zogenaamde king jon un die in hongkong rondliep ( wat ik best wel toevallig vind ) dan op de dictator zelf. Ik vind het apart dat ze een noordkoreaanse dictator in een aflevering in honkong van wie is de mol monteren. Het is misschien wel vergezocht, maar het is altijd het proberen waard.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #78 Gepost op: 9-01-2014, 23:04:37 »
En voor de 3e keer de 5e persoon tijdens de executie een rood scherm, toeval of ................

Ja toeval. Let maar op, er komt straks ook een aflvering waarbij PATS BOEM de eerste meteen een rood scherm krijgt.

groet,
Tunnelgraver
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline VerenaClifford

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Let's find the mol
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #79 Gepost op: 9-01-2014, 23:04:45 »
volgens mij hield die theorie geen stand, want Daniel haalde immers de finale niet. Als zoiets gebruikt wordt, wordt het tot en met de laatste executie gebruikt.

Bovendien doelde ik op een van de eerste series, ik dacht aan de vlaamse serie 3 of de Nederlandse serie 4
Oh haha  ::schaam:: okay dan, daar kan het natuurlijk ook opslaan, maar goed ik heb volgensmij de Belgische WIDM nog nooit gezien en het vierde seizoen moet ik nog altijd kijken dus als het daaraan moet liggen dan ben ik misschien nog niet zo ervaren in het molloot zijn ::schaam::