Auteur Topic: [Column] Het widm - gevoel door Syllie10  (gelezen 3971 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
[Column] Het widm - gevoel door Syllie10
« Gepost op: 14-03-2014, 14:58:48 »
Op ons verzoek heeft Syllie10 haar verhaal dat ze eerder in het off topic topic heeft geplaatst een beetje aangepast.

Haar Column - Haar WIDM gevoel

Bedankt Syllie10 ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 14-03-2014, 15:03:15 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Column] Het widm - gevoel door Syllie10
« Reactie #1 Gepost op: 14-03-2014, 15:01:33 »
Het zou handig zijn als ik nu ergens kon klikken om bij de column te komen?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Column] Het widm - gevoel door Syllie10
« Reactie #2 Gepost op: 14-03-2014, 15:01:47 »
ja was nog bezig ;D

Klik hier maar dan ;)
« Laatst bewerkt op: 14-03-2014, 15:03:55 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Column] Het widm - gevoel door Syllie10
« Reactie #3 Gepost op: 14-03-2014, 15:18:51 »
Graag gedaan en leuk dat jullie het wilde plaatsen :D  ::love::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Column] Het widm - gevoel door Syllie10
« Reactie #4 Gepost op: 14-03-2014, 16:25:49 »
In eerste instantie had Syllie haar stukje gepost in het offtopic TOPIC maar wij vonden dat het columnwaardig was en hebben er een eigen topic van gemaakt ::ok::
Toch wil ik jullie de eerste reacties niet onthouden ;)

Leuk stukje, ik weet of ik er blij mee moet zijn dat ik mezelf er toch wel in herken ::rofl::  ;)

Leuk stukje Syllie10, heel herkenbaar, vooral die laatste alinea. Ik zie er nu al tegenop.  :\'(

Nah we hebben nog even hoor, WIDM junior is pas net begonnen! Kun je het zwarte gat van dit seizoen WIDM langzaam opvullen, zonder dat je er ineens heel diep in zakt  ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Column] Het widm - gevoel door Syllie10
« Reactie #5 Gepost op: 15-03-2014, 16:26:07 »
He Syllie,

Ik lees nu pas je collumn, dus ik denk dat ie ergens is weggevallen, maar: wat een genot!  ::ok:: De valkuilen, de emotie, alles maak ik mee zoals jij het vertelt.

Ik heb echt genoten van 'Wie is de Mol?'!

Van samen de Aaf tunnel op ons voelen instorten (weet je nog?: misschien stond Aaf wel tussen de paarden,  :P), via JW nog eens kans geven en Tygo die een geweldige mol zou kunnen zijn. Het over de top uitzoekwerk, of het Freek bashen, waar ik mezelf vooral schuldig aan heb gemaakt (sorry guys, ik wordt weleens te irritant)...

Het wordt voor mij geen zwart gat. Het voelt gewoon als 10 weken genot. En mocht je op de molfandag zijn, dan lijkt het me leuk je even te spreken.

 :D
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Column] Het widm - gevoel door Syllie10
« Reactie #6 Gepost op: 15-03-2014, 16:49:20 »
Leuke column Syllie!  ::ok:: Doet me denken aan een column die ik een aantal jaar geleden heb geschreven. T beschrijft precies het gevoel van elk jaar kijken naar widm (en toch ook een heel jaar mee bezig zijn, hoewel slechts 10 weken echt intensief).

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Column] Het widm - gevoel door Syllie10
« Reactie #7 Gepost op: 15-03-2014, 23:29:17 »
Dank je wel allebei :D
Ik schrijf al wel heel lang maar "durf" pas sinds kort dingen ook echt online te zetten omdat een aantal vrienden zeiden dat ik er wat mee moest gaan doen. Dus altijd leuk om dan ook van mensen die me niet kennen feedback te krijgen ;)

He Syllie,

Ik lees nu pas je collumn, dus ik denk dat ie ergens is weggevallen, maar: wat een genot!  ::ok:: De valkuilen, de emotie, alles maak ik mee zoals jij het vertelt.

Ik heb echt genoten van 'Wie is de Mol?'!

Van samen de Aaf tunnel op ons voelen instorten (weet je nog?: misschien stond Aaf wel tussen de paarden,  :P), via JW nog eens kans geven en Tygo die een geweldige mol zou kunnen zijn. Het over de top uitzoekwerk, of het Freek bashen, waar ik mezelf vooral schuldig aan heb gemaakt (sorry guys, ik wordt weleens te irritant)...

Het wordt voor mij geen zwart gat. Het voelt gewoon als 10 weken genot. En mocht je op de molfandag zijn, dan lijkt het me leuk je even te spreken.

 :D
Ja, de Aaftunnel  ::love:: dat was zo'n geweldig avontuur :D en zo jammer dat ineens dat rode scherm kwam en ik met een verslagen gevoel op de bank naar mijn tv zat te staren nog in de hoop dat ze na de OS op haar paard langs de windmolens kwam aan gegaloppeerd en toch de mol zou zijn, maar helaas. Toen maar achter mijn andere twee wensmollen aan gaan rennen die vervolgens ook allebei er uit vlogen ::rofl:: (al vind ik Tygo nog steeds het meest balen want die vond ik geweldig als mol)

Alleen op de molfandag ga je me niet vinden. Dat is waarschijnlijk toch te druk voor mij en te vermoeiend ;) en 30 maart kan ik ook niet omdat dan mijn moeder jarig zou zijn dus gaan we met pa uit eten.
Maar wellicht komt er nog een mogelijkheid ergens dat we elkaar wel treffen en dan lijkt het me gezellig om eens bij te kletsen :)

Ooh en deze quote van jou gaat ook echt mijn molboekje van dit jaar in:
Citaat
Ik zie jou in m'n hoofd steeds dolblij rond dwalen met een helpmje op je hoofd in tunnels die continu instorten en het doet je niks... Heerlijk!  Cheesy

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Column] Het widm - gevoel door Syllie10
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2014, 01:24:06 »
Ik had al gereageerd (zie quote in bericht Bakkertje) maar wil het graag nog een keer doen. Echt een hele herkenbare en leuk geschreven column.  ::ok::
Daarnaast wil ik nog opmerken dat ik heel erg blij ben met dit forum en heel erg geniet van de leuke interactie tussen sommige forummers, zoals die tussen Syllie10 en Jossie. Ik vind dit forum toch een kers op de WIDM-taart. Dat geeft net die extra dimensie aan het programma voor mij.  ::bravo::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Column] Het widm - gevoel door Syllie10
« Reactie #9 Gepost op: 16-03-2014, 19:04:41 »
Dank je wel Moni :D

Ik ben het wel met je eens voor wat betreft dit forum.
Heb ook op andere forums gezeten maar daar werd nooit echt gediscussieerd. Vaak werden mensen genegeerd of afgekapt dus vind het best een verademing om hier rond te wandelen en te posten en dat mensen meedenken of juist een tegen mening op een normale manier kunnen laten weten (ook al kan het soms wel even fel gaan maar het wordt wel weer netjes afgehandeld :D