Auteur Topic: Aflevering 10 - De ontknoping  (gelezen 95647 keer)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #60 Gepost op: 20-03-2014, 22:42:47 »
Mag ik wel even zeggen dat lang niet alle opdrachten in de uitzending getoond zijn. Ik zat net moltalk te kijken en daar lieten ze 5!! (Ook nog eens goede) molacties zijn van susan. De opdrachten: tv studio opdracht, roltrappen opdracht, roeibootopdracht, jeep opdracht (ze heeft jeeps gesaboteerd), er opdracht, wanted opdracht. Oke dit zijn er al meer dan 5. Deze werden getoond in moltalk en daarmee heeft ze toch veel (goeie molacties) uitgehaald. Daarmee vond ik susan een goede mol en lag het meer aan de montage van de tiende aflevering dan aan susan.
Dus naar mijn mening, susan: goed gedaan!

Offline StormCrawler

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #61 Gepost op: 20-03-2014, 22:45:49 »
Ik vind het vooral leuk dat ze in ieder geval zelfs een van de finalisten nog een rad voor ogen wist te draaien.

Ben het er wel mee eens dat de terugblik op vorige week iets te lang duurde, maar goed, je kunt toch al onmogelijk alle opdrachten de revue laten passeren.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #62 Gepost op: 20-03-2014, 22:46:55 »
Mag ik wel even zeggen dat lang niet alle opdrachten in de uitzending getoond zijn. Ik zat net moltalk te kijken en daar lieten ze 5!! (Ook nog eens goede) molacties zijn van susan. De opdrachten: tv studio opdracht, roltrappen opdracht, roeibootopdracht, jeep opdracht (ze heeft jeeps gesaboteerd), er opdracht, wanted opdracht. Oke dit zijn er al meer dan 5. Deze werden getoond in moltalk en daarmee heeft ze toch veel (goeie molacties) uitgehaald. Daarmee vond ik susan een goede mol en lag het meer aan de montage van de tiende aflevering dan aan susan.
Dus naar mijn mening, susan: goed gedaan!

Is in Moltalk de Kantonese Opera-opdracht uitgelegd?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #63 Gepost op: 20-03-2014, 22:47:12 »
nope
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #64 Gepost op: 20-03-2014, 22:47:27 »
Ik denk niet dat ze jeeps heeft gesaboteerd. Ze zei wel jaaa toen dat in Moltalk gevraagd werd maar dat leek mij gewoon grappig bedoeld. Van ja natuurlijk heb ik dat ook gedaan als mol.. ;)Maar ze lieten wel veel meer molacties zien bij Moltalk.


Offline MoleShowdown

  • Forumlid
  • Pilipinas
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #65 Gepost op: 20-03-2014, 22:51:50 »
Ik was altijd al fan van de Opera-opdracht, maar als ik hem nu zo terug zie - compleet met commentaar - vind ik hem helemaal geniaal. Vooral de mol op die groepsfoto!

 ;D ;D ;D

@Traveljunkie: Nachtenlang heb jij hier wakker van gelegen, vierkanten ogen van het turen naar die foto, en je huwelijk op te klippen!!!

Had je toen toch maar geluisterd naar de verstandige mensen onder ons....  ;)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #66 Gepost op: 20-03-2014, 22:55:05 »
Als er geen uitleg meer komt over de Kantonese Opera, dan voel ik me belazerd!

Kan iemand dat anders vragen op de Molfan-dag en er s.v.p. een nieuw draadje over openen?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MoleShowdown

  • Forumlid
  • Pilipinas
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #67 Gepost op: 20-03-2014, 22:58:53 »
Een retake bij de roeiopdracht!?!?  :-\\ ....een retake?? RETAKE??? (!@#$%^&*()) >:( >:( >:(  Laten ze ons hier een beetje kijken naar een retake. Leuk voor de kijker die probeert de mol te ontmaskeren!!! En dat terwijl er meerdere malen gezegd is dat er nooit iets opnieuw geschoten wordt.

PS. Sofie, ik denk dat de productie niet heel blij is met je na deze ontmaskering!  :P
« Laatst bewerkt op: 20-03-2014, 23:29:21 door MoleShowdown »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #68 Gepost op: 20-03-2014, 22:59:47 »
Ik ben het er mee eens dat aflevering 10 wel wat spannender en beter kon zijn. De ontknoping was echt verre van spannend (zeker als je het vergelijkt met de afgelopen 3 jaar), en toen Art zei dat Freek de verliezer was, kon je natuurlijk al voorspellen dat Susan de Mol was met die hints van Art vorige week.
Ze hadden de Mol eerst bekend moeten maken, dan was het nog spannend geweest!

Ook de molacties die uitgelegd werden vond ik wat schaars ja. De helft van de opdrachten is niet uitgelegd. Maar jongens, dat betekent NIET dat Susan daar niet gemold heeft. Ik ben ervan overtuigd dat ze in alle andere opdrachten ook heeft gemold, dus een moloordeel vellen alleen op basis van aflevering 10 vind ik nergens op gebaseerd.

Susan heeft het in ieder geval fenomenaal gespeeld als lieve vrouw die iedereen in zijn hart sluit.  ::ok:: En dan zonder vertrouwenspersoon! Susan was wat mij betreft een hele goede Mol.  ::bravo::

Ik zal proberen om dit weekend maar eens een lijstje te maken met wat Susan allemaal geflikt heeft. Ook in Moltalk zaten inderdaad een paar opdrachten die zijn uitgelegd en op de site waarschijnlijk ook.

De hints vond ik wat minder maar dat doet niets af aan Susan. :P

Kortom: ik vond Susan een super Mol! Echt heel goed gedaan.  ::bravo:: En ik zat voor het eerst vóór aflevering 1 al goed.. ben stiekem ook een beetje trots op mijzelf.

Wat een prachtig seizoen was het!

Ik genoot trouwens van de reactie van Freek.. hilarisch!  :D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #69 Gepost op: 20-03-2014, 23:01:44 »
Eerlijk gezegd snap ook ik de teleurstellingen niet. Er wordt hier alleen vergeleken met mol Kees van vorig jaar. Terwijl AnneMarie alleen maar molacties had door gebruik te maken van de foutsn van anderen en Kim Pieters deed dit ook. Al moet ik Kim de ketting hint echt alle eer voor toewijzen...
Maar goed, als we toch gaan vergelijken, vergelijk dan over alle seizoenen en niet alleen met vorig jaar  ::joehoe::


Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #70 Gepost op: 20-03-2014, 23:04:44 »
Waar staat dt susan op die foto van de kantonese opera stond?

Offline MoleShowdown

  • Forumlid
  • Pilipinas
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #71 Gepost op: 20-03-2014, 23:08:25 »
Waar staat dt susan op die foto van de kantonese opera stond?
nergens...  :P

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #72 Gepost op: 20-03-2014, 23:15:57 »
Ik heb echt genoten van het hele seizoen. Van alle kandidaten, de omgeving / landen en spellen.

Maar aflevering 10 ............ dat ze daar na al die jaren nog steeds geen leuke aflevering van kunnen maken snap ik maar niet.
En dan maar een klein beetje hints (die onderhand ook wel eens aan vernieuwing toe zijn) / molacties laten zien en bij moltalk dan nog een paar. Dat moet toch beter kunnen.
 
En niet eens een molactie bij de theateropdracht :O geen mol op de foto of zo of was het inderdaad voor de colour locale gedaan.

En dan de mol. Tja, ik heb geloof ik een paar afleveringen geleden al gezegd dat als Susan inderdaad de mol is, dat ze niet mijn smaak mol is of ze moet me overtuigen met haar molacties maar als ik dan de molacties zie dan kan ik niet zeggen dat ze me overtuigd heeft.

Dus al met al een leuk seizoen waarin ik blijkbaar te hoge verwachtingen stel aan een mol. Maar goed, dit was ook mijn jaar van ingestorte tunnels  ::rofl:: dus vermaakt heb ik me toch wel :D 


Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #73 Gepost op: 20-03-2014, 23:18:59 »
Willen jullie tijdens de ontknoping meer of minder herhaling, sfeer- en reactieshots ten koste van de uitleg van molacties en hints?

Minder, minder, minder! 

;)
« Laatst bewerkt op: 20-03-2014, 23:20:31 door Michmol »
Woosie down?

Offline reinier3

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #74 Gepost op: 20-03-2014, 23:35:07 »
Willen jullie tijdens de ontknoping meer of minder herhaling, sfeer- en reactieshots ten koste van de uitleg van molacties en hints?

Minder, minder, minder! 

;)
::rofl::

Dat gaan we regelen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #75 Gepost op: 20-03-2014, 23:36:06 »
Ik vind het inderdaad erg knap hoe ze qua montage enz. zo enorm de spanning kunnen opbouwen, dat je helemaal nerveus bent voor wat er komen gaat, om vervolgens bij aflevering 10 voor je gevoel 386 kilometer naar beneden te storten en apathisch naar je tv aan het staren bent.

Offline superkimmi

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #76 Gepost op: 20-03-2014, 23:36:54 »
maar.. maar.. ik heb moltalk (nog) niet gezien en ook niet alle topics doorgespit.. maar is er nergens gemeld wat er gebeurd is met het potgeld dat kwijt was? Toen ze de vorige aflevering potgeld gingen tellen viel het al geen kandidaat op dat er een aanzienlijk bedrag mistte.. maar de virtuele pot stond hoger (en werd toen bijgesteld).. dit werd nogal obvious in beeld gedaan en hier is 0,0 aandacht aan besteed :S
het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Offline Ste*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #77 Gepost op: 20-03-2014, 23:39:32 »
Ik vind het inderdaad erg vreemd dat de ontknoping zo back to basic was. Vanaf seizoen 11 doen ze toch telkens iets bijzonders (seizoen 11 met dat geweldige terugspoelen, seizoen 12 met Annemarie en het vliegtuig, seizoen 13 met Kees en de priesterhint), en dan nu zo lullig 'ik ben de mol'. En dat terwijl die editor hier op het forum (Nick?) zei dat het heel speciaal ging worden...

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #78 Gepost op: 20-03-2014, 23:43:21 »
Willen jullie tijdens de ontknoping meer of minder herhaling, sfeer- en reactieshots ten koste van de uitleg van molacties en hints?

Minder, minder, minder! 

;)


Je hebt gelijk! Minder herhaling, de ontknoping was zo traag...gelukkig kunnen we nog naar Moltalk kijken!
Susan was mijn mol vanaf afl.1, maar ging pas de tunnel in tijdens afl.4 :)

Offline superkimmi

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #79 Gepost op: 20-03-2014, 23:45:31 »
De envelop van Freek heeft Susan in de brievenbus laten liggen bij het ophalen. Geen 1750 in de pot en geen rente over dit bedrag. Freek werd er nog op aangesproken door Art dat het precies de 1750 was die hij aan Susan had gegeven maar er ging geen lichtje branden.

Was dat het bedrag wat uit de pot ging bij het tellen? Oh dan heb ik t verkeerd begrepen.. ik dacht dat er na het teruggeven van het geld aan Freek inclusief rente, de pot op iets van 17000 moest staan.. en dat ze daarna geld gingen tellen en de pot op een lager bedrag stond..
het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt